Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
sv1xv
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 24 Δεκ 2006, 01:10

jetflight έγραψε:Με τη λογικη οτι οι διαδικασιες και καλα των αεροδρομιων ειναι μεγαλες και καλα τοτε και η Θεσσαλονικη και τα Ιωαννινα δεν θα επρεπε να εχουν πτησεις με τη Αθηνα.Ειναι πολυ απλο και οι 2 αυτες πολεις εχουν κοσμο που δεν πηγαινει με την ελληνικη και τουρκικη πατεντα που λεγεται ΚΤΕΛ,τουλαχιστον κατα 100%


Τα Ιωάννινα είναι δύσκολα οδικώς και το αεροπλάνο είναι ελκυστικό. Εγώ μόνο αεροπορικώς έχω πάει εκεί.

Η Θεσσαλονίκη δουλεύει πολύ με τα επαγγελματικά ταξίδια με επιστροφή αυθημερόν. Το αντίστοιχο κοινό (επαγγελματίες) είναι πολύ λίγο στις γραμμές για την Καλαμάτα και τη Σπάρτη.

Από την Αθήνα, οι δυσκολότερες πόλεις συγκοινωνιακά είναι Λάρισα και Βόλος. Αρκετά μακριά οδικώς ώστε να μη γίνονται αυθημερόν με δυνατότητα παραμονής μερικών εργάσιμων ωρών (εντάξει το έχω δοκιμάσει αλλά για σχετικά σύντομα ραντεβού) αλλά αρκετά κοντά ώστε να μη συντηρούν αεροπορική συγκοινωνία.
0 x

Disable adblock

This site is supported by ads.
If you see this text you are blocking our ads.
Please allow ads on this site and support us. Thank you!


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Δημοσίευσηαπό jetflight » 24 Δεκ 2006, 03:53

Για τη Θεσσαλονικη οντως κατα ενα μερος εχεις δικιο,αλλα 21 πτησεις καθημερινα σιγουρα δεν ειναι μονο απο επιχειρηματιες.Βεβαια η αποσταση οδικως με ΚΤΕΛ απο Αθηνα ειναι ιδια περιπου σε διαρκεια με αυτη για Ιωαννινα με τον ιδιο τροπο.Στη Λαρισα και το Βολο ο οποιος τυπικα εχει ως πολιτικο αεροδρομιο αυτο της Ν.Αγχιαλου διαφωνω ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας.Εξαλλου η Λαρισα απεχει 2 ωρες λιγοτερο απο οτι η Θεσσαλονικη με το ΚΤΕΛ.Δεν ειναι και διπλα στην Αθηνα.Το ιδιο πιστευω για Καλαματα και Σπαρτη οπου θελουν να κανουν νεο αεροδρομιο.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 24 Δεκ 2006, 07:53

Ξεχνάμε κάτι: στην ελεύθερη αγορά με εναλλακτικές λύσεις ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Αν σε κάποια δρομολόγια δεν περπατάνε οι αεροπορικές συγκοινωνίες, δεν φταίει ο πελάτης (επιβάτης εδώ ), αλλά άλλη αιτία, πχ:

1. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τις αεροπορικές εταιρείες δεν λαμβάνουν υπόψιν τις ανάγκες του, λόγω κακής έρευνας αγοράς ή λόγω αδυναμίας. Στην περίπτωσή μας: δεν έχουν κατάλληλα δρομολόγια, δεν υπάρχει καλή πρόσβαση στο αεροδρόμιο, κοκ. Σε μια ελεύθερη αγορά, αυτό αργά ή γρήγορα διορθώνεται (από τους ανταγωνιστές που καραδοκούν).

2. Η λύση του αεροπλάνου δεν ενδείκνυται (π.χ. δεν προσφέρει κέρδος σε χρόνο και άνεση που να δικαιολογεί την διαφορά σε τιμή, η κίνηση είναι μικρή ώστε να μην επιτρέπει στους τακτικούς αερομεταφορείς να αποκομίσουν κέρδος) για το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Τα περί εκπαίδευσης του πελάτη, πέρα από την καλώς εννοούμενη ενημέρωση, αποτελούν δογματισμό ("εγώ ξέρω τί είναι καλύτερο για σένα") που δεν ισχύει στο χώρο της αγοράς. Αυτός ξέρει καλύτερα. Αυτός πληρώνει και αυτός υφίσταται τις ταλαιπωρίες (ναι, είναι ταλαιπωρία να περάσεις από 3-4 ξεγυρισμένες ουρές μέχρι να επιβιβαστείς). Και τέλος, ο πελάτης-επιβάτης δεν είναι "φίλος" ούτε της Ολυμπιακής, ούτε του κ. Βασιλάκη, ούτε των αεροπλάνων, ούτε του ΚΤΕΛ ούτε του ΟΣΕ. Είναι φίλος μόνο του εαυτού του, και πολύ καλά κάνει.

Για περισσότερες πληροφορίες: J. Belasco: "Flight of the Buffalo".
0 x

Άβαταρ μέλους
ivan_the_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 09 Φεβ 2007, 22:38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): THA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό ivan_the_pilot » 15 Απρ 2007, 20:53

Ας μην ξεχάσουμε την Ανδραβίδα!Επιδή τυχαίνει το χωριό μου να είναι εκεί κοντά,γνωρίζω αρκετά καλά την κατάσταση. Αλλωστε,το αεροδρόμιο αυτό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού θα φιλοξενεί πτήσεις τσάρτερ για τουρίστες που θέλουν να μεταβούν στην Ολυμπία.
0 x
Και όπως θα παίρνω τις ILS εσύ αν θέλεις spottarέ με...

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Δημοσίευσηαπό jetflight » 16 Απρ 2007, 02:06

Η ΥΠΑ προσωπικα πιστευω οτι κοροιδευει τους παντες.Εδω δεν εχει λεει λεφτα να τοποθετησει πινακιδες!για την νεα ονομασια του αεροδρομιου της Χιου σε Ομηρος και θα κανει νεα αεροδρομια...Μονο απο ιδιωτες οπως το Ελ.Βενιζελος.Φυσικα συνενοχος στο δουλεμα ειναι και το Υπουργειο Μεταφορων.
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Re: Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δημοσίευσηαπό jetflight » 07 Σεπ 2008, 21:20

Το ζητημα για το εαν πρεπει να κατασκευστουν αεροδρομια σε ολα τα νησια πηγαζει απο τις ιδιες τις κοινωνιες. Αν για παραδειγμα θελουν τον τουρισμο αυτοι και μονο αυτοι οι κατοικοι στην πλειοψηφια τους δεν μπορει και δεν εχει δικαιωμα κανενας να τους στερησει την κατασκευη και αναπτυξη αεροδρομιακης υποδομης.
Κατα τη δικη μου αποψη στις Κυκλαδες 2 νησια υπαρχουν που χρειαζονανται αεροδρομιακη αναπτυξη. Η Παρος η οποια δεν μπορει να θεωρειται ολοκληρωμενος τουριστικος προορισμος με τους Ελληνες και τη γενικη νοοτροπια αρπαχτης οπως και η Ναξος ως ενα απο τα μεγαλυτερα και τουριστικα αξιοποιησιμα νησια των Κυκλαδων.
Υπαρχει και λυση των interιsland πτησεων, κατι που στη Ελλαδα αποτελει ειδος πολυτελειας...
Ως προς την αξιοποιηση των υπαρχοντων και μαλιστα αυτων που δεχονται και πτησεις εξωτερικου τα εχουμε ξαναπει. Βρισκεται σε πολυ χαμηλα επιπεδα κατατασοντας την Ελλαδα στη 37η θεση.
0 x

Disable adblock

This site is supported by ads.
If you see this text you are blocking our ads.
Please allow ads on this site and support us. Thank you!


Άβαταρ μέλους
sxoaa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 05:54
Τοποθεσία: Washington DC
Επικοινωνία:

Re: Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δημοσίευσηαπό sxoaa » 07 Σεπ 2008, 22:53

Η Άνδρος θα μπορούσε να είχε αεροδρόμιο. Ως το κοντινό νησί της Αθήνας και στάση πηγαίνοντας για τη Μύκονο, υποφέρει χρόνια από τουριστική άποψη και δέν μπορεί να προσελκύσει τουρίστες ποιότητας από το εξωτερικό. Επίσης η Χώρα απέχει 1 ώρα οδικώς από το λιμάνι. Χρόνια συζητούν για αεροδρόμιο στή θέση Ατένι και ίσως είχε γίνει και κάποια μελέτη αλλά ποτέ δεν προωθήθηκαν τα σχέδια. Η σύνδεση με το εξωτερικό η τη Χίο και Μυτιλήνη θα ήταν εφικτή. Αντιθέτως πνίγεται κυριολεκτικά από τα αυτοκίνητα της Αττικής και είναι πια τόπος πολύ φτηνού τουρισμού κακιάς ποιότητας και αρπαχτής και οι επισκέπτες και κάτοικοι κινδυνεύουν καθημερινά στο κορεσμένο οδικό δίκτυο.
0 x
Lefteris

toy2day
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2008, 04:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δημοσίευσηαπό toy2day » 08 Σεπ 2008, 13:25

θεωρώ ότι νέα αεροδρόμια χρειάζονται οι παρακάτω περιοχές: Ιος, Τήνος, Σέριφος, Σίφνος, Πάτμος, Γαύδος, Αγιος Ευστράτιος, Ιθάκη, Αλόνησος, Τήλος, Αμοργός, Σαμοθράκη, Σέρρες. Και βελτίωση των υπαρχόντων αεροδρομίων (μαγάλωμα διαδρόμων) , σε Πάρο, Νάξο, Κάλυμνο, Μήλο, Καστοριά, Λέρο, Κοζάνη. Εννοείται, ότι πρέπει και να βελτιωθούν οι εγκαταστάσεις εδάφους σε μια σειρά άλλων αεροδρομίων, όπως: Ανδραβίδα, Αραξος, Αγχίαλος, Καλαμάτα κλπ.
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δημοσίευσηαπό aakunz » 08 Σεπ 2008, 14:15

Και η Αίγινα χρειάζεται αεροδρόμιο επειγόντως, για να πηγαίνουν οι Γερμανοί κατ' ευθείαν στην Αγία Μαρίνα και να μην μας τρώνε τις θέσεις στα ιπτάμενα δελφίνια. Αλλά και η Σαλαμίνα, όπου θα μπορούσε καλλιστα να συνδυαστεί με τη ναυτική βάση, συνεισφέροντας τα μέγιστα στην άμυνα της Πατρίδας.
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό fotis » 08 Σεπ 2008, 14:19

toy2day έγραψε:θεωρώ ότι νέα αεροδρόμια χρειάζονται οι παρακάτω περιοχές: Ιος, Τήνος, Σέριφος, Σίφνος, Πάτμος, Γαύδος, Αγιος Ευστράτιος, Ιθάκη, Αλόνησος, Τήλος, Αμοργός, Σαμοθράκη, Σέρρες. Και βελτίωση των υπαρχόντων αεροδρομίων (μαγάλωμα διαδρόμων) , σε Πάρο, Νάξο, Κάλυμνο, Μήλο, Καστοριά, Λέρο, Κοζάνη. Εννοείται, ότι πρέπει και να βελτιωθούν οι εγκαταστάσεις εδάφους σε μια σειρά άλλων αεροδρομίων, όπως: Ανδραβίδα, Αραξος, Αγχίαλος, Καλαμάτα κλπ.

Μήπως είναι λιγάκι υπερβολικό να υπάρχει και από ένα αεροδρόμιο σε κάθε νησί ή σε κάθε νομό;
Για ποιό λόγο να έχει αεροδρόμιο
α) η Πάτμος όταν υπάρχει από ένα αεροδρόμιο σε νησιά με απόσταση λιγότερη της μιας ώρας με πλοίο (Κάλυμνος, Λέρος και Αστυπάλαια) και όταν πέρα από τα συμβατικά πλοία υπάρχουν και τα (τοπικά) ιπτάμενα δελφίνια που συνδέουν άριστα αυτά τα νησιά;
β) η Ίος όταν έχει σε απόσταση 45-50 λεπτών την Σαντορίνη,
γ) η Τήνος που βρίσκεται 30 λεπτά μακρυά από τη Μύκονο
Για ποιό λόγο να έχουν αεροδρόμιο οι Σέρρες όταν υπάρχει δίπλα τους το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης;
κλπ κλπ.

Εγώ θεωρώ πως οι περιοχές που χρειάζονται αεροδρόμιο είναι οι παρακάτω:
Άγιος Στέφανος Αττικής, Άγιοι Θεόδωροι Αττικής, Άγιος Κωνσταντίνος Φθιώτιδας και γενικότερα (για να μην πλατιάζω) όλοι οι Άγιοι.
Επίσης, αν δε γίνει επέκταση του αεροδιαδρόμου(!!!) του αεροδρομίου της Καλαμάτας, καλό θα ήταν να γίνει ένα (μικρό, όχι μεγάλο) αεροδρόμιο στο χωριό "Πήδημα" του νομού Μεσσηνίας.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
COMPUTERISE
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 11:03
Επικοινωνία:

Re:

Δημοσίευσηαπό COMPUTERISE » 08 Σεπ 2008, 14:35

fotis έγραψε:Μήπως είναι λιγάκι υπερβολικό να υπάρχει και από ένα αεροδρόμιο σε κάθε νησί ή σε κάθε νομό;
[/quote]

Mα τι σάχλες λες Φώτη... Άκου εκεί υπερβολικό... Εδώ έχουμε τα δίκαια αιτήματα των βοσκών της Μακρονήσου, των κατοίκων της Γυάρου, των ακριτών της Ψερίμου κι εσύ τα θεωρείς υπερβολικά?? Είσαι βαλτός, εγκάθετος... Αίσχος...
Το σύνθημα είναι ένα "Κάθε νησί και αεροδρόμιο κάθε βραχονησίδα και ελικοδρόμιο..."

Υ.Γ. Πάει κι αυτό το τόπικ... το ξεφτυλίσατε...
0 x

Άβαταρ μέλους
cavo_paradiso
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 25 Δεκ 2005, 15:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LHBP
Τοποθεσία: Budapest / Stockholm
Επικοινωνία:

Re: Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δημοσίευσηαπό cavo_paradiso » 08 Σεπ 2008, 14:38

Η αίγινα k η σαλαμίνα δε πρόκειται να αποκτήσουν αεροδρομιο. Η μεν αίγινα δε πρόκειται επειδή υπάρχουν τα συμφέροντα των hellenic sea lines k των δελφινιών που δεν θα αφήσουν ποτε να γίνει το αεροδρόμιο k η δε σαλαμίνα καλύπτεται από το απαγορευτικό των 100xm από την αθηνα για υπαρξη αεροδρομίου που έχει θέσει η κατασκευαστική του LGAV.

Επίσης νησιά όπως η νάξος λίγο χλωμό να βελτιωθεί ο διάδρομος τους γιατί αυτό βρίσκει αντιθετους τους κατοικους ναξιώτες που θεωρούν ότι ένα νέο αεροδρόμιο θα επιφέρει την καταστροφή του νησιού από των επικείμενο τουρισμό :wall:

Κοινώς: Ζήσε μάη μου να φας τριφύλλι k... στην κορφή κανέλα
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Re: Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δημοσίευσηαπό jetflight » 08 Σεπ 2008, 17:35

Ενταξει τα νησια του Αργοσαρωνικου ειναι πολυ μικρα και πληθυσμιακα και ειναι πολυ κοντα με τον Πειραια.
Στη Ναξο απο οτι γνωριζω μια ομαδα οικολογων (αριστεριστων) αντιστεκεται στην επεκταση του αεροδρομιου, σε ενα νησι που μπορει να εχει και αξιολογη τουριστικη κινηση, αλλα και εσωτερικες πτησεις.
Η Ανδρος και κυρια η Τηνος απευθυνονται σε ειδη τουρισμο που δεν μετακινουνται με αεροπλανο γενικα.
Στην Ανδραβιδα δημοπρατιθηκαν οι μελετες και φυσικα το κοστος επειδη ειναι στρατιωτικο αεροδρομιο ειναι πολυ μικρο συγκριτικα με αλλους υποψηφιους τοπους.
Το εχω ξαναπει αλλα Πατρα, Λαρισα και Βολος σιγουρα θα αξιζαν κατι καλυτερο απο αεροδρομιακης υποδομης.
Για να μην αμφιβαλλει κανεις οτι το κρατος αντιμετωπιζει μεγαλες πολεις οπως η Λαρισα π.χ ως προαστια της Θεσσαλονικης , ο ΟΣΕ θα δημιουργησει προαστιακο σηδιροδρομο με διαρκεια αν δεν κανω λαθος 1 ωρα και κατι...
0 x

nclpao13
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 21:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKO

Re: Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δημοσίευσηαπό nclpao13 » 08 Σεπ 2008, 18:31

Θα συμφωνήσω ότι χρειαζόμαστε περισσότερα αεροδρόμια λόγω της ιδιαιτερότητας των πολλών νησιών αλλά τί να το κάνεις το αεροδρόμιο όταν τα ναύλα είναι απλησίαστα; Για παράδειγμα την προηγούμενη βδομάδα έπρεπε ν πάω Αθήνα αλλά το έμαθα τελευταία στιγμή. Απλή μετάβαση Κω - Αθήνα είχε 130€.... Έλεος... Έτσι αναγκάστηκα να πάρω το πλοίο με 45€... Επίσης θα έπρεπε να βελτιωθούν τα υπάρχοντα αεροδρόμια.... Για παράδειγμα στο αεροδρόμιο της Κω από οτι ξέρω δεν έχει radar.... Άρα το θέμα νέο αεροδρόμιο σηκώνει πολύ κουβέντα και θα πρέπει να το δούμε συνολικά και όχι σπασμοδικά μ' ένα ναι ή όχι....
0 x

Άβαταρ μέλους
Socrates
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 18:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: KZI - KSO

Re: Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δημοσίευσηαπό Socrates » 09 Σεπ 2008, 00:26

μηπως θα πρεπει να συζητησουμε για υδατοδρομια παρα για αεροδρομια?
0 x
"οι Σπαρτιάτες δεν ερωτούν πόσοι είναι οι εχθροί αλλά πού είναι" Πλούταρχος

Disable adblock

This site is supported by ads.
If you see this text you are blocking our ads.
Please allow ads on this site and support us. Thank you!



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης