Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κι απ' το CAPA η επιβεβαίωση
Aegean Airlines Group's 9M2014 operating margin places it second behind Ryanair among European airlines reporting results for the first nine months of calendar 2014. Based on the rolling 12m to Sep-2014, Aegean's margin of 12.1% is just nudged down to third place by easyJet's 12.8% (9M results are not available for easyJet) and Ryanair's 16.5%.

Φυσικά, το CAPA αναγνωρίζει και τα "παλούκια" που έρχονται, αφενός με τους Ιρλανδούς να ανεβάζουν στροφές κι αφετέρου με την αύξηση του πτητικού έργου των γλάρων.

:arrow: http://centreforaviation.com/analys...ut-competition-with-ryanair-is-growing-198800

Η επόμενη σεζόν θα είναι κρίσιμη νομίζω...
 
As usual και τα σχόλια του CAPA για το 1Q. Aνέβηκαν τα ASK, δεν ακολούθησαν τα RASK, ευτυχώς τα καύσιμα ήταν φθηνότερα, ήρθε και η FR με τα χαμηλά ναύλα κι έτσι γράφτηκαν οι ζημιές στο παραδοσιακά πιό αδύναμο τρίμηνο.
:arrow: http://centreforaviation.com/analys...ng-competition-especially-from-ryanair-226985

Θα έχει ενδιαφέρον η συνέχεια αφού πέραν του ανοίγματος της Α3 και της εντατικοποίησης του ανταγωνισμού, κανείς δεν γνωρίζει κι ούτε μπορεί να προβλέψει αριθμούς για τα επόμενα τρίμηνα λόγω της αβεβαιότητας. Ίσως να χρειαστεί και στήριξη απ' το κράτος κάποια στιγμή, υπάρχουν τρόποι να βοηθηθεί legit αν συνεχιστεί ή χειροτερέψει το τωρινό χάλι, ώστε αντι να κόψει δρομολόγια να τα δουλέψει στο κόκκινο - just my 2 cents...
 
Αποτελέσματα 1H 2015

:arrow: Δελτίο τύπου
:arrow: Αναλυτικά
:arrow: Συνοπτικά

Έσοδα +4% (403.6 εκ έναντι 388.6)
Κίνηση επιβατών +10% (2.555 εκ έναντι 2.321 εκ) με έμφαση στην ανάπτυξη της Αθήνας (+26%)
Κέρδη έπεσαν στα 14.8 εκ έναντι 16 (-8%)
Έπεσε και το EBITDA στο 19.7 έναντι 29.3 (-33%)
 
Σοβαρό ενδιαφέρον και συνάντηση γνωστών επενδυτικών funds με εκπροσώπους της Aegean κατά τη διάρκεια του φετινού ετήσιου Road Show Σεπτεμβρίου του Χρηματιστηρίου Αξιών του Λονδίνου.
 
Κάθε χρόνο νομίζω γίνονται τέτοια ραντεβού, το θέμα είναι ποιός θα επενδύσει σε έναν κλάδο τόσο υψηλού ρίσκου και με τόσο χαμηλά περιθώρια. Μπορεί να βρεθεί κανένας καρχαρίας αλλά σε σε 1-2 χρόνια θα θέλει να πουλήσει για να βγάλει χρήμα. Προσωπικά πιστεύω ότι η Α3 ταιριάζει πολύ στο χαρτοφυλάκιο της IAG...

Παρεπιπτόντως, ανακοινώθηκε η απόδοση των ΑΤΗ, HER, RHO για το "βαθύ" δίμηνο, και οι 3 είχαν αύξηση άνω του 30%. Ελπίζω και τα κέρδη να είναι αντίστοιχα ώστε του χρόνου να δούμε πάλι επεκτάσεις. Ψωμί υπάρχει...
:arrow: http://money-tourism.blogspot.gr/2015/09/3-aegean.html

Tέλος, και η ανάλυση του CAPA για τα αποτελέσματα εξαμήνου, δεν τους βλέπω και πολύ ευχαριστημένους τους Αυστραλούς...
:arrow: http://centreforaviation.com/analys...macro-uncertainties-weigh-on-1h-profit-243177
 
Αποτελέσματα Εννεαμήνου 2015
Καθαρά Κέρδη €81,9 εκ.
Αύξηση κύκλου εργασιών 8%
Αύξηση επιβατικής κίνησης 17% με πάνω από 9 εκατ. επιβάτες
http://el.about.aegeanair.com/media-cen ... l-results/
 
Αποτελέσματα του 15 ανακοινώθηκαν.
Έσοδα 983εκατ., αυξημένα 8%, κέρδη προ φόρων αυξημένα κατα 6% στα 100 εκατ., 11.6 εκατ. επιβάτες με μεγάλη αύξηση 24% των εξωτερικού και 76.9 lf. Προτείνεται μέρισμα 0.7/μετοχή. :cool:

:arrow: http://el.about.aegeanair.com/media-center/deltia-typoy/2016/2015-financial-results/
 
Top