Cycladic Airways (ex CycladesAir & ex Naxos Air)

  • Thread starter OA702
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μου κάνει εντύπωση που συμπεριλαμβάνουν το ATH-JSY στο παραπάνω πρόγραμμα, καθώς είναι γραμμή που είναι άγονη αποκλειστικής εκμετάλλευσης από τη GQ). Το σκέλος αυτό το πετάνε άδειο (φαντάζομαι δε θα είναι και το μόνο)...

Επίσης, καλό θα ήταν να διορθώσουν και άλλες τσαπατσουλιές όπως το Frequent Flier Program
 
Φόρτωσαν το χειμερινό πρόγραμμα πτήσεων το οποίο περιλαμβάνει και νέες πτήσεις
Αθήνα - Μύκονος , από 28 Νοεμβρίου 2022 , 1weekly
Ηράκλειο - Ρόδος , από 28 Νοεμβρίου 2022 , 1weekly
 
Last edited:
Μπράβο τους που φόρτωσαν και επιπρόσθετο πρόγραμμα πτήσεων.!!! Υπάρχει κάποια ενημέρωση κατά πόσο εκτελούνται τα ήδη ανακοινωθέντα δρομολόγια και πόσους επιβάτες μεταφέρουν?
 
Μου κάνει εντύπωση που συμπεριλαμβάνουν το ATH-JSY στο παραπάνω πρόγραμμα, καθώς είναι γραμμή που είναι άγονη αποκλειστικής εκμετάλλευσης από τη GQ). Το σκέλος αυτό το πετάνε άδειο (φαντάζομαι δε θα είναι και το μόνο)...

Επίσης, καλό θα ήταν να διορθώσουν και άλλες τσαπατσουλιές όπως το Frequent Flier Program

Βγαζει μεν μάτι το Flier αλλά δεν είναι ορθογραφικά λάθος....
 
Δεν βλέπω δρομολόγια μετά τις 9 του μήνα προς σχεδόν όλους τους προορισμούς. ¨Μόνο κάτι η Σύρος ... τι παίζει; Ξέρει κανείς;
 
Προφανώς Χειμερινή περίοδος άρα low season για νησιά. Το AQB πετάει κάθε μέρα ανελλιπώς (μέχρι και τετράσκελα) σε διάφορους προορισμούς, JSY, HER, RHO, PAS, JTR
 
Μέχρι τέλη Μαρτίου φαίνεται πως αποφάσισαν να μην πετάνε και πολύ (πόσες άδειες πτήσεις να κάνουν πια) μιας και τα δρομολόγια γίνονται μόνο Πέμπτη και Παρασκευή.

Πέμπτη: PAS-JSY-JNX-JTR-RHO
Παρασκευή: RHO-JTR-JNX-JSY-PAS
 
Προσωπικα παντως απορω με το business plan μερικών επιχειρηματιων/μανατζαρεων. Για μενα - αποψη μου δλδ που δεν ειμαι ουτε επιχειρηματιας ουτε μανατζερ οποτε ασχετος - φτιαξανε μια εταιρια να εχει εργο 5-6 μηνες τον χρονο. Τους υπολοιπους τι θα κανουν τα αεροπλανα? Αλλα ποιος ειμαι εγω να κρινω..
 
Μπορείτε να κάνετε την ίδια ερώτηση για όσους εργάζονται μόνο κατά τη θερινή περίοδο ;)
 
Προσωπικα παντως απορω με το business plan μερικών επιχειρηματιων/μανατζαρεων. Για μενα - αποψη μου δλδ που δεν ειμαι ουτε επιχειρηματιας ουτε μανατζερ οποτε ασχετος - φτιαξανε μια εταιρια να εχει εργο 5-6 μηνες τον χρονο. Τους υπολοιπους τι θα κανουν τα αεροπλανα? Αλλα ποιος ειμαι εγω να κρινω..

Τώρα που το είπες αυτό, σκέφτηκα ότι το κόστος να μείνουν σχεδόν idle τα συγκεκριμένα αεροπλάνα (να κάνουν τις ελάχιστες πτήσεις που φαίνεται) ίσως δεν είναι απαγορευτικό δεδομένου ότι θα ευελπιστούν σε πολύ καλές πληρότητες στη σεζόν τους (με λίγα έξοδα).

Αλλά παράλληλα μου ήρθε και η εξής ιδέα!
Νομίζω είναι πολύ εύκολο να αλλάξει διαρύθμιση σε φουλ cargo και να εξυπηρετεί σχετικά συμβόλαια για άλλες μεγαλύτερες εταιρείες κατά τους χειμερινούς μήνες (κρατόντας ίσως και τα επιβατικά δρομολόγια Πέμπτης/Παρασκευής).
 
Top