airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Οι South African Airways μέσω της Etihad από 29 Μαρτίου στην Αθήνα, καθώς ενεργοποιείται το code share μεταξύ JNB-AUH.
SA278 JNB-AUH 10:15-20:25 daily A332
Η συμφωνία εξυπηρετεί και τις δύο εταιρείες καθώς η ΕΥ με έλλειψη α/φ πραγματοποιεί το δρομολόγιο χρησιμοποιώντας α/φ της Jet Airways
EY603 JNB-AUH 20:00-06:20+1 daily A332
και η SAA συρρικνώνει τα μακρινά δρομολόγια και καθιερώνει το AUH σαν κέντρο μετεπιβίβασης.
Καθώς τα οικονομικά της SAA δεν πάνε και πολύ καλά, περικόπτει τα μακρινά δρομολόγια.
Τον Μάρτιο του 2014 σταμάτησε το δρομολόγιο JNB-EZE και από
τον Μάρτιο 2015 σταματά τα δρομολόγια JNB-PEK που θα αντικατασταθεί από την Air China και το JNB-BOM που θα αντικατασταθεί από την Jet Airways.
Από τα μακρινά δρομολόγια της SAA που εχεΙ, τα καλύτερα είναι προς LHR, HKG, FRA, GRU, MUC, PER. Μάλλον για πολιτικούς λόγους διατηρεί τα DKR-IAD (απο δαιλυ se 6/eb) και το JFK καθώς πραγματοποιούνται με κοστοβόρα Α340.
Έτσι που το πάει σε λίγο δεν θα ξέρει που να πετάξει τα 8 Α340-330 και τα 9 Α340-600 που έχει.
Λεφτά για νέο στόλο δεν έχει οπότε μονόδρομος η συρρίκνωση, εάν η συνεργασία με την ΕΥ θα καταφέρει να προσελκύσει επιβάτες μόνο ο χρόνος θα το αποδείξει.
Ωραία και καλά, όλα αυτά που αναφέρω αλλά η εξυπηρέτηση (κατ εμέ) υστερεί γιατί δεν υπάρχει ακόμη απευθείας σύνδεση CPT-AUH όπως προσφέρουν η EK ή QR.
Επιπλέον η QR έχει το δέλεαρ του Β787 --
από την άλλη έχεις το δέλεαρ να πετάξεις με Jet που η εξυπηρέτηση δεν είναι καλή και poor IFE, αλλά και με Α320 που για εμένα δεν έχει αναπαυτικά καθίσματα για τον επιβάτη.
SA278 JNB-AUH 10:15-20:25 daily A332
Η συμφωνία εξυπηρετεί και τις δύο εταιρείες καθώς η ΕΥ με έλλειψη α/φ πραγματοποιεί το δρομολόγιο χρησιμοποιώντας α/φ της Jet Airways
EY603 JNB-AUH 20:00-06:20+1 daily A332
και η SAA συρρικνώνει τα μακρινά δρομολόγια και καθιερώνει το AUH σαν κέντρο μετεπιβίβασης.
Καθώς τα οικονομικά της SAA δεν πάνε και πολύ καλά, περικόπτει τα μακρινά δρομολόγια.
Τον Μάρτιο του 2014 σταμάτησε το δρομολόγιο JNB-EZE και από
τον Μάρτιο 2015 σταματά τα δρομολόγια JNB-PEK που θα αντικατασταθεί από την Air China και το JNB-BOM που θα αντικατασταθεί από την Jet Airways.
Από τα μακρινά δρομολόγια της SAA που εχεΙ, τα καλύτερα είναι προς LHR, HKG, FRA, GRU, MUC, PER. Μάλλον για πολιτικούς λόγους διατηρεί τα DKR-IAD (απο δαιλυ se 6/eb) και το JFK καθώς πραγματοποιούνται με κοστοβόρα Α340.
Έτσι που το πάει σε λίγο δεν θα ξέρει που να πετάξει τα 8 Α340-330 και τα 9 Α340-600 που έχει.
Λεφτά για νέο στόλο δεν έχει οπότε μονόδρομος η συρρίκνωση, εάν η συνεργασία με την ΕΥ θα καταφέρει να προσελκύσει επιβάτες μόνο ο χρόνος θα το αποδείξει.
Ωραία και καλά, όλα αυτά που αναφέρω αλλά η εξυπηρέτηση (κατ εμέ) υστερεί γιατί δεν υπάρχει ακόμη απευθείας σύνδεση CPT-AUH όπως προσφέρουν η EK ή QR.
Επιπλέον η QR έχει το δέλεαρ του Β787 --
από την άλλη έχεις το δέλεαρ να πετάξεις με Jet που η εξυπηρέτηση δεν είναι καλή και poor IFE, αλλά και με Α320 που για εμένα δεν έχει αναπαυτικά καθίσματα για τον επιβάτη.