Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

george_a":2uziwyhy said:
Σε ό,τι αφορά στο δώρο που λεγεται Μιλανο απο την Alitalia, αναφέρεσαι στην πτήση από SKG. Να σε πληροφορήσω ότι λειτουργούσε ως feeder για το δίκτυο της AZ. Τόσο οι ώρες όσο και ο γενικός προγραμματισμός αυτό εξυπηρετούσε, όχι O/D. Η Αegean δεν έχει πρόσβαση στο δίκτυο της AZ, oπότε δεν θα γέμιζε μια 'γαλατάδικη' πτήση με skyteam members.
Σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη από Θεσσαλονίκη, αν εξαιρέσουμε τις επιδοτούμενες πτήσεις των ΟΑ, η Α3 κυριαρχεί. Επιπλέον αυξάνει τη θέση της, μιας και ξεχάσαμε να αναφέρουμε το ότι
• Νέα απ’ ευθείας πτήση Θεσσαλονίκη – Κως 1 φορά την εβδομάδα από 3 Μαϊου ενώ από τον Ιούλιο 2 πτήσεις την εβδομάδα.
• Ενισχύονται κατά την καλοκαιρινή περίοδο οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με την Μύκονο, Σαντορίνη ενώ παράλληλα βελτιώνονται και τα ωράρια των πτήσεων

Η πτήση της ΑΖ λειτουργουσε και ως feeder και ως Ο/D..οπως και πολλες πτησεις της ΑΖ απο αθηνα..ξερω απο φίλη μου πρακτορα που ειδικα το καλοκαιρι γινοταν σκοτωμος με αλιταλια απο ελλαδα για ισπανια γιατι εχει καλυτερς τιμες απο την ιμπερια..Και δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να ειναι "γαλαταδικη" η πτηση της Α3..θα μπορουσε να ειχε αλλα ωραρια αναλογα με τα σλοτς στο Μαλπενσα...και θα μπορουσε να μην πεταει καθημερινα αλλα εστω ενα 733 5w..πριν ερθει η αλιταλια στην Θεσνκη οταν πετουσε η ολυμπιακη 3 φορες την εβδομαδα παραπονιοντουσαν πολλοι επιχειρηματιες της αγορας ενδυματων.υποδηματων και επιπλων που πανε πολυ συχνα Μιλανο οτι δεν υπαρχει καθημερινη συνδεση με την πολη να τους εξυπηρετει..και ας μην ξεχναμε τους φοιτητες στη Β.ιταλια και οσους σπουδαζουν τεχνες,μοδα και design...αλλα και οσους εχουν λοξα με την αγορα του μιλανου για shopping..και το γεγονος οτι το μιλανο αποτελει βαση όλων των πρακτορειων για εκδρομες σε Κυανη Ακτη,Μονακό,Καννες,και στις λιμνες Κομο και Γκαρντα,σε Βερονα και Βενετια,Νοτ.Ελβετια(Λουγκανο)..ριξτε μια ματια στα προγραμματα των εκδρομων και θα δειτε..να πω και αλλα? :rant:

οσο για τις υπολοιπες συνδεσεις που "κυριαρχει" στην αγορα εσωτερικου κυριαρχει μόνο στο ηρακλειο...και μονο το καλοκαιρι στα υπολοιπα.. εκει ναι συμφωνω..αλλα το χειμωνα δεν εχει καθολου βολικες συνδεσεις ουτε για ροδο ουτε για μυτιληνη ουτε για χανια..σιγουρα η οα τις βολευει τις συνδεσεις με τα 48αρια ATR τα οποια τα κανει ΚΤΕΛ σε πολλα δρομολογια..ενα Αβρο των 112 ισως ειναι μεγαλο για καθημερινη, αλλα εστω 4 φορες την εβδομαδα...επισης υπαρχει μεγαλη ζητηση για λημνο,χιο,σαμο που με τις αθλιες συχνοτητες της ΟΑ δεν βρισκεις ποτε θεση...

Αυτο το επαναλαμβανομενο "ρεφρεν" ενισχυονται οι συνδεσεις με JMK-JTR το εχω ξανακουσει..δεν ενισχυεται καμια πτήση..οπως ηταν περσι θα ειναι και φετος..
το θετικο ειναι οτι φετος οι πτησεις προς Ηρακλειο,ροδο και Λάρνακα θα γινονται με Α-320

παντως για το Στανστεντ ας μην βιαζομαστε να κρινουμε..μπορει να ειναι η εκπληξη και να παει καλα..ισως μεχρι η Α3 να δει τα αποτελεσματα του δρομολογιου θα επρεπε να ξεκινησει με μικροτερα α/φη, 2 733 ή 1 733 και 1 734 και μετα να περασει σε 2 Α-321...εγω ευχομαι τα καλυτερα..η flyglobespan δεν απεδειχθη και η πιο αξιοπιστη εταιρια, τα ωραρια της ηταν red-eye και δεν ειχε καθόλου χαμηλες τιμες για λοκο..εξαλου στο ελλην.κοινο δεν ηταν ιδιαιτερα γνωστη..μην κοιτατε εμας τα aviation freaks :D ...η Αegean εχει δημιουργησει πιστο "κοινο" το οποιο ισως να την ακολουθησει και να αποσπασει κόσμο απο ΟΑ και ΒΑ και γιατι το Heathrow σου βγαζει την πιστη και γιατι πολλοι φοιτητες μενουν Β-ΒΔ λονδινο και πιο πανω, και να τους βολεψει το STN..Εδω θα φανει τι θα ψαρεψει απο την "ευκολη" και το Λουτον και επισης κατα ποσο θα "πεισει" το 99,9% επιβατικο κοινο του Σταν να ταξιδεψει με full-fare εταιρια προς Greece..που ειναι ο βαγκνερ,που είναι το "μαρκετινγκ" ομως του δρομολογιου,οεο....εχουμε ηδη φλεβαρη και 15 μαη ξεκινανε..για τους ξενους εχουμε ηδη αργήσει..

παντως περιμενα να εισχωρησει και σε αλλες αγορες οπως ζυριχη,βερολινο,πραγα που υπαρχει ζητηση και μονοπωλιο απο τις ξενες προς την ελλαδα..και περιμενα να βελτιωσει τις συνδεσεις απο θεσνκη προς Φρανκφουρτη(και μοναχο) γιατι χανουμε σχεδον ολα τα πρωινα,μεσημεριανα,απογευματινα long-haul δρομολογια της Λουφτυ!!..τι να την κανω την συνεργασια αν δεν προλαβαινω κανενα δρομολογιο..?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Συμφωνω με τα παραπανω.
Η Α3 θεωρει απο την αρχη δεδομενο να υπαρχει κοσμος και βαζει τα 321.Σε αυτο το αεροδρομιο θα πρεπει να εχει οποσδηποτε χαμηλες χρεωσεις μηπως και παρει τιποτ απο την Easyjet στο Λουτον το οποιο εδω και παρα πολυ καιρο βγαζει την ιστοσελιδα και στα ελληνικα παρολο που η Ελλαδα δεν αποτελει μεγαλο κομματι των πτησεων του.Επρεπε να αρχισει με μια πτηση και αυτη με 320. Η Flyglοbespan συνεχιζει να υπαρχει ακομα σε ενα τεραστιο low cost περιβαλλον και φετος θα πεταει στην Κερκυρα με εξισου συγχρονα αεροπλανα(7NG),και δεν μπορω να πω οτι ειναι αναξιοπιστη εταιρια.
Τα Τιρανα συνεχιζω να πιστευω οτι ειναι επισης ρισκο ,και προφανως θελει να ανταγωνιστει την ΟΑ ,μη λαμβανοντας την Albanian Airlines η οποια αν και βρισκεται σε αυτη τη χωρα που οι κατοικοι της βρηκαν στην Ελλαδα! τη Γη της επαγγελειας ειναι αναπτυσσομενη και ηδη εχει αγορασει 2 319.Ευχομαι να μην παθουν οτι και στα Σκοπια που δεν διαφερουν και πολυ απο την Αλβανια αλλα εχουν 2 αεροδρομια αντι ενος.
Το Μιλανο ειναι οπως και η Ρωμη απλα η ΑΖ επελεξε , να πεταει πρωι, και γιατι δε βαζει καποιος το Λινατε;
Συμφωνω οτι η Γερμανια θα πρεπει να ενισχυθει ως προς τη Θεσσαλονικη και επειδη καποιος ειπε οτι η Α3 δεν εχει την προσβαση της ΑΖ, εχει την προσβαση της ΑΡ που εχει οργωσει ολη σχεδον την Ιταλια.
Αντιθετα ενω βλεπουμε μεγαλα ανοιγματα, στο Λονδινο που εχει να κανει με μεγαλαους ανταγωνιστες και τη μια απο τις <<μαγαζι γωνια>> γραμμες της Ολυμπιακης , στο εσωτερικο που εχει να κανει με εναν αδυναμο ανταγωνιστη με συνεχη προβληματα κανει μικρα βηματακια...
Οπως ειπε και ενας φιλος εμεις θα πληρωνουμε φορους στο Ελ.Βενιζελος , και θα πηγαινουμε στη Θεσσαλονικη....Με τοσο τουρισμο αφηνει την Ελλαδα στην απεξω εξαιρωντας την Αθηνα για αλλη μια φορα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

τώρα σχολιασμό κάνουμε ή μελόδραμα;
η κάθε εταιρεία κάνει τις κινήσεις με βάση την ανάλυση των δυνατοτήτων της και της εικόνας της αγοράς. Προφανώς η A3 δεν έχει στην παρούσα φάση τον τύπο αεροσκάφους να αναπτύξει περαιτέρω τις δραστηριότητές της στη Θεσσαλονίκη. Τώρα θα την βγάλουμε και υπεύθυνο για το μαρασμό του SKG; Δηλαδή λέτε να έχει τη δυνατότητα, να υπάρχει η αγορά και να μην ανοιγει δρομολόγια για κάποιον μυστηριώδη συνομωτικό λόγο;
Έλεος δηλαδή...
Το ότι πάει στη Λήμνο και δίνει νέα πνοή σε αυτόν τον τόπο που ήταν λυσμονημένος τόσο από ναυσιπλοία όσο και αεροπορία δε μετράει σα σημαντική κίνηση εσωτερικού;
Η Α3 με τη στρατηγική της πιστεύω πως βγάζει τα νησιά από την απομόνωση και δημιουργεί κίνητρα στους ΄Ελληνες να ταξιδέψουν βάζοντας τέρμα στο μονοπώλιο των εφοπλιστών. Και φυσικά δεν το κάνει αυτό από φιλανθρωπία, αλλά εκμετταλευόμενη την ακρίβια των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και την αδράνεια της ΟΑ. Όπως και νάχει όμως αυτό οι κινήσεις της οφελούν πάρα πολύ και την χώρα πέρα από την ίδια την εταιρεία.
Τώρα jetflight πως εσύ συμπεραίνεις πως
...Με τοσο τουρισμο αφηνει την Ελλαδα στην απεξω εξαιρωντας την Αθηνα για αλλη μια φορα...
θα ήμουν πολύ περίεργος να μου εξηγήσεις.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Επειδη μαλλον δεν εισαι γνωστης της εσωτερικης αγορας,θα πρεπει να ξερεις οτι καποιες πολυ κερδοφορες γραμμες απο τη Θεσσαλονικη θεωρουνται αγονες διοτι οι ΟΑ δεν εχουν αεροπλανα. Η διοικηση της Α3 δεν ζητησε τιποτα απο την ΥΠΑ ,και οντως οι ΟΑ κυριαρχουν σε ολες σχεδον ττις γραμμες παρολο που εχουν μονιμα εγκατεστημενα 2 ΑΤ4 μονο.
Η Α3 αν βγαζει απο την απομονωση τα νησια οι ΟΑ τι πρεπει να πει που πεταει παντου και εκτελει ολες τις εστω και λιγες ενδονησιωτικες πτησεις.
Η Α3 λειτουργει αθηνοκεντρικα και μαλλον δεν καταλαβες οτι αυτο εννοω ,οταν η Θεσαλονικη και τα μησια εχουν μεγαλυτερη κινηση το καλοκαιρι να διακινηθει.Για τη Λημνο ειπα οτι ειναι η πιο σωστη επιλογη και θα ενισχυσει παρα πολυ.
Δεν ειμαι κακεντρεχης με την Α3,αλλα διαφωνω με την πολιτικη της να υποτιμαει την ελληνικη αγορα και να θελει να εκμεταλλευεται συνεχως τις αδυναμιες των ΟΑ, και να τρεχει σε υπερκορεσμενες γραμμες οπως το Λονδινο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Να πουμε τοτε και εμεις τον καυμο μας για την Α3.... Τα δρομολογια απο Καβαλα για Γερμανια ( STR, MUC, DUS ) που εκτελουσε καποτε με 90% + πληροτητα τα καλοκαιρια γιατι τα σταματησε ? Το οτι ηταν κερδοφορες γραμμες αποδειχτηκε, μολις απεσυρθη πλακωσαν οι Γερμανοι ( Germanwings, Airberlin). Δεν ειχε τα καταλληλα αεροσκαφη ? Τωρα που θα τα εχει τι θα κανει?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

:rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Και μην ξεχνάμε και επι εποχής Cronus την σύνδεση προς Κολωνία από Καβάλα.

Κρίμα...... αφήνουμε τους ξένους να αλωνίζουν στη χώρα μας (ltu. germanwings. airberlin) κ μεις πάμε στα ίδια κ στα ίδια!!!!!

Ελπίζω κάποια στιγμή να ξαναμπουν οι προορισμοί από καβάλα κυριως STR.

δεν γουστάρω να τρέχω σαλόνικα μια κ αυτή τη στιγμή το μονόπώλιο στη γραμμή STR-KVA το εχεί η german wings και οι τιμες ιδικά το καλοκαίρι δεν είναι και πολύ low-cost για low-cost εταιρία.........


:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":2xa70j0o said:
Δεν ειμαι κακεντρεχης με την Α3,αλλα διαφωνω με την πολιτικη της να υποτιμαει την ελληνικη αγορα και να θελει να εκμεταλλευεται συνεχως τις αδυναμιες των ΟΑ, και να τρεχει σε υπερκορεσμενες γραμμες οπως το Λονδινο.

Αγαπητέ jetflight ,
Ειληκρινά δεν μπορώ να καταλάβω την κριτική σου πρός μία ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία.
Δικά της τα αεροπλάνα , δικό της το ρίσκο , δικά της και τα αποτελέσματα.
Μιά και μιλάμε για αποτελέσματα ελπίζω να είδες ότι είναι ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ (στοιχεία μπορείς να βρεις στο http://www.ase.gr) πράγμα απαραίτητο για να διατηρηθεί στο χρηματιστήριο και φυσικά για την επόμενη Α.Μ.Κ που θα θελήσει να κάνει.
Ολα αυτά εφαρμόζοντας μία πολιτική που εσύ δεν εγκρίνεις !!!
Και κάτι άλλο.....
Από πού ως που είναι κακό να εκμεταλλεύεται ο ανταγωνιστής τα λάθη και τις αδυναμίες των λοιπών ανταγωνιστών του ???
Η δουλειά της κάθε εταιρείας είναι να αποσπάσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και να φέρει περισσότερους πελάτες στην μεριά της, ουδέν κακό περί αυτού.
Τώρα τα περί κεκορεσμένων η μή γραμμών μένει να αποδειχθεί αν ορισμένοι συνforumιτες έχουν δίκιο η τα ακριβοπληρωμένα στελέχη της εταιρείας που εισηγήθηκαν αυτή τη γραμμή.

Το καλό η κακό (αναλόγως πως τα βλέπει κανείς τα πράγματα)είναι ότι όσο εύκολα μπορεί να βάλει και τρίτη πτήση στην ίδια γραμμή το ίδιο εύκολα μπορεί να αφαιρέσει πτήσεις αν θεωρηθούν λανθασμένες οι επιλογές.

Είναι και αυτό στα πλεονεκτήματα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Η εταιρια επελεξε τα Α321 που εχουν συστημα ψυχαγωγιας, οπως και τα Α320 φυσικα, αυτο συμαινει πως θα προβαλει ταινιες και σειρες τηλεοπτικες οπως οι ΒΑ και ΟΑ, για να μπωρεσει να τους ανταγωνιστη. Το οτι επελεξαν το Στανστετ ειναι και λογο σλοτς, αλλα κυριως λογου χαμηλο κοστους χρησης του αεροδρομιου, βεβαια ειναι και μια εναλακτικη λυση στα κορεσμενα Γκατουικ και Χηθροου. Οσο για τα Σλοτς σιγουρα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα στο Χηθροου απο τον Απριλιο που ανοιγη το Τ5, μαλλον δεν ηθελαν να πεταξουν καν εκει. Αυτο που με προβληματιζει ειναι το οτι οι εταιριες που πετανε Χηθροου και ξεκινησαν να πετανε και για Γκατουικ και Στανστετ σαν σημπληρωμα, εχουν σταματηση το Στανστετ μετα απο 2-3 χρονια π.χ.TAP, CSA, Malev.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Παραθέτω την ταπεινή μου άποψη.

Καταρχάς να πω πως συμφωνώ απόλυτα με τον jetflight.

Είναι αδύνατον να κάνουμε επικριτικά σχόλια γα τις επιλογές που έκανε η εταιρεία.Όπως όλοι γνωρίζετε , μια ιδιωτική επιχείρηση κάνει έρευνα πριν εισέλθει σε μια νέα αγορά.Έτσι θα έπραξε λογικά και η Aegean.Θα είδε πως τα συγκεκριμένα δρομολόγια μπορεί να είναι κερδοφόρα και για αυτό τα έβαλε στο πτητικό της έργο. Όσο για την επιλογή του εν λόγου αεροδρομίου του λονδίνου, είναι λογικό καθώς στο Heathrow πετάνε ολυμπιακή και British Airways.Αν και πιστεύω πως μπορούσε να ανταγωνιστεί τουλάχιστον την ολυμπιακή. Λόγου κόστους των slots επέλεξε το Stansed. τι να κάνουμε; Εγώ πιστεύω πως για ακόμη μία φορά η Aegean θα βγεί κερδισμένη.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

CaptainChris":3uz9kmip said:
Οσο για τα Σλοτς σιγουρα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα στο Χηθροου απο τον Απριλιο που ανοιγη το Τ5, μαλλον δεν ηθελαν να πεταξουν καν εκει.
Εκτός θέματος λίγο: Τα slots στο LHR έχουν να κάνουν με την χωρητικότητα των διαδρόμων, δηλ πόσες κινήσεις αεροσκαφών μπορούν να γίνουν στη μονάδα του χρόνου, και δε θα αυξηθούν με την προσθήκη του Τ5.
 
Top