Σαντορίνη με τους νέους παίχτες.

ATR42 & ATR 72 φυσικά και είναι δύο τύποι. Τα MD-82 & 83 ή DC-10-30 & 40 όχι (αν μιλάμε για θέμα στατιστικής για τους τύπους που έχουμε πετάξει). Και φυσικά όχι το 767-300 με το 336 :doubt: . Δε χρειάζεται να υπερβάλλεις!
Η διαφορά του RJ85 και του 100 είναι αντίστοιχη με ATR42 & 72 ή με 737-600 & 800. Μπορεί και τα δύο να είναι 737 αλλά είναι ξεχωριστοί τύποι. Φυσικά ο καθένας εκλαμβάνει την έννοια "τύπος αεροσκάφους" διαφορετικά και να θεωρεί πχ όλα τα 737 το ίδιο για τη στατιστική του. Αλλά είναι λάθος να λες (και ειδικά σε ένα αεροπορικό φόρουμ) ότι έχεις πετάξει με το RJ85 της Aegean ή το 747-800 της Olympic (επειδή η ΟΑ είχε 747).
 
ckabi":24hb62b9 said:
Δεν κατάλαβες. 3.5 και 9.99 ΜΕ φόρους
Μάλλον θα αναφέρεσαι στα εισιτήρια του Ιουλίου που ήταν ειδικού σκοπού λόγω της επιβολής των capital controls. Υποτίθεται ότι περιλάμβαναν φόρους αλλά το Δημόσιο δεν τους ελάμβανε, η Σοβιετία θα πληρώσει τα διαφυγόντα κέρδη του Δημοσίου ή οι ευεργετηθέντες εμπορικοί φορείς;
 
airzena, please μία φορά σε αυτό το forum μπορεί και να έχεις άδικο, δεν είναι κακό. Τέτοια εισιτήρια πωλούνται όλο το χρόνο από loco εταιρείες. Για να σου το εξηγήσω, η χρέωση (τέλος εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης αεροδρομίων- το παλιό σπατόσημο) είναι 12 ευρώ ανά επιβάτη, πληρώνεται υποτίθεται από τους επιβάτες καθώς ενσωματώνεται στη τιμή του εισιτηρίου, αλλά αποδίδεται στο κράτος από την αεροπορική εταιρεία. Έτσι για παράδειγμα αν σε μία πτήση υπάρχουν 100 επιβάτες, η ΥΠΑ, δηλαδή το κράτος, θέλει 1200 ευρώ.
Η αεροπορική πληρώνει μεν το ποσό, αλλά δεν είναι απαραίτητο να το έχει επιμερίσει εξίσου σε όλους τους επιβάτες, σε κάθε πτήση κάποια ακριβά εισιτήρια "επιδοτούν" τα εισιτήρια προσφοράς. Από όσο ξέρω η ΥΠΑ συνέχισε να απαιτεί κανονικά τα 12 ευρώ επί capital controls, οι προσφορές ήταν από μέρους των εταιρειών που ανέλαβαν ένα κόστος προφανώς στα πλαίσια marketing και υποτιθέμενης κοινωνικής ευθύνης.

Επίσης ο φίλος από πάνω μιλάει για πτήσεις Απρίλιο και Ιούνιο, στο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, δεν είχαν επιβληθεί τότε κεφαλαιακοί έλεγχοι.

Τα περί σοβιετίας, ευεργετηθέντων και λοιπά είναι συζητήσεις καφενείου.
 
100% σωστό αυτό που λέει ο goodfella. Μην ξεχνάμε τα εισητήρια των 1-2€ που έχει συχνά-πυκνά η Ryanair, ακόμα και απο το Stansted. Αυτό δε σημαίνει ότι οι φόροι είναι 0,1€ ούτε ότι δεν αποδίδονται. Απλά η Ryanair "μπαίνει μέσα" με κάποιον αριθμό εισητηρίων, τα οποία βγάζει αλλιώς.

Όσο για τα εισητήρια του Ιουλίου, οι φόροι που αναλογούν στο δημόσιο έχουν εισπραχτεί από όσο ξέρω κανονικά. (μάλλον έχουν χρεωθεί, οι ίδιες οι εισπράξεις από την ΥΠΑ αργούν αρκετούς μήνες για γραφειοκρατικούς -τι άλλο;- λόγους)
 
όταν ξεκίνησε η volotea να πουλάει εισιτήρια για τις πτήσεις αυτές, για καθαρά διαφημιστικούς λόγους είχε βγάλει πολύ λίγα τόσο φθηνά εισιτήρια, από τα οποία προφανώς εμπαίνε μεσα
 
Top