Εγγραφή

Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1706
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Τοποθεσία: Athens/Munich
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό fotis » 09 Αύγ 2011, 20:47

Επιστρέφοντας σήμερα αργά το απόγευμα από το Λαγονήσι με "έπιασε" το φανάρι της λεωφόρου Ποσειδώνος στο ύψος του τέως Δυτικού Αερολιμένα και νυν είσοδο του μουσείου. Ασυναίσθητα έκανα δεξιά για να δω αν λειτουργεί το μουσείο ή αν έχει κάποιο ωράριο.
Σε ένα κουβούκλιο ακριβώς έξω από την είσοδο του μουσείου ήταν ένας υπάλληλος εταιρείας φύλαξης.
Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
-Fotis: Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω τι ώρες λειτουργεί το μουσείο.
-Υπάλληλος φύλαξης: Εεε... για το μουσείο... εεε... έχουν άδεια τώρα για το μουσείο... έχουν άδεια...
-Fotis: Ευχαριστώ, καλό βράδι.
-Υπάλληλος φύλαξης: Ναι...ναι... έχουν άδεια... Γεια σας.

Συμπέρασμα (του fotis):
Ο πολιτισμός πήγε διακοπές!
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Low-Cost-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 12:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): DLH

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό stergio » 09 Αύγ 2011, 22:00

Μετά απο απουσία γραφής σε post στο Φόρουμ μας και τονίζω ΜΑΣ (όσων δηλαδή αγαπούν την αεροπορία ο καθένας απο την δική του πλευρά) καί έχοντας επισκευθεί το''ΜΟΥΣΕΙΟ'' στα εγκαίνια του έρχομαι να αφηγηθώ την γεύση ενός απλού ανθρώπου που αγαπά την αεροπορία και ζει στο σωτήριο έτος 2011.
Μερικοί άνθρωποι γνωστοί άγνωστοι συνδικαλιστές.. έχοντας απολαύσει επι σειρά ετών υπηρεσίες και απολαβές απο μια ματωμένη εταιρία που ταίζει μέχρι και τα εγγόνια τους ακόμη και σήμερα είπαν να παινέψουν το σπίτι τους να μήν πέσει και τους πλακώσει!
Δέν είναι μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας είναι ενα showroom ένα Olympic Airways showroom με ένα FRANSCA sim αρχαίο 15 στολές 50 σημαίες 100 φωτό και ένα Γραφείο του μακαρίτη Ωνάση που καλά κάνουν ακόμα κ πίνουν νερό στο όνομα του.
Ήταν απλά ένας λόγος να μαζευτούν πρώην υπάλληλοι της Ολυμπιακής να πιούν όλοι μαζί ένα ποτό να χαρούν και να πούν τα νέα τους.
Δεν μπορεί αυτό λοιπόν να είναι ενα μουσείο πολιτικής αεροπορίας και λυπάμαι ενω όλοι αυτοί αφού είχαν ρημάξει τα free tickets και είχαν κάνει την Αμερική Ομόνοια-Σύνταγμα δεν είχαν μπεί στον κόπο να δουν εκεί πως είναι τα μουσεία Πολιτικής Αεροπορίας...

Φώτη έχεις δίκιο ο πολιτισμός δυστυχώς λείπει με άδεια...
Π
TAKEOFF - Nothing is taken off, rather flight is started.

Tourist
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2007, 23:01
Τοποθεσία: ATHENS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): OLY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό KALAMATAS » 10 Αύγ 2011, 08:31

Δυστυχώς η άγνοια και η ελλειψη ωριμοτητας εκφράζονται παντα με χαρακτηρισμούς πεζοδρομίου...

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 2609
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 13:58
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό MerNion » 10 Αύγ 2011, 09:40

Γιατί έχει άδικο κάποιος από όσους εγράψαν πιο πριν; Επειδή και εγώ πήγα στα εγκαίνια, αυτό δεν είναι μουσείο πολιτικής αεροπορίας αλλά μουσείο Ολυμπιακής Αεροπορίας. Δεν είδα ΤΙΠΟΤΑ από καμια άλλη εταιρία ή φορέα ή υπηρεσία πέρα από της Ολυμπιακής. Δεν είδα κανέναν υπάλληλο, φορέα, εκπρόσωπο από άλλη εταιρία πέρα από την Ολυμπιακή. Πως μπορεί άλλωστε να γίνει κάτι τέτοιο όταν το εγχείρημα το οργανώνει το ΠΟΛΚΕΟΑ και όχι κάποια πιο "ανεξάρτητη" αρχή ή έστω κάποια επιτροπή, φορέας κλπ που να μετέχουν άτομα από όλους τους χώρους και όλες τις εταιρίες της πολιτικής αεροπορίας. Αν εγώ τους χάριζα δηλαδή κάτι που άνηκε στην Aegean, θα το έβαζαν στο μουσείο; :evil: :twisted:
http://athensairport.blogspot.com - Τελευταία αεροπορικά νέα (κυρίως από Ελ. Βενιζέλο - ATH/LGAV)
http://twitter.com/AthensAirport

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" (http://www.air-born.gr)

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 20:03
Τοποθεσία: Basel-Switzerland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lfsb

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό dimitris@swiss » 10 Αύγ 2011, 12:57

stergio έγραψε: λυπάμαι ενω όλοι αυτοί αφού είχαν ρημάξει τα free tickets και είχαν κάνει την Αμερική Ομόνοια-Σύνταγμα δεν είχαν μπεί στον κόπο να δουν εκεί πως είναι τα μουσεία Πολιτικής Αεροπορίας...
Π



Σου προτείνω να ρωτήσεις και να μάθεις τι εστί free ticket διότι απ΄ ό,τι φαίνεται εισαι ημιμαθής και όπως λεεί η παροιμία χειρότερος από αμαθής!
Jets Are For Kids.....
Lockheed Super Constellation Flyers

Low-Cost-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 12:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): DLH

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό stergio » 10 Αύγ 2011, 17:28

@ Dimitris swiss Με τα Free tickets (όρος ο οποίος χρησιμοποιήθηκε για να καταλάβουν και οι εκτός απο τον χορό αναγνώστες) ενοούσα Staff Tickets και ναι τα γνωρίζω την πολιτική αγαπητέ Κύριε δηλαδη οτι δίδονται ανάλογα με την διαθεσιμότητα θέσεων και ύστερα απο την καταβολή φόρων...όσο για τον Κύριο απο την Καλαμάτα που βιάζεται να χαρακτηρίσει καποιον πεζοδρομιακό πέρα απο το καλό λάδι που παράγει ο τόπος του να μάθει και απο ξύδι προφανώς του χρειάζεται λίγο μετά το κλείσιμο της αγαπημένης του εταιρίας..

Καλό απόγευμα αγαπητοί Κύριοι
TAKEOFF - Nothing is taken off, rather flight is started.

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 2272
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 22:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 10 Αύγ 2011, 22:03

Εγώ θα πώ το άλλο:

Ας δεχτούμε,χάριν απλούστευσης,ότι η ιστορία τής πολιτικής αεροπορίας στην Ελλάδα "εκφράζεται" κατά κύριο λόγο από την αείμνηστη ΟΑ,αφού αυτή ήταν επί μισόν αιώνα και πλέον η μόνη αεροπορική εταιρία που δρούσε στην χώρα.Οπότε,λογικά,το μουσείο πολιτικής αεροπορίας τής Ελλάδας θα περιλαμβάνη εκθέματα κυρίως από την ΟΑ.

Το θέμα είναι πως τό κύριο έκθεμα ενός μουσείου πολιτικής αεροπορίας είναι τα αεροπλάνα-όσα δέν πουλήθηκαν σε ξένες χώρες και όσα δέν έγιναν τηγάνια.Τα υπόλοιπα-στολές,γραβάτες,γραφεία κλπ είναι δευτερεύοντα.Εδώ λοιπόν έχουμε τρία αεροπλάνα-τής παλαιάς ΟΑ,τί να κάνουμε,αυτά ξέμειναν εδώ-που υποτίθεται αποτελούν το κύριο έκθεμα τού μουσείου και τά οποία είναι σε "καταπεπτωκυία" (που λέει κι'ένας συνάδελφός μου) κατάσταση,δηλαδή σε μαύρο χάλι και δέν μπορεί να μπή μέσα να τα δή άνθρωπος.Δέν θα έπρεπε ΠΡΙΝ γίνουν εγκαίνια και ταρατατζούμ,να έχουν αποκατασταθεί τα αεροπλάνα αυτά σε βαθμό που να μπορή να μπή μέσα στην καμπίνα τους ο επισκέπτης να δή πώς ήταν όταν πετούσαν;Με τά ωραία χρωματάκια στά καθίσματα,στίς ταπετσαρίες κλπ;Χωρίς να κρέμωνται panels και καλώδια από την οροφή τους;Και-το κυριώτερο-να έχη γίνει και μιά,έστω εικονική,"αποκατάσταση" στο κόκπιτ τους,που να μπορούν να το βλέπουν έστω απ'έξω οι επισκέπτες;

Γιατί το να κάνουμε εγκαίνια με μουσικές και φανφάρες επειδή μερικοί πρώην ιπτάμενοι τής ΟΑ έβαλαν τίς στολές τους σε δυό-τρείς βιτρίνες και βάλανε και το γραφείο τού ιδρυτή τής εταιρίας στην ίδια αίθουσα και όλο αυτό το λέμε "μουσείο πολιτικής αεροπορίας",δέν νομίζω πως δείχνει σοβαρότητα.....
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Economy-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 20:03
Τοποθεσία: Basel-Switzerland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lfsb

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό dimitris@swiss » 10 Αύγ 2011, 23:45

stergio έγραψε:@ Dimitris swiss Με τα Free tickets (όρος ο οποίος χρησιμοποιήθηκε για να καταλάβουν και οι εκτός απο τον χορό αναγνώστες) ενοούσα Staff Tickets και ναι τα γνωρίζω την πολιτική αγαπητέ Κύριε δηλαδη οτι δίδονται ανάλογα με την διαθεσιμότητα θέσεων και ύστερα απο την καταβολή φόρων..
Καλό απόγευμα αγαπητοί Κύριοι


Μετά την καταβολή φόρων αλλά και ενός ποσού προς την εταιρεία ανάλογα με την απόσταση. Οπότε ουσιαστικά η εταιρεία δεν χάνει κάτι, ίσως να μειώνει την ζημιά της πτήσης αφού ούτως η άλλος η θέση ήταν αδεια.

Στα λοιπά περί μουσείου συμφωνούμε.

Καλή σου μέρα και ΄σένα.
Jets Are For Kids.....
Lockheed Super Constellation Flyers

Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10 Σεπ 2011, 12:35

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό kp61 » 10 Σεπ 2011, 13:34

χαιρετω με την σειρα μου το φορουμ, το οποιο καιρο τωρα διαβαζω σαν επισκεπτης. δεν γνωριζω αν ειναι η καταλληλη ενοτητα (κι αν δεν ειναι, παρακαλω τους διαχειριστες να μεταφερουν το ποστ μου και να με συγχωρησουν) αλλα ποσταρω μια φωτο, ενος αυτοκινητου που αρκετο καιρο τωρα, με παρα πολυ κοπο και αφου αγοραστηκε-σωθηκε απ το να γινει κουταλι η τενεκεδακι αναψηκτικου, προσπαθω να φερω, οσο το δυνατον, στην αυθεντικη του κατασταση.....
δεκτα οποιαδηποτε σχολια

ευχαριστω πολυ


Εικόνα

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 2272
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 22:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 10 Σεπ 2011, 14:05

Καλώς ήρθες και ώς μέλος στο φόρουμ μας.Αξιέπαινη την βρίσκω την προσπάθειά σου-άλλωστε το αυτοκίνητο αυτό έχει διπλή ιστορική αξία,αφού εκτός τού ότι ανήκει στην αείμνηστη πΟΑ και είναι από τα παλιώτερα που είχε στον στόλο της,είναι και ένα από τα πιό πετυχημένα μοντέλα αυτοκινήτου που κυκλοφόρησαν παγκοσμίως (το remake του που κυκλοφόρησε πρίν λίγα χρόνια είναι "φρικτόν ιδείν",που έλεγε κι'ένας καθηγητής μου στο σχολείο...).Ομως έχω την απορία τί προτίθεσαι να το κάνης-θα το χρησιμοποιής ώς ΙΧ σου ή σκέφτεσαι να το δωρήσης στο Μ.Π.Α.;
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

First-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 731
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 09:48

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 10 Σεπ 2011, 15:41

Αγαπητέ Hastaroth, θα μου επιτρέψεις ένα μικρό off από την αυτού εξοχότητας το "μέγα μουσείο της πολιτικής αεροπορίας" μας για να θυμήσω ότι ο "πατέρας" του αυτοκινήτου αυτού τυγχάνει να είναι έλληνας ( http://en.wikipedia.org/wiki/Sir_Alec_Issigonis ). Ευχόμαστε τα καλύτερα στο project αποκατάστασης, όσο κι αν δεν ανήκει στον πυρήνα των εκθεμάτων ενός Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας.

δικός σας

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 2272
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 22:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 10 Σεπ 2011, 21:33

Σύντροφε τού ιδεολογικού,το γνωρίζω ότι το όχημα το εσχεδίασε Ελληνας,όμως δέν θυμόμουν το όνομά του και γι'αυτό απέφυγα να το αναφέρω,μήν κάνω καμμία γκάφα.

Ναί μέν δέν ανήκει στον πυρήνα τών εκθεμάτων ενός μουσείου πολιτικής αεροπορίας το συγκεκριμένο όχημα,όμως άν κάποτε (κάποτε,λέμε,όχι αύριο το πρωί) το συγκεκριμένο "μουσείο" βγή από τα εισαγωγικά και γίνη πραγματικό μουσείο,ενδεχομένως θα μπορούσε και το όχημα αυτό να εύρη την θέσιν του,πλάϊ σ'ένα μπλέ-ασημί λεωφορείο τής πΟΑ από αυτά που έβλεπα να κατεβαίνουν την Συγγρού μεταφέροντας επιβάτες και εργαζόμενους στο LGAT,ή σε ένα από τα νταλικοειδή ramp busses που διέσχιζαν την πίστα τού ενδόξου αυτού αερολιμένος.....
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10 Σεπ 2011, 12:35

Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό kp61 » 11 Σεπ 2011, 22:59

υπαρχει και λειτουργει το μουσειο? νομιζα πως οχι....
αγορασα και αναπαλαιωνω αυτο το μινακι, με αρχικο σκοπο να το βλεπω, και μονο! ειναι αγορασμενο με τιμολογιο αγορας απο καποιο διαλυτηριο (που θα γινοταν οπως ειπαμε και πιο πανω κουτακια αναψυκτικου) με σκοπο απλα να το σωσω. πραγμα που σημαινει οτι δεν μπορει να ξαναβγαλει πινακιδες κυκλοφοριας υπουργειου, ωστε να κυκλοφορει καθημερινα πραγμα που με αφηνει παγερα αδιαφορο βεβαια.....

θα ηταν μεγαλη μου χαρα, αν βοηθουσε καποιος απ τους μοντερ (που ειναι το σωστο σημειο) για να ανοιξω ενα θεμα με την ανακατασκευη του! επισης θα σας παρακαλουσα ως γνωστες του αντικειμενου, να με βοηθησετε με φωτογραφιες-υλικο-συμβουλες απ οτι θυμαστε η εχετε ζησει, μεσα στις πιστες η εξω απο αυτες(σαν απλοι παρατηρητες)

γνωριζω απο μαρτυριες αλλων, οτι το ''αδελφακι'' του (αλλο ενα που σωθηκε απ το διαλυτηριο) το κατεχει καποιος καπετανιος και εχει αναπαλαιωθει επισης

σας ευχαριστω πολυ

Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 06 Ιαν 2013, 17:43

Δεν πιστεύω να παρεξηγηθεί κανείς γι αυτό το νέο θέμα,είναι κάτι πού σηκώνει συζήτηση γιατί αφορά όλους και γιατί επικρατεί μία ανησυχητική στασιμότητα.(Ενώ γιά άλλους μία εξίσου ανησυχητική αισιοδοξία).Μετά τήν "απώλεια" και τών δύο τελευταίων ATR τής Ολυμπιακής τί μάς απόμεινε;γιά να κάνουμε έναν υπολογισμό: (κανονικά θα έπρεπε να απαριθμήσω αυτά πού έχουν χαθεί ή εκείνα πού αφέθηκαν να χαθούν,είναι πολύ περισσότερα και έχει πιό πολύ ενδιαφέρον). :(
Έχουμε και λέμε:ένα 747,ένα 727 και ένα 737.Το BAC-1-11 δεν το υπολογίζω,είναι τής ΥΠΑ και δεν θέλει να ασχολούμεθα με αυτό,μήπως και το διεκδικήσει ο σύλλογος κι ας έχει αρχίσει να το τρώει η σκουριά στα περισσότερα φινιστρίνια του.Μιλάμε για ένα είδος μεταλλικής στάχτης πού είχε φουσκώσει σαν χαρτονόξυλο σε ορισμένα σημεία,το έβλεπε ο κυρ-Μήτσος και δεν το πίστευε. :shock: Και πάνω πού είχε αγοράσει ειδικό αντισκωριακό βερνίκι και ετοιμαζόταν να ξεκινήσει τη συντήρηση,μετά το προσεχτικό ξύσιμο,γιατί ο κυρ-Μήτσος είναι μερακλής,πήρε κάποιος ένα οργίλο τηλεφώνημα στο σύλλογο γιατί ο εθελοντής βάφοντας πάνω στα γκράφιτι(με πολύ κόπο),πώς πήγε το πινέλο και νά,έσβησε και τα μισοσκεπασμένα αρχικά ΥΠΑ.(Τα οποία και ξανάβαψε για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις).Ελπίζω η εν λόγω υπηρεσία να μην το προχώρησε νομικά. Τόση δουλειά έκανε ο κυρ-Μήτσος στο αεροπλανάκι της. Έ,όχι κι έτσι.Ας έπαιρνε ο γνωστός κύριος τα πινέλα και τα υλικά,έχει δουλειά το αεροπλάνο και ας ερχόταν να δουλέψει ο ίδιος,να γνωριζόμασταν κι όλας και όχι να καταφέρεται εναντίον τού συλλόγου.Σε λίγα χρόνια δεν θα γίνεται τίποτα με τή σκουριά.Πρός γνώσιν.....

Αυτό πού με ανησυχεί κυρίως με τα αεροπλάνα,είναι ότι κατά τη γνώμη μου βρίσκονται σε τελείως λάθος μέρος,στην άλλη άκρη δηλαδή.Κανονικά έπρεπε να βρίσκονται στο Δυτικό και όχι τέρμα Ανατολικό. Επιπλέον, εκεί πέρα οδηγήθηκαν για να καταστραφούν,όχι για να διασωθούν και η παραμονή τους στο σημείο αυτό δεν προοιωνίζει τίποτα καλό.Ακόμη,εκεί που βρίσκονται δεν είναι προσβάσιμα και η φύλαξή τους δεν είναι εύκολη υπόθεση με τα γνωστά αποτελέσματα.Προέχει η προστασία τους.Τα υπόλοιπα είναι πολυτέλειες.Ιδανική θέση θα ήταν ανάμεσα στον Πύργο ελέγχου και το φυλάκιο τού τελωνείου.Βέβαια,αυτό χωρίς τήν άδεια τής ΥΠΑ δεν μπορεί να γίνει αλλά και εκείνη δεν φαίνεται διατεθειμένη να βοηθήσει γενικώς τήν προσπάθεια.Αρκεί να αναφέρω,όπως μού έχει πεί ιδρυτικό στέλεχος τού ΠΟΛΚΕΟΑ,όταν αναγκάστηκε πιά να περιφράξει τον χώρο, δίνοντας και λεφτά από την τσέπη του,τον παρέπεμψαν μερικές φορές στο αυτόφωρο όπου τον κράτησαν γιά ώρες,με τη δικαιολογία ότι δεν επιτρέπεται να περιφράσσει χώρο πού δεν τού ανήκει,και μάλιστα κρατικό.Τα συμπεράσματα δικά σας.

Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 07 Ιαν 2013, 21:23

Διάβασα λοιπόν,στο τελευταίο τεύχος τού περιοδικού "Άλλη Πτήση" πού εκδίδει το ΠΟΛΚΕΟΑ,μία επιστολή ενός στελέχους τής ΥΠΑ γεμάτη έχθρα και εμπάθεια με τίτλο "Δεν υφίσταται Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας" η οποία προφανώς θα δημοσιεύθηκε στο γνωστό αεροπορικό περιοδικό(πού δεν μπαίνω στον κόπο να αγοράσω πιά),από τήν οποία επιστολή το μόνο νόημα πού βγαίνει είναι ότι ο γνωστός κύριος έχει ενοχληθεί από τον όρο "Πολιτικής" στην επωνυμία τού μουσείου.Αυτό πού έχω να παρατηρήσω είναι πώς όταν το 1974 ο τότε διευθυντής τής ΥΠΑ είχε αντιληφθεί ότι ήταν καιρός να δημιουργηθεί ένα τέτοιο μουσείο δεν εισακούσθηκε,με αποτέλεσμα να χαθούν τόσα παλιά αεροπλάνα κυριολεκτικά μέσα από τα χέρια της.Θα μπορούσε να είχε πεί: δώστε μου αυτό,παραχωρήστε μου εκείνο,και θα σάς το θυμηθώ,θα σάς εξυπηρετήσω.
Αν λοιπόν η ΥΠΑ δεν ασχολήθηκε τόσα χρόνια,γιατί ενοχλείται κάποιο στέλεχός της;Διότι δεν νομίζω ότι είναι θέμα τής ΥΠΑ,το θέμα είναι προσωπικό.Η ΥΠΑ είναι η αρχή και η εξουσία πού κινείται μέσα στά πολιτικά αεροδρόμια,δεν είναι δουλειά της να φτιάχνει μουσεία,δεν μπορεί να κατηγορηθεί γι αυτό,δουλειά της είναι πχ να επιθεωρεί τήν ασφάλεια τών πτήσεων μέσω τών υπαλλήλων της,οι οποίοι πρέπει να περιορίζονται στα καθήκοντά τους.Αν δεν θέλησε η υπηρεσία τους τόσα χρόνια να ασχοληθεί με αυτό,ας αφήσουν να το κάνει κάποιος άλλος.Άλλωστε το θέμα δεν είναι η επωνυμία.Θα μπορούσε να λέγεται πχ "Μουσείο Ολυμπιακής Αεροπορίας" ή "Αεροπορικό Μουσείο Αθηνών".Στην επωνυμία θα κολλήσουμε;

ΠροηγούμενοΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες