Αεροπορικό δυστύχημα στη Μαδρίτη

valentinovissi

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/07/2008
Μηνύματα
1.561
Likes
78
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LCLK
Δηλαδη αν γυρο απο το αεροδιαδρομο ηταν στο ιδιο επιπεδο το εδαφος δν θα γινοταν το δυστηχημα????
 

Adverse Yaw

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/08/2007
Μηνύματα
18
Likes
0
Γυρω απο τον αεροδιαδρομο ΔΕΝ υπαρχει εδαφος.
 

valentinovissi

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/07/2008
Μηνύματα
1.561
Likes
78
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LCLK
Adverse Yaw":gmwvg2e7 said:
Γυρω απο τον αεροδιαδρομο ΔΕΝ υπαρχει εδαφος.

Καλυτερα ας περιμενουμε να βγει το πορισμα και μετα να λεμε για την κατασταση του αεροδιαδρομου η του πιλοτου,γεγονος ειναι οτι χαθηκαν τοσες ζωες.
 

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
148
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
valentinovissi":3p3tnsjj said:
Adverse Yaw":3p3tnsjj said:
Γυρω απο τον αεροδιαδρομο ΔΕΝ υπαρχει εδαφος.

Καλυτερα ας περιμενουμε να βγει το πορισμα και μετα να λεμε για την κατασταση του αεροδιαδρομου η του πιλοτου,γεγονος ειναι οτι χαθηκαν τοσες ζωες.

ΞΥΠΝΑ! Αλλο αεροδιάδρομος και άλλο αεροδρόμιο ή διάδρομος Α/Π! Σε αυτό σε διόρθωσε ο Adverse Yaw!
 

valentinovissi

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/07/2008
Μηνύματα
1.561
Likes
78
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LCLK
Καλα ντε κακη χρηση ελληνικων εκανα, :p
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
Δεν θέλω να δημιουργούνται παραννοήσεις.

Το προκαταρκτικό πόρισμα από τους Ισπανούς διερευνητές έχει ήδη βγεί. Δεν μιλάμε πιά για "φήμες" και κουτσομπολιά.
Οι πιλότοι:
α) δεν κατέβασαν τα φλάπς για απογείωση
β) Δεν έκαναν ή δεν έκαναν σωστά το τσέκλιστ πρό-απογείωσης (που θα τους θύμιζε τα φλάπς που είχαν ξεχάσει).
γ) Δεν λειτούργησε η προειδοποιητική δικλείδα ασφαλείας για απογείωση χωρίς φλάπς.

Το αεροπλάνο στολάρισε αμέσως μετά την απογείωση.

Και προσθέτω εγώ (πράγμα που μπορεί να δούμε στις δευτερεύουσες αιτείες του τελικού πορίσματος) ότι το ατύχημα θα μπορούσε να είχε κάποιους επιζώντες (έστω και λίγους), αν το αεροπλάνο δεν έπεφτε στο γκρεμό που υπήρχε εντός της περιμέτρου του αεροδρομίου.

Δεν υποννοώ ότι ο γκρεμός φταίει για το ατύχημα.

Παρεπιπτόντως, και δύο φωτό του σημείου του ατυχήματος (αν΄μεσα στους δύο διαδρόμους), που τράβηξα σήμερα. ΤΟ αεροπλάνο είχε απογειωθεί από τον διάδρομο του πάνω μέρους της φωτό, με φορά από αριστερά πρός τα δεξιά.
[album]15299[/album]

[album]15298[/album]

Η περιοχή με το πιό σκούρο χρώμα, είναι το σημείο της μεγάλης πυρκαγιάς.

Εδώ όλο το αεροδρόμιο :

[album]15300[/album]


Τέλος, να θυμήσω ότι (δυστυχώς), πρίν από 20 χρόνια είχε γίνει ακριβώς το ίδιο δυστήχημα με το ίδιο τύπο αεροσκάφους, της NWA στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ. Το πλήρωμα ξέχασε τα φλάπς και δεν έκανε σωστά το τσεκλίστ. Η προειδοποιητική δικλείδα ΠΑΛΙ δεν είχε δουλέψει. Οι φήμες λέγανε τότε ότι το πλήρωμα είχε τραβήξει την ασφάλεια του συστήματος στην προηγούμενη προσγείωση για να αποφύγουν την ενοχλητική κόρνα και ξέχασαν να την ξανασυνδέσουν, με αποτέλεσμα το σύστημα να ήταν εκτός ρεύματος.

Το να συμβαίνει ένα ατύχημα είναι πολύ κακό. Το να συμβαίνει για δεύτερη φορά για τους ίδιους λόγους είναι τρείς φορές χειρότερο.
 

valentinovissi

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/07/2008
Μηνύματα
1.561
Likes
78
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LCLK
Συμφωνω μαζι σου τα ατυχηματα οταν γινονται ΠΡΕΠΕΙ να μας μαθαινουν και να μην ξαναγινονται.
 

kleopatra

Business-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2007
Μηνύματα
397
Likes
7
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgav
Δε μπορώ ούτε να το διανοηθώ, την πιθανότητα να '' ξέχασαν '' να εκτείνουν τα φλαπς ή να μην έκαναν το pre-flight check τους πριν την απογείωση..
 

flyer

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/03/2007
Μηνύματα
93
Likes
2
Δηλαδη

βλεπουμε τα αποτελεσματα του αυξημενου ανχους του πληρωματος

:(

:(
 

Captain Tromaras

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
22/05/2007
Μηνύματα
35
Likes
0
Μάλλον βλέπουμε κλασσικό παράδειγμα βιασύνης , που έχουν όλοι όταν υπάρχει πίεση κατά την ώρα της εργασίας .
Η δικλείδα ασφάλειας (config warning) δεν λειτουργεισε και εγινε το κακο.
Απο εκει και περα με χαντακι ή οχι μετα τον (αερο) :rolleyes: διάδρομο δεν νομίζω ότι έπαιξε και φοβερό ρολό στην καταστροφή .
Μην ξεχνάμε ότι το Md θα είχε 7-10 τόνους καύσιμο και σε συνδυασμό με την ζεστή 28+ δεν ήταν και ότι καλύτερο

Επίσης οι περισσότεροι (δύστυχοι) επιβάτες μάλλον από την φωτιά θα απεβίωσαν παρά από
το crash...
 
Top