Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Από εξαγγελίες άλλο τίποτα! Συνήθως ένα πολύ μικρό ποσοστό αυτών πραγματοποιούνται και ένα ακόμη μικρότερο επιβιώνουν.
Η ιδέα του να πηγαίνεις στο περίπτερο με το ελικόπτερό σου δεν είναι η καλύτερη ιδέα! Γιαυτό τα αεροσκάφη καθιερώθηκαν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις!
 
:idea: Με το ελικόπτερο ίσως όχι, όμως ο περιπτεράς μπορεί να σου στείλει τα τσιγάρα με drone!

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) δρομολογούν παραδόσεις επιστολών, μικρών δεμάτων και φαρμάκων με UAV, πιλοτικά έως το τέλος του έτους!

https://www.elta.gr/drones

.
 
Η Νάξος νομίζω έχει επιλεγεί πιλοτικά.
 
'Ένα πολύ όμορφο βίντεο με τα έργα στο νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

 
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) δρομολογούν παραδόσεις επιστολών, μικρών δεμάτων και φαρμάκων με UAV, πιλοτικά έως το τέλος του έτους!
Πρόσφατα διαπίστωσα ότι το project έχει και νομική κάλυψη. Στον Νόμο 4961/2022 (ΦΕΚ Α'146/2022) "Αναδυόμενες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών..." τα άρθρα 43-46 καλύπτουν την δραστηριότητα "Χρήση ΣμηΕΑ για την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών" με αδειοδότηση από την ΕΕΤΤ.
 
Δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του BBC, προτείνει την κατάργηση ή απαγόρευση των προγραμμάτων τακτικών επιβατών, ως μία από τις λύσεις για την αποτροπή της κλιματικής αλλαγής. Συγκεκριμένα:

α) ο τομέας των αερομεταφορών είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αερίων θερμοκηπίου και ως τέτοιος δε θα έπρεπε να επιβραβεύει τους τακτικούς επιβάτες, οι οποίοι επιβαρύνουν το κλίμα εις βάρος εκείνων που δεν ταξιδεύουν με αεροπλάνο.
β) το 10% των ταξιδίων παγκοσμίως γίνεται με εξαργύρωση μιλίων
γ) οι επιβάτες που «αγοράζουν» πτήσεις κάνοντας εξαργύρωση, ουσιαστικά ρυπαίνουν χωρίς να πληρώνουν. Και ρυπαίνουν περισσότερο, όταν ταξιδεύουν στις premium κατηγορίες.
δ) οι ίδιοι επιβάτες είναι ένα αναγκαίο κακό για τους αερομεταφορείς, που στην πραγματικότητα θεωρούν σημαντικότερη πηγή εσόδου έναν επιβάτη που πληρώνει -έστω και σε οικονομική- από έναν επιβάτη που πετάει με μίλια και για αυτόν το λόγο, κάνουν αρκετά δύσκολη -αν όχι αδύνατη- την εξαργύρωση σε περιόδους και δρομολόγια με σταθερά υψηλή ζήτηση.
ε) υπάρχουν προτάσεις να «φορολογηθούν» οι τακτικοί επιβάτες βάσει της βαθμίδας τους, λόγω της συνεισφοράς τους στην αύξηση των εκπομπών.

Όλα αυτά σηκώνουν πολλή συζήτηση ως προς τη σκοπιμότητα ή την αποτελεσματικότητά τους και είμαι σίγουρος ότι ακόμα και μέσα στους αερομεταφορείς γίνεται συζήτηση του πώς θα ξεφορτωθούν ή θα περιορίσουν τους freeloaders, περισσότερο για το καλό των δικών τους ταμείων, παρά του περιβάλλοντος.
 
Νομίζω η κατακλείδα του άρθρου τα λέει όλα.
"Frequent flier programmes might seem like an obvious target, but in reality, their contribution to aviation emissions is small compared with the emissions reductions we need."

Επίσης, ας τα πουν αυτά στις εταιρείες (και δη τις αμερικάνικες) που θησαυρίζουν από τα FF και μετά βλέπουμε...
 
Τι να πρωτοπείς; :bash:
Ο λαϊκισμός και το aviation bashing χτυπάει ταβάνι.
Ότι έχουν λάβει μέτρα για τις σημαντικές πηγές και τώρα κοιτάζουν και τα FFPs:wall:
Για το BBC έχω ένα μικρό ακρωνύμιο που κάνουν ότι δεν το ξέρουν:
BREXIT. Bravo, Romeo, Echo, X-Ray, India, Tango. Όλο μαζί BREXIT :mrgreen:.
Εχω και για το environmental agency τούς ράμματα, αλλά είναι περασμένη η ώρα και εχω συγχυστεί already :mad:
 
Top