Αεροδιακομιδές με c130 και ΕΚΑΒ

oal506a

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/06/2013
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgtl
Καλή σας μέρα
είμαι πλήρωμα ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Κρήτης και θα ήθελα να σας παραθέσω ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε κατα την παραλαβή και παράδοση περιστατικών στα c130
όταν καλούμαστε να παραδώσουμε η να παραλάβουμε περιστατικά απο τα αεροσκάφη της ΠΑ οι χειριστές δεν σβήνουν τους κινητήρες με αποτέλεσμα να πρέπει να προσεγγίζουμε την πίσω πόρτα με τους κινητήρες αναμμένους.
η κατάσταση εκει πίσω απο τους κινητήρες είναι αποπνικτική με όποια συνέπεια για τους ασθενείς και εμάς .....
κατά τις συνεχόμενες εκκλήσεις μας να σβήσουν τους κινητήρες το πλήρωμα του αεροσκάφους μας ενημερώνει συνεχώς οτι αν σβήσουν δεν ειναι σίγουρο οτι θα καταφέρουν να εκκινήσουν ξανά .η ΥΠΑ σε ερώτηση που κάναμε μας ενημέρωσε οτι κανονικά οφείλει να σβήσει ,αλλα επειδή ειναι στρατιωτικό αεροσκάφος δεν έχουν αρμοδιότητα (η απάντηση ηταν τηλεφωνικός )
θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος κανονισμός που να υποχρεώνει το αεροσκάφος να σβήσει πριν προσεγγίσει το προσωπικό εδάφους .

απ οτι ξέρω στα πολιτικά αεροσκάφη αυτο δεν συμβαίνει ....
ευχαριστώ
ευχαριστώ
 

asterixx25

Business-Class-Member
Εγγραφή
17/10/2008
Μηνύματα
327
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο αεροδρόμιο της Ρόδου!
Οι χειριστές λόγω της μικρής παραμονής στην πίστα, ζητάνε απο τον πύργο να παραμείνουν με αναμμένες τις μηχανές. Ο πύργος αφού συμβουλευτεί τον αερολιμενικό έλεγχο, άλλες φορές τους το επιτρέπει, άλλες να παραμείνουν με 2 κινητήρες και άλλες καθόλου. Η προσωπική μου αντίληψη είναι οτι βρίσκεται στην δικαιοδοσία του κάθε αερολιμενικού υπαλλήλου που θα βρίσκεται βάρδια εκείνη τη στιγμή.
Πάντως στις περισσότερες των περιπτώσεων, δεν σβήνουν τους κινητήρες.
 

oal506a

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/06/2013
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgtl
το θέμα είναι για ποίο λόγο να αναπνέουμε εμείς και οι ασθενείς αυτό το καυσαέριο , αν δεν μπορεί να βάλει μπροστά ας βρουν άλλο τρόπο να κάνουν αεροδιακομιδές (αν και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί σαν χώρα χρησιμοποιούμε c130 που ειναι τόσο κοστοβόρα και οχι κατι μικρότερο όπως κάνουν οι ιδιωτικές εταιρείες )
το ερώτημα ειναι τι μπορούμε να κάνουμε για να σβήνουν .υπάρχει κάποια νομοθεσία η κανονισμός που μπορούμε να επικαλεστούμε ;;;;;η υπα πάντως μας δήλωσε αναρμόδια
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
φιλε oal506a για το καλο του ασθενους σε συμβουλευω να μην το ψαχνεις πολυ το θεμα. Αν σβησουν οι κινητηρες υπαρχει μεγαλο προβλημα να μη ξαναπαρουν μπροστα. καλυτερα λιγο καυσαεριο παρα ενας νεκρος ασθενης επειδη το αεροπλανο που τον παρελαβε χαλασε πριν επιστρεψει
 

oal506a

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/06/2013
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgtl
φίλε μου λυπάμαι αλλά δεν έχουμε σκοπό να πάθουμε καρκίνο αναπνέοντας αυτο το πράμα το οποίο δεν ειναι καθόλου λίγο....
και αν ειναι χαλασμένα τ αεροπλάνα η δεν μπορούνε ν ανταποκριθούν νομίζω οτι το καλύτερο ειναι να βρουν άλλη λύση και οχι αυτή ....
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
υπαρχουν ενα εκατομυριο λογοι για να πεθανει καποιος.. οχι επειδη παντως μια φορα το μηνα, εστω μια φορα την βδομαδα αναπνεει καυσαερια αεροπλανου για 3 λεπτα...
 

oal506a

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/06/2013
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgtl
νομίζω οτι χάσαμε το νόημα του θέματος
το ερώτημα είναι αν υπάρχει κανονισμός σχετικός για την ασφάλεια μας
και
ΔΕΝ ειναι μόνο 3 λεπτά είναι πολύ παραπάνω και δεν είναι ασφαλές ούτε για εμάς ούτε για τους ασθενείς ....
 

flying Doc

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2007
Μηνύματα
1.771
Likes
181
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
oal506a":1s38e9s8 said:
το ερώτημα είναι αν υπάρχει κανονισμός σχετικός για την ασφάλεια μας

Δεν υπάρχει. Από τη στιγμή που τίθεται θέμα επανεκκίνησης του κινητήρα και κατ' επέκταση κίνδυνος για το πλήρωμα και τους επιβάτες/ασθενείς του αεροσκάφους, ο κυβερνητης που είναι ο μόνος υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβαίνοντες κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ όσα γραφονται στο manual κι εχει μάθει και στην εκπαίδευση....

Roger and out.
 

Orfeas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
18/06/2009
Μηνύματα
89
Likes
14
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πρώτα απ' όλα παραδέχομαι οτί είμαι εντελώς άσχετος σε τεχνικά θέματα.
Αλλά μου γεννιέται η απορία, πώς είναι δυνατόν σε αεροπλάνο, και ιδιαίτερα σε στρατιωτικό που η λογική λέει οτί έχουν μεγαλύτερες αντοχές, να θεωρείται αβέβαιη η εκκίνηση του κινητήρα μετά το κλείσιμό του; Και πώς αυτό το θέμα δεν παρουσιάζεται και στο αρχικό σκέλος;
 

oal506a

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/06/2013
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgtl
απ ότι κατάλαβα ο χειριστής κάνει το καλύτερο και ασφαλέστερο για το πλήρωμα και το αεροσκάφος του
οπότε και εμείς θα πρέπει κάνουμε το καλύτερο για την ασφάλεια μας και του ασθενή μας(όπωες έχουμε μάθει στην εκπαίδευση μας :D :D :!: ).... δηλαδή να μην προσεγγίζουμε αν δεν υπάρχει ασφάλεια..δηλαδή αν δεν σβήσει.... κανείς δεν μπορεί να μας υποχρεώσει να το κάνουμε αφού δεν υπάρχει σχετικός κανονισμός.....και ο καθ ένας ας αναλάβει τις ευθύνες του
ευχαριστώ για την ενημέρωση.
 
Top