Αεροδιακομιδές με c130 και ΕΚΑΒ

Μήπως απλα το κάνει για λόγους εξοικονόμησης χρόνου; Για φαντασου κάθε φορα να βάζει έναν-έναν και τους τεσσερις κινητήρες του C-130 πριν την αναχώρηση. Αυτα τα -τουλάχιστον- 5 λεπτά δεν είναι καλο να εξοικονομηθούν όταν μιλάμε για μια επείγουσα αεροδιακομιδη;
Επίσης, δεν λέει πουθενά ότι δεν είναι ασφαλές να προσεγγίσεις ένα ελικοφορο που έχει τους κινητήρες σε ground idle και να επιβιβαστεις/φορτώσεις κάτι σε αυτο. Έχει μεν ένα αυξημένο ρίσκο σαν operation, αλλα παρατυπο δεν είναι σε καμμια περίπτωση.

ΥΓ: Η δικαιολογία ότι "δεν τους σβήνει μήπως και δεν του ξαναπάρουν μπρος" είναι τουλάχιστον ηλίθια, και αποκλείεται να την έχει πει άνθρωπος της ΠΑ, πόσο μάλλον χειριστής.

ΥΓ2: Αγαπητε OAL506, δεν νομίζω ότι επιχειρησιακά σου πέφτει λόγος για το πως θα λειτουργησει ο άλλος το αεροπλάνο του. Είναι σαν να έρθει ο χειριστής του
C-130 και να σου πει πως θέλει αυτός να δουλεύεις εσύ το ασθενοφόρο σου. Οι λόγοι που επικαλεισαι δεκτοί, αλλα ετσι είναι η φύση της δουλειάς, απλα το δέχεσαι, και παίρνεις ΕΣΥ οσσο καλύτερα μετρα προσωπικης προστασιας μπορείς. Η ταπεινή μου
γνώμη.
 
seven4 seven αυτή δικαιολογία μας δίνεται συνεχώς απο το πλήρωμα τους αεροσκάφους και μάλιστα πολλές φορές μέσο του πύργου και του follow me που μας συνοδεύει(προσωπικά το εχω ακούσει απο το scaner μου) . αλλά γενικά νομίζω οτι έχεις απόλυτο δίκιο στην τοποθέτηση σου βέβαια και δεν μου πέφτει λόγος για το τι θα κάνει ο πιλότος με το αεροσκάφος του ,αλλά κοιτάμε και εμείς την δικιά μας ασφάλεια ,και πίστεψε με ειναι πολύ άσχημα εχει πίσω ,να σου πω μονο οτι συνάδελφος με άσθμα έπαθε έντονη δύσπνοια μια μέρα και αναγκάστηκε να πάει νοσοκομείο και πολλά άλλα ... το λιγότερο ειναι οτι πρέπει να αλλάξουμε ρούχα μετά γιατι βρωμάμε όλο το 8ωρο και να αφήσουμε για καμια ώρα τ ασθενοφόρο ανοικτό να ξεβρομίσει
μακάρι να υπήρχε κάποιο μέσο αυτοπροστασίας όπως λες θα έλυνε νομίζω το πρόβλημα αλλά δε νομίζω να υπάρχει ,εμείς τουλάχιστον δεν έχουμε κάτι

ΥΓ idle mode δεν βάζουν πάντα ..
 
Αποκλείεται να μην έχει τους κινητήρες σε idle!

Όσο για το "εάν σβήσουν μπορεί να μην ξαναπάρουν" δεν πιστεύω ότι έχει καμία σχέση με την αξιοπιστία των κινητήρων.
Eικάζω (καθώς δεν έχω γνώση των συγκεκριμένων κινητήρων) ότι μπορεί να είναι κάποιο operating limitation που έχουν από τον κατασκευαστή τους.
Μετά το σβήσιμο της τουρμπίνας αναπτύσσονται εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες στον πυρήνα της. Για τον λόγο αυτό, πολλές φορές οι χειριστές μετά το σβήσιμο κατεβαίνουν και γυρίζουν τις προπέλες με το χέρι προκειμένου να απεγκλωβίσουν τα καυτά καυσαέρια από το εσωτερικό τους.

Ενδεχομένως λοιπόν, να υπάρχει κάποιος περιορισμός ο οποίος να λέει πως εάν δεν παρέλθει ένα χρονικό διάστημα ώστε να ψυχθεί ο κινητήρας, να μην επιτρέπεται η επανεκκίνησή του ώστε να αποφευχθεί η πιθανότητα ενός hot start με καταστροφικές συνέπειες.

Επαναλαμβάνω πως δεν έχω γνώση του συγκεκριμένου κινητήρα, όμως αυτή η εξήγηση μου ακούγεται λογική βάσει των τεχνικών μου γνώσεων.
 
εχει να κανει με την κοπωση του κινητηρα. καθε φορα που σβηνει και ξαναναβει η θερμοκρασια πεφτει και ξανανεβαινει, η πιεσεις πεφτουν και ξανανεβαινουν, τα μεταλλα καταπονουνται απο τις αυξομιωσεις των φορτιων. Επειδη εχω ταξιδεψει απειρες φορες με C-130 οποτε ακουω να σβηνει τους κινητηρες κανω το σταυρο μου να ξαναπαρουν μπροστα γιατι εχω ξεμεινει ουκ ολιγες φορες σε ακυρα μερη.
 
Το Ίδρυμα Σταύρου Νιάρχου ανακοίνωσε δωρεά €200 εκατομ. για υποδομές στον χώρο της υγείας. Μέρος της δωρεάς αποτελεί και η προμήθεια "πτητικού στόλου" για αεροδιακομιδές

:arrow: iefimerida
 
Top