Συντριβή MD-11 της UPS στο Louisville

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H κατάρα του DC-10 συνεχίζεται! Μη σας πω ότι αυτό μπορεί να είναι και το τέλος των εναπομείναντων MD-11.
 
Βίντεο εδώ, φαίνεται ότι το αεροσκάφος είχε περιστραφεί προς αριστερά.
1762340689703.png
1762340813521.png
1762341018545.png
 
Last edited:
Την Douglas, από ότι θυμάμαι την είχε ήδη αγοράσει από τη δεκαετία του 1990 η Boeing. Και από ότι θυμάμαι είχε κρατήσει μόνο την παραγωγή του DC9 που μετονόμασε σε 717. Αυτά που προμηθεύτηκε και η OLAV. Συνεπώς το αεροσκάφος πρέπει να ήταν γερασμένο. Βέβαια η εμφανής περιστροφή του με την οποία η πτέρυγα άγγιξε στο έδαφος, δεν εξηγείται χωρίς τη διερεύνηση.
 
Last edited by a moderator:
Εδώ βίντεο από άλλη γωνία που φαίνεται να ο κινητήρας να φλέγεται στο rotation Βίντεο
 
ADS-B data data suggests the takeoff was started at 17:12.27. Several videos show that the number 1 (left) engine had separated from the wing during take off and came to close to the runway.
 
Την Douglas, από ότι θυμάμαι την είχε ήδη αγοράσει από τη δεκαετία του 1990 η Boeing. Και από ότι θυμάμαι είχε κρατήσει μόνο την παραγωγή του DC8 που μετονόμασε σε 717. Αυτά που προμηθεύτηκε και η OLAV. Συνεπώς το αεροσκάφος πρέπει να ήταν γερασμένο. Βέβαια η εμφανής περιστροφή του με την οποία η πτέρυγα άγγιξε στο έδαφος, δεν εξηγείται χωρίς τη διερεύνηση.

Η ΜcDonnell Douglas (MDD) συγχωνεύτηκε με την Boeing, δεν εξαγοράστηκε. Η γραμμή της οικογένειας MD80/90 συνεχίστηκε (και τελείωσε) σαν Boeing 717. To Α/Φ που έπεσε χτες ήταν κατασκευασμένο από την MDD το 1991 και μετατράπηκε σε MD11F το 2006.
 
Several videos show that the number 1 (left) engine had separated from the wing during take off and came to close to the runway.
Ένα βίντεο ακόμα εδώ, στο οποίο φαίνεται ξεκάθαρα ο κινητήρας απουσιάζει - και αν βλέπω καλά υπάρχει φλόγα στο αριστερό φτερό;

1762435617865.png
 
απόκοσμο. . .μακάρι να ήταν CGI generated...
 
  • Like
Reactions: AGV
Αυτό κάνει το ατύχημα ακόμη πιο θλιβερό.

Στις 4 Οκτωβρίου 1992 ένα άλλο cargo Β747 El Al πτήση 1862, έχασε έναν κινητήρα, ο έλεγχος χάθηκε, και συνετρίβη πάνω σε μια πολυκατοικία στο Άμστερνταμ, στην Ολλανδία.


Αποδείχτηκε ότι έφταιγαν τα Engine Pylons, ξεκίνησε μια γιγαντιαία προσπάθεια τροποποίησης όλων των Engine Pylons όλων των B747 σε ολόκληρο τον κόσμο με σκοπό να μην ξανασυμβεί παρόμοιο ατύχημα στο μέλλον.

Το περίπτωση αυτή τη διαχειρίστηκε η Boeing, η οποία ανέλαβε τη συγχώνευση με την McDonnell Douglas:


Συνεπώς, τόσα χρόνια αργότερα, θα έπρεπε να υπάρχουν έλεγχοι (συνήθως ακτινοσκοπικοί) για τα Engine Pylons και να μην επιστρέφουμε αρκετές δεκαετίες πίσω.

Οπωσδήποτε περιμένουμε τη διερεύνηση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
 
Last edited:
Top