logo
Προσγείωση
Short final
Εισιτήριο
Runway
Cabin view Aegean
Olympic Air A319
Slider
Οι νεότερες φωτογραφίες της Princess Airlines
Δεν υπάρχουν φωτογραφίες στην gallery μας! Γίνε ο πρώτος που θα κάνει upload φωτογραφία της εταιρείας. Κάνε κλικ εδώ, τώρα!
Ιστορία της Princess Airlines
H Princess Airlines ήταν ... μια δεύτερη Venus Airlines. H εταιρία «στήθηκε» το 1998 από τα ίδια άτομα που είχαν και την Venus. Μάλιστα η ίδρυση της εταιρίας έγινε μόλις λίγους μήνες μετά την αφαίρεση της άδειας εκμετάλλευσης από την Υπηρεσία Πολιτικής Υπηρεσίας. Ήταν και αυτή μια από τις πολλές εταιρίες τσάρτερ που γεννήθηκαν και ... πέθαναν σε μικρό χρονικό διάστημα στην Ελλάδα.

Χρησιμοποιούσε αεροσκάφη τύπου Β737, το ένα εκ΄ των δύο πετούσε αποκλειστικά για το ταξιδιωτικό πρακτορείο «Siokas Reisen» της Γερμανίας. Στα τέλη Ιουλίου 1999 το ταξιδιωτικό πρακτορείο του Γρηγόρη Σιόκα κήρυξε πτώχευση και έτσι έμειναν περισσότεροι από 1.000 επιβάτες (πελάτες τους γραφείου «Siokas Reisen» ) «εγκλωβισμένη» στην Ελλάδα μετά από την άρνηση της Princess να μεταφέρει τους πελάτες του πρακτορείου αυτού, αφού ο κ. Σιόκας χρεωστούσε και στην Princess πολλά εκατομμύρια δραχμές.

Τελικά οι επιβάτες μεταφέρθηκαν μετά από ημέρες ταλαιπωρίας και αβεβαιότητας στην πατρίδα τους ακόμη και με ναυλωμένα αεροσκάφη (Fokker 100) της Air Greece. Λίγο αργότερα και η ίδια η Princess είχε την ίδια κατάληξη και έβαλε και αυτή «λουκέτο».
Ο στόλος της Princess Airlines
H Princess Airlines είχε δύο αεροσκάφη στην κατοχή της. Το ένα ήταν ένα Boeing 737-200 με πρόσθετους τίτλους «Siokas Reisen» και το δεύτερο ένα Boeing 737-300.
Αναλυτικά στοιχεία του στόλου της Princess Airlines θα βρείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Οι προορισμοίς της Princess Airlines
Η εταιρία εκτελούσε (όπως και η Venus) ναυλωμένες πτήσεις από ελληνικά τουριστικά θέρετρα προς προορισμούς της Ευρώπης (κυρίως της Γερμανίας και χώρες τις Σκανδιναβίας). Το Β737-300 εκτελούσαν τα δρομολόγια προς πόλεις τις Σκανδιναβίας ενώ το Β737-200 ερχόταν στην Γερμανία για το ταξιδιωτικό πρακτορείο «Siokas Reisen» (όπου το γραφείο έκανε διαφήμιση ότι οι πτήσεις εκτελούνται με «υπερσύγχρονα» Β737-300) και μετέφερε τους πελάτες του γραφείο (περίπου 20.000 ετησίως) στην Ελλάδα και κυρίως στην Κρήτη.
↩ Επιστροφή στην κεντρική σελίδα των αεροδρομίων.
 
IATA Code: IG
ICAO Code: PER
Ίδρυση: 1998
Διάλυση: 1999
Μέγεθος στόλου: 2 α/φη(1999)