Εγγραφή

GR Airlines: Νέα δρομολόγια στην Ελλάδα

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Δημοσίευσηαπό jetflight » 20 Ιαν 2007, 03:44

Για την Flybe τα DH4 ειναι κληρονομια απο τοτε που λεγοταν british European και αποτελουσε καθαρα εταιρια regional,ασε που τα αεροπλανα αυτα ειναι μεγαλυτερα απο τα DH1,3.Απλα για να μην τα ξεφορτωθει τα εχει.Ηδη τα νεα αεροπλανα της ειναι 733!και embaer 195 δηλαδη ενας νεος jet στολος.H AerArann σχετικα μικρη εταιρια στο ειδος και προσπαθει να μην μπλεκει στα ποδια με αλλες εταιριες μεγαλυτερης κλιμακας.Εξαλλου και αυτη πεταει σε κανονικα δρομολογια.Δηλαδη καθε πτηση της δεν περλαμβανει 2-3 αεροδρομια.Στην ουσια ειναι 2-3 εταιριες στο ειδος.Οι φιλοδοξοι του ειδους εχουν απο 319 και πανω.Στην Ελλαδα γινονται οντως μοναδικες πρωτοτυπιες.Η ζημια γινεται εαν μπεις σφηνα στους 2(ΟΑ,Α3) με χαμηλοτερες τιμες.Δεν ειναι ανεφικτο γινεται.

First-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 14:27
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό no frills » 20 Ιαν 2007, 11:56

jetflight έγραψε: Για την Flybe τα DH4 ειναι κληρονομια απο τοτε που λεγοταν british European και αποτελουσε καθαρα εταιρια regional,ασε που τα αεροπλανα αυτα ειναι μεγαλυτερα απο τα DH1,3.Απλα για να μην τα ξεφορτωθει τα εχει.Ηδη τα νεα αεροπλανα της ειναι 733!και embaer 195 δηλαδη ενας νεος jet στολος.


τα q400 της flybe ειναι φρεσκοαγορασμενα και μαλιστα υπαρχουν ακομη μερικα σε παραγγελια.....733 εχει στην ιδιοκτησια της η flybe (3 αν θυμαμαι καλα) αλλα δεν τα χρησιμοποιει η ιδια...τα εχει κανει lease σε μια αλλη αεροπορικη charter εταιρια....οσο για τα 195....εχει ελαχιστα και η συνολικη παραγγελια μιλαει για 12...που ειωαι χαος μπροστα στα 50(περιπου) q400.....

η χρηση ελικοφορων ειναι μια προσεγγιση που λογω του πολυ μικρου operating cost ευνοει μικρεσ εταιριες ετος απο το να πεταουν στα "δυνατα" ρουτς με χαμηλες τιμες να εκτελουν δρομολογια που οι μεγαλοι δεν επιχειρουσαν... το αν βεβαια η συγκεκριμενη εταιρια κανει σωστη κινηση θα μας το πει η ιστορια....

η εν λογω ελληνικη εταιρια (αν ειναι αληθεια τουλαχιστον) οπως αναφερθηκε στο φορουμ θα εχε ιστην κατοχη της 3 q300 (56 θεσεις) και 1 q400 (78 θεσεις)..οντως τα 300 ειναι 30% μικροτερα απο τα 400 αλλα οι 56 θεσεις ισως ειναι υπεραρκετες για καποια ρουτς...

V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Δημοσίευσηαπό jetflight » 21 Ιαν 2007, 03:50

Τα 733 ανηκουν καθαρα στο στολο της Flybe και εκελουν κανονικες πτησεις της εταιριας.Εκτος απο το οτι <<κληρονομησε>> τα DH4 τονισα οτι εχουν μια οχι και τοσο μικρη χωρητικοτητα.Επισης <<κληρονομησε>> και αρκετα AR1.Για μενα πολυ καλο παραδειγμα εταιριας που σχεδον ολος της ο στολος ειναι ελικοφορα αποτελει Carpatair η οποια ουτε καν στην ιδια βαση με τον ανταγωνιστη της την Tarom δεν βρισκεται,λογω του μεγεθους της και τις ψευδεσθησης οτι τα jet ειναι καλυτερα και ασφαλεστερα απο τα ελικοφορα.Μονη της πεταει σε διαφορες γερμανικες και κυριως ιταλικες πολεις απευθειας χωρις σταθμους.Π.χ το Τιμισοαρα-Ανκονα ειναι ξεχωριστο απο το Τιμισοαρα-Φλωρεντια.Το ιδιο κανει και η aerarran.
Eπειδη φενεται παρουσιασε καποια επιτυχια σε ορισμενα δρομολογια οπως το Μιλανο,η Βιεννη,το Μοναχο μπηκαν οι μεγαλοι (LH,OS,AZ) με jet για να της παρουν πελατεια.

First-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 14:27
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό no frills » 23 Ιαν 2007, 03:02

δεν εχω καμια προθεση να αντιδικισω μαζι σου....αλλα ξερω πολυ καλα πως τα 733 δεν τα χρησιμοποιει η ιδια τα χρησιμοποιει η εταιρια astraeus(http://www.flyastraeus.com/)...και επισης σου απεδειξα οτι τα dash δεν τα κληρονομησε ..τα επελεξε..πριν 3 χρονια και τα αγορασε(το 2003 εκανε παραγγελια για 61 q400 εκ των οποιων τα 20 options, το 2005 μετετρεψε 4 options σε παραγγελιες)....οσο για τα avro....οντως τα κληρονομισε και τα ξεφορτωνεται σιγα σιγα....

αυτα που σου λεω δενειναι λογια αερα...τα ξερω καλα και τα λεω...αν θελεις τα πιστευεις....

V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Δημοσίευσηαπό jetflight » 23 Ιαν 2007, 04:29

Ωραια συμφωνω με την επιλογη dash.Δεν αποκλειεται τα 733 να τα δανιζει σε καποια αλλη ετιαρια,αλλα πετανε και γιαυτην και σε κανονικες και σαν τσαρτερ.Π.χ στο Σαλζμπουργκ που πεταει σχεδον καθε χρονο τσαρτερ οι πτησεις με 733 εχουν τον κωδικο BE δηλαδη τον δικο της.

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Τοποθεσία: Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): QFA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 23 Ιαν 2007, 04:38

Μηπως φυγατε λιγο εκτος?
SX-689

Low-Cost-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2006, 18:35

Re: ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Edgar A. Poe » 24 Ιαν 2007, 18:47

Tolis έγραψε:Φίλοι αυτού του υπέροχου FORUM,

Διάβασα με προσοχή τις ανησυχίες σας και τα ερωτιματικά σας και θα ήθελα να σας παραθέσω μερικά από τα στοιχεία της νέας αυτής αεροπορικής εταιρείας.

1. Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2006 στην Αθήνα και υφίσταται σε μορφή Α.Ε. (για λόγους που όλοι αντιλαμβάνεστε δεν μπορώ να αποκαλύψω το όνομα αυτής σε αυτή την φάση).

...


Μα γιατι οχι τωρα και γιατι οχι σε εμας? Σε αλλους γιατι ειπατε το 'ναι' εδω και καιρο? Τι σας καναμε? :(

Παντα το ζητουσα να κανω ενα link στο travel daily news και να η ευκαιρια
http://www.traveldailynews.com/comment_inside.asp?comment_id=813&subcategory_id=1¢ral_id=853&permanent_id=2
Quoth the Raven, "Nevermore".

"Μαύρα κοράκια, κόκκινα κοράκια…"

First-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 818
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL

Re: ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 24 Ιαν 2007, 19:02

Tolis έγραψε:1. Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2006 στην Αθήνα και υφίσταται σε μορφή Α.Ε.


TravelDailyNews έγραψε:Date: 9/25/2005
Name: Απόστολος Ρέτζιος
Company: "GR Airlines S.A."
Position: Διευθύνων Σύμβουλος
...

Κάτι δε μου κάθεται καλά με τις ημερομηνίες...

Εκείνο με τα ελικόπτερα 19 θέσεων παίζει? Τι γνώμη έχετε?

Αγαπητέ φίλε Edgar, συγχαρητήρια - έγραψες!!
:great: :great: :great:

Concorde-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM

Δημοσίευσηαπό makedonas » 24 Ιαν 2007, 19:08

WOW...

1. Κoιταω ημερoμηνια: 25 Σεπτεμβριoυ 2005! Σoκ!
2. Κoιταω τo oνoμα της εταιρειαs: GR Airlines και κoντευω να πεσω σε εκστασιασμo συναισθηματων για την παραγωγικoτητα τoυ Marketing Departement (εαν υπαρxει κατι τετoιo)
3. Ελικoπτερα 19 θεσεων!;!;! Τι θα ειναι; Κατι Σικoρσκι με καμπινα σε μεγεθοs BAe JS 31? 'Η η πoλιτικη εκδoση τoυ Sinouk?
4. Επισυναπτω αυτoυσιωs: "βρίσκομαι στην διάθεση σας για οιανδήποτε πληροφορία χρειαστείτε σχετικά με την εταιρεία μας." Και αναρωτιεμαι: Μα καλα, εμας γιατι δε μας αγαπαει o κυριoς Τoλης;


:cry: :cry: :cry:
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

captainjumbo

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 24 Ιαν 2007, 21:04

..είναι να μην σου εξάψουν την φαντασία σε αυτό το φόρουμ...

@ Ε Α P
:great:

Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 4672
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Δημοσίευσηαπό GP707 » 25 Ιαν 2007, 09:35

Τελικά τίποτα δεν μένει κρυφό για πολύ, απο αυτό το φορουμ! :wink:
Καλές πτήσεις λοιπόν και επίσημα, στην GR Airlines.
Όταν μας επιβεβαιώσει και ο Tolis την ονομασία, θα αλλάξουμε και τον τίτλο του topic!
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Δημοσίευσηαπό jetflight » 26 Ιαν 2007, 03:30

Γιατι να ειναι αυτη η εταιρια,οταν η συνεντευξη στο Traveldailynews εγινε το 2005.Τα δρομολογια ειναι διαφορετικα και ιδιαιτερα <<γαλαταδικα>> χειροτερα απο αυτα που μας ειπε o Tolis.

Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 3517
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 26 Ιαν 2007, 04:02

jetflight έγραψε:Τα δρομολογια ειναι διαφορετικα και ιδιαιτερα <<γαλαταδικα>> χειροτερα απο αυτα που μας ειπε o Tolis.


Βασικά από που προέκυψε το "γαλατάδικα"? Γνωρίζεις κάτι για τις ώρες?
(btw: "γαλατάδικα" έχει επικρατήσει να λέμε τα πολύ πρωινά δρομολόγια)
Μα είναι φυσικό να έχουν αλλάξει τα δρομολόγια τους, 2 χρόνια μετά. Το παράδοξο θα ήταν να επιμένουν επί 2 χρόνια στο ίδιο πλάνο... :wink:

V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Δημοσίευσηαπό jetflight » 26 Ιαν 2007, 05:38

Οχι αν και δεν ειναι ο σωστος χαρακτηρισμος.εννοω οτι καθε πτηση εχει πολλες στασεις.Αλλα και σαν ωρες υποθετο οτι σιγουρα οι ωρες λογικα για να πιανει τοσα πολλα αεροδρομια σιγουρα θα ειναι και γαλαταδικες.

First-Class
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 875
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2003, 19:05
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece, EU
Αγαπημένη αεροπορική εταιρία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Δημοσίευσηαπό CaptainChris » 04 Φεβ 2007, 20:04

Εχει σκεφθη κανεις μια regional airline στην Θεσσαλονικη με regional jets των canadair η embraer 50/70/100 θεσεων με δρομολογια προς Τιρανα, Βελιγραδι, Σοφια, Σκοπια, Βουκουρεστι, και Κωνσταντινουπολη. Τιφλιδα, Ντονετσκ, Αναπα, Κιεβο, Υερεβαν και Μοσχα στης πρωιν Σοβιετικες δημοκρατιες που εξηπηρετουνται με αθλια charters και δρομολογια που εκτελουσε η ΟΑ παλαιοτερα με 1,2 η 3 πτησης την εβδομαδα και εχει σταματηση τωρα οπως Κοπενχαγη, Στοκχολμη, Αμστερνταμ, Βρυξελλες, Παριση και γιατι οχι Βενετια, Γενευη και Μαδριτη. Μια εταιρια με εδρα στην Θεσσαλονικη και μικρα αεροσκαφοι που να πραγματοπιοι καθημερινα δρομολογια στους προορισμους της πιστευω οτι ειναι αυτο που χρειαζεται.
Η εταιρια που προτεινεται παραπανω μακαρη να ξεκινηση και να πετυχη αλλα πιστευω οτι δεν θα κανει κατι που δεν υπαρχη απο της υπαρχουσες ΟΑ και Α3. Επισης τα δρομολογια με τα πολλα σκελη ειναι λαθος και πρεπει να επαναξεταστουν. Κανεις επιβατης δεν θα ειναι ευχαριστημενος με 2 και 3 στασης, με 1 κατι γινεται αλλα οχι παραπανω.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες