Επιστροφή MUC σήμερα απο SKG μετά το ρεπό μου και στη άφιξη κανένας έλεγχος, σαν τις παλιές καλές μερες! Επίσης δεν χρειάζεται PLF για Γερμανία απο Ελλάδα πλέον.
Τον λογο δύσκολο να τον ξέρουμε, πάντως οι πόρτες των σκελών μπορούν να ανοίξουν και να κλείσουν κατά βούληση στο έδαφος και ανεξάρτητα η μια απο την άλλη.
Η σχολή είναι εναρμονισμένη με το Part 147 και είναι full course 2ετες κανονικά. Οι καθηγητές είναι εν ενεργεία μηχανικοί οι περισσότεροι και οι άνθρωποι που την έφτιαξαν έχουν πολλά χρόνια παρουσία στον αεροπορικό χώρο(3D S.A. κλπ)
Re: Στόλος της Sky Express
Σε όποιον αρέσει να πετάει αμισθί καλύτερα να μείνει στο PPL!! Καταστρέφουν το επάγγελμα τους και τις όποιες ελπίδες της πλειοψηφίας που έχουν καταχρεωθεί και θέλουν δουλειά για να κάνουν απόσβεση!
Η αρχή έγινε κάποτε με ''έχοντες'' να πληρώνουν τα type ratings...
Δεν υπάρχει συρματασφάλιση εκεί! Οι nose wheels του 320, όπως και οι main, ασφαλίζουν με ένα μεγάλο custle nut το οποίο με την σειρά του ασφαλίζει με δυο bolt και custle nuts με κοπήλιες.
Απο τις φωτογραφίες δεν φαίνεται ζημιά στους άξονες, οι τροχοί απλά έφυγαν απο την θέση τους, πραγματικά...
Όπως έλυσε το πρόβλημα και η Swiss στην Γροιλανδία! Και σίγουρα αντιμετώπισε πολύ δυσκολότερες συνθήκες. Ειδικά δε για τον τύπο του κινητήρα στο εν λόγω αεροπλάνο, άπλετη τεχνογνωσία,εργαλεία και εγκαταστάσεις στην Αθήνα!
Re: Στόλος ATR της Olympic Air
επίσης το ''συντήρηση στη...Βουλγαρία'' ακούγεται σαν να έστειλε το αεροπλάνο η εταιρεία σε κάποια τριτοκοσμική χωρά! Στην Σόφια λειτουργεί MRO της Lufthansa Technik..
Σε ολα τα εγγραφα στην Αιγαιου που αφορουσαν τον στολο αναφεροταν σαν 320F, στο authorization μου επισης, οτι απαντηση ειχαμε απο τo Engineering της Airbus στα mails το ελεγαν ετσι.. δεν εχω προσβαση σε αυτα γιατι δεν δουλευω για την Αιγαιου πλεον, ειμαι TXL..
Τωρα αν καναν λαθος τι να σου πω...
Παιδιά, στην προκειμένη περίπτωση, το F σημαίνει Family.. το χρησιμοποιεί η ίδια η Airbus για να χαρακτηρίσει την ''οικογένεια'' Α320 (318-319-320-321)..