A330 Climb

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
397
Likes
0
Περιοχή
Budapest / Stockholm
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LHBP
¸÷ù áêïýóåé üôé ôï climb ôïu a330 åßíáé áðü ó÷åôéêÜ Ýùò áðåëðéóôéêÜ áñãü. Ìðïñåß êÜðïéïò íá ìå äéáöùôßóåé ðïóï åßíáé ôï óõíçèéóìÝíï v/s ôïõ 330 (îÝñù üëá åîáñôþíôáé áðü ôï GW k FL). Åßíáé ôåëéêÜ ìýèïò ç ðñáãìáôéêüôçá? Ìðïñåß íá ïöåßëåôáé óå "áíåðáñêåßò" thrust áðü ôéò ìç÷áíÝò ç êáêü ó÷åäéáóìü?

Åõ÷áñéóôþ
 

pilot767

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/06/2006
Μηνύματα
371
Likes
0
Περιοχή
23street clouds
d

Οπως και το 340 θελει πολυ μεγαλη αποσταση και ειδικα αμα ειναι φισκα νομιζεις οτι δεν τον φθανει ολος ο διαδρομος.Πιστευω οτι ειναι θεμα αεροδυναμικης κατασκευης του τυπου αλλα επισης και απο το εκαστοτε performance.Επισης ειναι και στην ευχαιρια του καθε χειριστη αν θελει να μην ξαναμπουν σε αεροπλανο οι επιβατες βαζει v/s 4000(descent) :D
 

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
397
Likes
0
Περιοχή
Budapest / Stockholm
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LHBP
Re: d

pilot767":1b61l9qr said:

pilot767 äåí ñþôçóá ðïóï äéÜäñïìï ÷ñåéÜæåôáé ôï a330 íá êÜíåé lift off, ñþôçóá ãéáôß êÜíåé ôüóï áñãü climb :)

¼óï ãéá ôçí áåñïäõíáìéêÞ ðïõ ëåò áíáñùôéÝìáé Üìá ôï a330 Ý÷åé ETOPS êáé áí íáé ðïóï?
èÝëù íá äù áí ãßíåé êÜíá engine failure ëßãï ìåôÜ áðü ôï v1 óôï a330 k õðÜñ÷åé âïõíü êïíôÜ (äçë íá ÷ñåéáóôåß ãñÞãïñï climb) ðùò èá ÷åéñéóôïýíå ôçí õðüèåóç ïé ðéëüôïé
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.198
Likes
568
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Οχι. Τα 330 ειναι σχεδιασμενα ετσι ωστε αν χασουν κινητηρα στην απογειωση και υπαρχει υψωμα κοντα, να πεφτουν.

Ρε παιδια, σοβαροι να ειμαστε. Τι παει να πει "τι θα κανουν οι πιλοτοι" κλπ κλπ? Λετε η ΑΒ να μην ειχε υπ'οψην της τιποτα οταν σχεδιαζε το 330 (και το οποιο 330)? Οτι δεν βρηκε καταλληλους κινητηρες και το κατασκευασε με ελλειψηστην ωση? Τι φανταζεστε?

Επισης, δεν εχω δει ποτε 330 να κανει αργο climb. Το 340 ειναι αυτο που συνηθως σερνεται. Ειδικα το 330-200 ειναι πυραυλος. Μια βολτα στην Κερκυρα Σαββατο πρωι θα σας πεισει.

Τελος, και το 330-200 και το -300 ειναι πιστοποιημενα για ETOPS.
 

Jass

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/10/2006
Μηνύματα
373
Likes
31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
YAHOO
jass_gr@yahoo.com
Επισης μη ξεχνατε οτι
Κάθε ενας απο τους κινητηρες του A330 παράγει περισσότερο από δύο φορές την ώση κάθενος απο τους κινητηρες του A340.

Οποτε οπως λεει και ο 747 το Α330 ειναι ''πυραυλος''..
 

spiros

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
12/05/2005
Μηνύματα
11
Likes
0
Περιοχή
Ann Arbor, MI, USA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KDTW
Πέταξα πρόσφατα με Α330-300 (US Airways) και δεν ένιωσα να είναι καθόλου αργό το climb. Αντίθετα θα έλεγα ότι μου φάνηκε και πολύ δυνατό.

Σπύρος
 

Vasilis Nikas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/03/2007
Μηνύματα
94
Likes
0
Παραμενω στο ιδιο θεμα αλλα αλλαζω αεροσκαφος. Ειδατε στο dvd του RBF πως εκτοξευτηκε το Α380 κατα την επιδειξη? :shock: :shock:
Ουτε MiG να ητανε.
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.198
Likes
568
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Αδειο και με καυσιμα για 10 λεπτα επιδειξη, φυσικο ηταν να σηκωθει τοσο συντομα και αποτομα!
 

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
397
Likes
0
Περιοχή
Budapest / Stockholm
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LHBP
Vasilis Nikas":3dtbn5fo said:
Ðáñáìåíù óôï éäéï èåìá áëëá áëëáæù áåñïóêáöïò. Åéäáôå óôï dvd ôïõ RBF ðùò åêôïîåõôçêå ôï Á380 êáôá ôçí åðéäåéîç? :shock: :shock:
Ïõôå MiG íá çôáíå.

Åé÷á äåé åíá éäéï âéíôåï ìå a340-600 óå åðéäåéîç, ðáëé áäåéï ê ìå ëéãá êáõóçìá.... Äåí èåëù íá ðñïâù óå ðáñïìïéùóçò åôóé ðùò ðåôá÷ôçêå... åéíáé êáé ìáêñé....
 

nikos_k.

Business-Class-Member
Εγγραφή
15/08/2007
Μηνύματα
410
Likes
0
Περιοχή
Always Somewhere
Για το Α330 δεν έχω πληροφορίες οτι έχει αργό ρυθμό ανόδου. Αυτό ισχύει με σιγουριά για την πρώτη γενιά Α340, δηλαδή τα 200άρια και 300άρια και οφείλεται στην χαμηλή ισχύ που παράγουν οι κινητήρες. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που καθορίζει τις επιδόσεις ενός αεροσκάφους είναι ο λόγος ισχύος προς βάρους. Αυτός ακριβώς ο λόγος είναι προβληματικός στα παλιά Α340. Και ο ίδιος ακριβώς λόγος είναι πολύ υψηλός στα μαχητικά τα οποία κάνουν άνοδο με 90 μοίρες pitch! Σημειωτέον, τα Α340-500 και -600 δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα και οι χειριστές τους λένε οτι είναι overpowered!

Επίσης τα Α330 έχουν άδεια ETOPS 180 αν δεν απατώμαι... Αυτό σημαίνει οτι μπορούν να πετάνε με έναν κινητήρα σε μια ακτίνα 180 ναυτικών μιλίων από το επόμενο αεροδρόμιο όπου μπορούν να προσγειωθούν με ασφάλεια!
Όμως γενικά η πιστοποίηση ETOPS είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη διαδικασία και αν θέλει κάποιος να μάθει περισσότερα, απλά ρωτήστε και θα επανέλθω με ποστ μόνο για ETOPS.

Τέλος μια φιλική παρατήρηση στον φίλο pilot767. Αν το αεροσκάφος δεν έχει την απαραίτητη ώση και του δώσεις v/s 4000 fpm θα στολάρει! Την Φυσική δεν την αλλάζει ούτε ο καλύτερος χειριστής στον κόσμο.
 
Top