Low cost στην Ελλάδα - 2011 season

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Λοιπόν, σήμερα έβλεπα συνέντευξη του υφ. πολιτισμού/τουρισμού όπου και "πέταξε" κάτι πολύ ενδιαφέρον (αλλά η δημ/φος τον διέκοπτε συνέχεια :evil: ).

Έχει αναλάβει την πρωτοβουλία ώστε να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι 12 loco (FR,U2,AB πρόλαβε να κατονομάσει) και 5 τουριστικές περιφέρειες (Βόρειο Αιγαίο, Νότιο Αιγαίο και Κεντρική Μακεδονία ανέφερε πρίν τον διακόψει). Ο σκοπός αυτής της πρώτης επαφής είναι η εύρεση τρόπου συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών σύμφωνα με τον υφυπουργό.

Θα έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε το θέμα καθώς οι επαφές θα εξελιχθούν σε παζάρια ενώ ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι πιθανές αντιδράσεις των μεγάλων Τ.Ο. Εν αναμονή λοιπόν...
 
Θα απεργήσουν οι tour operators και θα μπλοκάρουν με ελικόπτερα τους αεροδιαδρόμους τις ώρες των Loco. Βέβαια, αν απλά αλλάξουν ´υψος οι locopilots, και καταφέρουν να περάσουν, θα γιουχαριστούν από τους tourpilots.

Στα σοβαρά τώρα, το θέμα θέλει προσοχή, γιατί οι Operators έχουν προειδοποιήσει με αποχώρηση και μείωση τουριστικής κίνησης σε περίπτωση που γίνουν συμφωνίες με low cost. Σε βαθμό που είναι να απορείς. Τόσα γίνονται υπογείως εδώ, αυτό έπρεπε να το βγάλουν στον αέρα; Γιατί σαν ενδεχόμενο είναι πιθανό αντί για συμπληρωματικούς τουρίστες, απλά να αντικαταστήσουν τουρίστες.
όπως και να έχει, και οι 2 μεριές δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο. Οι μεν low cost με επιδοτήσεις ανα επιβάτη/με αναληψη διαφημιστικής καμπάνιας/μειώσεις φόρων αεροδρομίων. Οι Operators από την άλλη, πιέζουν συνέχεια τα ξενοδοχεία για τιμές εξωπραγματικές, τις οποίες μεταπωλούν με σημαντική διαφορά.

Το κρίσιμο θέμα για μένα είναι, αν με το καλό έρθουν οι low cost, να έρθουν και για τη χειμερινή σεζόν. Αυτό θα είχε διαφορά...
περιμένουμε με ενδιαφέρον
 
Δηλαδή αγαπητέ Angel πιστεύεις ότι θα πρέπει να φοβηθούμε τους τουρ οπερέιτορ και να μην αφήσουμε να αναπτυχθεί η ογορά των low cost εταιριών;

Αυτό μου φαίνεται παράλογο. Αν δεις την ανάπτυξη των low cost εταιριών στην Ευρώπη, ουσιαστικά είμαστε ο μοναδικός προορισμός που δεν έχει αναπτυχθεί όσο θα μπορούσε σε αυτό το τομέα !

Είναι σαν να λέμε πως οι Ισπανοί που έχουν γεμίσει από low cost εταιρίες να φοβόντουσαν τους tour operators....
 
Ώς συνήθως, στην πατρίδα μας οι "στρατηγικές κινήσεις" γίνονται με καθυστέρηση ...δεκαετίας. Με άλλα λόγια, προσπαθούμε να ανέβουμε σε ένα πλοίο που έχει από καιρό σαλπάρει, γνωρίζοντας ήδη ότι ή έχει φτάσει κιόλας στον προορισμό του ή ότι ακόμα βούλιαξε εν πλώ! Εμείς εξακολουθούμε να τρέχουμε να το προλάβουμε.

Το μοντέλο low cost όπως το πρωτογνωρίσαμε ψυχοραγεί. Μέχρι και ο αρχιερέας Ο'λίρι το παραδέχεται. Ο Στέλιος απειλεί να αφαιρέσει την λέξη Easy από το όνομα της αεροπορικής, επειδή η βασική αρχή της εταιρείας έχει κατά πολύ αλλάξει.

Το θέμα "Τί ήταν λόκο στο 2000 και τι είναι λόκο το 2010" σηκώνει πολύ κουβέντα που αν την ανοίξω θα βγούμε εκτός θέματος. Το γεγονός είναι ένα. Οι λόκο δεν είναι ίδιες. Το μοντέλο δεν είναι το ίδιο, δεν θα μπορούσε να είναι. Δεν χρειάζεται να είσαι εξπέρ για να το βλέπεις. Οι ενδείξεις είναι τόσο προφανείς:

1) Συχνότατα (πλέον) οι τιμές που πληρώνει ο επβάτης είναι χαμηλότερες στις scheduled και charter εταιρείες, από ότι στις λόκο. Γιατί οι παραδοσιακές εταιρείες μείωσαν το κόστος τους σαν αντίδραση και οι λόκο χρεώνουν ότι θέλουν.

2) Οι λόκο για να "βγάλουν μεροκάματο" πλέον, δεν στηρίζονται στα έσοδα από την μεταφορά επιβατών, αλλά στα κολπάκια στύλ: α) έξτρα χρεώσεις, β) πωλήσεις φαγητού "εν πλώ" γ) πωλήσεις ασφαλείας ταξιδίου δ) χρεώσεις αποσκευών ε) χρεώσεις για sms του στύλ "ελάτε....η επιβίβαση άρχισε" ! στ) πωλήσεις εισητηρίων της τελευταίας στιγμής που "κόβουν λαιμούς". Όλα αυτά δεν δείχνουν υγεία σε μία αεροπορική εταιρεία. Δείχνουν κουτοπονηριά. Δείχνουν ότι στο σχέδιο είναι προβληματικό και χρειάζονται πατέντες για να κάνουν κερδοφόρο. Όλα αυτά καλά είναι, μέχρι να τα πάρει χαμπάρι ο κόσμος (τα 5-6 πρώτα χρόνια). Όταν πλέον τα πάρει, τί γίνεται?

3) Το πόσο νερό έχουν ρίξει στο κρασί τους οι λόκο είναι ένα τρομακτικό μέγεθος. Ελάχιστοι πλέον θεωρούν την Easyjet μία εταιρεία λόκο. Έχει μετενσαρκωθεί σε κανονικότατη scheduled legacy με αποχρώσεις τούρ οπερέιτορ. Καλωπισμός στην εμφάνιση των πληρωμάτων, το σάιτ νοικίαζει δωμάτια σε ξενοδοχεία και ρέντ ε κάρ (το EasyHolidays δεν είναι tour operator?) και άλλες πολλές ενδείξεις.

4)Δια νόμου πλέον, οι μάρκετιγκ εξυπνάδες του στύλ "Πετάξτε στην Ανδαλουσία με μόνο 9 ευρώ (αλλά στην ουσία 64), έχουν τελειώσει.

5) Οι εικόνες των λόκο πελατών που κοιμόντουσαν οικογενειακώς στις σεζ λόνγκ στις παραλίες κατά τη διάρκεια του ηφαιστείου, όταν οι tour operators κοιμίζανε, ποτίζανε και ταίζανε τους πελάτες τους, έχουν χαρακτεί πολύ βαθιά πλέον στο επιβατικό κοινό στις βόρειες χώρες. Το piece of mind, έχει τίνει να υπερκαλύπτει την έγνοια για το κόστος των διακοπών.

6) Το "τσάκα τσάκα" και σβέλτο στυλ των λόκο της προηγούμενης και πιό προηγούμενης δεκαετίας, με τα γρήγορα turnaround στα αεροδρόμια, την πλήρη έλλειψη καυθστερήσεων κλπ, έχει δώσει την θέση του σε πολύ συχνές καθυστερήσεις. Γιατί? α) αφενός, έχει γεμίσει σε σημείο κορεσμού η αγορά από τα πολλά αεροπλάνα τα οποία δύσκολα φέρνουν βόλτα τα αεροδρόμια και αφετέρου β) Οι εταιρείες handling και τα αεροδρόμια στα πλαίσια του profit margin, λόγω κρίσης, έχουν στην κυριολεξία αποδεκατήσει το προσωπικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Ισπανικά αεροδρόμια, όπου πχ στην Μαγιόρκα (από τους πιό δημοφιλείς προορισμούς), δεν υπάρχει περίπτωση να προσγειωθεί αεροπλάνο και να απογειωθεί σε λιγότερο από μιάμιση ώρα, όταν πριν δέκα χρόνια το έκανε σε 40 λεπτά!

Σε όλη αυτήν της συγκυρία (μου αρέσει που θα έμενα και εντός θέματος!!!), η προνοητική πολιτική μας ηγεσία, προετοιμάζεται να δώσει γή και ύδωρ στις λόκο. Είναι όντως .....λόκο !!!! :stupid:
 
Εξαρτάται, τα πράγματα δεν είναι τόσο άσπρο-μαύρο..το ότι κάποιες λόκο δεν είναι τόσο λόκο όσο άλλες δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να έρθουν στην Ελλάδα και να μας αφήσουν να συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα κέρατά μας στις legacy.Εξάλλου και αυτές με τη σειρά τους θα πιέσουν ως ένα βαθμό τις τιμές προς τα κάτω και ο καλύτερος ας κερδίσει.το θέμα είναι να βγαίνει κερδισμένος ο επιβάτης και να μην υποχωρήσουμε στις τσαμπουκαλίδικες συμπεριφορές και τους εκβιαμσούς των ΤΟ..Όπως βέβαια γίνεται πάντα στην Ελλάδα όταν πάει να αλλάξει κάτι (ταξιτζήδες,φορτηγατζήδες,ΔΕΚΟ κτλ..)..Οι επιβάτες ξέρουν πολύ καλά τι θα πληρώσουν σε ποιον (όλα τα έξτρα στις λόκο) αλλά θα έχουν το δικαίωμα της επιλογής και δεν θα είναι δέσμιοι μονοπωλιακών καταστάσεων.Εξάλλου η Ryanair,Wizzair διατηρούν το χαρακτήρα των λόκο που ξέρουμε σε μεγάλο βαθμό,άσχετα αν ο Ο'Λίρι δήλωσε ότι το μέλλον της εταιρείας του είναι στην αλλαγή μοντέλου σε πιο quality κατεύθυνση-άρα και εξυπηρέτηση από πιο κεντρικά αεροδρόμια με εξαίρεση LHR,CDG,FRA..Μακάρι να έρθουν και ανοίξει η αγορά της Κ.Μακεδονίας και των νησιών προς την Ευρώπη στο βαθμό που που έχει ανοίξει και στις άλλες χώρες.Και φυσικά θα περιμένουμε αν ποτέ μπουν και στην αγορά εσωτερικού
 
Ότι οι λοκο αργήσανε να έρθουν στην Ελλάδα δεν είναι λόγος να μην έρθουν. Ούτε είναι λόγος μία πιθανή αλλαγή στο μοντέλο λειτουργίας τους. Αν αλλάξει, θα αλλάξουμε κι εμείς την στάση μας. Οι στατιστικές λένε ότι διακινούν πλέον πάρα πολύ μεγάλο αριθμό επιβατών, διαφορετικών μάλιστα κατηγοριών τόσο στα εισοδήματα όσο και στους λόγους ταξιδιού τους. Τα κίνητρα για να έρθουν, να αυξηθούν και να πληθύνουν δεν είναι δικιά μας εφεύρεση, γίνεται και αλλού άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε με αποτυχία. Το θέμα είναι να υπάρχει επιστροφή της επένδυσης, όχι ενδεχομένως άμεση και ορατή αλλά έμμεση, αφανής στις επιφανειακές αναλύσεις και ουσιαστική.

Οι Τ.Ο. επίσης δεν είναι τόσο εύκολο να παραμεριστούν ούτε και οι ίδιοι επιθυμούν να φύγουν, τρελοί είναι? Κάποιοι κάνουν πολύ καλή και αθόρυβη δουλειά, κάποιοι γιγαντώθηκαν και έχουν μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη και κάποιοι ανοίγουν, κλείνουν, αλλάζουν ονόματα, αφήνουν χρέη κτλ. Είναι βιομηχανία και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται, όχι ας φύγουν και τί έγινε...

Έχω ξαναναφέρει ότι ως τουριστικός προορισμός η χώρα μας θα πρέπει να εκμεταλλευτεί όλα τα κανάλια προσέχοντας ταυτόχρονα -κι εδώ είναι η πρόκληση- να μην υπάρξουν μεγάλα προβλήματα. Όλο το σύστημα κοιτάει το συμφέρον του, καιρός να κοιτάξουμε κι εμείς το δικό μας. Απλά, χρειάζεται σταθερή (κεντρική) πολιτική επίβλεψη και αποκέντρωση σε πόρους και αρμοδιότητες ώστε κάθε προορισμός να είναι γρήγορος, ευέλικτος και υπεύθυνος για τη μοίρα του.

Ας αναφέρω μερικά παραδείγματα για να δούμε μια άλλη πλευρά του θέματος. Με αφορμή λοιπόν τον ερχομό της FR στην Ελλάδα, μια απλή ανάλυση ορισμένων πραγμάτων απ' την δικιά μου την πλευρά, απ' την ευρύτερη τοπική σκοπιά, απ' την εθνική πλευρά και τέλος απ' την πλευρά ενός πιθανού επισκέπτη μας.

Α. Προσωπικό όφελος
Το δικό μου όφελος είναι διπλό. Πρώτον στο μέρος μου έρχονται επισκέπτες που δεν θα ερχόντουσαν και αφήνουν λεφτά που θα κινήσουν όλο τον οικονομικό κύκλο, αρχικά σε τοπικό επίπεδο και έπειτα σε εθνικό. 4 εβδομαδιαίες πτήσεις της FR φέρνουν ας πούμε χοντρικά 700 άτομα. Τα άτομα αυτά έχουν ήδη κλείσει μέσω νετ ένα ξενοδοχειάκι να μείνουν (50-80Ε τη βραδιά), πιθανότατα θα νοικιάσουν σκούτερ/αυτοκίνητο αφού τα φτηνά καταλύματα είναι συνήθως απόκεντρα ή απροσπέλαστα από ΜΜΜ, θα φάνε έξω 2 φορές την ημέρα (αν είναι Ιταλοί θα βγούν και το βράδυ για ποτάκι), θα πάνε καμιά ημερίσια σε γειτονικό νησάκι, μάνι μάνι τζιράρουν με ρεαλιστικές εκτιμήσεις ένα χιλιάρικο το ζευγάρι δλδ 350.000Ε την εβδομάδα. Για το 5μηνο (Μαι-Σεπ) που γεμίζουν τις πτήσεις ας πούμε, υπάρχει ένας τζίρος 5-6 εκατ. ευρώ, κυριολεκτικά απο το πουθενά και το βασικότερο χωρίς μεσάζοντες.
Το κόστος για τη Ρόδο? 100.000Ε τον χρόνο...

Το δεύτερο όφελος είναι το δικό μου ως επιβάτης, που ας πούμε μια φορά τον χρόνο, πάντα χειμώνα, συνηθίζω να πηγαίνω στο εξωτερικό για διακοπές. Μετά απο έρευνα μου, για το διάστημα 5-12/12, χρησιμοποιόντας την FR RHO-CIA έχω τις εξής επιλογές
1. Διακοπές στη Ρώμη: 170Ε/2 άτομα/χ1 βαλίτσα των 15kg ο καθένας (η Α3 ζητάει 508, η ΑΖ 588Ε + 250Ε το domestic RHO-ATH-RHO, η U2 152E + 250E το RHO-ATH-RHO)
2. Χρήση του CIA ώς α/δ μετεπιβίβασης για άλλο σημείο με την FR, σε σύγκριση με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα
- BCN: 310E (A3 709E, Vueling 300E + 250E το RHO-ATH-RHO)
- LON: 360E για STN (593 η Α3 για LHR, 228Ε η U2 για LGW + 250Ε το RHO-ATH-RHO)
- FRA: 326Ε για Hahn (619 η Α3, 277Ε η LH + 250E το RHO-ATH-RHO)
- PAR: 339E για Beauvais (585 η Α3 για CDG, 371E η AF + 250E το RHO-ATH-RHO, 206Ε η U2 για ORY + το RHO-ATH-RHO)

Είναι πασιφανές πλέον ότι θα έχω την δυνατότητα να κάνω αν θέλω 2 ταξιδάκια τον χρόνο αντι ένα ή ακόμη καλύτερα εξοικονομώ περίπου τα μισά λεφτά πρός άλλη χρήση.

B. Τοπικό/Εθνικό όφελος
Το τοπικό το ανέλυσα παραπάνω, το εθνικό είναι προφανές στα ΦΠΑ της κατανάλωσης των επισκεπτών αλλά και στα εισοδήματα τα δικά μας. Επίσης, ο επιπλέον αυτός τζίρος δημιουργεί κάποιες παραπάνω θέσεις απασχόλησης (ή στην χειρότερη συγκρατεί) άρα λιγότερη ανεργία/μικρότερο επίδομα ανεργίας. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, όχι τζάμπα φυσικά, αλλά τα ωφέλη πολλαπλασιάζονται και πιθανότατα διαχέονται και σε προορισμούς μη καλοκαιρινούς. Αν κάποιος δλδ έρθει καλοκαιράκι οικονομικά και περάσει καλά, τον χειμώνα με ένα ανάλογο οικονομικό πακέτο γιατί να μην δοκιμάσει να πάει σε Βόλο/Πήλιο, Ιωάννινα/Ζαγοροχώρια κτλ.?

Γ. Όφελος επιβάτη-επισκέπτη
Στην σημερινή εποχή του νετ και της ευελιξίας ολοένα και περισσότεροι επιθυμούν να κανονίσουν οι ίδιοι το ταξίδι τους, απο το κλείσιμο των αεροπορικών μέχρι το κλείσιμο του ημερόπλοιου που θα τους πάει daytrip στη Σύμη. Όλη αυτή η διαδικασία πάει περίπατο με τους Τ.Ο, οι οποίοι με τη σειρά τους πρέπει να βρούν δολώματα (all inclusive, family resorts, rape insurance, last minute κτλ) τα οποία τα περνάνε με τη σειρά τους στους ξενοδόχους άμεσα και στην τοπική οικονομία έμμεσα. Ο επιβάτης ΟΜΩΣ έχει πλέον την δυνατότητα, αντί να πηγαίνει από γραφείο Τ.Ο σε γραφείο Τ.Ο και να καταλήξει με ένα πακέτο που δεν γνωρίζει πολλά και σε έναν προορισμό που μπορεί να του πάσαρε ένας ικανότατος πωλητής, να μπεί στο διαδίκτυο και να κανονίσει σχεδόν τα πάντα μόνος του και για την πάρτη του.

Εν κατακλείδι, το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο φαντάζει ούτε τόσο δύσκολο όσο δείχνει. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές σκοπιές, και πρέπει όλες να μπορούν να ικανοποιηθούν στο μέτρο του δυνατού. Και όπως είχα ξαναυποστηρίξει, ναί δεν είμαι φαν του μοντέλου των loco όπως πιθανότατα και πολλοί που ήδη τις χρησιμοποιούν και τις βρίζουν αλλά με συγχωρείτε, φυσικά και αν είναι να πάω διακοπές τον Δεκέμβρη θα προτιμήσω την FR. Γιατί καλό το αεροπορικό ταξίδι με τη μαγεία του κτλ κτλ. αλλά δεν παύει να είναι ένα κλάσμα του συνολικού χρόνου και κόστους των διακοπών και όχι ο μισός (και βάλε αν δεν μένεις γύρω απ' την Αθήνα) προύπολογισμός του...
 
Αγαπητά μέλη, βλέπω ότι η φωτιά έχει μπει για τα καλά στα "χαμηλά" μας αεροπορικά βήματα. Εγώ θα ρωτούσα τον οποιοδήποτε Υπουργό, αρμόδιο τουριστικό παράγοντα, τουριστικό εργαζόμενο και επαγγελματία, ενδιαφερόμενο για τον τουρισμό (και την αεροπορία)..αν όποια σκέψη πετάνε χύμα με άλωθι το "ενδιαφέρον" τους ή την ίδια τους τη δουλειά, έχει βγει από ένα παλιοεργαλείο που λέγεται ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ. Οτιδήποτε άλλο είναι απλά μια απλοϊκή αναγωγή σε συσχέτιση με εμπειρίες, σκέψεις, ιδέες, βιώματα. Αυτά αγαπητά μας μέλη λέγονται εύκολα πασαλοίματα. Κανένας δεν έκατσε να κάνει την σωστή έρευνα για τις ανάγκες του αγαθού που καθορίζει σε τεράστιο % την πρόοδο αυτής της χώρας. Τον τουρισμό. Αλλά σε αυτή τη χώρα είπαμε ότι όλοι είμαστε οι γνώστες των πάντων. Ωραίες και οι επιμέρους γνώσεις και εμπειρίες αλλά δεν φτουράνε. Και όσο φτουράνε για κάποιους αυτά, απλά θα είμαστε χαμένοι μες το δάσος μας. Υπάρχουν εκεί έξω οι λύσεις. Ας τις συμβουλευτούνε κάποια στιγμή σοβαρά. Και ομιλώ μετά λόγου γνώσης έχοντας προσωπικά ερευνήσει το τοπίο. Έχουν δαπανηθεί δις επί δις. Πεταμένα στις λούμπες των δημοσίων σχέσεων και των εστέτ "ειδικών". Ας πάνε να τα βρούνε τώρα και να τα φέρουνε πίσω. Και μην ξεχάσουν να κάνουν και μνημόνιο καλής εκτέλεσης. Να γελάει καλά πια ο κάθε πικραμένος παράγοντας.

δικός σας
 
Αγαπητέ payneful, η αλήθεια, δεν κατάλαβα και πολλά μιάς και δεν γίνεσαι συγκεκριμένος.

'Ερευνα αγοράς πάνω σε τί? Στον τουρισμό γενικά και αόριστα? Στις αερομεταφορές που είναι μία βιομηχανία μέσα στη βιομηχανία του τουρισμού? Στις loco που είναι μία υποβιομηχανία μέσα στην βιομηχανία των αερομεταφορών που είναι μέσα στην βιομηχανία του τουρισμού? Και απο ποιόν? Απο το υπουργείο? Απο τις περιφέρειες? Απο τους προορισμούς? Απ' τους ξενοδόχους? Απ' τα επιμελητήρια? Ο τουρισμός είναι συγκερασμός πολλών διαφορετικών δραστηριοτήτων που ωστόσο δένουν και σχηματίζουν αυτό που εννοούμε τουριστικό προϊόν. Και για να μπορέσεις να το ερευνήσεις, πρέπει να είσαι γνώστης της ευρύτητας και του βάθους του. Αν όχι, κατα τη γνώμη μου, είναι πεταμένα λεφτά. Και εν τέλει, είσαι σίγουρος ότι δεν γίνονται τέτοιες έρευνες? Γιατί αυτό δείχνεις λέγοντας -γενικά και αόριστα- ότι κανείς δεν έκατσε να κάνει την σωστή έρευνα...

Οι χύμα πεταμένες σκέψεις πού αναφέρονται? Στην πρωτοβουλία του υπουργού? Στις απόψεις που καταθέτουμε εμείς? Σε όλα τα παραπάνω? Σε κάτι άλλο?
 
Φαίνεται ότι κάτι κινείται :

Κίνητρα για πτήσεις χαμηλού κόστους σε πολλές περιοχές της Ελλάδας
Η κυβέρνηση εξετάζει να άρει αντικίνητρα όπως οι υψηλοί φόροι αεροδρομίων και να αντιμετωπίσει μειονεκτήματα όπως η μεγαλύτερη απόσταση, για να εξασφαλίσει απρόσκοπτη φτηνή σύνδεση με τρην Ευρώπη για όλους τους σημαντικούς προορισμούς.


http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=37368948
 
Ξέχασαν στο άρθρο να αναφέρουν στα μειονεκτήματα την έλλειψη υποδομών,τα υποτυπώδη τέρμιναλ, τους καρόδρομους,τις κινητοποιήσεις-αποκλεισμούς του ΠΑΜΕ :mrgreen: , την αισχροκέρδεια και όλα αυτά που συνθέτουν το live your myth in Greece (τελευταίο περιστατικό ο γερμανός στην Κω που μεταφέρθηκε με τελάρα στο αεροδρόμιο :shock: ..αν τον ξαναδείτε σε πτήση του Μιχαλάκη για την Ελλάδα γράψτε μου.. :twisted: )

Παρόλα τα στραβά μας και τα ανάποδα μας εύχομαι να ευοδωθούν οι προσπάθειες του κ. Νικητιάδη και το καλοκαίρι του '11 να ζήσουμε la lo-co revolucion..
 
Top