P180 Avanti

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Pe paidia.. sa va 8umamai oti 2-3 Avanti ntave stnv Ellada gupw sta mid '90s sav Medevac... n sto EKAB apeu8eias n stn SEEA... de 8umamai akpibws.... Poios mporei va mou dwsei kapoio input??? Me fwtos 8a ntave perfect!!!

Merci!!!


Stefos
 
Kati bpnka... :banana:

Alla kai mia pic alla apo Flight sim... :(



In 1998 the Greek Medical Service in order to cover the need for fast and safe transport of patients or injured from islands in the Aegean sea and across the country decided to buy five Agusta 109E Power and two Piaggios Avanti P.180.Two years later the brand new fleet of E.K.A.B. arrived in Athens in the Hellinikon airport. Unfortunately the committee which had moved in Italy to sign the contracts for both helicopters and the aircrafts refused to sign for the receipt of the two Avantis because the stretchers for the movement of people with mobility problems could not pass the aircraft door (the Avantis were equipped with all the required equipment that E.K.A.B had asked)! As a result the two Avantis had returned back to Italy and Piaggio sue the Greek Medical Service.
 
tztztzt klasiko elliniko: prota psonizoume kai meta blepoume ama mas kani
 
Χαιρετώ το Forum,

Αυτό είναι το πρώτο μήνυμα μου μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το Forum (και όχι μόνο) αφότου άλλαξε το URL και η εμφάνιση! Μπράβο Ακή! Θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο πιο τακτικά μπορώ αν και πολλές φορές μου είναι αρκετά δύσκολο. Έχω διαβάσει ορισμένα μηνύματα με ερωτήσεις αλλά προς το παρόν ξεκινάω με αυτή.

Λοιπόν τα Piaggio P.180 Avanti ήταν πράγματι δύο (2) και ήρθαν στην Ελλάδα (πιθανότατα) στις αρχές του 2002 (01 ή 02). Το σίγουρο είναι πως έμειναν αποθηκευμένα :( για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στο Βορειοανατολικό υπόστεγο του LGAT(APRON B) για τα προβλήματα που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο μήνυμα (ακατάλληλη θύρα φόρτωσης φορείου).

1) SX-BNC Piaggio P.180 Avanti (c/n.1036)
πωλήθηκε στην Piaggio America Inc., Greenville, SC, ως N126PA
και μετά στην Promotional Researchers Inc., Charlottesville, VA, ως N785JH

2) SX-BND Piaggio P.180 Avanti (c/n.103:cool:
πωλήθηκε στην Piaggio America Inc. Greenville, SC, ως N122PA

Photos για το SX-BNC : ΝΕΑ της IPMS 12/00(25), Cockpit 77(15)
Photos για το SX-BND : ΠΤΗΣΗ 191(69)

Και τα δύο αεροσκάφη ήταν εφοδιασμένα με δύο κινητήρες Pratt & Whitney PT6A-45 το καθένα.

Ελπίζω να βοήθησα!

Panos
 
merci Pano kai kalws epavnl8es edw!! ;)

Kala 8umomouva oti kapou eixa dei eva print evos apo tous duo.. Av 8umamai kala mposta apo eva upostego, tpabngmevn apo mprosta de3ia.. Kai vomizw pws dipla sto skafos ntave kai evas tupos, mallov tou EKAB... 8elw omws pictures sto diktuo gia tn sullogn mou... :(
 
Piaggio P.180 Avanti
πωπω!! Ναι ήταν όντως ένα άπιαστοπ όνειρο του ΕΚΑΒ....
αλλά μιλάμε και για ΤΗΝ αεροπλανάρα!!
Σηκώνεται απ τη Μύκονο και πάει Orly non stop
 
Top