Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η δεύτερη καθημερινή για Σαντορίνη πάντως αρχίζει από 1 Ιουνίου. Μέχρι τότε έχει μόνο τις πρωινές αναχωρήσεις.
 
Η 2η καθημερινή για Ρόδο είναι τραγέλαφος, ούτε 2 ώρες διαφορά δεν έχει με την υπάρχουσα. Την ίδια ώρα η Α3 αλωνίζει, τώρα στις γιορτές έβαλε και 5η καθημερινή. :twisted:
 
Γνωρίζει κανένας ποια είναι τα αεροσκάφη που έχει η εταιρεια στις βάσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης;
 
Απ'όσο θυμάμαι κάθε κάποιες μέρες αλλάζουν βάση, πχ κάθε 10 μέρες πάει το ένα STN(ή CRL κλπ) και επιστρέφει άλλο. Απ'όσο βλέπω αυτές τις μέρες το EI-EFM και -EFZ έχουν βάση Αθήνα, το -ENH Θεσσσαλονίκη και το -EFE Χανιά.
 
Φτάνει σε λίγη ώρα στην Αθήνα με ειδική πτήση υψηλόβαθμη εφταμελής αντιπροσωπεία της Ryanair.

Σκοπός της είναι να δώσει τρεις συνεντεύξεις τύπου επί ελληνικού εδάφους, μια στην Αθήνα σήμερα στις 7μμ, μια στην Θεσσαλονίκη αύριο στις 2.30μμ και μια στα Χανιά αύριο το απόγευμα, δηλαδή στις τρεις ελληνικές πόλεις όπου η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους διατηρεί βάση.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για το τι ακριβώς θα πουν τα στελέχη της εταιρείας σχετικά με την δραστηριότητα της στην Ελλάδα, το γεγονός ωστόσο ότι η αντιπροσωπεία είναι υψηλόβαθμη και σ΄ αυτήν συμπεριλαμβάνεται ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας David O’Brien, προοιωνίζει ότι κάτι σημαντικό θα ανακοινωθεί.
 
Ένα Βερολίνο από το χειμερινό του 2015 ανακοίνωσαν...
 
Τόσα υψηλόβαθμα στελέχη μόνο γι' αυτό; Γιατί μου μυρίζει πλήρης αποχώρηση, ειδικά την στιγμή που η Ελλάδα απειλείται με χρεωκοπία;
 
Σε περίπτωση χρεωκοπίας/νέου νομίσματος οι Ιρλανδοί θα κάνουν πάρτι, δεν θα προλαβαίνουν να βάζουν αεροπλάνα για Ελλάδα το καλοκαίρι. Το επικίνδυνο είναι να τραβήξει σε μάκρος η σημερινή κατάσταση...
 
Καλά, σε περίπτωση χρεωκοπίας/δραχμής οι Ιρλανδοί όπως και όλοι οι άλλοι θα πρέπει να γεμίζουν τα αεροπλάνο μόνο με ξένους.
Ο Ελληνας τότε θα κοιτάει το αεροπορικό ταξίδι μόνο με το κιάλι...
Τη φουλ σεζόν θα το καταφέρνουν (αν δεν έχουμε βέβαια ροκ κοινωνικές καταστάσεις) τον υπόλοιπο χρόνο κατάχλομο το βλέπω εγώ προσωπικά.
 
Ανθρακες ο θυσαυρός τελικά...Εκτός από κάτι γενικόλογα ότι η Ελλάδα έχει τεράστια περιθώρια ανάπτυξης, ουσιαστικά ζήτησαν από την κυβέρνση νέο διαγωνισμό για τα περιφερειακά αεροδρόμιο....

Ο Ο' Μπράιεν συναντήθηκε με τον υπουργό Ανάπτυξης Γιώργο Σταθάκη και την αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά και δήλωσε
«Το μόνο χειρότερο από ένα δημόσιο μονοπώλιο είναι ένα ιδιωτικό μονοπώλιο. Εάν παραχωρηθούν τα αεροδρόμια στη Fraport, οι επιπτώσεις θα είναι αρνητικές για τον ελληνικό τουρισμό, θα αυξηθεί κι άλλο το κόστος πρόσβασης και θα υπάρχει μεγάλη διακίνηση μόνο στους καλοκαιρινούς μήνες, όταν το στοίχημα που πρέπει να κερδίσει ο ελληνικός τουρισμός είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου»,
 
Top