Aegean Services

nick7488

First-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
814
Likes
1.149
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Φαίνεται ότι η Α3 ιδρύει νέα εταιρία με σκοπό την παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης.
 
Οι πρώτες δύο σκέψεις που μου ήρθαν στο μυαλό:

1. Είναι πολλά τα λεφτά στην επίγεια εξυπηρέτηση,
2. Το γατί που «χάθηκε» τον Μάρτιο ( όνομα δεν λέω επίτηδες ) έκανε πολλή ζημιά.
 
Κοιτα και παλια εκανε self handling μαλλον το θεμα ειναι αλλου και απτεται στο οτι μαλλον θελει σταθερο κοσμο,εκπαιδευμενο για τις πτησεις της και την ολη εξυπηρετηση και οχι συμβασεις τυπου σεζον οπου παρατηρειται συνηθως ενα μικρομπαχαλο μεχρι να μαθουν την δουλεια οι νεοι(που δεν την μαθαινουν παντα). Η αναζητηση προσωπικου απο την Goldair φετος εφτασε στο σημειο να παιζουν μεχρι και βιντεακια κατι που δεν εκανε ποτε τα προηγουμενα χρονια! Αρα της Aegean βλεπουν κατι στραβο γινεται και θελουν να προλαμβανουν καταστασεις.
 
Με τρίμηνες συμβάσεις και σε κάποια αεροδρόμια ενδεχομένως μόνο 1.5 μήνα, κανείς δεν ενδιαφέρεται να μάθει τη δουλειά. Και δεν προσλαμβάνουν και την αφρόκρεμα του εν δυνάμει εργατικού δυναμικού της χώρας.

Αντίθετα, θεωρώ ότι η Aegean θα έχει υψηλότερα στάνταρ, θα έχει σταθερούς υπαλλήλους (έστω εποχιακούς) και το προιόν θα είναι πολύ καλύτερο (εξάλλου ο πήχης έχει κατεβεί πολύ...).

Και φυσικά φαίνεται να έχει χρήμα η επίγεια εξυπηρέτηση.

Περιστατικά όπως αυτό που ανέφερθηκε από 6circles κόστισε και συνεχίζει να κοστίζει πανάκριβα στην Aegean.
 
Απορία: Δεν υπάρχει όριο μέχρι τρεις εταιρείες στα μεγάλα αεροδρόμια και σε κάποια δύο ?
Και η Α3 να φτιάξει δική της εταιρεία, πάλι θα χρειαστεί εποχικούς για λίγους μήνες. Που σημαίνει πάλι τα ίδια θα υπάρχουν.
Στα μεγάλα αεροδρόμια τουλάχιστον η Goldair, νομίζω πως έχει σταθερό προσωπικό στις πτήσεις της Α3.
Γενικά δε θα αλλάξει κάτι αν κάνει δική της εταιρεία. Προφανώς κάτι άλλο συμβαίνει.
 
Μπορεί να είναι συνδυασμός από την μια πλευρά του έχω δικό μου προσωπικό εκπαιδευμένο και με πιο σταθερή σχέση εργασίας για τους περισσότερους, άρα και έμπειρους σε βάθος χρόνου. Και από την άλλη πλευρά να διαπίστωσε πως το χαντλινγκ παρά τη δυσκολία εξεύρεσης εποχικού προσωπικού μπορεί να είναι κερδοφόρα δραστηριότητα και κόβει έτσι τον ενδιάμεσο.
Ενδεχομένως να πουλάει μετά από την πλευρά της υπηρεσίες χαντλινγκ και σε τρίτους.
 
Θα έβαζα τα λιγοστά μου σεντς στο ότι θέλουν να έχουν προσωπικό που να ξέρει τις διαδικασίες και να μην αλλάζει κάθε 3 μέρες. Επίσης κρατάει τα μισά λεφτά του handling εντός ομίλου. Δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα.
 
Βαση των αρθρων που εχουν γραφτει περιλαμβανει και συνεργασια με ηδη υπαρχουσες εταιριες( Η συμμετοχή σε οποιαδήποτε επιχείρηση, ημεδαπή ή αλλοδαπή, οποιουδήποτε εταιρικού τύπου με όμοιο ή παρεμφερή σκοπό,)αρα πιστευω οτι θελει δικα της ατομα να επιβλεπουν και να επεμβαινουν οπου βλεπουν δυσλειτουργια,καθυστερησεις και για διαδικασιες ενδοεταιρικες σχετικα με αποσκευες,πελατες,εισιτηρια κλπ που μπορει να μην ξερει ο εργαζομενος της Goldair ειδικα με τα reflight κλπ.
 
Έρχεται κ παραχώρηση νέων αεροδρομίων όποτε ίσως κλείνουν κ το μάτι στο μέλλον
 
Μάλλον για κουβά πάνε τα σενάρια.. Από το dark room:

Νέα εταιρία, την Aegean Services, δημιούργησε πριν από λίγες ημέρες η Aegean Airlines. Οι πληροφορίες που κυκλοφόρησαν στην αγορά πως η νέα εταιρία θα δραστηριοποιηθεί και στο handling δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, καθώς η διοίκηση της εταιρίας δεν έχει τέτοια πρόθεση. Στην Aegean Services θα περάσουν υποστηρικτικές δραστηριότητες που αφορούν το μη πτητικό έργο, δηλαδή εργασίες που γίνονται στο έδαφος και γι' αυτό προφανώς δημιούργησε τη σύγχυση.
 
Top