3o αεροδρόμιο στη Ρόδο?!?

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ωραίες οι φωτό Κε Μπίρη :cool:

Αυτή είναι δικιά σας? :shock: Μιλάμε είναι η πιό κοινή αεροφωτογραφία του Διαγόρα που κυκλοφορεί σε όλα τα έντυπα κ ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και όχι μόνο. Από 1 ευρώ να παίρνατε για κάθε δημοσίευση, τώρα θα σας κυνηγούσε η εφορία :mrgreen:
 
Πέραν από τις πανέμορφες φωτογραφίες του Κυπριανού, η υπόλοιπη συζήτηση για 2ο, 3ο, 4ο αεροδρόμιο, προαστιακούς, διαστημόπλοια κοκ που θα εξυπηρετούν το νησί της Ρόδου είναι όχι μόνο ουτοπιστικά, αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να διατυπώνονται σοβαρά από επίσημες αρχές χωρίς να βγάζουν γέλιο στους ακροατές!!!!
Εδώ στην Κρήτη (κάτοικοι Δήμου Ηρακλείου μόνο - περίπου 200.000 - τέταρτη μεταλύτερη πόλη της Ελλάδας) που έχει πραγματική ανάγκη την κατασκευή του αεροδρομίου του Καστελίου για εξυπηρέτηση όλης της Κεντρικής και Ανατολικής Κρήτης, καθόσον τους καλοκαιρινούς μήνες το Καζαντζάκης όχι απλώς βουλιάζει, αλλά υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω ελλείψεως χώρου (το Appron είναι όχι απλώς γεμάτο, αλλά υπερπλήρες ), και δεν είναι τυχαίο ότι ως προς την επιβατική κίνηση τους καλοκαιρνούς μήνες ξεπερνά και το Ελ.Βενιζέλος, το αεροδρόμιο χτίζεται εδώ και "δεκαετίες" στα χαρτιά, και στην ουσία δεν έχει μπεί ούτε πετρούλα!!!! Πόσο λογικό φαίνεται να κατασκευαστούν στην Ρόδο (κάτοικοι όλου του νησιού περίπου 115.000) 4-5 αεροδρόμια, ειδικά σήμερα πια που οι αεροπορικές εταιρίες περνούν τις "καλύτερες" οικονομικές περιόδους τους ... που μάλιστα να συνδέονται και με προαστιακό σιδηρόδρομο ....
 
To ότι το HER είναι η ντροπή η ίδια και θα έπρεπε να υπάρχει νέο α/δ εδώ και 2 δεκαετίες είναι κοινή παραδοχή. Τα πώς κ τα γιατί έχει ξεμείνει με αυτό το κάτι σαν α/δ όμως δεν αφορούν την υπόλοιπη χώρα και σαφέστατα δεν στέκει το ότι αφού το Ηράκλειο είναι έτσι, οι υπόλοιποι να μην έχουν απαιτήσεις ή να μην ψάχνονται.

Εάν τα κεφάλαια είναι ιδιωτικά, εάν υπάρχει ένα βιώσιμο επιχειρηματικό πλάνο, εάν τηρούνται όλοι οι νόμοι και αν υπάρχει μέριμνα για το περιβάλον, τότε δεν βλέπω τον λόγο να διώχνουμε επενδύσεις γιατί το ένα μέρος είναι έτσι και το άλλο είναι γιουβέτσι...

ΥΓ
Φυσικά, δεν μιλάμε 4-5 αεροδρόμια και προφανώς ούτε για διεθνείς αερολιμένες που θα εξυπηρετούν τις τακτικές επιβατικές αερογραμμές. Για αυτές υπάρχει α/δ το οποίο μάλιστα θα ιδιωτικοποιηθεί οσονούπω και 101% θα απαγορεύει την ύπαρξη άλλου με παρεμφερές έργο.
ΥΓ2
Ο προαστιακός αναφέρθηκε ως λύση λόγω της απόστασης από μέλος του φόρουμ κι όχι απ' το ΤΑΙΠΕΔ. Φυσικά, είναι μη βιώσιμη.
 
spy1":1bwskayj said:
Πέραν από τις πανέμορφες φωτογραφίες του Κυπριανού, η υπόλοιπη συζήτηση για 2ο, 3ο, 4ο αεροδρόμιο, προαστιακούς, διαστημόπλοια κοκ που θα εξυπηρετούν το νησί της Ρόδου είναι όχι μόνο ουτοπιστικά, αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να διατυπώνονται σοβαρά από επίσημες αρχές χωρίς να βγάζουν γέλιο στους ακροατές!!!!
Δεν υπάρχει τίποτα ουτοπικό. Όλα λέγονται με ένα ''αν'' από μπροστά. Το αν θα εφαρμοστούν ή όχι είναι θέμα χρημάτων, βούλησης κλπ. Είναι καλό να σχεδιάζουμε και να μιλάμε για το μέλλον αλλιώς θα μας πιάσει απροετοίμαστους όπως στο Λονδίνο(βλέπε κατάλληλο θέμα για νέο α/δ εκεί).
Αφού σου αρέσουν και γελάς να τα λέμε πιο συχνά....
spy1":1bwskayj said:
Πόσο λογικό φαίνεται να κατασκευαστούν στην Ρόδο (κάτοικοι όλου του νησιού περίπου 115.000) 4-5 αεροδρόμια, ειδικά σήμερα πια που οι αεροπορικές εταιρίες περνούν τις "καλύτερες" οικονομικές περιόδους τους ... που μάλιστα να συνδέονται και με προαστιακό σιδηρόδρομο ....
Όσο λογικό είναι να έχετε σύγχρονο δρόμο (2 λωρίδων) από την μια άκρη στην άλλη όταν εμείς δεν είχαμε όύτε 15 χιλιόμετρα.
Ασε που παλεύουμε άπειρα χρόνια για εργοστάσιο ΔΕΗ, μαρίνες, λιμάνια κλπ.
Αυτά που λές δεν είναι τρόπος χάραξης εθνικής πολιτικής πόσο μάλλον σε τόσο σοβαρά θέματα

OA701":1bwskayj said:
Εάν τα κεφάλαια είναι ιδιωτικά, εάν υπάρχει ένα βιώσιμο επιχειρηματικό πλάνο, εάν τηρούνται όλοι οι νόμοι και αν υπάρχει μέριμνα για το περιβάλον, τότε δεν βλέπω τον λόγο να διώχνουμε επενδύσεις γιατί το ένα μέρος είναι έτσι και το άλλο είναι γιουβέτσι...
Ο λόγος είναι να ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού...

OA701":1bwskayj said:
Φυσικά, δεν μιλάμε 4-5 αεροδρόμια και προφανώς ούτε για διεθνείς αερολιμένες που θα εξυπηρετούν τις τακτικές επιβατικές αερογραμμές. Για αυτές υπάρχει α/δ το οποίο μάλιστα θα ιδιωτικοποιηθεί οσονούπω και 101% θα απαγορεύει την ύπαρξη άλλου με παρεμφερές έργο.
Όταν μετά από χρόνια υπάρξη η ανάγκη για κάτι νέο θα αρθούν τα οποιαδήποτε εμπόδια...Αρκεί να υπάρξει ανάγκη.
 
Προτείνω να στηθεί δια διαστημικός σταθμός στη Ρόδο για να εξυπηρετεί κοσμοναύτες. Γιατί να μην κοιτάμε μερικές χιλιετίες μπροστά;;;
Μ' αυτά και μ' αυτά μας ταϊζουν οι αρμόδιοι τόσα χρόνια, για μεγαλεπίβολα έργα κλπ κλπ, κι εμείς τα χάβουμε σαν χάνοι. Και όταν μετά πτωχεύουμε, κατηγορούμε αυτούς που μας κορόιδευαν και όχι τους εαυτούς μας που θέλαμε να είμαστε θύματα της κοροϊδιας. Ας καθίσουμε λοιπόν όλοι ήσυχα γύρω από το τζάκι, μια και χειμώνας, και ας ακούσουμε για άλλη μια φορά τα παραμυθάκια των όποιων "υπευθύνων" για τα μεγαλεπίβολα σχέδια που θα γίνουν αποκλειστικά και μόνο σ' ένα νησί, όταν στην υπόλοιπη Ελλάδα δεν έχει προγραμματιστεί να γίνει τίποτα!!!!! Καληνύκτα μας
 
Το άστοχο - για να το θέσω κομψά- άνωθεν σχόλιό σου υποδηλώνει ότι πέραν του ότι δεν έχεις μπεί στον κόπο να διαβάσεις το παρόν thread, σίγουρα αγνοείς και την ευρύτερη τοπική εικόνα. Νομιζω ότι και να μπώ στον κόπο να εξηγήσω 2-3 πράγματα άδικα θα πάνε οπότε προσωπικά, σταματάω εδώ. Άσε που κρύωσα και πρέπει να ρίξω ξύλα στο τζάκι... :)
 
Φυσικα και ειναι ουτοπικο.. αν ειναι να δωσει τα δις που χρειαζονται, καλυτερα να απαλλοτριωσει το κρατος κι αλλες εκτασεις κοντα στον Διαγορα. Επισης να επιταχυνει τις διαδικασιες, στην ηδη απαλλοτριωμένη εκταση (κτιρια διπλα στους φουρνους- αντιπροσωπεια αυτοκινητων), ωστε να γκρεμιστουν ολα αυτα και να φτιαξει κι αλλες θεσεις σταθμευσης α/φ και χωρο εναποθεσης των μηχανηματων handling. Επισης να γινει μια σοβαρη προσπαθεια τα Μαριτσα να ανοιξουν εντελως σαν κανονικο Α/Δ , να μεινει μονο το Puma ή να ερθει αυτο στον ΔΙαγορα και να αξιοποιηθει σαν α/δ γενικης αεροποριας και στρατιωτικων πτησεων. (puma, C130, C27, νοσοκομειακα, επιχειρησιακα να μην ξαναπατησουν στον Διαγορα καλοκαιρι). Ολη η γενικη αεροπορια να παει στα Μαριτσα (αερολεσχη, εταιρία γενικής αεροποριας) και να φτιαχτεί κανονικο Apron για business jets στον Διαγορα. Και επιτελους, να χτιστει ενα ανθρωπινο κτηριο για parking (με υπογειο) που να το διαχειριζεται το α/δ με χαμηλο κοστος, και χωρος για στάθμευση αυτοκινητων των εργαζομενων. Α, και παραλιακος δρομος κατω απο την Κρεμαστη για να αποσυμφορηθει ο γελοιος υπάρχων.
---> Μη ουτοπικα: Ανοιγμα Καλαθου ως airstrip (χωματινο, γρασιδι ή εστω απλη ασφαλτος) για ελαφρα και ελικοπτερα με μονο ενα κτηριο
και την στοιχειώδη πυρασφάλεια που χρειάζεται μια τέτοια λειτουργία
 
ezzio_atc":28dfj8nw said:
Επισης να γινει μια σοβαρη προσπαθεια τα Μαριτσα να ανοιξουν εντελως σαν κανονικο Α/Δ , να μεινει μονο το Puma ή να ερθει αυτο στον ΔΙαγορα και να αξιοποιηθει σαν α/δ γενικης αεροποριας και στρατιωτικων πτησεων. (puma, C130, C27, νοσοκομειακα, επιχειρησιακα να μην ξαναπατησουν στον Διαγορα καλοκαιρι).
Φίλε τα χεις μπλέξει λίγο. Μια στέλνεις το Puma στο Διαγόρα, μια το στέλνεις στα Μαριτσά...

ezzio_atc":28dfj8nw said:
και χωρος για στάθμευση αυτοκινητων των εργαζομενων. Α, και παραλιακος δρομος κατω απο την Κρεμαστη για να αποσυμφορηθει ο γελοιος υπάρχων.
Χώρος για τη στάθμευση των εργαζομένων υπάρχει, χώρος για στάθμευση των επιβατών δεν υπάρχει. Υπάρχει δηλαδή αλλά με απαγορευτικές τιμές, γι αυτό και παρκάρουν όλοι εξω απ τα Α/Δ.
Ο γελοίος δρόμος ,προφανώς αυτός που περνάει μέσα απ τό χωριό, δεν πάσχει από καμία συμφόρηση. Μόνο το λεωφορείο του ΡΟΔΑ και τα ταξί που πηγαίνουν στην πόλη -που αμφιβάλλω αν πηγαίνουν απ τα Τριάντα- πάνε απο κει για α/δ. Τα τουριστικά λεωφορεία περνάνε από μια παράκαμψη πάνω απ το χωριό και κανένας ντόπιος δεν περνάει απο κει ειδικά το καλοκαίρι.
 
Πάντως το πρόβλημα με τον Διαγόρα είναι οτι έχει φθάσει στον ΚΟΡΕΣΜΟ προφανώς, όχι η ικανότητα προσγειωοαπογειώσεων του διαδρόμου, αλλά τα δάπεδα στάθμευσης καί τα κτίρια καί εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης των επιβατών.

Σε αυτή την περίπτωση δεν φτίαχνεις άλλο Αεροδρόμιο, αλλά επεκτείνεις τις εξυπηρετήσεις που έχουν "φρακάρει".

Ετσι αναπτύσσονται σταδιακά όλα τα Αεροδρόμια. Τώρα αν δεν υπάρχει χώρος...ε τότε έχεις κάποιο προβληματάκι, που δεν πρόβλεψες ή που δεν απαλλοτρίωσσες έγκαιρα, (π.χ. όταν ήταν άκτιστα ή το κόστος χαμηλό).
Σε κάθε περίπτωση οι εκτάσεις που απαιτούνται γιά νέο αεροδρόμιο αλλά καί η κατασκευή εξ αρχής είναι πολλαπλάσια σε κόστος, από μία επέκταση των επίγειων εξυπηρετήσεων.
 
Top