Εγγραφή

Νέα Δρομολόγια Aegean

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1556
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 22:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 08 Φεβ 2008, 00:25

george_a έγραψε:

Σε ό,τι αφορά στο δώρο που λεγεται Μιλανο απο την Alitalia, αναφέρεσαι στην πτήση από SKG. Να σε πληροφορήσω ότι λειτουργούσε ως feeder για το δίκτυο της AZ. Τόσο οι ώρες όσο και ο γενικός προγραμματισμός αυτό εξυπηρετούσε, όχι O/D. Η Αegean δεν έχει πρόσβαση στο δίκτυο της AZ, oπότε δεν θα γέμιζε μια 'γαλατάδικη' πτήση με skyteam members.
Σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη από Θεσσαλονίκη, αν εξαιρέσουμε τις επιδοτούμενες πτήσεις των ΟΑ, η Α3 κυριαρχεί. Επιπλέον αυξάνει τη θέση της, μιας και ξεχάσαμε να αναφέρουμε το ότι
• Νέα απ’ ευθείας πτήση Θεσσαλονίκη – Κως 1 φορά την εβδομάδα από 3 Μαϊου ενώ από τον Ιούλιο 2 πτήσεις την εβδομάδα.
• Ενισχύονται κατά την καλοκαιρινή περίοδο οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με την Μύκονο, Σαντορίνη ενώ παράλληλα βελτιώνονται και τα ωράρια των πτήσεων


Η πτήση της ΑΖ λειτουργουσε και ως feeder και ως Ο/D..οπως και πολλες πτησεις της ΑΖ απο αθηνα..ξερω απο φίλη μου πρακτορα που ειδικα το καλοκαιρι γινοταν σκοτωμος με αλιταλια απο ελλαδα για ισπανια γιατι εχει καλυτερς τιμες απο την ιμπερια..Και δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να ειναι "γαλαταδικη" η πτηση της Α3..θα μπορουσε να ειχε αλλα ωραρια αναλογα με τα σλοτς στο Μαλπενσα...και θα μπορουσε να μην πεταει καθημερινα αλλα εστω ενα 733 5w..πριν ερθει η αλιταλια στην Θεσνκη οταν πετουσε η ολυμπιακη 3 φορες την εβδομαδα παραπονιοντουσαν πολλοι επιχειρηματιες της αγορας ενδυματων.υποδηματων και επιπλων που πανε πολυ συχνα Μιλανο οτι δεν υπαρχει καθημερινη συνδεση με την πολη να τους εξυπηρετει..και ας μην ξεχναμε τους φοιτητες στη Β.ιταλια και οσους σπουδαζουν τεχνες,μοδα και design...αλλα και οσους εχουν λοξα με την αγορα του μιλανου για shopping..και το γεγονος οτι το μιλανο αποτελει βαση όλων των πρακτορειων για εκδρομες σε Κυανη Ακτη,Μονακό,Καννες,και στις λιμνες Κομο και Γκαρντα,σε Βερονα και Βενετια,Νοτ.Ελβετια(Λουγκανο)..ριξτε μια ματια στα προγραμματα των εκδρομων και θα δειτε..να πω και αλλα? :rant:

οσο για τις υπολοιπες συνδεσεις που "κυριαρχει" στην αγορα εσωτερικου κυριαρχει μόνο στο ηρακλειο...και μονο το καλοκαιρι στα υπολοιπα.. εκει ναι συμφωνω..αλλα το χειμωνα δεν εχει καθολου βολικες συνδεσεις ουτε για ροδο ουτε για μυτιληνη ουτε για χανια..σιγουρα η οα τις βολευει τις συνδεσεις με τα 48αρια ATR τα οποια τα κανει ΚΤΕΛ σε πολλα δρομολογια..ενα Αβρο των 112 ισως ειναι μεγαλο για καθημερινη, αλλα εστω 4 φορες την εβδομαδα...επισης υπαρχει μεγαλη ζητηση για λημνο,χιο,σαμο που με τις αθλιες συχνοτητες της ΟΑ δεν βρισκεις ποτε θεση...

Αυτο το επαναλαμβανομενο "ρεφρεν" ενισχυονται οι συνδεσεις με JMK-JTR το εχω ξανακουσει..δεν ενισχυεται καμια πτήση..οπως ηταν περσι θα ειναι και φετος..
το θετικο ειναι οτι φετος οι πτησεις προς Ηρακλειο,ροδο και Λάρνακα θα γινονται με Α-320

παντως για το Στανστεντ ας μην βιαζομαστε να κρινουμε..μπορει να ειναι η εκπληξη και να παει καλα..ισως μεχρι η Α3 να δει τα αποτελεσματα του δρομολογιου θα επρεπε να ξεκινησει με μικροτερα α/φη, 2 733 ή 1 733 και 1 734 και μετα να περασει σε 2 Α-321...εγω ευχομαι τα καλυτερα..η flyglobespan δεν απεδειχθη και η πιο αξιοπιστη εταιρια, τα ωραρια της ηταν red-eye και δεν ειχε καθόλου χαμηλες τιμες για λοκο..εξαλου στο ελλην.κοινο δεν ηταν ιδιαιτερα γνωστη..μην κοιτατε εμας τα aviation freaks :D ...η Αegean εχει δημιουργησει πιστο "κοινο" το οποιο ισως να την ακολουθησει και να αποσπασει κόσμο απο ΟΑ και ΒΑ και γιατι το Heathrow σου βγαζει την πιστη και γιατι πολλοι φοιτητες μενουν Β-ΒΔ λονδινο και πιο πανω, και να τους βολεψει το STN..Εδω θα φανει τι θα ψαρεψει απο την "ευκολη" και το Λουτον και επισης κατα ποσο θα "πεισει" το 99,9% επιβατικο κοινο του Σταν να ταξιδεψει με full-fare εταιρια προς Greece..που ειναι ο βαγκνερ,που είναι το "μαρκετινγκ" ομως του δρομολογιου,οεο....εχουμε ηδη φλεβαρη και 15 μαη ξεκινανε..για τους ξενους εχουμε ηδη αργήσει..

παντως περιμενα να εισχωρησει και σε αλλες αγορες οπως ζυριχη,βερολινο,πραγα που υπαρχει ζητηση και μονοπωλιο απο τις ξενες προς την ελλαδα..και περιμενα να βελτιωσει τις συνδεσεις απο θεσνκη προς Φρανκφουρτη(και μοναχο) γιατι χανουμε σχεδον ολα τα πρωινα,μεσημεριανα,απογευματινα long-haul δρομολογια της Λουφτυ!!..τι να την κανω την συνεργασια αν δεν προλαβαινω κανενα δρομολογιο..?
Τελευταία επεξεργασία από Akis και 08 Φεβ 2008, 01:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Το κουμπάκι επεξεργασία λειτουργεί ...

V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 08 Φεβ 2008, 02:36

Συμφωνω με τα παραπανω.
Η Α3 θεωρει απο την αρχη δεδομενο να υπαρχει κοσμος και βαζει τα 321.Σε αυτο το αεροδρομιο θα πρεπει να εχει οποσδηποτε χαμηλες χρεωσεις μηπως και παρει τιποτ απο την Easyjet στο Λουτον το οποιο εδω και παρα πολυ καιρο βγαζει την ιστοσελιδα και στα ελληνικα παρολο που η Ελλαδα δεν αποτελει μεγαλο κομματι των πτησεων του.Επρεπε να αρχισει με μια πτηση και αυτη με 320. Η Flyglοbespan συνεχιζει να υπαρχει ακομα σε ενα τεραστιο low cost περιβαλλον και φετος θα πεταει στην Κερκυρα με εξισου συγχρονα αεροπλανα(7NG),και δεν μπορω να πω οτι ειναι αναξιοπιστη εταιρια.
Τα Τιρανα συνεχιζω να πιστευω οτι ειναι επισης ρισκο ,και προφανως θελει να ανταγωνιστει την ΟΑ ,μη λαμβανοντας την Albanian Airlines η οποια αν και βρισκεται σε αυτη τη χωρα που οι κατοικοι της βρηκαν στην Ελλαδα! τη Γη της επαγγελειας ειναι αναπτυσσομενη και ηδη εχει αγορασει 2 319.Ευχομαι να μην παθουν οτι και στα Σκοπια που δεν διαφερουν και πολυ απο την Αλβανια αλλα εχουν 2 αεροδρομια αντι ενος.
Το Μιλανο ειναι οπως και η Ρωμη απλα η ΑΖ επελεξε , να πεταει πρωι, και γιατι δε βαζει καποιος το Λινατε;
Συμφωνω οτι η Γερμανια θα πρεπει να ενισχυθει ως προς τη Θεσσαλονικη και επειδη καποιος ειπε οτι η Α3 δεν εχει την προσβαση της ΑΖ, εχει την προσβαση της ΑΡ που εχει οργωσει ολη σχεδον την Ιταλια.
Αντιθετα ενω βλεπουμε μεγαλα ανοιγματα, στο Λονδινο που εχει να κανει με μεγαλαους ανταγωνιστες και τη μια απο τις <<μαγαζι γωνια>> γραμμες της Ολυμπιακης , στο εσωτερικο που εχει να κανει με εναν αδυναμο ανταγωνιστη με συνεχη προβληματα κανει μικρα βηματακια...
Οπως ειπε και ενας φιλος εμεις θα πληρωνουμε φορους στο Ελ.Βενιζελος , και θα πηγαινουμε στη Θεσσαλονικη....Με τοσο τουρισμο αφηνει την Ελλαδα στην απεξω εξαιρωντας την Αθηνα για αλλη μια φορα.

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007, 17:13
Τοποθεσία: Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KBOS

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό tupolev » 08 Φεβ 2008, 05:01

τώρα σχολιασμό κάνουμε ή μελόδραμα;
η κάθε εταιρεία κάνει τις κινήσεις με βάση την ανάλυση των δυνατοτήτων της και της εικόνας της αγοράς. Προφανώς η A3 δεν έχει στην παρούσα φάση τον τύπο αεροσκάφους να αναπτύξει περαιτέρω τις δραστηριότητές της στη Θεσσαλονίκη. Τώρα θα την βγάλουμε και υπεύθυνο για το μαρασμό του SKG; Δηλαδή λέτε να έχει τη δυνατότητα, να υπάρχει η αγορά και να μην ανοιγει δρομολόγια για κάποιον μυστηριώδη συνομωτικό λόγο;
Έλεος δηλαδή...
Το ότι πάει στη Λήμνο και δίνει νέα πνοή σε αυτόν τον τόπο που ήταν λυσμονημένος τόσο από ναυσιπλοία όσο και αεροπορία δε μετράει σα σημαντική κίνηση εσωτερικού;
Η Α3 με τη στρατηγική της πιστεύω πως βγάζει τα νησιά από την απομόνωση και δημιουργεί κίνητρα στους ΄Ελληνες να ταξιδέψουν βάζοντας τέρμα στο μονοπώλιο των εφοπλιστών. Και φυσικά δεν το κάνει αυτό από φιλανθρωπία, αλλά εκμετταλευόμενη την ακρίβια των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και την αδράνεια της ΟΑ. Όπως και νάχει όμως αυτό οι κινήσεις της οφελούν πάρα πολύ και την χώρα πέρα από την ίδια την εταιρεία.
Τώρα jetflight πως εσύ συμπεραίνεις πως
...Με τοσο τουρισμο αφηνει την Ελλαδα στην απεξω εξαιρωντας την Αθηνα για αλλη μια φορα...

θα ήμουν πολύ περίεργος να μου εξηγήσεις.
Τίποτα δεν πάει χαμένο...

V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 08 Φεβ 2008, 12:18

Επειδη μαλλον δεν εισαι γνωστης της εσωτερικης αγορας,θα πρεπει να ξερεις οτι καποιες πολυ κερδοφορες γραμμες απο τη Θεσσαλονικη θεωρουνται αγονες διοτι οι ΟΑ δεν εχουν αεροπλανα. Η διοικηση της Α3 δεν ζητησε τιποτα απο την ΥΠΑ ,και οντως οι ΟΑ κυριαρχουν σε ολες σχεδον ττις γραμμες παρολο που εχουν μονιμα εγκατεστημενα 2 ΑΤ4 μονο.
Η Α3 αν βγαζει απο την απομονωση τα νησια οι ΟΑ τι πρεπει να πει που πεταει παντου και εκτελει ολες τις εστω και λιγες ενδονησιωτικες πτησεις.
Η Α3 λειτουργει αθηνοκεντρικα και μαλλον δεν καταλαβες οτι αυτο εννοω ,οταν η Θεσαλονικη και τα μησια εχουν μεγαλυτερη κινηση το καλοκαιρι να διακινηθει.Για τη Λημνο ειπα οτι ειναι η πιο σωστη επιλογη και θα ενισχυσει παρα πολυ.
Δεν ειμαι κακεντρεχης με την Α3,αλλα διαφωνω με την πολιτικη της να υποτιμαει την ελληνικη αγορα και να θελει να εκμεταλλευεται συνεχως τις αδυναμιες των ΟΑ, και να τρεχει σε υπερκορεσμενες γραμμες οπως το Λονδινο.

Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 23 Ιαν 2008, 12:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): AAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό TIRLIX » 08 Φεβ 2008, 14:14

Να πουμε τοτε και εμεις τον καυμο μας για την Α3.... Τα δρομολογια απο Καβαλα για Γερμανια ( STR, MUC, DUS ) που εκτελουσε καποτε με 90% + πληροτητα τα καλοκαιρια γιατι τα σταματησε ? Το οτι ηταν κερδοφορες γραμμες αποδειχτηκε, μολις απεσυρθη πλακωσαν οι Γερμανοι ( Germanwings, Airberlin). Δεν ειχε τα καταλληλα αεροσκαφη ? Τωρα που θα τα εχει τι θα κανει?

Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 12 Ιαν 2007, 01:44

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό steve_kavala » 08 Φεβ 2008, 14:43

:rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Και μην ξεχνάμε και επι εποχής Cronus την σύνδεση προς Κολωνία από Καβάλα.

Κρίμα...... αφήνουμε τους ξένους να αλωνίζουν στη χώρα μας (ltu. germanwings. airberlin) κ μεις πάμε στα ίδια κ στα ίδια!!!!!

Ελπίζω κάποια στιγμή να ξαναμπουν οι προορισμοί από καβάλα κυριως STR.

δεν γουστάρω να τρέχω σαλόνικα μια κ αυτή τη στιγμή το μονόπώλιο στη γραμμή STR-KVA το εχεί η german wings και οι τιμες ιδικά το καλοκαίρι δεν είναι και πολύ low-cost για low-cost εταιρία.........


:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

First-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Τοποθεσία: HER
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό aas59 » 08 Φεβ 2008, 17:41

jetflight έγραψε:Δεν ειμαι κακεντρεχης με την Α3,αλλα διαφωνω με την πολιτικη της να υποτιμαει την ελληνικη αγορα και να θελει να εκμεταλλευεται συνεχως τις αδυναμιες των ΟΑ, και να τρεχει σε υπερκορεσμενες γραμμες οπως το Λονδινο.


Αγαπητέ jetflight ,
Ειληκρινά δεν μπορώ να καταλάβω την κριτική σου πρός μία ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία.
Δικά της τα αεροπλάνα , δικό της το ρίσκο , δικά της και τα αποτελέσματα.
Μιά και μιλάμε για αποτελέσματα ελπίζω να είδες ότι είναι ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ (στοιχεία μπορείς να βρεις στο http://www.ase.gr) πράγμα απαραίτητο για να διατηρηθεί στο χρηματιστήριο και φυσικά για την επόμενη Α.Μ.Κ που θα θελήσει να κάνει.
Ολα αυτά εφαρμόζοντας μία πολιτική που εσύ δεν εγκρίνεις !!!
Και κάτι άλλο.....
Από πού ως που είναι κακό να εκμεταλλεύεται ο ανταγωνιστής τα λάθη και τις αδυναμίες των λοιπών ανταγωνιστών του ???
Η δουλειά της κάθε εταιρείας είναι να αποσπάσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και να φέρει περισσότερους πελάτες στην μεριά της, ουδέν κακό περί αυτού.
Τώρα τα περί κεκορεσμένων η μή γραμμών μένει να αποδειχθεί αν ορισμένοι συνforumιτες έχουν δίκιο η τα ακριβοπληρωμένα στελέχη της εταιρείας που εισηγήθηκαν αυτή τη γραμμή.

Το καλό η κακό (αναλόγως πως τα βλέπει κανείς τα πράγματα)είναι ότι όσο εύκολα μπορεί να βάλει και τρίτη πτήση στην ίδια γραμμή το ίδιο εύκολα μπορεί να αφαιρέσει πτήσεις αν θεωρηθούν λανθασμένες οι επιλογές.

Είναι και αυτό στα πλεονεκτήματα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

First-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2003, 19:05
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece, EU
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό CaptainChris » 08 Φεβ 2008, 21:36

Η εταιρια επελεξε τα Α321 που εχουν συστημα ψυχαγωγιας, οπως και τα Α320 φυσικα, αυτο συμαινει πως θα προβαλει ταινιες και σειρες τηλεοπτικες οπως οι ΒΑ και ΟΑ, για να μπωρεσει να τους ανταγωνιστη. Το οτι επελεξαν το Στανστετ ειναι και λογο σλοτς, αλλα κυριως λογου χαμηλο κοστους χρησης του αεροδρομιου, βεβαια ειναι και μια εναλακτικη λυση στα κορεσμενα Γκατουικ και Χηθροου. Οσο για τα Σλοτς σιγουρα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα στο Χηθροου απο τον Απριλιο που ανοιγη το Τ5, μαλλον δεν ηθελαν να πεταξουν καν εκει. Αυτο που με προβληματιζει ειναι το οτι οι εταιριες που πετανε Χηθροου και ξεκινησαν να πετανε και για Γκατουικ και Στανστετ σαν σημπληρωμα, εχουν σταματηση το Στανστετ μετα απο 2-3 χρονια π.χ.TAP, CSA, Malev.

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 23:32
Τοποθεσία: Manchester
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGCC

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό nsap » 08 Φεβ 2008, 23:13

Παραθέτω την ταπεινή μου άποψη.

Καταρχάς να πω πως συμφωνώ απόλυτα με τον jetflight.

Είναι αδύνατον να κάνουμε επικριτικά σχόλια γα τις επιλογές που έκανε η εταιρεία.Όπως όλοι γνωρίζετε , μια ιδιωτική επιχείρηση κάνει έρευνα πριν εισέλθει σε μια νέα αγορά.Έτσι θα έπραξε λογικά και η Aegean.Θα είδε πως τα συγκεκριμένα δρομολόγια μπορεί να είναι κερδοφόρα και για αυτό τα έβαλε στο πτητικό της έργο. Όσο για την επιλογή του εν λόγου αεροδρομίου του λονδίνου, είναι λογικό καθώς στο Heathrow πετάνε ολυμπιακή και British Airways.Αν και πιστεύω πως μπορούσε να ανταγωνιστεί τουλάχιστον την ολυμπιακή. Λόγου κόστους των slots επέλεξε το Stansed. τι να κάνουμε; Εγώ πιστεύω πως για ακόμη μία φορά η Aegean θα βγεί κερδισμένη.

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007, 17:13
Τοποθεσία: Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KBOS

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό tupolev » 08 Φεβ 2008, 23:36

CaptainChris έγραψε:Οσο για τα Σλοτς σιγουρα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα στο Χηθροου απο τον Απριλιο που ανοιγη το Τ5, μαλλον δεν ηθελαν να πεταξουν καν εκει.

Εκτός θέματος λίγο: Τα slots στο LHR έχουν να κάνουν με την χωρητικότητα των διαδρόμων, δηλ πόσες κινήσεις αεροσκαφών μπορούν να γίνουν στη μονάδα του χρόνου, και δε θα αυξηθούν με την προσθήκη του Τ5.
Τίποτα δεν πάει χαμένο...

V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 08 Φεβ 2008, 23:41

Εκανα κριτικη απλα και δεν προκατεβαλλα τιποτα. Μια εκτιμηση εχει δκαιωμα ο καθενας να κανει και δεν χρειαζεται η οποια αγνοια να επικαλυπτεται με ειρωνικα σχολια.Ειναι αληθεια οτι καποιες εταιριες που δεν ανηκουν στην κατηγορια των Low sost ,δοκιμασαν να πεταξουν,αλλα εκοψαν διοτι εμεις εδω στην Ελλαδα δεν εχουμε καταλαβει οτι καθε αεροδρομιο κατασκευαστηκε για εναν σκοπο. Το Χιθροου για παραδειγμα ειναι για κεντρικα δρομολογια το Γκατγουικ κατι πιο κοντα στα δεδομενα αεροδρομιων οπως το Ελ.Βενιζελος και το Στανστιντ για εταιριας χαμηλου κοστους και λιγοτερο τσαρτερ! Η Α3 δεν ειναι εταιρια χαμηλου κοστους,απλα καπως μοιαζει με κατι τετοιο.
Εχω ξαναπει οτι σπουδαζω τον τουρισμο και καποια πραγματα δεν τα λεω για να περναει η ωρα. Δεν εχω ειρωνευτει κανεναν ,απλα ειπα σε καποιον οτι δεν γνωριζει την εσωτερικη αγορα και γιατι η Α3 δεν αναπτυσει την καρδοφορα Θεσσαλονικη και τα νησια οπως θα εκανε μια σοβαρη αναπτυσσομενη εταιρια.
Τα ανοιγματα σε Λονδινα κτλ ειναι για τους μεγαλους , για αυτους που εχουν καμια 100 αεροπλανα οπως η Ryanair,Air Berlin και οχι για μικρες εταιριες.Πρωτα βλεπεις τα του οικου σου και μαλιστα με εναν ανταγωνιστη που αν δεν ηταν ετσι χαλια(ΟΑ) δεν θα αναπτυσοσουν με αυτο το παραδοσιακο μοντελο (Τα ακριβοπληρωμενα στελεχη αυτο εκαναν).Δεν ειπα επισης ποτε οτι ο Βασιλακης ειναι κανενας ασχετος , το αντιθετο μαλιστα, με 250 Ε λογω αδυναμης ΟΑ μας πηγαινει στη Θεσσαλονικη μεσω Αθηνων!

Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1556
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 22:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 09 Φεβ 2008, 00:41

steve_kavala έγραψε::rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Και μην ξεχνάμε και επι εποχής Cronus την σύνδεση προς Κολωνία από Καβάλα.

Κρίμα...... αφήνουμε τους ξένους να αλωνίζουν στη χώρα μας (ltu. germanwings. airberlin) κ μεις πάμε στα ίδια κ στα ίδια!!!!!

Ελπίζω κάποια στιγμή να ξαναμπουν οι προορισμοί από καβάλα κυριως STR.

δεν γουστάρω να τρέχω σαλόνικα μια κ αυτή τη στιγμή το μονόπώλιο στη γραμμή STR-KVA το εχεί η german wings και οι τιμες ιδικά το καλοκαίρι δεν είναι και πολύ low-cost για low-cost εταιρία.........


:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:


τα καλά του μονοπωλιου βλεπεις..τα δρομολογια προς Γερμανια τα σταματησε πριν εμφανιστει η GW ή αφότου μπηκε στο παιχνιδι;...

και μιας και μιλαμε για νεα-παλια δρομολογια,περσι το καλοκαιρι η Α3 ειχε συνδεση από Ηρακλειο, Μύκονο και Σαντορινη προς Γερμανια και Ιταλια..φετος δεν ειδα καμια τετοια κινηση..ακόμα. Δεν έπιασε η συγκεκριμενη κίνηση λόγω ανταγωνισμου απο γερμανικες και ιταλικες λοκο/τσαρτερ?(οι ιταλοι φερνουν δεκα-δεκα ταεροπλανα στη Μυκ το καλοκαιρι,αποικια εχει γινει..)..ή απλα λόγω του νεου προγραμματος και του αριθμού των αεροσκαφών δεν της βγαινει το προγραμμα?

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 01 Μάιος 2007, 01:23
Τοποθεσία: Ken, London

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό grX » 09 Φεβ 2008, 01:48

Το stansted πάντως είναι βολικό αεροδρόμιο για να πας Λονδίνο με φθηνή σχετικά συγκοινωνία και λιγότερο packed από LHR και Gatwick. Τουλάχιστον από όση εμπειρία είχα εγώ (Πτήσεις από Κύπρο με CY). Επίσης, επειδή είπωθηκε κάτι περί loco αεροδρομίου, στο Gatwick το 27% της κίνησης θα είναι από την Easyjet από τον Απρίλιο και εκεί πετάνε επίσης αρκετες loco, οπότε ίσως πλειοψηφία των πτήσεων είναι loco και charter, είναι αυτό κακό για κάποιο λόγο;

Όσο για τον αριθμό πτήσεων και το αν θα έχει επιτυχία ή όχι, νομίζω ότι αν πηγαίνουν άδεια τα αεροπλάνα με τρόπο και τακτ, απλά τον Οκτώβριο θα ανακοινώσει νέους προορισμούς και θα κόψει το Λονδίνο! Λίγο πεσμένος εγωισμός αλλά δεν χάθηκε και ο κόσμος!

Καλή επιτυχία να έχουν στα δρομολόγια τους και όλα καλά θα πάνε. Σίγουρα τα μελετήσαν πολύ πριν προχωρήσουν να βάλουν την "ναυαρχίδα" του εκεί!

V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 09 Φεβ 2008, 02:37

Το Γκατγουικ εχει ως κυριο Low cost carrier την Easyjet,και δε νομιζω οτι ειναι Low cost airport. Στο STN η Low cost κινηση ειναι ανω το 70%.
Περσι οπως ειπε και ενας φιλος ειχε ξεκινησει καποια δρομολογια αποκεντρωτικα απο Μυκονο,Σαντορινη για Ιταλια και απο Ηρακλειο γαι Γερμανια. Φετος δεν εγινε κατι τετοιο , ενω θα περιμενε κανεις να επεκταθει αυτη η προσπαθεια που απο πληροτητες τουλαχιστον για τα κυκλαδιτικα νησια ηταν πολυ καλες. Στο Ηρακλειο ναι την καταπιε ο ανταγωνισμος διοτι εκει ελειπε η στηριξη της LH ,και ειναι ενα γεγονος που στηριζει την αποψη μου για το Λονδινο.Ενα καλο στηριγμα οπως π.χ η BMI θα βοηθουσε,αλλα στην Αγγλια δεν υπαρχει κατι τετοιο.
Τα AR1 εφυγαν ακομα πιο πολυ απο πραγματικα regional δρομολογια , οπως π.χ η συνδεση της Μυκονου με την Ρωμη και το Μιλανο και πηγαν να ενισχυσουν τον αθηνοκεντρικο χαρακτηρα της εταιριας αυτης, που ενω απο τη μια μεσω του πολυ ικανου προεδρου της εκφραζει οτι το αεροδρομιο της Αθηνας ειναι ακριβο,απο την αλλη κανει τα αδυνατα δυνατα να ενισχυει τις πτησεις απο αυτο το αεροδρομιο και να συνεχιζεται το απαραδεκτο φαινομενο, των tranfer επιβατων ακομα και για πτησεις εσωτερικου. Μια αεροπορικη εταιρια εταιρια αν θελει γκρεμιζει τις επιδοτουμενες γραμμες σε μια χωρα. Ας δουμε τι εκανε η Easyjet στη Σαρδηνια που ηταν υπο την προστασια του κρατους.
Το τελευταιο του computerise που μονο να ειρωνευεται ξερει μενει ασχολιαστο,απο εναν φοιτητη του Τουρισμου που , εχει διαβασει παρα πολλα βιβλια στο αντικειμενο και ξερει οτι τα νησια μας ειναι η ραχοκοκαλια της οικονομιας μας,μαζι με κανα 2 μερη απο την Ηπειρωτικη Ελλαδα, και οχι μονο στον τουριστικο κλαδο.
Δεν πειραζει ας αλωνιζουν οι ξενοι με τα τσαρτερ και τα νεα τακτικα τους δρομολογια ,κι εμεις ας ειμαστε υπερανω να παμε να καλιεργησουμε στα χωραφια τους να τους φαμε. Τωρα η ΒΑ.EZY θα τρεμουν που ολοι τους την πελατεια θα την παρει και μαλιστα απο το sTN η Α3....Ειδαμε ποσο χαλια ηταν η Καβαλα που αμεσως αρχισε δουλεια η 4U. Ειδα το Καιρο που απο την αρχη ειπα οτι δεν θα τα καταφερει, ειδα και Σκοπια που τα εκοψε...Το ψωμι ειναι μεσα στην Ελλαδα και οχι εξω και αυτο διοτι εξω εχουν μαθει να πετανε και στα πιο απιστευτα μερη.
Ο ιδιος ο Βασιλακης ειπε οτι μονο το 17 % των Ελληνων ξερουν να πετανε. Αυτα δεν τα ειπα εγω ,αλλα καποιος αλλος για αυτους που δεν λενε να αποδεχτουν οτι σε πολλα μερη της Ελλαδας υπαρχει ελλειψη αεροπορικης παιδειας.

Business-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 09 Φεβ 2008, 14:51

Φίλε jetflight προφανώς εσύ θέλεις μια regional Aegean! Αλλά αυτός δεν είναι ο στόχος της εταιρίας όπως φαίνεται απο τις αναπτυξιακές κινήσεις της. Άρα όλος σου ο συλλογισμός μπορεί να είναι σωστός επιχειρηματικά, αλλά άτοπος στην περίπτωση της συγκεκριμένης εταιρίας.
Επίσης κάποιοι υποστηρίζουν πως η Aegean πρέπει να χτυπήσει τις μεγάλες ευρωπαϊκές charter στους καλοκαιρινούς προορισμούς. Αυτό είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Δεν είναι εύκολο να πείσεις τον Γερμανό ή τον Άγγλο που ταξιδεύει δεκαετίες με μία συγκεκριμένη εταιρία, να έρθει με την Aegean! Οι λόγοι είναι οι ίδιοι για τους οποίους πολλοί Έλληνες ταξιδεύουν μόνο με ελληνικές εταιρίες! Εδώ στη Γερμανία και μόνο που η LTU εξαγοράστηκε από την Air Berlin και σε λίγο καιρό τα αεροσκάφη θα έχουν livery Air Berlin και οι κρατήσεις εισιτηρίων γίνονται αποκλειστικά μέσω Air Berlin, οι Γερμανοί έχουν αρχίσει να αντιδρούν και τους κακοφαίνεται! Για τέτοιο συντηρητισμό μιλάμε... Άντε να πείσεις αυτούς τους ανθρώπους να έρθουν με ελληνική εταιρία...
Επομένως, κατά τη γνώμη μου μια χαρά το έχει πιάσει το νόημα ο Βασιλάκης και το αποδεικνύουν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας του!
Και καλά κάνει και ρισκάρει διότι χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει ανάπτυξη και χωρίς ανάπτυξη δεν υπάρχει κέρδος.
Live To Fly, Fly To Live....... Aces High

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 3 επισκέπτες