airzena, please μία φορά σε αυτό το forum μπορεί και να έχεις άδικο, δεν είναι κακό. Τέτοια εισιτήρια πωλούνται όλο το χρόνο από loco εταιρείες. Για να σου το εξηγήσω, η χρέωση (τέλος εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης αεροδρομίων- το παλιό σπατόσημο) είναι 12 ευρώ ανά επιβάτη, πληρώνεται υποτίθεται από τους επιβάτες καθώς ενσωματώνεται στη τιμή του εισιτηρίου, αλλά αποδίδεται στο κράτος από την αεροπορική εταιρεία. Έτσι για παράδειγμα αν σε μία πτήση υπάρχουν 100 επιβάτες, η ΥΠΑ, δηλαδή το κράτος, θέλει 1200 ευρώ.
Η αεροπορική πληρώνει μεν το ποσό, αλλά δεν είναι απαραίτητο να το έχει επιμερίσει εξίσου σε όλους τους επιβάτες, σε κάθε πτήση κάποια ακριβά εισιτήρια "επιδοτούν" τα εισιτήρια προσφοράς. Από όσο ξέρω η ΥΠΑ συνέχισε να απαιτεί κανονικά τα 12 ευρώ επί capital controls, οι προσφορές ήταν από μέρους των εταιρειών που ανέλαβαν ένα κόστος προφανώς στα πλαίσια marketing και υποτιθέμενης κοινωνικής ευθύνης.
Επίσης ο φίλος από πάνω μιλάει για πτήσεις Απρίλιο και Ιούνιο, στο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, δεν είχαν επιβληθεί τότε κεφαλαιακοί έλεγχοι.
Τα περί σοβιετίας, ευεργετηθέντων και λοιπά είναι συζητήσεις καφενείου.