Και μετα το PPL, τι?

Για την ανανεωση του πτυχιου χρειαζεσαι ενα απο τα δυο:
-εντος 3 μηνων πριν τη ληξη του πτυχιου να περασεις ανανεωση με εξεταστη
-μεσα σε ενα ετος να βαλεις 12 ωρες πτησεως, απο τις οποιες οι 6 κυβερνητου, 12 απο-προσγειωσεις και μια πτηση με εκπαιδευτη.

Ορισμενες πληροφοριες και μικροεπεμβασεις σε οσα αναφερονται:
-αναφερθηκε σε καποιο ποστ ότι το κοστος ειναι 120 ευρω την ωρα + αλλα τοσα για καυσιμα. Ο φιλος βεβαια ανεφερε ότι δεν ξερει και πολλα οποτε δεν εκτιθεται. 240 ευρω την ωρα δεν πουλανε ουτε οι επαγγελματικες σχολες και μαζι με εκπαιδευτη, εκτος κι αν εχουν καποιο high performance αεροπλανο. Για ενοικιαση χωρις εκπαιδευτη να υπολογιζεις απο 110-150.
-δεν βλεπω και πρακτικο λογο να "προπονηθεις" στα touch n go σε αεροδρομια με αιχμη (βλ. νησια το καλοκαιρι). Κατσε στο αεροδρομιο της περιοχης σου που εδρευει η αερολεσχη ή σε μικρα περιφερειακα. Τον εαυτο σου θα ταλαιπωρησεις μενοντας στον κυκλο και κανοντας holding περιμενοντας να προσγειωθουν αερογραμμες και να περιμενεις 5-10 λεπτα για να προσγειωθεις εξαιτιας wake turbulence κλπ.
-εφοσον παραμεινεις ερασιτεχνης και με περιορισμενο budget δεν θα συνιστουσα ifr πτυχιο. Εκτος του οτι ειναι ακριβο στην απόκτηση, η Ελλαδα εχει συνηθως καλο καιρο και η χαρα του ερασιτεχνη, τουλαχιστον για μενα, ειναι οι συνθηκες οψεως και σε αντιστοιχους κανονες. Αν δεν το επεβαλαν δηλαδη οι υποχρεωσεις μου να παω σε καποιο μερος μια συγκεκριμενη μερα που θα υπαρχει κακοκαιρια και συννεφια απλα θα το ανεβαλα για μια αλλη.
-Να διορθωσω οτι ολα τα αεροδρομιο εχουν ραδιοβοηθηματα αφου ειναι υποχρεωτικο για ενοργανες διαδικασιες. Τα Ιωαννινα συγκεκριμενα εχουν και VOR και NDB (βοηθητικο). Τα πεδια οντως δεν εχουν ραδιοβοηθηματα.
-Για το αν σου δωσει η αερολεσχη το αεροπλανο προς ενοικιαση οπως και για να το παιρνεις 2ημερα και να φευγεις εξαρταται απο το να σε εμπιστυεται η αερολεσχη σα χειριστη για την ασφαλεια τη δικη σου και του αεροπλανου αλλα και απο την πολιτικη της αερολεσχης πανω στην ενοικιαση. Μια αερολεσχη πχ με ενα ή δυο αεροπλανα μπορει να μη θελει να σου δωσει το αεροπλανο να φυγεις 3ημερο να πας στη Συρο για να βαλεις 2 ωρες αλλε-ρετουρ, επειδη το θελουν αλλοι για τοπικες βολτες και εκπαιδευσεις. Επισης εχει και σημασια ποσο δραστηριο μελος εισαι στην αερολεσχη και ποσο συχνα πετας για να εχεις "μουτρα" να το ζητας.

Τελος να σου πω, χωρις να θελω να σε απογοητευσω και χωρις να ξερω τα οικονομικα σου, οτι απο τη μεχρι τωρα εμπειρια μου επειδη το σπορ ειναι ακριβο οτι το 95% των ερασιτεχνων το πτυχιο το κορνιζαρει κυριολεκτικα, πολλοι εξ αυτων σε σημειο που δεν μπορουν ουτε να το ανανεωσουν. Κι αυτοι ξεκινησαν με προοπτικη να κανουν βολτες με οικογενεια και παρεες ρεφενε αλλα δυστυχως το κοστος ειναι 2-2,5 ευρω το λεπτο, πραγμα που κανει δυσκολα τα πραγματα.
Τα καυσιμα και οι περιεργες ωρες λειτουργιας των αεροδρομιων ειναι παραγοντες που δυσκολευουν την κατασταση αλλα ο κυριοτερος παραγοντας ειναι ο οικονομικος.

Να προσθεσω κι αλλα εξοδα, σαφως μικροτερα της ενοικιασης αερπλανου και αποκτησης πτυχιου, που πρεπει να χεις κατα νου όπως παραβολα ανανεωσης, πιστοποιητικο υγειας, αγγλικών και handling αεροδρομιων.
 
Μη κουραζετε το παιδι με ασχετες λεπτομερειες για αεροδρομια και touch n go. Το πραγμα ειναι απλο.. Πτυχιο 8000 ισως παραπανω ισως παρακατω και 1500 το χρονο για να το συντηρεις και να μπορεις να πας μια βολτα οντας γραμενος σε μια αερολεσχη.
 
Αγαπητέ propilot όταν λες 110 εννοείς ότι περιλαμβάνει και την ενοικίαση του αεροσκάφους και τα καύσιμα μαζί?
 
Ναι υπαρχει αερολεσχη που νοικιαζει με 110-120
 
Γτ δεν αναφερουμε ονοματα αερολεσχων που νοικιαζουν με 110 αεροπλανο?
 
Σοβαρά περιμένεις απάντηση τώρα? Αυτές οι τιμές υπάρχουν μόνο σε χώρες όπως Βουλγαρία, Σκόπια κλπ. λόγο της αναλογίας του νομίσματος.
 
Για Βουλγαρία κ σκοπια δε ξερω. Ουγγαρια κ ΗΠΑ να σας υποδειξω δεκαδες site! Νομιζω ομως οτι οι προλαλησαντες αναφερονταν σε ελληνικες αερολεσχες
 
astronautofemotion":2g0zg6v4 said:
Σοβαρά περιμένεις απάντηση τώρα? Αυτές οι τιμές υπάρχουν μόνο σε χώρες όπως Βουλγαρία, Σκόπια κλπ. λόγο της αναλογίας του νομίσματος.

Με αμφισβητείς; Γιατί "σοβαρά" να μην περιμένει απάντηση; Αερολέσχη Αρκαδίας απ' όσο ξέρω και θυμάμαι νοίκιαζες με 110 την ώρα. Όπως είδες αρχικά δεν το ανέφερα γιατί δεν μ'αρέσει ούτε έχω λόγο να κάνω διαφήμιση.
 
Οχι φιλε μου. Να κανεις διαφημιση, να κανεις κ δυσφημιση. Παντα με κοσμιο τροπο.
Μ αυτη τη μυστικοπαθεια εχει φαει τα μουτρα του πολυς κοσμος που δε ξερει
 
Αρχικά καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα!
Επίσης τα θερμά μου συγχαρητήρια για το όμορφο και γεμάτο πληροφορίες site σας. Σας παρακολουθώ ως επισκέπτης καιρό τώρα, αλλά ήρθε η στιγμή να θέσω κάποια ερωτήματα που έχω. Έχω ψάξει από την αναζήτηση αλλά δεν κατάφερα να βρω κάτ,, όμως λόγω του όγκου πληροφοριών του φόρουμ σας ίσως να αναρτω σε λάθος σημείο, παρακαλώ λοιπόν για την επιείκεια σας.

Στο θέμα μας

Είμαι 25 περίπου και σκέφτομαι να ακολουθήσω ένα δρόμο που θέλω χρόνια τώρα και δεν είναι άλλος από τη πολιτική αεροπορία.

Έχω βρει διάφορους δρόμους, θα σας τους αναφέρω μαζί με κάποιες δικές μου σκέψεις και θέλω να μου πείτε την άποψή σας.

1)integrated, μετά από ένα διάστημα που ποικίλει (ανάλογα το διάβασμα, προηγούμενη επιστημονική κατάρτιση, έφεση στις θετικές επιστήμες) από 1 έως 2-2.5 χρόνια, κόστος 50-60-70 περίπου kilo euro ανάλογα με την ταχύτητα που μαθαίνεις και πόσες έξτρα ώρες χρειάζεσαι. Τελικά είσαι κάτοχος Atpl frozen, την θεωρώ μία πολλή καλή λύση αν έχεις τα χρήματα αυτά που δεν έχω να δώσω όλα μαζί, καθώς επίσης ούτε και μπορώ να εξαφανιστω από την τώρα δουλειά μου.

2) διάφοροι άλλοι τρόποι, δεν ξέρω αλλά ξέρω ότι σίγουρα θα υπάρχουν, και αναφέρετε τους αν δεν κάνει κόπο

3) α) ppl, κάνω build hour, ξανακαθομαι στα έδρανα, με το καλό περνάω εξετάσεις, και έχω cpl, σε αυτό το σημείο θέλω κυρίως την γνώμη σας,

Αυτό είναι το modular, σωστά ?
i) μπορώ το ppl να το βγάλω Βουλγαρία για πιο φθηνά ? Θα επιτρέπεται μετά να κάνω "αναβάθμιση " σε cpl εδώ Ελλάδα ?

ii) είτε εξωτερικό (Βουλγαρία) είτε Ελλάδα έστω έχω πλέον ppl, χρειάζεται build hour και μάλιστα όχι λίγο αλλά πολύ. Μιλάμε για 100 ώρες, άρα με μέσο χρόνο 25-35 ώρες πτήσης τον χρόνο (που για τα οικονομικά μου είναι εφικτό) χρειάζομαι 3 χρόνια. Αυτές οι πτήσεις πρέπει να είναι μόνο Ελλάδα ? Αν είμαι διακοπές με την κοπέλα μου Ισπανία ή Αμερική πχ, λέμε τώρα έτσι, μπορώ να νοικιασω αεροπλάνο εκεί ? Και αν ναι αναγνωριζονται οι ώρες ?

Δεν σας κρύβω ότι στις χώρες που είπα ίσως τυχαία αν νοικιασω, γιατί είναι ακριβές, αλλά Βουλγαρία που γενικά βρίσκεις φθηνά θα το σκεφτόμουν να γράψω κάποιες ώρες εκεί αν ήταν εφικτό.

Επίσης αν κάποιος ενδιαφέρεται για βόλτες και είναι στο ίδιο "καζάνι " με μένα, να ενημερώσω ότι αν νοικιάσει αεροπλάνο για ένα τριήμερο ή τετραήμερο και γράψει αρκετές ώρες πέφτει η χρέωση ανά ώρα και γίνεται πιο προσιτό και εδώ (μίλησα με εταιρεία charter), επειδή είναι ανέφικτο να νοικιασω όμως αεροπλάνα για 3 μέρες και να πετάω μόνος μου 3-5 ώρες την ημέρα, θα με ενδιέφερε να μοιραστώ μαζί με κάποιον άλλο αν θέλει ένα τέτοιο πακέτο, διότι η χρέωση πλέον είναι πιο προσιτή και οι 1.5-2.5 ώρες ανα ημέρα πιο ξεκούραστες.

Τέλος, εντάξει με τις ώρες που θα έχω από τη σχολή που θα είναι 45+ σύνολο, με τις υπόλοιπες τι γίνεται ? Πως τις καταγράφω, με βάση τον κανονισμό τι υπογραφές θα πρέπει να έχω ? Ρωτάω γιατί αν πχ δεν αναγνωρίζουν πτήσεις στο εξωτερικό ή να πάρω ένα charter, αλλά για να αναγνωρίστουν πρέπει να νοικιασω το αεροπλάνο της σχολής, μου αλλάζει το κόστος κατά μερικά χιλιάρικα και θα ήθελα να το ξέρω να το έχω στο κοντρόλ κόστους.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και συγγνώμη που σας κούρασα.
 
Top