Εγγραφή

Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους μηχανικούς και τεχνικούς αεροσκαφών
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 16 Απρ 2013, 12:15

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό Adamas » 27 Απρ 2013, 15:35

Στο φόρουμ βρήκα απόψεις από σπουδαστές στο συγκεκριμένο ΤΕΙ που δεν ήταν ιδιαίτερα κολακευτικές.
Υπάρχει κάποιος απόφοιτος να μας πει τελικά αν άξιζαν οι σπουδές σ' αυτό και τι του πρόσφεραν; Τι μπορεί (και τι πρέπει) να κάνει μετά την αποφοίτησή του;
Διδάσκονται τα modules μέσα στη σχολή; Υπάρχει συνεργασία με αναγνωρισμένη κατά part-147 σχολή που κάνει μαθήματα στους σπουδαστές όπως βλέπω εδώ με την ΗΑΤΑ; Αν ισχύει το δεύτερο και διδάσκονται τα modules "εκτός σχολής", τότε τι διδάσκονται οι σπουδαστές 4 χρόνια στη σχολή;
Αν έχω καταλάβει απ' όσα έχω διαβάσει (διορθώστε με σε όσα κάνω λάθος):
Γίνεται πρακτική στην ΕΑΒ αλλά δεν εξασφαλίζεται εργασία (για εγγραφή προϋπηρεσίας) σ' αυτή μετά την αποφοίτηση. Άλλωστε υπάρχει αμφιβολία αν αναγνωρίζεται προϋπηρεσία σε οργανισμό part-145 που ασχολείται μόνο με πολεμικά αεροσκάφη.

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό GEM » 28 Απρ 2013, 12:20

Δεν υφίσταται η έννοια οργανισμού Part-145 που να κάνει συντήρηση σε στρατιωτικά αεροσκάφη εκτός και αν αυτά φέρουν πολιτικό νηολόγιο.
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics

Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Μάιος 2013, 20:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό leandrosff » 21 Μάιος 2013, 10:52

Καλημερα σε ολους,
ειμαι καινουργιος στο Αιrliners οποτε δεν προλαβα να δω το συγκεκριμενο θεμα..με τα απο προτροπη του χρηστη Αdamas εκανα μια ερευνα στην σελιδα και επειδη διαβασα πολλα δημοσιευματα σε αυτην την σελιδα και βλεπω οτι υπαρχει συγχυση ας ξεδιαλυνω καποια πραγματα σαν αποφοιτος του τμηματος, με μια επισυμανση ομως..Μπηκα στο ΤΕΙ το 2004 στο πρωτο χρονο και στο πρωτο εξαμηνο λειτουργιας του ΤΕΙ και αποφοιτησα το 2008 θα μιλησω για το τι επικρατουσε μεχρι τοτε που εφυγα αν και απο πληροφορηση που εχω απο καποιους καθηγητες που ειναι ακομα εκει και κραταω επαφη τα πραγματα δεν αλλαξαν και πολυ.τουλαχιστον οχι προς το καλυτερο.
Λοιπον,οπως σωστα διαβασα απο καποιους το τμημα δημιουργηθηκε για να καλυψει τα κενα που θα δημιουργουνταν στην ΕΑΒ απο το 2008 και μετα οπου πολλοι μηχανικοι θα εβγαιναν στην συνταξη.Απο τρελα και αγαπη για την αεροπορια και μην γνωριζοντας πολλα μπηκα και εγω στο τμημα....Τα πρωτα εξαμηνα που τα μαθηματα ηταν γεινκης φυσεως και δεν χρειαζοταν εξειδικευμενο αεροπορικων γνωσεων προσωπικο,και καταλληλες αιθουσες,ολα ηταν σχετικα καλα...απο το 3ο εξαμηνο και μετα που επρεπε να χωριστουμε σε τομεις (αvionics η κινητηρες) αρχιζουν να φαινονται τα πρωτα προβληματα ...δεν υπηρχαν τα καταλληλα εργαστηρια/αιθουσες, τις οποιες δανειζομασταν απο αλλα τμηματα του τει και η οργανωση του τμηματος ηταν οτι να ναι..το μονο που συκρατουσε τους φοιτητες και τους εκανε να συνεχιζουν ηταν η προσληψη νεων σε ηλικια ως επι το πλειστον,καθηγητων με εμπειρια στον αεροπορικο χωρο και αρκετες γνωσεις που ηταν προθυμοι να τις μοιραστουν με εμας.Σε αυτο το σημειο αρχισαμε και εμεις να ξυπναμε οσον αφορα το θεμα του πτυχιου(καθως μεχρι και που πηρα πτυχιο δεν ειχαν ακομα καθοριστει τα επαγγελματικα μας δικαιωματα),που απασχολει και τους περισσοτερους εδω.μετα απο ποσεις συναστησεις με προεδρους κλπ του τμηματος πιεζαμε ωστε να βρεθει μια λυση πανω σε αυτο.Χορτασαμε μεγαλα λογια και υποσχεσεις και τελικα το μονο που πετυχαμε(αν και δεν το θεωρω επιτυχια αυτο) ηταν να αναγνωριστουν τα εξη modules απο την ΥΠΑ στους αποφοιτους του τμηματος:1,2,3 και 16...Συνεχιζοντας κοντα στο 3 ετος αρχισαν τα παρατραγουδα....πολλοι απο τους νεους καθηγητες που προανεφερα ειτε απολυθηκαν για να μπουν στην θεση τους τα "δικα" ,μας τα παιδια ειτε φυγαν οικιοθελως γιατι δεν αντεχαν την ανοργανωσια και το χαλι που επικρατουσε..προσωπικα ημουν ετοιμος να τα παρατησω αλλα εκαναν υπομονη για μου εμενε ενα ετος μονο οπως και τελειωσα και απο τοτε,εχω ενα χαρι κολλας Α4 (αντιγραφο πτυχιου) δεν εχει γινει καμια ορκομωσια μεχρι τωρα 5 χρονια μετα απο την αποφοιτηση των πρωτων φοιτητων και δεν αλλαξε απολυτως τιποτα.Ολοι γνωριζουμε τα προβληματα των ελληνικων εκπαιδευτικων ιδρυματων και δεν θα αναφερθω περαιτερω σε αυτα γιατι εχω ηδη γραψει πολλα..θα προσπαθησω να πω την γνωμη μου για το αν αξιζει να πας στο συγκεκριμενο τει η οχι...απο αποψη γνωσεων το τει μου παρειχε αρκετες,που με βοηθησαν αρκετα παντα με προσωπικο διαβασμα και ψαξιμο ομως εννοειτε.Το μεγαλο μου σφαλμα (και των συμφοιτητων μου )λογω αγνοιας πιστευω οτι ηταν πως αφου ειδαμε οτι δεν βγαινει τιποτα με το θεμα πιστοποιησης κλπ να μην ξεκινησουμε οσο ημασταν εκει παραλληλα με το τει την διαδικασια παοκτησης του Β1/2 καθως οι μονοι 2 part-147 οργανισμοι τοτε ηταν η ΕΑΒ και η ΥΠΑ και ηταν κοντα στο τει και αναγκαστηκαμε αφου αποφοιτησαμε να γυρισουμε ολη την Ελλαδα και οχι μονο για να τα περασουμε.Για να τελειωνω και για να μην κουρασω κατα την αποψη μου,οποιος εχει την οικονομικη ανεση δεν αξιζει να παει στο συγκεκριμενο τει θα ξοδεψει 4 χρονια το λιγοτερο κοντα στα 40.000-50.000 ευρω για να εχει στο τελος ενα χαρτι που δεν εχει καμια ισχυ εκτος απο τα Modules Που σου αναγνωριζει η Υπα και τα 2 χρονια που γλιτωνεις προυπηρεσια λογο του οτι εισαι κατοχος ανωτερου τιτλου δεν αξιζουν τα χρηματα και η ταλαι πωρια..***απο τους συμφοιτητες μου κανα 3-4 συνεχισαν την προσπαθει να ποαρουν τα Modules οι υπολοιποι τα παρατησαν και μια μεγαλη πλειοψηφια δουλευει στην ΕΑΒ σαν μηχανοσυνθετες η fitter κατι ασχετο με αυτο που τελειωσαν και κυριως με 400-500 ευρω...(χωρις να υποτιμαω την δουλεια τους η τον μισθο αυτο αλλα ολο αυτο εχει μεαλη διαφορα απο το παραμυθια που μας λεγαν για προσληψη στην Εαβ σαν μηχανικοι με εναν ικανοποιητικο μισθο.....)Καλυτερα λοιπον να πας εξω σε καποιο πανεπιστημιο(κυριως Αγγλια) οπου το επιπεδο των μαθηματων και h δομη τους ακολουθει αυτα των Modules.ΑΝ παλι δεν εχεις την οικονομικη ανση τοτε πας τει αλλα παραλληλα στα 4 χρονια που θα σπουδαζεις τελειωνεις και μετα Modules...ηθελα να πω και αλλα με πιο πολλες λεπτομεριες αλλα θα κουραζα πολυ.οποιος ενδιαφερεται για περισσοτερες λεπτομεριες η πληροφοριες ας μου στειλει..συγνωμη αν κουρασα πιστευω να βοηθησα....

Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 16 Απρ 2013, 12:15

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό Adamas » 21 Μάιος 2013, 16:43

Σ' ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση.
Κατ' αρχάς το ότι κατάφερες να τελειώσεις στα 4 χρόνια δείχνει ότι ενδιαφέρθηκες σοβαρά για τις σπουδές σου και δεν τις είχες στον αυτόματο. Ίσως να ήσουν και λίγο τυχερός αφού δεν έχασες αναγκαστικά κανένα εξάμηνο ή χρονιά από καταλήψεις!
Αν επιτρέπεις μερικές απορίες ακόμη:
Σε αυτο το σημειο αρχισαμε και εμεις να ξυπναμε οσον αφορα το θεμα του πτυχιου(καθως μεχρι και που πηρα πτυχιο δεν ειχαν ακομα καθοριστει τα επαγγελματικα μας δικαιωματα),που απασχολει και τους περισσοτερους εδω.μετα απο ποσεις συναστησεις με προεδρους κλπ του τμηματος πιεζαμε ωστε να βρεθει μια λυση πανω σε αυτο.Χορτασαμε μεγαλα λογια και υποσχεσεις και τελικα το μονο που πετυχαμε(αν και δεν το θεωρω επιτυχια αυτο) ηταν να αναγνωριστουν τα εξη modules απο την ΥΠΑ στους αποφοιτους του τμηματος:1,2,3 και 16...

Αν κατάλαβα καλά, ακόμη δεν έχουν καθοριστεί τα επαγγελματικά δικαιώματα για τους αποφοίτους;

ΑΝ παλι δεν εχεις την οικονομικη ανση τοτε πας τει αλλα παραλληλα στα 4 χρονια που θα σπουδαζεις τελειωνεις και με τα Modules...

Αν ισχύει αυτό που διάβασα σε αρκετά σημεία, ότι από τη στιγμή που περνάς το πρώτο module έχεις 5 χρόνια για να ολοκληρώσεις τα modules και να κάνεις και την προϋπηρεσία, τότε δε βγαίνουν με τίποτα οι χρόνοι, ιδιαίτερα αν μεσολαβήσει και εκπλήρωση στρατιωτικής θητείας!

Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Μάιος 2013, 20:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό leandrosff » 21 Μάιος 2013, 18:12

Παρακαλω adamas ευχομαι να βοηθησα....

για τα επαγελματικα δικαιωματα αν δεν κανω λαθος πριν 1-2 χρονια βγηκαν απο τον τοτε υπουργο παιδειας,(αν ψαξεις στο ιντερνετ θα τα βρεις) αλλα ουσιαστικα δεν λενε τιποτα...ειναι σαν να λενε με επισημο τροπο, "παιδια παντε βγαλτε τα Modules γιατι με αυτο το πτυχιο δεν κανετε τιποτα"

απ οσο ξερω αν δεν κανω λαθος,5 χρονια ειναι για να τελειωσεις το θεωρητικο κομματι δηλαδη τα Modules και αφου τα παρεις μεσα σε 5 χρονια πρεπει να εχεις τελειωσει και την πρακτικη παντα με καθε επιφυλαξη...

Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 22 Μάιος 2013, 14:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTG

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό panos_kal » 22 Μάιος 2013, 15:20

Κατ'αρχάς καλώς σας βρήκα (νέο μέλος)

Σάν σπουδαστής του τμήματος (ακόμη) συμφωνώ 100% σε κάθε λέξη που γράφτηκε απο τον συνάδελφο leandrosff.

Δυστυχώς δέν υπάρχει κάποια σχολή στην Ελλάδα που να σε "βγάζει" έτοιμο για αυτόν τον τομέα. Το πτυχίο του τμήματος τεχνολογίας αεροσκαφών είναι καθαρά "Ακαδημαϊκού χαρακτήρα" και τίποτε παραπάνω. Πρόσφατα υπήρξε ένα αίτημα απο τους φοιτητές εάν είναι δυνατόν να βγαίνουν απο την σχολή με πτυχίο Β1,Β2 αλλά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον έτσι όπως είναι διαμορφωμένο το σύστημα. Το ΤΕΙ ανήκει στο υπουργείο παιδείας, ενω για να εκδώσει πτυχίο, να διενεργήσει εξετάσεις για part66 χρειάζεται πιστοποίηση part147. Κάτι τέτοιο είναι αδύνατον...

Το καλό είναι πως επειδή στο επάγγελμά μας είναι πολύ σημαντικό να μαθαίνουμε συνέχεια, η σχολή προσφέρει πολλές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο, τουλάχιστον όσο έχει/είχε καθηγητές με πραγματική εμπειρία επι του αντικειμένου όπως τους συνάντησα εγώ προσωπικά.

leandrosff έγραψε:ιναι σαν να λενε με επισημο τροπο, "παιδια παντε βγαλτε τα Modules γιατι με αυτο το πτυχιο δεν κανετε τιποτα"

Αυτό ακριβώς. Επίσης θα προσθέσω πως εκτός απο την "απαλλαγή" των Modules 1,2,3,16 (μόνο με βαθμό πτυχίου άνω του 6), υπάρχει απαλλαγή απο 2 χρόνια προϋπηρεσίας (3 αντί για 5) καθώς και η συλλογή γνώσεων απο την σχολή βοηθάει πολύ στο διάβασμα των modules. Ουσιαστικά το Module3 ενώ δέν είναι υποχρεωτικό για όσους έχουν πτυχίο ΤΕΙ το "τρώς" στο module 11Α οπότε το ένα και το αυτό...

leandrosff έγραψε:απ οσο ξερω αν δεν κανω λαθος,5 χρονια ειναι για να τελειωσεις το θεωρητικο κομματι δηλαδη τα Modules και αφου τα παρεις μεσα σε 5 χρονια πρεπει να εχεις τελειωσει και την πρακτικη παντα με καθε επιφυλαξη...

Πλέον με την αλλαγή της νομοθεσίας το "δεντράκι" (Modules,προϋπηρεσία,άδεια) έχει όριο ζωής τα 10 έτη, απο την ημερομηνία που θα επιτύχεις στο πρώτο Module.

Παναγιώτης

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 22 Μάιος 2013, 21:30

panos_kal έγραψε:Πρόσφατα υπήρξε ένα αίτημα απο τους φοιτητές εάν είναι δυνατόν να βγαίνουν απο την σχολή με πτυχίο Β1,Β2 αλλά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον έτσι όπως είναι διαμορφωμένο το σύστημα. Το ΤΕΙ ανήκει στο υπουργείο παιδείας, ενω για να εκδώσει πτυχίο, να διενεργήσει εξετάσεις για part66 χρειάζεται πιστοποίηση part147. Κάτι τέτοιο είναι αδύνατον...

Εννοείς πως κάνατε αίτημα να έχετε και Part-147 Basic Training Certificate αποφοιτώντας από το ΤΕΙ.
Άλλο πτυχίο και άλλο το BTC. Για το Β1/2 πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει προϋπηρεσία-εμπειρία σε συνδυασμό με τις θεωρητικές γνώσεις.

Καλώς ήρθες και εδώ φίλε Πάνο.

Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 22 Μάιος 2013, 14:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTG

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό panos_kal » 26 Μάιος 2013, 17:50

Σ'ευχαριστώ B737Mech!

Ακριβώς έτσι είναι. Όσον αφορά την προϋπηρεσία την αναφέρω σε αυτά που "γλιτώνουμε" εντός εισαγωγικών πάντα...

Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 05 Μαρ 2014, 03:02

Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Δημοσίευσηαπό thireutis » 05 Μαρ 2014, 03:07

παιδια γνωριζει κανεις ποσο κοστιζει το β1????κατι ακουσα για 15.000 ισχυει?

Προηγούμενη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης