Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Εκανα κριτικη απλα και δεν προκατεβαλλα τιποτα. Μια εκτιμηση εχει δκαιωμα ο καθενας να κανει και δεν χρειαζεται η οποια αγνοια να επικαλυπτεται με ειρωνικα σχολια.Ειναι αληθεια οτι καποιες εταιριες που δεν ανηκουν στην κατηγορια των Low sost ,δοκιμασαν να πεταξουν,αλλα εκοψαν διοτι εμεις εδω στην Ελλαδα δεν εχουμε καταλαβει οτι καθε αεροδρομιο κατασκευαστηκε για εναν σκοπο. Το Χιθροου για παραδειγμα ειναι για κεντρικα δρομολογια το Γκατγουικ κατι πιο κοντα στα δεδομενα αεροδρομιων οπως το Ελ.Βενιζελος και το Στανστιντ για εταιριας χαμηλου κοστους και λιγοτερο τσαρτερ! Η Α3 δεν ειναι εταιρια χαμηλου κοστους,απλα καπως μοιαζει με κατι τετοιο.
Εχω ξαναπει οτι σπουδαζω τον τουρισμο και καποια πραγματα δεν τα λεω για να περναει η ωρα. Δεν εχω ειρωνευτει κανεναν ,απλα ειπα σε καποιον οτι δεν γνωριζει την εσωτερικη αγορα και γιατι η Α3 δεν αναπτυσει την καρδοφορα Θεσσαλονικη και τα νησια οπως θα εκανε μια σοβαρη αναπτυσσομενη εταιρια.
Τα ανοιγματα σε Λονδινα κτλ ειναι για τους μεγαλους , για αυτους που εχουν καμια 100 αεροπλανα οπως η Ryanair,Air Berlin και οχι για μικρες εταιριες.Πρωτα βλεπεις τα του οικου σου και μαλιστα με εναν ανταγωνιστη που αν δεν ηταν ετσι χαλια(ΟΑ) δεν θα αναπτυσοσουν με αυτο το παραδοσιακο μοντελο (Τα ακριβοπληρωμενα στελεχη αυτο εκαναν).Δεν ειπα επισης ποτε οτι ο Βασιλακης ειναι κανενας ασχετος , το αντιθετο μαλιστα, με 250 Ε λογω αδυναμης ΟΑ μας πηγαινει στη Θεσσαλονικη μεσω Αθηνων!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

steve_kavala":3q4dseh8 said:
:rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Και μην ξεχνάμε και επι εποχής Cronus την σύνδεση προς Κολωνία από Καβάλα.

Κρίμα...... αφήνουμε τους ξένους να αλωνίζουν στη χώρα μας (ltu. germanwings. airberlin) κ μεις πάμε στα ίδια κ στα ίδια!!!!!

Ελπίζω κάποια στιγμή να ξαναμπουν οι προορισμοί από καβάλα κυριως STR.

δεν γουστάρω να τρέχω σαλόνικα μια κ αυτή τη στιγμή το μονόπώλιο στη γραμμή STR-KVA το εχεί η german wings και οι τιμες ιδικά το καλοκαίρι δεν είναι και πολύ low-cost για low-cost εταιρία.........


:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

τα καλά του μονοπωλιου βλεπεις..τα δρομολογια προς Γερμανια τα σταματησε πριν εμφανιστει η GW ή αφότου μπηκε στο παιχνιδι;...

και μιας και μιλαμε για νεα-παλια δρομολογια,περσι το καλοκαιρι η Α3 ειχε συνδεση από Ηρακλειο, Μύκονο και Σαντορινη προς Γερμανια και Ιταλια..φετος δεν ειδα καμια τετοια κινηση..ακόμα. Δεν έπιασε η συγκεκριμενη κίνηση λόγω ανταγωνισμου απο γερμανικες και ιταλικες λοκο/τσαρτερ?(οι ιταλοι φερνουν δεκα-δεκα ταεροπλανα στη Μυκ το καλοκαιρι,αποικια εχει γινει..)..ή απλα λόγω του νεου προγραμματος και του αριθμού των αεροσκαφών δεν της βγαινει το προγραμμα?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Το stansted πάντως είναι βολικό αεροδρόμιο για να πας Λονδίνο με φθηνή σχετικά συγκοινωνία και λιγότερο packed από LHR και Gatwick. Τουλάχιστον από όση εμπειρία είχα εγώ (Πτήσεις από Κύπρο με CY). Επίσης, επειδή είπωθηκε κάτι περί loco αεροδρομίου, στο Gatwick το 27% της κίνησης θα είναι από την Easyjet από τον Απρίλιο και εκεί πετάνε επίσης αρκετες loco, οπότε ίσως πλειοψηφία των πτήσεων είναι loco και charter, είναι αυτό κακό για κάποιο λόγο;

Όσο για τον αριθμό πτήσεων και το αν θα έχει επιτυχία ή όχι, νομίζω ότι αν πηγαίνουν άδεια τα αεροπλάνα με τρόπο και τακτ, απλά τον Οκτώβριο θα ανακοινώσει νέους προορισμούς και θα κόψει το Λονδίνο! Λίγο πεσμένος εγωισμός αλλά δεν χάθηκε και ο κόσμος!

Καλή επιτυχία να έχουν στα δρομολόγια τους και όλα καλά θα πάνε. Σίγουρα τα μελετήσαν πολύ πριν προχωρήσουν να βάλουν την "ναυαρχίδα" του εκεί!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Το Γκατγουικ εχει ως κυριο Low cost carrier την Easyjet,και δε νομιζω οτι ειναι Low cost airport. Στο STN η Low cost κινηση ειναι ανω το 70%.
Περσι οπως ειπε και ενας φιλος ειχε ξεκινησει καποια δρομολογια αποκεντρωτικα απο Μυκονο,Σαντορινη για Ιταλια και απο Ηρακλειο γαι Γερμανια. Φετος δεν εγινε κατι τετοιο , ενω θα περιμενε κανεις να επεκταθει αυτη η προσπαθεια που απο πληροτητες τουλαχιστον για τα κυκλαδιτικα νησια ηταν πολυ καλες. Στο Ηρακλειο ναι την καταπιε ο ανταγωνισμος διοτι εκει ελειπε η στηριξη της LH ,και ειναι ενα γεγονος που στηριζει την αποψη μου για το Λονδινο.Ενα καλο στηριγμα οπως π.χ η BMI θα βοηθουσε,αλλα στην Αγγλια δεν υπαρχει κατι τετοιο.
Τα AR1 εφυγαν ακομα πιο πολυ απο πραγματικα regional δρομολογια , οπως π.χ η συνδεση της Μυκονου με την Ρωμη και το Μιλανο και πηγαν να ενισχυσουν τον αθηνοκεντρικο χαρακτηρα της εταιριας αυτης, που ενω απο τη μια μεσω του πολυ ικανου προεδρου της εκφραζει οτι το αεροδρομιο της Αθηνας ειναι ακριβο,απο την αλλη κανει τα αδυνατα δυνατα να ενισχυει τις πτησεις απο αυτο το αεροδρομιο και να συνεχιζεται το απαραδεκτο φαινομενο, των tranfer επιβατων ακομα και για πτησεις εσωτερικου. Μια αεροπορικη εταιρια εταιρια αν θελει γκρεμιζει τις επιδοτουμενες γραμμες σε μια χωρα. Ας δουμε τι εκανε η Easyjet στη Σαρδηνια που ηταν υπο την προστασια του κρατους.
Το τελευταιο του computerise που μονο να ειρωνευεται ξερει μενει ασχολιαστο,απο εναν φοιτητη του Τουρισμου που , εχει διαβασει παρα πολλα βιβλια στο αντικειμενο και ξερει οτι τα νησια μας ειναι η ραχοκοκαλια της οικονομιας μας,μαζι με κανα 2 μερη απο την Ηπειρωτικη Ελλαδα, και οχι μονο στον τουριστικο κλαδο.
Δεν πειραζει ας αλωνιζουν οι ξενοι με τα τσαρτερ και τα νεα τακτικα τους δρομολογια ,κι εμεις ας ειμαστε υπερανω να παμε να καλιεργησουμε στα χωραφια τους να τους φαμε. Τωρα η ΒΑ.EZY θα τρεμουν που ολοι τους την πελατεια θα την παρει και μαλιστα απο το sTN η Α3....Ειδαμε ποσο χαλια ηταν η Καβαλα που αμεσως αρχισε δουλεια η 4U. Ειδα το Καιρο που απο την αρχη ειπα οτι δεν θα τα καταφερει, ειδα και Σκοπια που τα εκοψε...Το ψωμι ειναι μεσα στην Ελλαδα και οχι εξω και αυτο διοτι εξω εχουν μαθει να πετανε και στα πιο απιστευτα μερη.
Ο ιδιος ο Βασιλακης ειπε οτι μονο το 17 % των Ελληνων ξερουν να πετανε. Αυτα δεν τα ειπα εγω ,αλλα καποιος αλλος για αυτους που δεν λενε να αποδεχτουν οτι σε πολλα μερη της Ελλαδας υπαρχει ελλειψη αεροπορικης παιδειας.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Φίλε jetflight προφανώς εσύ θέλεις μια regional Aegean! Αλλά αυτός δεν είναι ο στόχος της εταιρίας όπως φαίνεται απο τις αναπτυξιακές κινήσεις της. Άρα όλος σου ο συλλογισμός μπορεί να είναι σωστός επιχειρηματικά, αλλά άτοπος στην περίπτωση της συγκεκριμένης εταιρίας.
Επίσης κάποιοι υποστηρίζουν πως η Aegean πρέπει να χτυπήσει τις μεγάλες ευρωπαϊκές charter στους καλοκαιρινούς προορισμούς. Αυτό είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Δεν είναι εύκολο να πείσεις τον Γερμανό ή τον Άγγλο που ταξιδεύει δεκαετίες με μία συγκεκριμένη εταιρία, να έρθει με την Aegean! Οι λόγοι είναι οι ίδιοι για τους οποίους πολλοί Έλληνες ταξιδεύουν μόνο με ελληνικές εταιρίες! Εδώ στη Γερμανία και μόνο που η LTU εξαγοράστηκε από την Air Berlin και σε λίγο καιρό τα αεροσκάφη θα έχουν livery Air Berlin και οι κρατήσεις εισιτηρίων γίνονται αποκλειστικά μέσω Air Berlin, οι Γερμανοί έχουν αρχίσει να αντιδρούν και τους κακοφαίνεται! Για τέτοιο συντηρητισμό μιλάμε... Άντε να πείσεις αυτούς τους ανθρώπους να έρθουν με ελληνική εταιρία...
Επομένως, κατά τη γνώμη μου μια χαρά το έχει πιάσει το νόημα ο Βασιλάκης και το αποδεικνύουν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας του!
Και καλά κάνει και ρισκάρει διότι χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει ανάπτυξη και χωρίς ανάπτυξη δεν υπάρχει κέρδος.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":2l5seejl said:
Το Γκατγουικ εχει ως κυριο Low cost carrier την Easyjet,και δε νομιζω οτι ειναι Low cost airport....

Βασικά το Gatwick είναι κατα 50% Low cost. Στο South Τερμιναλ θα βρεις αποκλειστικα low cost και τσαρτερ εταιρίες με πολυ λίγες εξαιρέσεις. Απο την άλλη το North τερμιναλ είναι έτη φωτός μπροστά σε σχέση με το South. Εύχομαι πάντως το δρομολόγιο για το Stansted να πιάσει για την Α3 μιας και θα εξυπηρετεί κατοίκους του Λονδίνου, Midlands αλλά και πιο βόρεια μέρη μιας και υπάρχουν πολυ καλές συνδέσεις των περιοχών αυτών με το Stansted όσον αφορά τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το LHR και το LGW έχουν κορεστεί ήδη αρκετά και τους χειμερινούς μήνες ο ανταγωνισμός είναι δύσκολος.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Για να πούμε και κάτι της προκοπής εδώ μέσα οι ώρες των νέων πτήσεων :

Ξέραμε το Λονδίνο μάθαμε και τα υπόλοιπα.
ATH-STN-ATH 1234567 0730-0930-1020-1610 A3600-601 (600-601 ήταν και ο κωδικός της cronus για την πτήση του λονδίνου)
ATH-STN-ATH 1234567 1710-1910-2000-0145* A3604-605

ATH-TIA-ATH 1234567 1300-1315-1355-1610 A3940-941

ΑΤΗ-LXS-ATH .2.4.67 1300-1345-1420-1505 A3260-261 30MAR-30APR
ATH-LXS-ATH .2.4.67 1145-1230-1305-1350 A3260-261 01MAY-
ATH-LXS-ATH 1.3.5.. 2030-2115-2150-2235 A3260-261 01MAY-

ATH-EFL-ATH .2.4.67 1125-1215-1250-1340 A3444-445
ATH-EFL-ATH 1...... 1650-1740-1815-1905 A3444-445 AUGUST-
ATH-EFL-ATH ..3.5.. 0850-0940-1015-1105 A3444-445 JULY-
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Πάντως στην ιστοσελιδα της ακομα να τα εμφανισει..ουτε στις κρατησεις ουτε στον πινακα των δρομολογίων..και στα δρομολόγια δεν εμφανιζουν ακομα την πτήση της ΑΡ στο Ρώμη-Θεσνκη ως codeshare με Aegean όπως δειχνουν στις πτήσεις αθηνα-ρωμη, αθηνα-ναπολη :rant: ...να υποθεσω οτι θα εμφανιστουν εν καιρώ?

συμφωνω εν μερει με nikos..ειναι δυσκολο να πεισεις πιστους επιβατες της Condor ή Air-berlin να πεταξουν με ελληνικη εταιρια από τη σιτγμή μάλιστα που οι 2 αυτες εταιριες εχουν πολυχρονη παρουσια στην κρήτη και επι χρονια μεταφερουν τους γερμανους..από την αλλη η αιγαιου εχει αρκετα χρονια στον τομεα των τσαρτερ δρομολογίων και καθε καλοκαιρι μεταφερει παρα πολλα αλλοδαπα-τουριστα απο γαλλια,ιταλια,τσεχια,σκανδιναβια κτλ. στο Ελλάντα..γι'αυτό και εξεπλαγην λίγο που φετος δεν ειδα τις περσινες προσπαθειες και ειχα απορια να δεν τελεσφορησαν ή δεν εβγαινε το νεο προγραμμα..και εαν όπως λενε μεχρι το 2009 αποσυρουν ολα τα 737 θα συνεχισουν τις τσαρτερ δραστηριοτητες με τα Α-320?
και δεν πιστευω ότι μια εταιρια πρεπει να είναι ή το ένα ή το αλλο (μεγάλη ή περιφερειακή)..αναπτύσσεται σιγα σιγα πρωτα περιφερειακά και μετα επεκτεινεται και προς τα έξω..
Όσο για το Λονδίνο απο τη μια καλύτερα που θα πετάει Στανστεντ από πολλές απόψεις από την αλλη σκεφτόμουν οτι σαν μελλοντικο υποψηφιο μελος της Star Alliance θα πολεμουσε σκληρότερα να αποκτήσει slots στο Heathrow και να κανει feeder traffic στο εσωτερικό της αγγλιας με αλλη εταιρια (bmi) και long-haul με την ανεξαρτητη Virgin Atlantic που και πολύ μεγαλο δίκτυο εχει και πολυ καλη εταρια θεωρειται..(δεν θυμαμαι αν η United πεταει LHR)..
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δεν θελω να δω την Α3 περιφερειακη ,αφου ειναι ετσι κι αλλιως. 25 αεροσκαφη θα εχει και πρωσοπικα ειμαι υπερ της επιλογης airbus και μακαρι να μεινει στο τελος μονο με αυτα τα αεροσκαφη.
Βασικα το ιδιο πραγμα εχω γραψει οτι δηλαδη ειναι πολυ δυσκολο να μπει στα μεγαθηρια αγορες τσαρτερ και χαμηλου κοστους ,και οτι υπαρχει στη Γερμανια περιπου ισχυει και στην Αγγλια για αυτο θα επρεπε να διαφημισει τις πτησεις προς το Λονδινο, αν περιμενει να κανει κατι καλο. Το Γκατγουικ εχει πολλλα κεντρικα δρομολογια και η τσαρτερ κινηση του ειναι οντως πολυ μεγαλη αφου αποτελει το κυριο τσαρτερ αεροδρομιο του Λονδινου. Στην ελλαδα οπου οι Αγγλοι πετανε παντου οι περισσοτερες απο εκει γινονται(Ακολουθει το Μαντσεστερ).Παντως βρισκω πολυ δυσκολο Αγγλος να πεταξει με Α3 και μαλιστα απο το STN ,χωρις εστω μια διαφημιση, το λιγοτερο που μπορει να κανει.
Χιθροου,Γκατγουικ μονο με μια καλη στηριξη οπως π.χ BD που ανηκει στην LH θα επιανε τοπο.
Οσο για τα κενα που η Α3 εχει αφησει στην ελλαδα εχω πληροφοριες για ξενους που για αλλη μια φορα σκεφτονται να να καλυψουν κενα που ελληνικες εταιριες δεν τα εκμεταλλευονται παρολο το μεγαλο κερδος και ενδιαφερον του κοσμου ,αλλα δεσμευτηκα απο το ατομο που μου τις ειπε να μην πω.Μην υποτιματε την Θεσσαλονικη ,καποιοι αλλοι εξω απο την χωρα μας ξερουν τι κανουν και θα το κανουν, βλεποντας οτι η ελλαδα παρολο που εχει τουριστικη πολιτικη στον αυτοματο προκαλει το ενδιαφερον.
Την αποψη περι ελλειψης αεροπορικης παιδειας δεν την αναιρω. Ας μου αποδειξουν καποιες πολεις -κοινωνιες το αντιθετο ,πραγμα που δεν το βλεπω πουθενα.Αν δεν υπηρχε και ο τουρισμος τιποτα δεν θα πετουσε στην Ελλαδα....
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Έσβησα ορισμένα ποστ τα οποία ως σκοπό είχαν να προκαλέσουν αντιδράσεις και καβγάδες. Όταν κάποιος δεν συμφωνεί με κάτι που γράφει άλλος, δεν πρέπει να το ειρωνεύεται αλλά να μιλάει με επιχειρήματα.

Επίσης η συζήτηση είναι «Νέα Δρομολόγια» και όχι παλιά δρομολόγια και τι έχει λησμονήσει ο καθένας μας. Παρακαλώ όχι άλλα off topic.
 
Top