LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Σωστά, η Φραπορτ άλλωστε δεν παρέλαβε πάνω απο 1000 άδειους και χαλασμένους πυροσβεστήρες στα αεροδρόμια απο την ΥΠΑ. Ουτε και χαλασμένους ανιχνευτές καπνού ή πόρτες ασφαλείας που δεν ανοίγανε.
 
Σωστά, επειδή άλλωστε η φραπορτ παρέλαβε 1000 άδειους πυροσβεστήρες πριν από πέντε χρόνια είναι υπεράνω κριτικής σήμερα.
 
..εδω βέβαια το θέμα μας ειναι αν συμφωνούν οι υπερασπιστές της fraport με την πλήρη απουσία κρατικής εποπτείας, αφού η θέση τους " να γίνουμε επιτέλους Ευρώπη" και να εχουμε ευρωπαϊκά αεροδρόμια , μαλλον "αδυνατίζει" οταν υποστηρίζουν την πλήρη ασυδοσία των επενδυτών.
Δεν ειναι δυνατόν - μάλλον υποτιμουν τους υπολοιπους - οταν θελουν να παρομοιάσουν, επειδή βολεύει, το "Μακεδονία" που εγινε άλλωστε και η φιέστα των εγκαινίων της μεγάλης επένδυσης με τον πρωθυπουργό, με τα αεροδρόμια loco, τύπου Ciampino και Charlerois, οσον αφορά τις υποδομές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Γιατί αλήθεια, δεν κοιτάνε το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, της ιδιας εταιρείας, και να μας πούν αν εκεί η όποια εταιρεία θα ειχε την οποιαδήποτα καθυστέρηση, ακυρωση κλπ, αν θα παρείχε πληροφόρηση απο τους πίνακες, γραφείο πληροφοριών ή τηλέφωνο που διαθετει...και μην κανετε τον κόπο, στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει γραφείο πληροφοριών ,ούτε τηλέφωνο πληροφορησης..
Οσο για τους άδειους πυροσβεστήρες, νομίζω οτι σήμερα η Fraport έχει σοβαρότερα ζητήματα, όπως αυτο της κατασκευής του νέου κτιρίου, που μπάζει !! Οχι, δεν ειναι μεμονωμένο περιστατικό, και στη Ρόδο το ίδιο είχα δει με τα ιδια μου τα μάτια, οπου και εκεί επαιξαν πρωταγωνιστικο ρόλο οι μπλέ κάδοι του security !! κάποιο σχόλιο ?
 
Πάντως, για να είμαστε δίκαιοι, οι ίδιοι άνθρωποι που τώρα υπερασπίζονται τον τωρινό φορέα λειτουργίας, σε αντίστοιχη περίπτωση με τον προηγούμενο φορέα λειτουργίας θα είχαν σκαρφαλώσει στα κάγκελα.
Το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς (ΥΠΑ) δεν ήταν εξ ορισμού προβληματικό και για κάποιες δεκαετίες παρείχε ένα ανεκτό επίπεδο εξυπηρέτησης εκτός περιόδων αιχμής. Έγινε προβληματικό όταν τα έσοδα της ΥΠΑ, τα οποία βασικά κάλυπταν επενδύσεις στην αεροναυτιλία αλλά εν μέρει κάλυπταν και λειτουργικές ανάγκες των αεροδρομίων, μεταφέρθηκαν στον κρατικό προϋπολογισμό, γύρω στο 2010. Αυτό μέσα σε 2-3 χρόνια οδήγησε σε άδειους πυροσβεστήρες, τραγικά WC, πυρανίχνευση εκτός λειτουργίας και όλα τα άλλα παρακμιακά συμπτώματα.
 
Σωστά, επειδή άλλωστε η φραπορτ παρέλαβε 1000 άδειους πυροσβεστήρες πριν από πέντε χρόνια είναι υπεράνω κριτικής σήμερα.
Εχεις κάποιο θεμα ασφάλειας υπόψη σου για το οποίο μπορείς να τους κριτικάρεις?
Γιατι το κρύβεις?
Εσυ ο ίδιος είπες πως πρέπει να υπάρχει κρατική παρέμβαση/συμμετοχή για λόγους ασφαλείας και σου υπενθυμίζω ποια ήταν η ασφάλεια των αεροδρομίων μας οταν ήταν αποκλειστική ευθύνη της ΥΠΑ.
Post automatically merged:

..εδω βέβαια το θέμα μας ειναι αν συμφωνούν οι υπερασπιστές της fraport με την πλήρη απουσία κρατικής εποπτείας, αφού η θέση τους " να γίνουμε επιτέλους Ευρώπη" και να εχουμε ευρωπαϊκά αεροδρόμια , μαλλον "αδυνατίζει" οταν υποστηρίζουν την πλήρη ασυδοσία των επενδυτών.
Δεν ειναι δυνατόν - μάλλον υποτιμουν τους υπολοιπους - οταν θελουν να παρομοιάσουν, επειδή βολεύει, το "Μακεδονία" που εγινε άλλωστε και η φιέστα των εγκαινίων της μεγάλης επένδυσης με τον πρωθυπουργό, με τα αεροδρόμια loco, τύπου Ciampino και Charlerois, οσον αφορά τις υποδομές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Γιατί αλήθεια, δεν κοιτάνε το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, της ιδιας εταιρείας, και να μας πούν αν εκεί η όποια εταιρεία θα ειχε την οποιαδήποτα καθυστέρηση, ακυρωση κλπ, αν θα παρείχε πληροφόρηση απο τους πίνακες, γραφείο πληροφοριών ή τηλέφωνο που διαθετει...και μην κανετε τον κόπο, στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει γραφείο πληροφοριών ,ούτε τηλέφωνο πληροφορησης..
Οσο για τους άδειους πυροσβεστήρες, νομίζω οτι σήμερα η Fraport έχει σοβαρότερα ζητήματα, όπως αυτο της κατασκευής του νέου κτιρίου, που μπάζει !! Οχι, δεν ειναι μεμονωμένο περιστατικό, και στη Ρόδο το ίδιο είχα δει με τα ιδια μου τα μάτια, οπου και εκεί επαιξαν πρωταγωνιστικο ρόλο οι μπλέ κάδοι του security !! κάποιο σχόλιο ?
Τι να προτωτοσχολιάσω απο αυτό το παραλήρημα?
Το οτι η Φραπορτ στην Φρανκφούρτη ενημερώνει τους επιβάτες της Ryanair για τις καθυστερήσεις της πριν ενημερώσει η ιδια η Ryanair? Γιατι δεν συμβαίνουν τέτοια περιστατικά με άλλες εταιρείες?
Υπαρχει κάποιο χελπ ντεσκ αποκλειστικά για τις υπόλοιπες αλλα όχι για την ryanair?
Επέλεξες τον φθηνότερο ναύλο με μια εταιρεία γνωστότατη για την έλλειψη σαπορτ ετσι και στραβώσει κάτι στον προγραμματισμό της.
Θα μάθεις, αν μάθεις τι συμβαίνει οταν θα αποφασίσει, αν αποφασίσει η Ryanair να στο πει.
Την επόμενη φορά όμως παλι μαζί τους θα επιλέξεις να ταξιδέψεις και να στραβώσει το πράγμα θα κατηγορείς αντι για τη γκλάβα σου το όποιο αεροδρόμιο, το Υπουργείο και τον θεό τον ίδιο.
Και μετα θα ξανα μανα ταξιδέψεις μαζί τους!
 
Last edited:
Whataboutism 101 crash course by Karamitros Air.
Τριάντα χρόνια θα περάσουν και ακόμα θα μας υπενθυμίζεις τα στραβά της ΥΠΑ έτσι και κάποιος ασκήσει μια οποιαδήποτε κριτική στην λατρεμένη σου (για την οποία στην πραγματικότητα δεν είπα τίποτα, δεν κατάλαβα γιατί μυγιαστηκες).
Στάζει το Μακεδονία όταν βρέχει; Ναι αλλά οι πυροσβεστήρες το 2017 ήταν άδειοι.
Το έλλειμμα κρατικής εποπτείας στα αεροδρόμια μας προβληματίζει; Ναι αλλά οι ανιχνευτές καπνού το 2017 δεν δούλευαν.

Ήμουν και είμαι αναφανδόν υπέρ της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων. Αλλά σε αντίθεση με εσένα δεν πιστεύω ότι απαγορεύεται να ασκώ κριτική στον οποιονδήποτε.
 
Straw man argument λέγεται το ποστ σου, οχι whataboutism.
Τι κρατική εποπτεία ακριβώς δεν υπάρχει στο αεροδρόμιο Μακεδονία σχετιζόμενη με την ασφάλεια του?
Ποιόν ρόλο της δεν ασκεί η ΥΠΑ στο αεροδρόμιο που ασκούσε? Εγινε κάποιος έλεγχος ασφαλείας και δεν τηρούνταν τα προβλεπόμενα?
Ελπίζω να μην λες την συντήρηση του. ή το αν θα αναλάβει η ΥΠΑ να ενημερώνει τους παρατημένους επιβάτες της Ryanair αν και πότε θα πραγματοποιηθεί η πτήση τους.
 
Μπορούμε τώρα να συζητάμε επ΄αόριστον για χαλασμένους πυροσβεστήρες ή κουβάδες όταν βρέχει, για το εάν το αεροδρόμιο λειτούργησε καλύτερα όταν ήτανε κρατικό ή τωρα με τη Fraport κλπ. Δεν αλλάζει όμως τίποτα στο γεγονός ότι για την ενημέρωση για καθυστερήσεις / ακυρώσεις και την παροχή βοήθειας στους επιβάτες την ευθύνη την έχει η αεροπορική εταιρία.
 
Εμ, μάλλον έχεις χάσει επεισόδια, οπότε δεν σε κατηγορώ. Η ΥΠΑ επί δεκαετίες ήταν ταυτόχρονα πάροχος υπηρεσιών και εποπτική και κανονιστική αρχή. Το στρεβλό αυτό καθεστώς άλλαξε και η ΥΠΑ διασπάστηκε σε δύο κομμάτια. Το όνομα ΥΠΑ διατηρήθηκε για τον πάροχο υπηρεσιών (αεροναυτιλίας και διαχείρισης αεροδρομίων για όσα παραμένουν υπό κρατικό έλεγχο) και συστάθηκε μια νέα υπηρεσία υπό το όνομα Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) με αποκλειστική έδρα την Αθήνα σε κτίριο πλησίον του Βενιζέλου, η οποία έχει εποπτικό και κανονιστικό ρόλο σε όλο το φάσμα των αερομεταφορών.

Με άλλα λόγια, αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει αρμόδια κρατική αρχή στα αεροδρόμια η οποία θα ελέγξει και θα επιβάλλει την τήρηση της αεροπορικής νομοθεσίας, όχι μόνο από πλευράς φορέα λειτουργίας αεροδρομίου, αλλά από όλους όσοι δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο (επίγεια εξυπηρέτηση, αερομεταφορείς, ιδιώτες). Επίσης δεν υπάρχει αρμόδια υπηρεσία για να επιβάλλει προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις.

Αυτό λοιπόν που λέω εγώ είναι ότι πρέπει να διευκρινιστεί ο αντίκτυπος της έλλειψης τέτοιου φορέα σε θέματα safety και security. Και σχετικά με το αν κρύβω τέτοια ζητήματα, υπάρχει διαδικασία αναφοράς τους, όχι όμως στο airliners, οπότε ποτέ δεν ξέρεις.

Από εκεί και πέρα, για να μείνουμε στο θέμα μας που είναι το Μακεδονία, ταξίδεψα από το αεροδρόμιο την πρώτη εβδομάδα που άνοιξαν κάποια τμήματα του Τ2. Αν θυμάμαι καλά ήταν τέλη Αυγούστου του 2019 και είχε προηγηθεί ένα από τα γνωστά μπουρίνια της Θεσσαλονίκης. Το αποτέλεσμα ήταν να μπαζει νερά από παντού και να κάνουν σλάλομ οι επιβάτες για να αποφύγουν τους κουβάδες. Μια βδομάδα ξαναλέω μετά τα ανεπίσημα εγκαίνια. Και φτάνουμε τρία χρόνια μετά και το πρόβλημα παραμένει και η φραπορτ κάνει την ανηξερη/ έκπληκτη. Ε λοιπόν το τίμιο είναι να την κραξουμε όπως και αν ήταν η ΥΠΑ στην θέση της.
 
Υπάρχει η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Αν δεν κανει την δουλειά της όπως πρέπει να της τραβήξουν το αυτί.
Το οτι όμως οπως γράφει το γλαφυρό ρεπορτάζ η έδρα της ειναι στην Αθηνα δεν παίζει κανένα ρόλο στο αν η Ryanair αφήνει ανενημέρωτους τους για το τι μέλλει γενέσθαι τους επιβάτες της στο Μακεδονία ή σε όποιο άλλο αεροδρόμιο.
Το πρόβλημα πάντως με την Ryanair και τις πολιτικές της ειναι πανευρωπαϊκό. Σιγουρα δεν ειναι Ελληνικό ή εστω Θεσσαλονικιώτικο φαινόμενο. Και δεν εχει να κάνει με καμία εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων.
 
Top