Levante Airlines

  • Thread starter A3152
  • Ημερομηνία δημιουργίας

A3152

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
29/06/2006
Μηνύματα
20
Likes
8
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
Οι ιδιοκτήτες του 11880 και της Levante ferries φαίνεται ότι θα ξεκινήσουν αεροπορική εταιρία.

 
Καλή τους επιτυχία. Να προσέξουν μόνο στην επιλογή των Postholders, των Συμβούλων και στον τύπο των α/φων διότι έχουμε άσχημο πρόσφατο παράδειγμα.
 
Μετά από αυτό το «αριστούργημα» είναι ικανοί για όλα.
Και είδαν και μεγάλο επιχειρηματικό κενό λέει! :rolleyes:

Ότι πείτε παιδιά, να θυμάστε την διαφήμιση σας ;)

 
Last edited:
Μετά από αυτό το «αριστούργημα» είναι ικανοί για όλα.
Και είδαν και μεγάλο επιχειρηματικό κενό λέει! :rolleyes:

Ότι πείτε παιδιά, να θυμάστε την διαφήμιση σας ;)


Υπενθυμίζεις μια διαφήμιση (που ήταν και εξαιρετικά πετυχημένη καθώς το αποτέλεσμα το έφερε) 14 χρόνια μετά, φτιαγμένη μια άλλη εποχή, για ένα άλλο προϊόν / υπηρεσία, ως εκτίμηση για το πώς θα πάει το εγχείρημα ενός άλλου προϊόντος / υπηρεσίας, σε μια άλλη εποχή;
 
Γεμίσαμε συμβούλους επιχειρήσεων.
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω την ειρωνεία. Δεν μπορεί μια ναυτιλιακή εταιρία ή ένας επιχειρηματίας με καράβια να επιχειρήσει και να δοκιμάσει να επενδύσει και στον αεροπορικό χώρο; Που είναι το παράξενο;
Δεν είπε κανείς ότι θα πετύχει ντε και καλά αλλά εδώ δεν έχουν πετύχει άλλοι κι άλλοι. Οι άλλοι που πέτυχαν δηλαδή ήταν από την αρχή στον αεροπορικό χώρο; Ο Βασιλάκης ξεχνάμε τι ήταν πριν ασχοληθεί με την αεροπορία;
Δεν είναι ίδια τα μεγέθη αλλά και ο Ωνάσης καράβια είχε όταν αποφάσισε να ιδρύσει την ΟΑ. Δεν είπε κανείς ότι η Levante θα φτιάξει μια Ολυμπιακή αλλά μπορεί να φτιάξει μια σαφώς μικρότερη εταιρία, στα οικονομικά της μεγέθη.
 
Καλησπέρα στο φόρουμ, διάβασα όλες τις αναρτήσεις και, αν και δε συμφωνώ με όλους, μου αρέσει που οι εναπομείναντες μιλάμε ανοιχτά και συνεισφέρουμε ο καθένας με ό,τι διαθέτει. Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι και η "αποστολή" αυτού του φόρουμ, είτε είμαστε επαγγελματίες είτε όχι.

Στο θέμα της διαφήμισης του 11880, η αλήθεια είναι ότι δε μεταδίδει απαραίτητα "σοβαρότητα", αλλά οι εμπνευστές προφανώς ήθελαν να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες τους με ένα χιουμοριστικό τρόπο. Πρέπει λοιπόν να ξέρεις καλά το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι ώστε να "μιλήσεις τη γλώσσα" του, δηλαδή το χιούμορ που μπορεί να κατανοήσει, του αρέσει και δεν προσβάλλει ή θίγει την αξιοπρέπεια ή τη νοημοσύνη του. Με λίγα λόγια, σεβασμός στον αποδέκτη της διαφήμισης και του όποιου μηνύματος.
Η διαφήμιση έχει το χαρακτηριστικό ότι απευθύνεται συνήθως σε αρκετά ως πολύ μεγάλο κοινό (ανάλογα με το μέσο που χρησιμοποιείται και την αγορά στην οποία απευθύνεται). Ο/η mrk πολύ σωστά επισημαίνει ότι το διαφημιστικό βίντεο απευθυνόταν στους ανθρώπους και την αγορά του 2010.

Ovelix, εδώ υπάρχουν και επαγγελματίες και ερασιτέχνες που ασχολούνται από αγάπη για το αντικείμενο ή σαν χόμπι. Προφανώς τούς έχει επιτραπεί να εκφράζουν απόψεις και ιδέες, πολλές φορές χωρίς να είναι ειδικοί. Ακόμα και οι ειδικοί κάνουν λάθη κι ένας πιο "ουδέτερος" ή "αδαής" μπορεί να έχει μεν άλλο τρόπο σκέψης, χωρίς αυτό απαραίτητα να σημαίνει κάτι κακό. Άλλωστε και οι επαγγελματίες του χώρου ζουν κι εξελίσσονται μέσα από νέους συμμετέχοντες.

Συμφωνώ με τον GP707 και κρατάω ιδιαίτερα την τελευταία του πρόταση. Υπάρχει ένα παράδειγμα στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του 1990 αν θυμάμαι καλά που κάποια ακτοπλοϊκή εξαγόρασε ή επένδυσε σε αεροπορική και για κάποιο διάστημα τα πήγαν καλά. Η αλήθεια είναι ότι στη σύγχρονη αγορά αναμένεται εξειδίκευση, όμως κάποιες φορές μπορεί να προκύψουν συνεργασίες που μας εκπλήσσουν όλους. Πρώην αντίπαλοι γίνονται συνέταιροι κλπ. για να επιβιώσουν. Στη Γερμανία για παράδειγμα λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια το rail and fly της Deutsche Bahn, των γερμανικών σιδηροδρόμων. Είναι δηλαδή ένα εισιτήριο σε προνομιακή τιμή για όσους θέλουν να φτάσουν στο αεροδρόμιο αναχώρησης ή άφιξής τους και έτσι συνεργάζονται οι σιδηρόδρομοι με όσες αεροπορικές λάβουν μέρος στο πρόγραμμα κι έτσι ωφελούνται όλες οι πλευρές.

Προτού κρίνουμε, ας αφήσουμε τη Levante Airlines να επιλέξει όπως λέει ο CHRISTOS55 το προσωπικό της και τα αεροσκάφη της και να αποκαλύψει το σκοπό της. Δεν είναι εύκολο, αλλά ούτε και ακατόρθωτο. Όσο πιο ξεκάθαρο είναι το σχέδιο, τόσο πιο πιθανή η επιτυχία. Ως νέα εταιρία έχει το πλεονέκτημα ότι δεν έχει κανένα βάρος παρελθοντικό. Αν βρουν τους κατάλληλους συμβούλους για να μην επαναλάβουν τα λάθη άλλων, ο δρόμος είναι ανοιχτός. Αν πλαισιωθεί από νεαρούς, αλλά όχι εντελώς άπειρους συνεργάτες, θα έχει επιπλέον την άμεση ενημέρωση για τις ανάγκες του επιβατικού κοινού. Από τη μεριά μου, χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες, χαίρομαι για οποιαδήποτε νέα προσπάθεια.
 
Ψαχνοντας για την εταιρεια, τωρα που η μικρη μας επιτρεπει κατ'εξαιρεση λιγο προσωπικο χρονο, επεσα σε αυτο το αρθρο. Σιγουρα το art δεν δειχνει το πως πραγματικα θα ειναι το livery (ή μηπως το κανει;), αλλα εμενα με κεντρισε το ενδιαφερον το μιγμα του αεροσκαφους. Κατι μεταξυ Suchoj SSJ και EMB-195 (???).. Οπως και να εχει.

Προσωπικα δεν καταλαβαινω τα διαφορα αρνητικα σχολια. Το 11880 απευθυνεται σε ενα πολυ πλατυ κοινο. Και ειναι λογικο, κυριως λογω του γεγονοτος οτι η ελληνικη αγορα ειναι περιορισμενης εκτασης, να πρεπει να βρει στο μαρκετινγκ ενα μοντελο που θα το κανει να μεινει στο μυαλο. Και μαλλον το καταφερε! ;) Απο την αλλη, μην ξεχνατε τις διαφημισεις των Jumbo. Λεω μονο. Οι Γερμανοι λνε "abwarten und Tee trinken". Περιμενουμε πινοντας τσαϊ. Το να βγαινουν τωρα τα "μαχαιρια", ΙΜΗΟ λιγο νοημα εχει. Θα προσπαθησω να σας θυμισω τι λεγανε καποιοι εδω στο φορουμ για την SEH, οταν παιδευονταν με τα Jetstream κλπ, και ειχε κανει το πρωτο μεγαλο βημα για τα πρωτα ΑΤR. Και τι εχει κανει σημερα.

And as usual, it's just my 2¢.
 
Η φωτογραφία που παραθέτεις είναι προϊόν AI (Dall-e ή κάτι παρόμοιο).
 
Top