A380

Βασικά, εκτός από τη στάθμευση, το 380 δεν μπορούν να το αντέξουν ούτε οι διάδρομοι του LGAV ούτε η γέφυρα. Και επιπλέον, δεν υπάρχουν gates και χώροι αναμονής κατάλληλου μεγέθους για γρήγορη επιβίβαση/αποβίβαση.

Όσο για την "επιχείρηση ράμπα" (ramp operations), κινδυνεύει να εξελιχτεί σε...επιχείρηση ρόμπα!
 
George":3ehn0l73 said:
Βασικά, εκτός από τη στάθμευση, το 380 δεν μπορούν να το αντέξουν ούτε οι διάδρομοι του LGAV ούτε η γέφυρα.

Για την γέφυρα δεν ξέρω σίγουρα, αλλά οι διάδρομοι γιατί να έχουν πρόβλημα? Το βάρος ανά bogie είναι λιγότερο απ'ότι στο 777-300... Και απ'όσο θυμάμαι κάααποτε έφερνε και η Thai από δαύτα στο Ελ...
 
Βασικά το Α380 χρειάζεται διάδρομο πλάτος τουλάχιστον 60μ (+7,5μ πλάτος ανά πλευρά για λόγους ασφαλίας). Οι κανονισμοί της ICAO επιτρέπουν όμως και σε αεροδρόμια με πλάτος διαδρόμου 45μ να δέχεται Α380, όμως με επιπλέον όρους. Έτσι εκτός από τα 45μ πλάτους και τα 15μ για λόγους ασφαλίας (7,5+7,5), είναι αναγκαία και τουλάχιστον 7,5μ ανά πλευρά (μεταξύ του διαδρόμου και της "περιοχής ασφαλείας") τα οποία να μπορούν να αντέξουν το βάρος του Α380.

Δε ξέρω αν οι διάδρομοι του LGAV πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις.
 
Για να συμπληρωσω τον Ακη, το προβλημα με την ασφαλεια εχει να κανει κυριως με την αποσταση των διαφορων αντικειμενων, και οχι με το εαν ειναι αρκετα ασφαλες κατα την απογειωση η την προσγειωση λογω βαρους. Το "προβλημα" ειναι το πλατος του σκαφους (οι κινητηρες 1 και 4 ειναι πιο εξω αποτι στο Β747) και γιαυτο ειναι σημαντικο το πλατος διαδρομου, αλλα και το σημειο στροφης κυριως, για να αποφευχθει 1. αναροφηση αντικειμενων στην περιοχη κινησης του σκαφους, αλλα και 2. ατυχηματα που μπορει να προκληθουνε απο την εκτονωση των αεριων.

Το εαν ενα αεροδρομιο διαθετει την υποδομη να δεχθει σκαφος με τετοιο βαρος (θυμηθητε.. το Αn-225 ειναι πιο βαρυ απο το Α380, αλλα λεγανε να το κατεβασουνε κατω - τωρα γιατι δεν συνεβη, δεν το ξερω, αλλα δε νομιζω οτι το βαρος ητανε το προβλημα), δεν σημανει οτι μπορει να δεχτει σκαφος με τετοιο πλατος!!!!! Εαν στο ΑΙΑ οι σημανσεις, οι διαδρομοι κλπ προσφερουνε την απαιτουμενη ασφαλεια απο αποψη πλατους, νομιζω οτι θα δειτε εκει κατω σχετικα γρηγορα κανενα Α380.. Βασικα το MUC ητανετο πρωτο αεροδρομιο που πιστοποιηθηκε σε παγκοσμια βαση για το Α380 ... :mrgreen: :party:
 
makedonas":3hk9wcss said:
Εαν στο ΑΙΑ οι σημανσεις, οι διαδρομοι κλπ προσφερουνε την απαιτουμενη ασφαλεια απο αποψη πλατους, νομιζω οτι θα δειτε εκει κατω σχετικα γρηγορα κανενα Α380..

Kala to leme gia to AIA, alla pia etairia ehei skopo na ferei A380 sthn AIA.

Gia Longhaul, me to zori h AIA ehei 2 ka8hmerines gia JFK, 3-4 gia Kanada, 6-7 gia SIN kai BKK kai 3 gia JNB. Perasan h agwnes tou 2004.

H protes etairies 8a einai SQ, EK, MH, AF, QF. Twra einai pi8anon na doume AIA-DXB / SIN / KUL / CDG / SYD me A380. Den xerw alla to vriskw ligo adunato.

Mporei to 2010 kana charter h to 2020 otan epistrepsoun h Olympiakes Agwnes !!
Einai pio pi8anotero na doume thn OA me kainourgia second hubs sto TIA , SKP, SJJ kai DJIBOUTI . Na sovara8oume ligo paidia !!

Euhome na eima la8os, alla, allo fantasies / epi8umies kai allo pragmatikothta :rolleyes:
 
Kyriakos Sahinidis":1fq5mqzg said:
Mporei to 2010 kana charter h to 2020 otan epistrepsoun h Olympiakes Agwnes !!
.......
Euhome na eima la8os, alla, allo fantasies / epi8umies kai allo pragmatikothta :rolleyes:


Well... Βασικα το λες και μονος σου... Γιατι μη μου πεις πως τα επομενα 30-40 χρονια θα δεις ολυμπιακους και παλι στην Ελλαδα!?!?!?!
 
Όπως λέει ο Στέφανος πρώτο αεροδρόμιο είναι το MUC που πήρε πιστοποίηση για το Α380
Τι γίνεται με τα αλλά αεροδρόμια που θα το φιλοξενούν? Έκαναν έργα σε φυσούνες διαδρόμους ?
Το είχαν προβλέψει χρόνια πριν;Μονο εμείς είμαστε τόσο πίσω :?:
 
Vasika sto LHR den exo dei kai tipota simandiko n'allazei sto T3 pou tha ta ferei i Singapore kai i Virgin. To mono pou allazei einai to T5. Anyway, tha koitakso kalytera tin epomeni fora.
 
Κατ' αρχην, οπως ειπε κι ο Βασιλης, δεν ξερουμε τι γινεται με τα αλλα αεροδρομια, αν εχουν τα ιδια προβληματα κλπ. Παρ' ολα αυτα σ'ενα νεοχτιστο αεροδρομιο να μην εχει γινει τετοια προβλεψη ειναι ολιγον τι απαραδεκτο. Τα συγχαρικια μας λοιπον στους γερμανους σχεδιαστες-αρχιτεκτονες αλλα και σε οποιον αλλον συνεβαλε στην παραλειψη αυτη :stupid: . Για φανταστειτε γι΄αυτους τους λογους να μην δουμε ποτε το Α380 στον Βενιζελο! :evil: :rant: :wall:
 
Το βασικό θέμα είναι αν επαρκεί το πλάτος του διαδρόμου. Αν αυτό το πρόβλημα δεν υφίσταται, μπορεί να έρθει και να σταθμεύσει σε απλή θέση (δηλ., μη εφαπτόμενη... κλείνοντας το πολύ-πολύ τις διπλανές τις... :p :rolleyes: )
 
Top