Adria

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες της κυβέρνησης να πουλήσει την εταιρεία στην THY, Qatar, LH, τώρα προσπαθεί να διαπραγματευθεί με την Air India. To νέο μέλλος της αστροσυμμαχίας ενδιαφέρεται αν και αυτή είναι υπερχρεωμένη. Υπάρχει πιθανότητα να ανακοινωθεί η συμφωνία στα μέσα Ιουνίου όταν ο πρωθυπουργός της χώρας θα επισκεφτεί την Ινδία. Η Adria χρωστά 80 εκατ. ευρώ στις τράπεζες και πάνω από 20 εκατ. ευρώ σε προμηθευτές.

Τώρα γιατί μια χρεωμένη εταιρεία θέλει να αγοράσει μια μικρή υπερχρεωμένη εταιρεία δεν μπορώ να καταλάβω. Όταν μάλιστα είσαι και στην ίδια συμμαχία και δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Μάλλον πολιτικό παιχνίδι μου μυρίζει.
 
Υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας η Adria με τηνAir India για να συνδεθεί η Λιουμπλιάνα με τις ΗΠΑ. Δεν γνωρίζουμε πότε θα πραγματοποιηθεί αυτό, το οποίο εξαρτάται από το πότε η Air India θα παραλάβει τα B787. Υπάρχουν σχέδια το 2012/2013 τα α/φ της Air India να σταματούν στην Λιουμπλιάνα και ύστερα θα συνεχίζουν για Αμερική. Θα υπάρχει codeshare συνεργασία μεταξύ των εταιρειών και θα πωλούν εισιτήρια μεταξύ των τριών σημείων.
 
Οι Κοσσοβάροι στην Αθήνα του Χρόνου με το καλό…όταν θα ξαναρχίσει να έρχεται η Adria..
Η εργασιακή κατάσταση επιδεινώνεται στις περισσότερες περιοχές της Ευρώπης. Η Adria περικόπτει το προσωπικό της κατά 20% κυρίως προσωπικό καμπίνας αλλά διατηρεί και ενισχύει με νέες προσλήψεις προσωπικό από το Κόσσοβο. Γιατί άραγε; Λέτε γιατί είναι φτηνότερο; Δυστυχώς τα πράγματα για τους υπαλλήλους γίνονται παντού χειρότερα.

http://exyuaviation.blogspot.com/2011/0 ... yment.html
 
H Adria μπαίνει στο χορό των οικονομικών προβλημάτων, και στην μη εύρεση στρατηγικού επενδυτή.
Παρά τις ζημιές στο δρομολόγιο Λιουμπλιάνα – Κωνσταντινούπολη το διατηρεί και τον χειμώνα ενώ περιορίζει τα δρομολόγια για Άμστερνταμ από καθημερινό σε 5 την εβδομάδα, για Κοπεγχάγη από 3 σε 2 την εβδομάδα, Ποντγορίτσα από 3 σε 2 την εβδομάδα και την Ζυρίχη από 20 σε 17 δρομολόγια την εβδομάδα. Για την Μαμά Γερμανία τα δρομολόγια παραμένουν ως είχαν,καθώς και οι Βρυξέλλες (καθημερινώς) και η Μόσχα (9 εβδομαδιαίες). Καταργεί τα δρομολόγια για Βαρσοβία, Λονδίνο, Παρίσι, Μπάνια Λούκα.
Μετά τις περικοπές αυτές το Α320 (S5-AAT) παρόλο που είχε τα retro χρώματα της Adria Aviopromet για να εορτάσει τα 50 χρόνια της εταιρείας, μπήκε σε διαθεσιμότητα.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:S5-AA ... nkfurt.jpg

Μέσα σε αυτή την οικονομική δυσπραγία μια καινούργια εταιρεία Golden Air (ΒρετανοΙνδός ο ιδιοκτήτης) ξεκινά από ένα μικρό αεροδρόμιο της χώρας το Maribor (MBX) πτήσεις για Λονδίνο μέσω Βιέννης 3 φορές την εβδομάδα.
Φαίνεται ότι και σε άλλες χώρες υπάρχουν Αυτοκράτορες δεν είμαστε πρωτότυποι.
 
Αγαπητέ belavia, ομολογουμένως μεγάλο το φόβητρο της Golden.. θα δημιουργήσει τρανά προβλήματα στην Adria...

The newly established airline Golden Air, based at Maribor’s Edvard Rusjan Airport, inaugurated services last week from its hub to London Stansted Airport, with little success so far. Behind the new airline is a British businessman of Indian descent, Harjinder Singh Sidhu, as well as the Slovenian company Avio Fun.

The first week of service saw only three passengers with the airline, which originally planned to operate a Boeing 737-300 on the route, using a Cessna 510 Citation instead. The service operates via Vienna. Although a return ticket from Maribor to London will set passengers back only 150 Euros, the airline has seen little advertising or publicity. Questions are being raised whether the route will survive for long.

ΠΗΓΉ: http://www.balkans.com/open-news.php?un ... ber=122845

δικός σου
 
Τον Μάρτιο του 2012 βγαίνει ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της Adria.
Η κυβέρνηση ελπίζει ότι οι εταιρείες Qatar, Emirates, AF/KL ενδιαφέρονται και θα υποβάλουν προσφορές.
Είχε ενδιαφερθεί και η Air India παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και η ίδια.
 
payneful_tales":3czykn1i said:
Αγαπητέ belavia, ομολογουμένως μεγάλο το φόβητρο της Golden.. θα δημιουργήσει τρανά προβλήματα στην Adria...

Golden Air καθηλώθηκε καθώς αντιμετοπίζει προβλήματα με την Eastern Airways από την οποία είχε ενοικιάσει το Cessna και πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μαριμπόρ – Βιέννη – Λονδίνο.
Με Cessna….στο Λονδίνο......!

Όσο για την Adria αρχίζει περικοπές και στα δρομολόγια προς FRA. Μάλλον πολύ δύσκολα τα πράγματα στην εταιρεία.
 
Οι 3 κυρίες που ψωνίζουν (Etihad αγόρασε σημαντικό μερίδιο της airBerlin) ή κοιτούν βιτρίνες στην Ευρώπη (ΤΗΥ φλερτάρει την Lot) και (Qatar απέτυχε με την Spanair και την έθαψε) ξερογλείφονται με την Adria, που το 30% των μετοχών της που το έχουν Τράπεζες και προορίζετε για πώληση.
Να δούμε πως θα αντιδράσει η κυβέρνηση, ας ελπίσουμε δεν θα δούμε και νέους Καταλανούς.
Το τέλος του 2012 θα δούμε αν υπάρχουν .....και πόσες άλλες εταιρείες θα φύγουν …..(μακριά από την γειτονιά μας)

Υ.Γ. Παρίσι & Λονδίνο έξω από το πρόγραμμα δρομολογίων, το καλοκαίρι μπορεί εποχικά.;.;.;;..
 
Top