Εγγραφή

Ryanair στην Ελλάδα

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008, 17:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό dab4coins » 27 Φεβ 2010, 00:27

Ταυτίζομαι με τις απόψεις των OA701,flesland και menelaos.
Ως φοιτητής κι εγώ,με έσοδα μόνο το χαρτζιλίκι των γονιών μου και αυξημένες αντοχές σε κάθε είδους ταλαιπωρία προτιμώ πχ να φάω 3(+3 για την επιστροφή) ώρες παραπάνω στη διαδρομή από την Αθήνα στο Βόλο και να εξοικονομήσω λεφτά για διαμονή ολόκληρης εβδομάδας σε hostel στο Μιλάνο..
Επίσης, όπως προαναφέρθηκε απο τον flesland, εν ολίγοις τα μεταξωτά εσώρουχα θέλουν και επιδέξιους ποπούς.Δεν είναι θέμα έλλειψης σοβάρού εγχώριου αερομεταφορέα η μη έλευση "large" τουριστών,αλλά παθογένεια της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας(sic).Στην Ισπανία η FR πετάει παντού,ακόμα και σε αεροδρόμια τα οποία εξυπηρετούν "high class" περιοχές όπως το Cadaques και η Costa Brava γενικότερα(Girona) και η Marbella(Malaga/Alicante).Επομένως λειτουργεί παράλληλα προς τις άλλες εταιρίες και σίγουρα κατ'ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος όλο το χρόνο.
Η προσαρμογή πάντως στα ελλήνικά δεδομένα θα είναι ένα θέμα(μάλλον αυτά θα πρέπει να προσαρμοστούν με τον O'Leary) :P

*αυτή την επιμονή πολλών να "πούμε κάτι νέο" όσον αφορά τα τεκταινόμενα δεν την καταλαβαίνω.Forum είναι,συζήτηση κάνουμε και εκφράζουμε απόψεις!Το νέο αυτή τη φορά είναι ότι δε συζητάμε τι και πώς και αν θα έρθει η FR στην Ελλάδα,αλλά τι μέλλει (και τι ευχόμαστε) γενέσθαι τώρα που ήρθε!

Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Pashalis84 » 27 Φεβ 2010, 00:43

Όσοι πάνε Antalya ουσιαστικά ταξιδεύουν με Turkish airlines γιατί η Sun Express είναι κατά 50% ιδιοκτησία τους. Η Sun Express είναι ο leader σε market share στο AYT με πάνω από 12% επί του συνόλου της επιβατικής κίνησης. Θα συμφωνήσω ότι είναι loco αλλά είναι μια loco που έχει code share agreement με την Turkish κάτι που αλλάζει τελείως τα δεδομένα. Ακόμα, η Sun δεν λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργεί η Ryanair αλλά θυμίζει περισσότερο την κάπως ποιο ανθρώπινη Easyjet.
Εν πάση περίπτωση ο τουριστικός αυτός προορισμός είναι για χαμηλά βαλάντια, τα πολλά λεφτά είναι στην Κωνσταντινούπολη. Εμείς εδώ δίνουμε κίνητρα σε loco να έρχονται σε μαγαζιά γωνία όπως Ρόδος και Πήλιο.

Business-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 15 Απρ 2005, 00:39

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό morpheus78 » 27 Φεβ 2010, 02:27

Ολα καλα, αλλα εγω να ξανα-γκρινιάξω για τις τιμες? Μερικα παραδειγματα εντελως τυχαια: (ολα περιλαμβανουν credit card fee fee και μια βαλιτσα)

Kos -Frankfurt Hahn 18 Jul 10 επιστροφη 25 Jul 10, συνολικη τιμη: (κρατηθειτε) 251,06 €
Rhodes - Pisa 24 Jul 10 επιστροφη 26 Jul 10: 151,06 €
Volos - Frankfurt Hahn 18 Jul 10 επιστροφη 25 Jul 10: 211,06 €

Ολα αυτα μια μερα αφοτου εκδοθηκαν τα εισητηρια στο booking engine.
Ποιος λοιπον θα κανει ταξιδι γολγοθα (με τα Τεμπη κλειστα μη ξεχνατε) να παει Βολο με οτι εξοδα συνεπαγεται αυτο για να φτασει 123km μακρυα απο την Φρανκφουρτη με 211 € ???

Και μια τελευταια παρατηρηση, ειδα απο τα schedules οτι στη Ροδο το turnaround time ειναι 45 λεπτα! Πραγμα ασυνηθιστο για την Ryanair. Μπορει να το εξηγησει κανεις αυτο?

Business-Class
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: 02 Ιουν 2006, 20:21

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Cyverius » 27 Φεβ 2010, 02:50

Οι τιμές προσδιορίζονται από την προσφορά και τη ζήτηση και κάθε εταιρεία απασχολεί ειδικό προσωπικό για τον καθορισμό τους (με τη βοήθεια σχετικού λογισμικού). Είναι λοιπόν επόμενο την υψηλή σαιζόν που αναφέρεσαι να είναι τόσο ψηλές, προφανώς θα υπάρξουν ενδιαφερόμενοι από την Ευρώπη για να κατέβουν για διακοπές στην Ελλάδα σε αυτές τις τιμές. Τον Οκτώβρη από Αγχίαλο λχ πέφτουν στα 70 ευρώ που δεν είναι άσχημα για τους κατοίκους της Θεσσαλίας-Φθιώτιδας-Πιερίας, που συνιστούν το catchment area του VOL. Προφανώς θα υπάρξουν και δελεαστικότερες προσφορές συν τω χρόνω.

Επιπλέον, σχετικά με το θέμα της ποιότητας των τουριστών που θα φέρει η FR, στην κρίση που αναμένεται δεν περισσεύει κανείς, ιδίως όταν υπάρχουν τόσα "οικονομικά" καταλύματα που μένουν άδεια. Μην ξεχνάτε επίσης ότι πολλοί βορειοευρωπαίοι συνταξιούχοι αρέσκονται να κατεβαίνουν νότια για sun breaks το χειμώνα. Αν θέλουμε υψηλότερης ποιότητας τουρισμό (θεμιτό) πρέπει πρώτα να δημιουργήσουμε αντίστοιχες υποδομές και να ξεφύγουμε από τη νοοτροπία άρπα-κόλα.Σε κάθε περίπτωση, η άφιξη της Ryan του O'Leary είναι θετικό γεγονός (λίγδας ξε-λίγδας, είμαστε οι τελευταίοι πλέον στην Ευρώπη που θα δίνουμε μαθήματα καλών τρόπων) Όσοι δεν τους αρέσει, ας μην ασχολούνται, αλλιώς έμμεσα τη διαφημίζουν και από πάνω.

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 3555
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό OA701 » 27 Φεβ 2010, 11:58

Δύο νεότερα...
Πρώτον, οι προορισμοί θα επανεξεταστούν 80 ημέρες μετά την έναρξη των πτήσεων με την δυνατότητα είτε να αλλάξουν είτε να προστεθούν νέοι...
Δεύτερον, το "μαλλι" για Ρόδο και Κω πήγε στα 500.000Ε για 3 χρόνια, με το ΕΒΕΔ να είναι ο φορέας που υπέγραψε τα συμβόλαια και πλέον "αντιπροσωπεύει" την περιοχή...
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 30 Σεπ 2008, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): DLT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό micha » 27 Φεβ 2010, 13:10

Σε συνεντευξη τυπου θα προβει η νομαρχια μαγνησιας για περισσ λεπτομερειες...
''Κομβικό σημείο για τη θετική έκβαση των συζητήσεων στάθηκε η διάθεση εκ μέρους της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μαγνησίας ποσού 200.000 ευρώ, αν και οι λεπτομέρειες του εγχειρήματος πρόκειται να παρουσιαστούν στη συνέντευξη Τύπου''
απο http://www.taxydromos.gr/ArticleDetail. ... leId=21208

Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Pashalis84 » 27 Φεβ 2010, 13:45

Μου φαίνεται πολύ τραγικό να επιδοτούμε άμεσα και έμμεσα μια εταιρία που είναι μεν φθηνή (αν αυτός είναι ο στόχος των τουριστικών μας αρχών) αλλά πηγαίνει σε αεροδρόμια που είναι στου διαόλου τη μάνα (δεν θα αναφερθώ για την ποιότητα on-board), πχ. πάει κάποιος από τον Βόλο στην Φρανκφούρτη και προσγειώνεται σε αεροδρόμιο που βρίσκεται 124 χιλιόμετρα από την πόλη.

1) Δηλαδή είναι σαν να θέλει να πάει κάποιος στην Θεσσαλονίκη και αντί να προσγειώνεται στο Μακεδονίας να προσγειώνεται στο Μέγας Αλέξανδρος της Καβάλας επειδή είναι ποιο φθηνό αεροδρόμιο.

2) Θέλει κάποιος να πάει στο Ηράκλειο και αντί να προσγειώνεται στο Ν. Καζαντζάκης να προσγειώνεται στη Σούδα στα Χανιά.

ΤΡΑΓΙΚΟ

Προσωπικά δεν έχω ταξιδέψει με loco (ελπίζω να μην με αξιώσει ο θεός να το ζήσω και αυτό) αλλά από φίλους και γνωστούς που είναι ποιο <τολμηροί> από εμένα και ταξίδεψαν κατά καιρούς με αυτές ακούω ότι η easyjet είναι σαν να ταξιδεύεις business class σε σχέση με την ryanair που είναι ότι να ναι.

Πραγματικά περιμένω να δω τα κίνητρα, τους όρους, τις προϋποθέσεις για αυτές τις συμφωνίες των τοπικών αρχών με την Ryanair..........Αν και πιστεύω ότι δεν μπορεί να διατηρήσει χειμερινά δρομολόγια σε κανέναν από τους προορισμούς γιατί μια loco που κοιτά όχι το break even άλλα τα καθαρά κέρδη δεν μπορεί να σταθεί με πληρότητες κάτω του 67%. Εκτός αν για το Χειμώνα προβλέπεται πχ ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από και προς τους προορισμούς. Ας μην το σχολιάσω καλύτερα αυτό το τελευταίο γιατί θα με κλείσουν εκτός του site πάλι........

First-Class
Δημοσιεύσεις: 715
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό menelaos » 27 Φεβ 2010, 14:04

Pashalis84 έγραψε:Προσωπικά δεν έχω ταξιδέψει με loco (ελπίζω να μην με αξιώσει ο θεός να το ζήσω και αυτό) αλλά από φίλους και γνωστούς που είναι ποιο <τολμηροί> από εμένα(...)


Υπερβάλλεις λιγάκι μου φαίνεται... Είπαμε ότι δεν είναι και ό,τι πιο άνετο οι loco (δεν έχω εμπειρία από ryan) αλλά όχι κι έτσι...

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 3555
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό OA701 » 27 Φεβ 2010, 14:42

Πασχάλη84, χωρίς παρεξήγηση :D , έχεις κανένα σοβαρό επιχείρημα ή θα πάει πάλι το thread με βάση τα προσωπικά γούστα του καθενός? Άσε που κρίνεις κάτι χώρις καν να το έχεις δοκιμάσει... Άκουσα, μου είπαν κ.α. κλασσικά...

Το να μην γουστάρεις είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου και καθ' όλα σεβαστό... Απο εκεί και πέρα, κι αφού μας εξέφρασες την προσωπική σου γνώμη, χαρακτηρισμοί του στύλ "ΤΡΑΓΙΚΟ" είναι ατυχής... Δλδ 70.000.000 επιβάτες είναι μ@λ@κες και γκάου? Τόσοι προορισμοί και αεροδρόμια που συγχρηματοδοτούν την FR είναι μυρουδιές και χαραμοφάηδες?

Όσο για αυτά που περιμένεις να δείς, ξέρουμε ήδη την άποψη σου, πρίν τα δείς...

Και πληροφοριακά, δεν τις επιδοτούμε όλοι... Με τοπικά λεφτά έρχονται (αν και το ψάχνω λίγο αυτό για μια περίπτωση)...

ΥΓ
Εγώ, που μισώ το concept των loco, κατέληξα υπερασπιστής όχι του μοντέλου τους αλλά της αναγκαιότητας να υπάρχουν κι αυτές σαν επιλογή :wall: ... Στην τελική, όποιος δεν τις γουστάρει, πολύ απλά πάει μέχρι τον Βενιζέλο και παίρνει μια legacy κι ας μας αφήσει να δοκιμάσουμε, να πετύχουμε, να αποτύχουμε κτλκτλ... Η ιστορία θα δείξει πλέον και τουλάχιστον δεν θα αναρωτιόμαστε (όπως κάναμε τόσα χρόνια)...
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 30 Σεπ 2008, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): DLT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό micha » 27 Φεβ 2010, 14:53

Eχετε μπερδεψει μερικα πραγματα ορισμενοι. Ενταξει ειναι φθηνη εταιρια , αλλα αυτοι που θα βολευτουνε ειναι περισσ οι οικογενειες.Μια 4 μελης οικογενοια ισως να της εβγαινε 200-300 ισως και παραπανω φθηνοτερα , θα το σκεφτει νομιζετε??Πιο φθηνα θα ειναι απ'οτι να πανε σε καποιο νησι μας.Αφηνουν κ το αυτοκινητο στο αεροδρομιο(σιγα ποσο θα χρεωνουν στο Βολο) και νοικιαζουν ενα ατος εξω(και παλι πιο φθηνα απο Ελλαδα). Εκει παει το πραγμα...
Αυτοι που θα βολευτουν(λεμε τωρα) ατομικα ειναι οι Θεσσαλοι , οι Σαλονικοι και οι Αθηναιοι ειναι επιλογη τους...
Οσο για τις αποστασεις απο τις πολεις , ετσι λειτουργουσε τοσο καιρο επιτυχημενα η FR , τωρα θα πεσει εξω νομιζετε?

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008, 17:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό dab4coins » 27 Φεβ 2010, 15:47

Μέχρι μόλις δυο χρόνια κάναμε το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το τρένο σε 7+ ώρες(εγώ προσωπικά το έχω κάνει και όρθιος)
και ξαφνικά μας πειράζει που -με λίγα παραπάνω λεφτά, για ταξίδι 3 ωρών,και ελαφρύ ως αρκετό στρίμωγμα(σε κάθε περίπτωση καθιστοί όμως :P )- πετάμε σε προορισμό εν πάσει περιπτώσει εξωτικότερο απο το Λειανοκλάδι.
Το αεροπορικό ταξίδι δεν είναι πια αποκλειστικά προϊόν πολυτελείας,πόσες φορές πια να το πούμε?Στην Ελλάδα είμαστε ρε παιδιά,πείτε μου ένα μεταφορικό μέσο που μας έχει "κακομάθει"!Κανένα!Ακόμα και στην Τουρκία τα ΚΤΕΛ είναι ιδιωτικά και έχουν συνοδούς που είναι αντίστοιχες αυτών των αεροπορικών!Άντε πείτε το αυτό στους δικούς μας!
Για ακόμη μια φορά θα συμφωνήσω με τον ΟΑ701.Δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί ότι είναι καλό να υπάρχουν η λόκο ως επιλογή,ακόμα κι ας μη μας αφορούν όλους.

Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Pashalis84 » 27 Φεβ 2010, 15:48

Προσωπικά, μου αρέσει η διαδικασία του ταξιδιού κατά 40% και ο προορισμός το άλλο 60% οπότε μάλλον αυτός είναι ο λόγος που καταριέμαι τις loco. Είτε για δουλεία είτε για διακοπές η άνεση κτλ. παίζουν μεγάλο ρόλο και ας αισθάνομαι ότι με ψιλό κλέβουν, δεν πειράζει. Άλλωστε σε αυτή τη χώρα το να με κλέβουν από παντού το έχω συνηθίσει σε τέτοιο βαθμό που θα ξενερώσω αν δεν με υπέρ χρεώσουν στην τελική. :wall:

Business-Class
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 30 Απρ 2009, 17:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Angel Aviation » 27 Φεβ 2010, 17:06

Pashalis, για ξαναδιάβασε λιγο το σχόλιο του ΟΑ701 παραπάνω, γιατί μου φαίνεται το αγνόησες παντελώς.
και αν σου αρέσει το ταξίδι κατά 40% και ο προορισμός κατά 60%, τότε είναι ενας καταπληκτικός λόγος να πετάξεις με αυτήν την εταιρία. Θα σε πάει 60% στην περιοχή που θές, και 40% της άνεσης μιας legacy. Και όπως έχει ξαναειπωθεί χιλιάδες φορές, και στο κτελ αθήνα θεσσαλονίκη, κάθεσαι 7 ώρες, σου πιάνουν το κώλο και μεταφορικά και κυριολεκτικά, δε σου δίνουν φαι, δε σου δίνουν χυμούς, κάνει στάσεις που αν θές μπορείς να αγοράσεις στην 3πλάσια τιμή από οτι κανονικά.

Απλά μην ταξιδέψεις ποτέ με την εταιρία αυτή γιατί ήδη μπαίνεις προκατειλημένος και θα γκρινιάξεις για το παραμικρό. (Το οτι κάποια αεροπλάνα βέβαια επιτρέπουν κινητό on the air είναι επίσης μια υπηρεσία που παρέχει αυτή η λοκο, και μερικές μετρημένες legacy). Για μερικούς μάλιστα μπορεί αυτό απο μόνο του να είναι λόγος να το προτιμήσουν.

Αλλά όπως πολύ σωστά λέει ο ΟΑ701, αφού δεν έχουμε τίποτα παραπάνω να προσθέσουμε στο συγκεκριμένο ποστ, γιατί συνεχίζεις να μας λες προτιμήσεις, οι οποίες φυσικά αν ψάξεις στο ποστ εχουν συζητηθεί με αφορμή κάθε φήμη που υπήρχε παλαιότερα.

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LFPG

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό flesland » 27 Φεβ 2010, 18:06

Μου κάνει εντύπωση η υπερευαισθησία μερικών για θέματα δευτερεύοντα στη αεροπορία. Έρχεται μια νέα εταιρεία στην Ελλάδα με νέο στόλο Boeing κ όχι τπτ Yak του '70, προσφέροντας εναλλακτικά δρομολόγια κυρίως για τους Έλληνες στην επαρχία (δεν νομίζω ότι κάνει μεγάλη διαφορά η Κως με την Μαγιόρκα για τον Γερμανό) , μεταφέροντας κάποιους χιλιάδες τουρίστες των οποίων τα Ευρώ, εμείς οι Ελληναράδες που έχουμε σίγουρα καλύτερο προϊόν από την Κυανή Ακτή κ παραλίες σαν της Καραϊβικής, σνομπάρουμε επειδή πριν δεν ήταν ρούβλια κ επειδή γενικά είμαστε large , πετάμε μόνο first κ φοράμε μεταξωτά εσώρουχα..

Αντί να βλέπουμε την ουσία στα οφέλη (ζημιά δεν έχουμε, τα 200 ή 500K θα τα πάρουν πίσω οι έμποροι) καθόμαστε κ λέμε αν πληρώνουμε για τουαλέτα 1E (που δεν ισχύει, αλλά στη μισή Β. Ευρώπη πληρώνεις για τουαλέτα σε όλα τα McDonalds..) ή αν χρεώνουν την Visa (surpirse το ίδιο κάνει κ η Lufthansa) ή τις βαλίτσες (δεν ακούστηκε τπτ για την Easy τόσα χρόνια στην Ελλάδα). Το να μην θέλει να πετάξει κάποιος με ryan είναι απολύτως σεβαστό αλλά όχι κ να γκρινιάζουμε επειδή ήρθε στην μπανανία μας..

Business-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 28 Φεβ 2010, 14:52

Επιτέλους η Ryanair ξεκινάει πτήσεις για Ελλάδα! Καλοτάξιδη λοιπόν!
Βέβαια οι συνδέσεις δεν έχουν πολύ λογική κατά τη γνώμη μου και ίσως αυτό επαληθεύει αυτό που είχα αναφέρει πριν πολύ καιρό, πως δηλαδή η Ryanair έχει τόσα αεροσκάφη που απλά πρέπει να τα στείλει κάπου! Αν τα δρομολόγια δεν φέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, τα σταματάνε ή τα διαφοροποιούν!
Πάντως με μια πρώτη δική μου εκτίμηση, τα δρομολόγια από Πίζα δεν κολλάνε πουθενά, από Μπέργκαμο είναι πιο ενδιαφέρον για Έλληνες που θέλουν να πάνε Μιλάνο (αλλά γιατί να μην πάρουν Easy από Αθήνα;;) και το πιο ενδιαφέρον είναι από Hahn, μιας και στην ευρύτερη περιοχή της Φρανκφούρτης υπάρχουν πολλοί μετανάστες και δη με καταγωγή από Θεσσαλία και δυτική Μακεδονία που τους εξυπηρετεί εξαιρετικά ο Βόλος. Οι πτήσεις για τα δύο νησιά είναι καθαρά για τουριστικούς λόγους και δεν βλέπω τίποτα περισσότερο...

Επίσης συγχαρητήρια στον kadmos που πρώτος μετέδωσε (εμμέσως) την είδηση, άσχετα αν πήγε στον κουβά :great:

Τώρα τις γκρίνιες και τις κακίες κάποιων δεν θα τις σχολιάσω. Να πω μόνο πως δυστυχώς υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται έτσι στην Ελλάδα
και η Ryanair θα δυσκολευτεί πολύ να κερδίσει ελληνική πελατεία...
Ωστόσο θα πρότεινα σε όσους δεν βλέπουν τις low cost με καλό μάτι, να δοκιμάσετε χωρίς προκαταλήψεις να πετάξετε με αυτές, να σκεφτείτε τι δεν σας παρείχαν
σε σχέση με full frills εταιρίες και τέλος σκεφτείτε τι παροχές πραγματικά χρειάζεστε σε ένα ταξίδι 3 ωρών και αν αξίζει τα αρκετά παραπάνω χρήματα.
Και για μια πρώτη γεύση: Frankfurt-Hahn – Volos με Ryanair 165 Euros με επιστροφή, Frankfurt – Thessaloniki με Aegean 340 Euros με επιστροφή.
Τέλος εύχομαι περισσότερες συχνότητες και πτήσεις για Stansted, Girona ή Μαδρίτη και Στοκχόλμη!
Live To Fly, Fly To Live....... Aces High

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες