A319 tis Easyjet

• Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
http://www.airliners.net/open.file/410624/M/

ena foto apo to deutero A319 tis easyjet me dyo eksodous kyndinou se kathe meria. auto to aeroplano tha horaei 150-156 epibates.

pos to kanei i easy na horai tosous epibates to aeroplano ?? bgazoun toualetes kai tin kouzina apo to aeroplano ??

pos tha sas fenotan i idea na agorazan i OA kai i A3 tetia aeroplana ? ok, ligo stena isos na einai. patos ama thelo na fao pao se estiatorio kai ohi se aeroplano. pisteuo oti aksizi mia skepsi, pathos ta eksoda einai pio mikra se syngrisi me 737 kai A320 stin klasiki ekdosi. etsi kialios i ellada den einai hora gia poly business-class

apoti gnorizo ta prota 6 aeroplana tha pane elvetia na kanoun antagonismo tin Swiss

alex":1nq39qjs said:
pos to kanei i easy na horai tosous epibates to aeroplano ?? bgazoun toualetes kai tin kouzina apo to aeroplano ??

eipan oti tha valoun kai orthious. tha ehei raga stin orofi me heirolaves, san ta leoforeia :D :D
gerasimos

phantomas":1qg9854k said:
[]

eipan oti tha valoun kai orthious. tha ehei raga stin orofi me heirolaves, san ta leoforeia :D :D
gerasimos

kai omos den tha eprepe na gelame. an den ipirxan safety issues tha to vlepame kai auto. oi aerometafores eidika sto domestic den diaferoun se tipota apo ta lewforeia. Pleon to aeroporiko proion exei ekselixthei sti metafora enos epivati apo to simeio A sto simeio B oso dinaton ftinotera kai xoris delays. Akribos auto pou kanoun oi no-frills carriers. Opos eixe pei autos pou idrise tin Southwest "emeis tha antagonizomaste ta autokinita". Sto kato-kato gia na petakseis ena ATH-SKG theleis 35min flight time giati na theleis na fas, akoma kai na katseis? :rolleyes:
Pantws anaforika tin U2 kai tous 150-156 seats prepei na labete ipospi sas oti simfwna me tous kanonismous asfaleias apo 150 seats kai pano apaiteitai mia epipleon aerosinodos se sxesi me ta 149 .

paidia, den emai apolita sigouros ama ta A319 tha ehoun alithia 156 theseis. pantos tha einai toulahiston 150, alios den tha eihan tin deuteri eksodo kindinou sto kathe ftero

mia mikri singrisi:

ta A319 tis lufthansa ehoun apoti ksero 126 theseis
ta A319 tis germanwings ehoun apoti ksero 144 theseis (einai proin LH se full economy)

tin idea to na bgaloun mia toualeta apo to aeroplano tin ihe kani protopora i ryanair sta 737-200 . ama to ekane kai sta 737-800 den gnorizo

akoma akousa oti yparhoun kiolas A319 me 150+ theseis ta opia petane stin kina (alla me mia eksodo kindinou se kathe meria).

Paidia, 2 Galley ebgalan mias kai den ta poli xreiazontai afou ta alla dio tous ftanoun. 150 theseis einai to maximum me 74cm seat pitch, h easyJet bgazei ta 2 galley kai bazei 6 akoma thesies sunolo 156. H Germanwings exei 144 theseis me 76cm seat pitch, eno h Lufthansa exei 126 theseis me 86cm seat pitch! H British Airways exei 126 theseis, edo omos exoun tis 12 protes seires me 89cm seat pitch kai tis ypoloipes me 81cm.

Galley είναι ο χώρος που αποθηκεύονται τα καρότσια με τις προμήθειες φαγητού ή τους έτοιμους δίσκους μιας πτήσης από την εταιρία catering. Εκεί υπάρχουν και διάφορες άλλες δυνατότητες που βρίσκονται συνήθως σε μια κουζίνα, π.χ. καφετιέρες κ.λ.π.
Χαρακτηριστικές φωτογραφίες:
http://www.airliners.net/open.file/144796/M/
http://www.airliners.net/open.file/071595/M/

na ksanatheso to erotima mou: ti tha sas elege i idea na agorazan i OA kai i A3 paromia aeroplana san ta A319 tis Easy, kai na alazan ligaki to proion tous ligo pros to low cost (ok, low cost einai tora kiolas, alla kserete ti enoo :oops: )

opos gia paradigma ekane tora i Swiss