Aegean Airlines: MUC - SKG - DUS

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.147
Likes
419
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Πέρσι το καλοκαίρι είχα ταξιδέψει με την Αεροπορία Αιγαίου.

Pre-flight

Είχα κάνει booking το ακόλουθο ταξίδι:

:arrow: Α3541 DUS 1340 - SKG 1740, στις 18/7/2002
:arrow: A3540 SKG 1040 - DUS 1240, στις 8/8/2002.

Τιμή του εισιτηρίου: 365 ευρώ. Ευτυχώς όμως δεν πλήρωσα αυτά τα λεφτά αλλά (για κάποιους λόγους :wink: ) πλήρωσα μόνο 200 ευρώ τελική.

Στις 10/7/2002 έλαβα το εισιτήριο και έμαθα ότι επειδή η Aegean είχε κάνει overbooking τις πτήσεις 541 με άλλαξαν το δρομολόγιο. Οπότε, δε θα πετούσα απ΄ ευθύας από το Ντίσελντορφ προς τη Θεσσαλονίκη, αλλά έτσι:

:arrow: DI7085 DUS 0950 - MUC 1105 και
:arrow: A3501 MUC 1245 - SKG 1605.

Στην αρχή ομολογώ ότι λίγο νευριάστηκα (μιας και το έμαθα την ώρα που πήγα να πάρω τα tickets μου) αλλά τελικά είδα ότι θα είχα και κάποιο κέρδος... α) θα πετούσα και με την dba σε εσωτερικό δρομολόγιο, β) θα γνώριζα το αεροδρόμιο του Μονάχου και γ) θα ήμουν 1,5 ώρα νωρίτερα στο Μακεδονία... οπότε το δέχτηκα.

Δε θα αναφερθώ στο δρομολόγιο με την Deutsche BA, μιας και δεν αφορά αυτήν το trip report αυτό... ;-)

A3501 MUS - SKG

Έφτασα στο Μόναχο στις 1115, άρα ontime. Οι βαλίτσες μου θα πήγαιναν απ΄ ευθείας στο αεροσκάφος της ΑΕΕ, απλά εγώ θα έπρεπε να πάω στο γκισέ της ΑΕΕ για να πάρω τη κάρτα επιβίβασης. Οπότε αμέσως στο γκισέ (εδώ να πω, ότι δεν ήμουν ο μόνος που την "πάτησε" από το overbooking, αλλά ακόμη 15-20 άτομα) και έδωσα το εισιτήριο... Η κοπελιά (σα να ήταν η πρώτη της μέρα) χρειάστηκε 10 λεπτά μέχρι να καταφέρει να δώσεις τους κωδικούς της βαλίτσας στον υπολογιστή... αλλά τελικά και με τη βοήθεια μιας ακόμη κοπελιάς τα κατάφεραν. Μου έδωσαν το boarding pass. Το pass ήταν από την εταιρεία "aerogate". Έξοδος ήταν η D08, boarding time στις 1210 και αριθμός θέσης το 17Α.

Τελικά η επιβίβαση άρχισα στις 1220. Με λεωφορείο μεταφέρθηκα στο αεροσκάφος. Ήταν ένα AVRO RJ 100 (δε θυμάμαι νηολόγιο) και στις 1240 είχε τελειώσει το boarding. Το αεροσκάφος να είχε μια πληρότητα γύρω στο 60%. Εδώ να πω, ότι το αεροσκάφος δε μου άρεσε, διότι δε δίνει πολύ χώρο στους επιβάτες τους. Καθόμουν (ή το αισθανόμουν μόνο έτσι, δε γνωρίζω) πιο στενά από ότι στο Β733 της dba και στο ανάλογο της ΑΕΕ στη πτήση SKG - DUS... και δεν είμαι και ο ψηλότερος με τα 1,75 μου :cry:

Στις 1255 έκλεισαν οι πόρτες και άρχισε η επίδειξη ασφαλείας από τις αεροσυνοδούς. Και μετά άρχισε η μεγάλη αναμονή... Στις 1305 κατάλαβα ότι οι πόρτα 1L είχε πάλι ανοίξει, και λίγα δευτερόλεπτα μετά άκουσα τη φωνή του κυβερνήτη. Μας είπε, ότι είναι μεν όλα έτοιμα για την απογείωση, όμως λόγω τις αυξημένης κίνησης του αεροδρομίου η απογείωσή μας θα καθυστερήσει για 20 επιπλέον λεπτά :?

Τελικά, ο κυβερνήτης κράτησε το λόγο του και μετά από 20 λεπτά απογειώθηκε η πτήση 501 με προορισμό τη Θεσσαλονίκη (και συνέχεια προς το Ηράκλειο).

Η πτήση θα διαρκούσα 2 ώρες και λίγο μετά την απογείωση άρχισε και το onboard service. Σαν φαΐ προσφέρθηκε παστίτσιο, βούτυρο και ψωμάκι, σαλάτα και ένα γλύκισμα. Επιπλέον να πεις αναψυκτικά ή νερό και αργότερα τσάι ή καφέ. Το φαΐ ήταν εντάξει, δυστυχώς όμως όχι το προσωπικό. Οι κοπελιές δε χαμογέλασαν ούτε μια φορά σε όλο το ταξίδι :( παρόλο που ήταν γλυκούλες :lol:

Στις 1625 το αεροσκάφος κατέβηκε στο Μακεδονία. Η προσγείωση ήταν πολύ ομαλή, δυστυχώς όμως ο πιλότος δεν είχε κάνει καμία ανακοίνωση εν πτήση...

A3540 SKG - DUS

Στις 1040 ήταν η αναχώρηση της πτήσης. Εγώ παραβρέθηκα κιόλας στις 0840 στο Μακεδονία οπότε είχα αρκετό χρόνο μπροστά μου για να δώσω τις αποσκευές μου. Παρόλο που σε όλα τα γκισέ (κυρίως των εταιρειών charter) γινόταν το αδιαχώρητο, στις πτήσεις της Aegean κυλούσαν όλα ομαλά.

Boarding time ήταν στις 1010 και seat το 16Α. Εκείνη την ώρα βρίσκονταν 1 Β717 της ΟΑ, 1 RJ100 της Α3, 2 Β738 της AB, 1 ΑΤR42 της ΟΑ και ένα Β733 της A3 στο Μακεδονία.

Εγώ θα ταξίδευα με το Β733. Το boarding άρχισε στις 1020. Τελικά καθόμουν στη θέση 15Β, μιας και συνάντησα ένα φίλο μου που πετούσε εκείνη τη μέρα και καθόταν στο 15Α. Πληρότητα της πτήσης, περ. 65-70%.

Λίγο πριν την απογείωση μοίρασαν καραμέλες στους επιβάτες (γιατί δε μοίρασαν και στο δρομολόγιο από MUC - SKG καραμέλες :?: ) και στις 1055 το Β733 απογειώθηκε. Η πτήση θα διαρκούσε 2,5 ώρες. Στις 1125 ακούσαμε και τη φωνή του κυβερνήτη (πετούσαμε σε ύψος 36000 ft. και η θερμοκρασία ήταν -51°C). Στις 1140 μοίρασαν το φαγητό. Αυτή τη φορά πατάτες με? δε θυμάμαι τι ακόμη, αλλά τα υπόλοιπα ήταν τα ίδια με την προηγούμενη πτήση. Στις 1225 προσγειωθήκαμε στο Dusseldorf International, και έτσι φτάσαμε 15 λεπτά πιο νωρίς στο προορισμό μας.

Τα τελευταίο

Συνολικά θα έδινα τη βαθμολογία 8 (με άριστα το 10) στη πτήση αυτή, μιας και υπήρχαν αρκετές διαφορές μεταξύ του onboard service και του ιπτάμενου προσωπικού. Επιπλέον, διότι άλλαξε η πτήση μου χωρίς να τα ξέρω, αλλά το έμαθα όταν πήγα να πάρω τα εισιτήριά μου...

Κατά τα άλλα, αισθανόμουν καθ΄ όλη τη διάρκεια των πτήσεως ασφαλές και οι πτήσεις ήταν σχετικά ontime (κυρίως η επιστροφή).

Και ένα μεγάλο μπράβο σε όσους έφτασαν μέχρι εδώ και διάβασαν αυτό το trip report... thanks :!: 8)
 
Aki suggnomi alla nomizo oti eisai idiaitera epieikeis mazi tous! :D

Esto oti i ptisi tis epistrofis pairnei 5/5 i ptisi omos pros SKG pairnei 3/5?

Eprepe na zitiseis ta xrimata!!!


Asxeto alla apo ta legomena sou fainete oti i ptisi pros monaxo den prepei na pigainei kai polu kala an eixe 60% plirotita me 20 atoma pou itan gia DUS! :shock: Kai malista kalokairi!

Sugxaritiria omos gia to report :) perimeno kai alla!
 
Συμφωνώ ότι εκείνη τη μέρα η πτήση από Μόναχο δεν είχε και αρκετά καλή πληρότητα. Από την άλλη αν θυμάμαι σωστά οι διακοπές στο κρατίδιο της Βαυαρίας δεν είχαν αρχίσει, παρόλο που μιλάμε για μέσα Ιουλίου.

Τα λεφτά μου δε τα ζήτησα πίσω, διότι πλήρωσα μονάχα 200 ευρώ (αντί κανονικά 365), και ούτος ή άλλως δε θα έβρισκα άλλη πτήση απ΄ ευθείας από το Ντίσελντορφ προς τη Θεσσαλονίκη.

Τώρα, ίσως να είμαι επιεικής, αλλά εμένα μου αρκούσε τότε να έρθω Ελλάδα και έτσι δε το πήρα και τόσο σοβαρά... ξέρεις... ήθελα να κάνω άδεια και κάθε μέσο ήταν επιτρεπτό για να φτάσω μέσα σε λίγες ώρες Ελλάδα :lol:
 
Dld o logos pou pliroses telika 200 Euro,itan giati sou allaksan to route?
Pali kala pantos.... 8)
 
Όχι βέβαια :shock:, αλλά επειδή εκείνο το καιρό είχα μερικά διαφημιστικά banner στη σελίδα και έκανα διαφήμηση για ένα ταξιδιωτικό γραφείο της Γερμανίας που προσέφερε ναυλωμένες πτήσεις προς Θεσσαλονίκη. Επιπλέον αυτό είχε μια συνεργασία με την Aegean και μόλις των ρώτησα για tickets μου το παραχώρησε για 200 ευρώ :lol:
 
poly kali fasi..............
tyxere!!!!!!!!!!!!!

pantws tha ithela na mathw gia tin ptisi tis dba. legetai oti i easyjet ithele na tin agorasei. pws einai?? aksizei?
 
Η πτήση με την dba μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν μεν μόνο 50-55 λεπτά δρομολόγιο, αλλά για μια εταιρεία LCC ήταν αρκετά ο.k.

Φυσικά έπρεπε να πληρώσεις για να πάρεις κάτι να φας ή να πιεις, αλλά μοίρασαν σε όλους τους επιβάτες (αν θυμάμαι σωστά στο τέλος της πτήσεις) ένα σοκολατάκι με το σήμα της εταιρείας (μια κίνηση που μένει στο μυαλό)... το προσωπικό ήταν πολύ εξυπηρετικά και ευγενέστατο. Πάντως έμεινα με καλές εντυπώσεις από την dba και ελπίζω να μη βάλει και αυτή λουκέτο :?
 
i easyjet telika den agorase tin dba epidi den ta brikan me to prosopiko. Enas germanos bimihanos tin agorase gia 1 EUR. I British plironi kai tin tehniki ipostiriksi gia ta epomena hronia

nomizo oti aksizi :-)
 
Σωστά, για 1 ευρώ ο Hans-Rudolf Woehrl αγόρασε την dba. Και επιπλέον η ΒΑ θα δώσει ακόμη 35 εκατ. ευρώ στην εταιρεία και θα αναλάβει το ενοίκια των 16 Β737 της εταιρείας για ένα έτος (περ. 3 εκατ. ευρώ το μήνα. :!: ). Αλλά, από την άλλη η ΒΑ θα πάρει το 25% από το κέρδος (αν υπάρξει) μέχρι το 2006.

Επιπλέον, ο νέος ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι και γνώστης της αεροπορικής σκηνής. Είχε αεροπορική εταιρεία, η οποία πριν μερικά χρόνια αγοράστηκε από την Eurowings και στο διάστημα 1994-2001 ήταν μέλος της γνωμοδοτικής επιτροπής, της... dba. :wink:
 
Top