GR Airlines: Νέα δρομολόγια στην Ελλάδα

  • Thread starter Tolis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Φίλε makedonas,

Έχω στην κατοχή μου τις συγκριτικές μεταξύ των δύο αυτών τύπων και θα χαρώ πολύ να βρεθούμε να σου τις δώσω ώστε να αλλάξεις και εσύ γνώμη όπως άλλαξα και εγώ μέχρι να μπορέσω να μελετήσω τις διαφορές μεταξύ των δύο τύπων με την βοήθεια πάντοτε των ειδικών.

Επιλέξαμε το συγκεκριμένο αεροσκάφος διότι ικανοποιεί τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας μας με την συνεργασία πάντα της Bombardier.

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
 
Γεια σας,
Τολη μπορεις να δημοσιευσεις καποιο email για να επικοινωνησω με την εταιρια.
ευχαριστω
 
Δεν εχω καμμια προθεση εμπαθειας.Επειδη μου ειπες οτι πρεπει να ειμαι πιο ψαγμενος σε θεματα πολιτικης χαμηλου κοστους,θα σου πω οτι με αυτο το θεμα εχω ασχοληθει παρα πολυ και εχω ερευνησει τι συμβαινει στον συγκεκριμενο κλαδο στην Ευρωπη.Εταιρια χαμηλου κοστους με dash1,3 δεν εχω δει.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ποτε οι υποψηφιοι Ελληνες ιδιοκτητες αεροπορικων εταιριων προσπαθουν να κανουν δικες τους πρωτοτυπιες χωρις να λαμβανουν υποψην την ευρωπαικη αγορα.Ποτε δεν το καταλαβα και ουτε προκειται.Επισης πουθενα δεν προεξοφλησα οτι η εταιρια αυτη θα αποτυχει.Δεν ειπα κατι τετοιο,απλα εξεφρασα ορισμενες αποριες μου σχετικα με τον προγραμματισμο της.
 
jetflight":g9bbidqc said:
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ποτε οι υποψηφιοι Ελληνες ιδιοκτητες αεροπορικων εταιριων προσπαθουν να κανουν δικες τους πρωτοτυπιες χωρις να λαμβανουν υποψην την ευρωπαικη αγορα.
Ίσως γιατί εκτιμούν ότι η ελληνική αγορά είναι ιδιόρρυθμη, έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία και απαιτούν ανορθόδοξες λύσεις (με βάση τα διεθνή δεδομένα).

Ας ελπίσουμε ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια θα ευοδωθεί.

Κώστας
 
jetflight":2nk1vyr3 said:
Εταιρια χαμηλου κοστους με dash1,3 δεν εχω δει.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ποτε οι υποψηφιοι Ελληνες ιδιοκτητες αεροπορικων εταιριων προσπαθουν να κανουν δικες τους πρωτοτυπιες χωρις να λαμβανουν υποψην την ευρωπαικη αγορα.
η flybe εχει ενα μεγαλο στολο q400 και η aerarann ενα σημαντικο αριθμο atr(που μπορει να μην ειναι dash...αλλα ειναι το αντιπαλο τους δεος..)

και οι δυο αεροπορικες εταιριες ειναι low cost regional airlines
 
Για την Flybe τα DH4 ειναι κληρονομια απο τοτε που λεγοταν british European και αποτελουσε καθαρα εταιρια regional,ασε που τα αεροπλανα αυτα ειναι μεγαλυτερα απο τα DH1,3.Απλα για να μην τα ξεφορτωθει τα εχει.Ηδη τα νεα αεροπλανα της ειναι 733!και embaer 195 δηλαδη ενας νεος jet στολος.H AerArann σχετικα μικρη εταιρια στο ειδος και προσπαθει να μην μπλεκει στα ποδια με αλλες εταιριες μεγαλυτερης κλιμακας.Εξαλλου και αυτη πεταει σε κανονικα δρομολογια.Δηλαδη καθε πτηση της δεν περλαμβανει 2-3 αεροδρομια.Στην ουσια ειναι 2-3 εταιριες στο ειδος.Οι φιλοδοξοι του ειδους εχουν απο 319 και πανω.Στην Ελλαδα γινονται οντως μοναδικες πρωτοτυπιες.Η ζημια γινεται εαν μπεις σφηνα στους 2(ΟΑ,Α3) με χαμηλοτερες τιμες.Δεν ειναι ανεφικτο γινεται.
 
jetflight":381sk43n said:
Για την Flybe τα DH4 ειναι κληρονομια απο τοτε που λεγοταν british European και αποτελουσε καθαρα εταιρια regional,ασε που τα αεροπλανα αυτα ειναι μεγαλυτερα απο τα DH1,3.Απλα για να μην τα ξεφορτωθει τα εχει.Ηδη τα νεα αεροπλανα της ειναι 733!και embaer 195 δηλαδη ενας νεος jet στολος.

τα q400 της flybe ειναι φρεσκοαγορασμενα και μαλιστα υπαρχουν ακομη μερικα σε παραγγελια.....733 εχει στην ιδιοκτησια της η flybe (3 αν θυμαμαι καλα) αλλα δεν τα χρησιμοποιει η ιδια...τα εχει κανει lease σε μια αλλη αεροπορικη charter εταιρια....οσο για τα 195....εχει ελαχιστα και η συνολικη παραγγελια μιλαει για 12...που ειωαι χαος μπροστα στα 50(περιπου) q400.....

η χρηση ελικοφορων ειναι μια προσεγγιση που λογω του πολυ μικρου operating cost ευνοει μικρεσ εταιριες ετος απο το να πεταουν στα "δυνατα" ρουτς με χαμηλες τιμες να εκτελουν δρομολογια που οι μεγαλοι δεν επιχειρουσαν... το αν βεβαια η συγκεκριμενη εταιρια κανει σωστη κινηση θα μας το πει η ιστορια....

η εν λογω ελληνικη εταιρια (αν ειναι αληθεια τουλαχιστον) οπως αναφερθηκε στο φορουμ θα εχε ιστην κατοχη της 3 q300 (56 θεσεις) και 1 q400 (78 θεσεις)..οντως τα 300 ειναι 30% μικροτερα απο τα 400 αλλα οι 56 θεσεις ισως ειναι υπεραρκετες για καποια ρουτς...
 
Τα 733 ανηκουν καθαρα στο στολο της Flybe και εκελουν κανονικες πτησεις της εταιριας.Εκτος απο το οτι <<κληρονομησε>> τα DH4 τονισα οτι εχουν μια οχι και τοσο μικρη χωρητικοτητα.Επισης <<κληρονομησε>> και αρκετα AR1.Για μενα πολυ καλο παραδειγμα εταιριας που σχεδον ολος της ο στολος ειναι ελικοφορα αποτελει Carpatair η οποια ουτε καν στην ιδια βαση με τον ανταγωνιστη της την Tarom δεν βρισκεται,λογω του μεγεθους της και τις ψευδεσθησης οτι τα jet ειναι καλυτερα και ασφαλεστερα απο τα ελικοφορα.Μονη της πεταει σε διαφορες γερμανικες και κυριως ιταλικες πολεις απευθειας χωρις σταθμους.Π.χ το Τιμισοαρα-Ανκονα ειναι ξεχωριστο απο το Τιμισοαρα-Φλωρεντια.Το ιδιο κανει και η aerarran.
Eπειδη φενεται παρουσιασε καποια επιτυχια σε ορισμενα δρομολογια οπως το Μιλανο,η Βιεννη,το Μοναχο μπηκαν οι μεγαλοι (LH,OS,AZ) με jet για να της παρουν πελατεια.
 
δεν εχω καμια προθεση να αντιδικισω μαζι σου....αλλα ξερω πολυ καλα πως τα 733 δεν τα χρησιμοποιει η ιδια τα χρησιμοποιει η εταιρια astraeus(http://www.flyastraeus.com/)...και επισης σου απεδειξα οτι τα dash δεν τα κληρονομησε ..τα επελεξε..πριν 3 χρονια και τα αγορασε(το 2003 εκανε παραγγελια για 61 q400 εκ των οποιων τα 20 options, το 2005 μετετρεψε 4 options σε παραγγελιες)....οσο για τα avro....οντως τα κληρονομισε και τα ξεφορτωνεται σιγα σιγα....

αυτα που σου λεω δενειναι λογια αερα...τα ξερω καλα και τα λεω...αν θελεις τα πιστευεις....
 
Ωραια συμφωνω με την επιλογη dash.Δεν αποκλειεται τα 733 να τα δανιζει σε καποια αλλη ετιαρια,αλλα πετανε και γιαυτην και σε κανονικες και σαν τσαρτερ.Π.χ στο Σαλζμπουργκ που πεταει σχεδον καθε χρονο τσαρτερ οι πτησεις με 733 εχουν τον κωδικο BE δηλαδη τον δικο της.
 
Top