Το ιδιο ισχυει και με την τιμη της απλης αμολυβδης στα βενζιναδικα. Ποτε δεν θα μαθουμε με τι τιμη αγοράζουν την βενζινη που εμας μας πουλανε ακριβα. Απ'οτι διαβαζω στον τυπο, επειδη οι ελεγχοι του ΥΠΑΝ (το οποιο καποια χρονια πριν ειχε ιδρυσει παρατηριο τιμων στο site του) δεν ειναι και τοσο τυπικοι, τα βενζιναδικα αντιδρουν πολυ γρηγορα στις αυξησεις λογω των γνωστων παγκοσμιοποιημενων φαινομενων (δηλαδη αμεσως μετα τις βραδυνες ειδησεις των 12 με το που λενε ποσο εκλεισε η χρηματιστηριακη τιμη του πετρελαιου στη Νεα Υορκη αλλαζουν αμεσως τιν τιμη στα βενζιναδικα) , οταν βεβαια περασει και στα δικα μας πρατηρια αυτη η αυξηση , αυτα εξακολουθουν να χρεωνουν ακριβα την βενζινη, και μετα οταν μειωθει η βενζινη, εμεις περιμενουμε να ξεπουλησουν καθε ml "ακριβου" καυσιμου που ειχαν αγορασει, κει σιγα σιγα να δουμε καμια μειωση.
ΥΓ. Για να μην πειτε οτι ειμα εκτος θεματος: Αν οντως εχει κανει hedging και για ποσο χρονο (μην ξεχνατε οτι δεν μιλαμε για μια συμφωνια, αλλα για μια διαρκη διαπραγματευση επκπληρωσης μελλοντικων συμβολαιων) δεν θα το μαθουμε ισως ποτε. Θα εχει ενδιαφερον ομως να δουμε το μικτο περιθωριο κερδους της Aegean (και καθε Aegean) για το 2005 σε συγκριση με το 2004. Πολυ απλα αν αυξηθει το μικτο περιθωριο κερδους (θεωρώντας ότι ειχαν περιπου ιδιο load factor) αυτο απλα θα σημαινει οτι οι "αυξησεις" που μας χρεωσαν το 2005, ηταν μεγαλυτερες απο την αυξηση του κοστους πτησεων (που απ'ότι φωναζουν οφειλεται στα καυσιμα.....)