Αεροπορικό δυστύχημα στη Μαδρίτη

Δηλαδη αν γυρο απο το αεροδιαδρομο ηταν στο ιδιο επιπεδο το εδαφος δν θα γινοταν το δυστηχημα????
 
Γυρω απο τον αεροδιαδρομο ΔΕΝ υπαρχει εδαφος.
 
Adverse Yaw":gmwvg2e7 said:
Γυρω απο τον αεροδιαδρομο ΔΕΝ υπαρχει εδαφος.

Καλυτερα ας περιμενουμε να βγει το πορισμα και μετα να λεμε για την κατασταση του αεροδιαδρομου η του πιλοτου,γεγονος ειναι οτι χαθηκαν τοσες ζωες.
 
valentinovissi":3p3tnsjj said:
Adverse Yaw":3p3tnsjj said:
Γυρω απο τον αεροδιαδρομο ΔΕΝ υπαρχει εδαφος.

Καλυτερα ας περιμενουμε να βγει το πορισμα και μετα να λεμε για την κατασταση του αεροδιαδρομου η του πιλοτου,γεγονος ειναι οτι χαθηκαν τοσες ζωες.

ΞΥΠΝΑ! Αλλο αεροδιάδρομος και άλλο αεροδρόμιο ή διάδρομος Α/Π! Σε αυτό σε διόρθωσε ο Adverse Yaw!
 
Καλα ντε κακη χρηση ελληνικων εκανα, :p
 
Δεν θέλω να δημιουργούνται παραννοήσεις.

Το προκαταρκτικό πόρισμα από τους Ισπανούς διερευνητές έχει ήδη βγεί. Δεν μιλάμε πιά για "φήμες" και κουτσομπολιά.
Οι πιλότοι:
α) δεν κατέβασαν τα φλάπς για απογείωση
β) Δεν έκαναν ή δεν έκαναν σωστά το τσέκλιστ πρό-απογείωσης (που θα τους θύμιζε τα φλάπς που είχαν ξεχάσει).
γ) Δεν λειτούργησε η προειδοποιητική δικλείδα ασφαλείας για απογείωση χωρίς φλάπς.

Το αεροπλάνο στολάρισε αμέσως μετά την απογείωση.

Και προσθέτω εγώ (πράγμα που μπορεί να δούμε στις δευτερεύουσες αιτείες του τελικού πορίσματος) ότι το ατύχημα θα μπορούσε να είχε κάποιους επιζώντες (έστω και λίγους), αν το αεροπλάνο δεν έπεφτε στο γκρεμό που υπήρχε εντός της περιμέτρου του αεροδρομίου.

Δεν υποννοώ ότι ο γκρεμός φταίει για το ατύχημα.

Παρεπιπτόντως, και δύο φωτό του σημείου του ατυχήματος (αν΄μεσα στους δύο διαδρόμους), που τράβηξα σήμερα. ΤΟ αεροπλάνο είχε απογειωθεί από τον διάδρομο του πάνω μέρους της φωτό, με φορά από αριστερά πρός τα δεξιά.
[album]15299[/album]

[album]15298[/album]

Η περιοχή με το πιό σκούρο χρώμα, είναι το σημείο της μεγάλης πυρκαγιάς.

Εδώ όλο το αεροδρόμιο :

[album]15300[/album]


Τέλος, να θυμήσω ότι (δυστυχώς), πρίν από 20 χρόνια είχε γίνει ακριβώς το ίδιο δυστήχημα με το ίδιο τύπο αεροσκάφους, της NWA στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ. Το πλήρωμα ξέχασε τα φλάπς και δεν έκανε σωστά το τσεκλίστ. Η προειδοποιητική δικλείδα ΠΑΛΙ δεν είχε δουλέψει. Οι φήμες λέγανε τότε ότι το πλήρωμα είχε τραβήξει την ασφάλεια του συστήματος στην προηγούμενη προσγείωση για να αποφύγουν την ενοχλητική κόρνα και ξέχασαν να την ξανασυνδέσουν, με αποτέλεσμα το σύστημα να ήταν εκτός ρεύματος.

Το να συμβαίνει ένα ατύχημα είναι πολύ κακό. Το να συμβαίνει για δεύτερη φορά για τους ίδιους λόγους είναι τρείς φορές χειρότερο.
 
Συμφωνω μαζι σου τα ατυχηματα οταν γινονται ΠΡΕΠΕΙ να μας μαθαινουν και να μην ξαναγινονται.
 
Δε μπορώ ούτε να το διανοηθώ, την πιθανότητα να '' ξέχασαν '' να εκτείνουν τα φλαπς ή να μην έκαναν το pre-flight check τους πριν την απογείωση..
 
Δηλαδη

βλεπουμε τα αποτελεσματα του αυξημενου ανχους του πληρωματος

:(

:(
 
Μάλλον βλέπουμε κλασσικό παράδειγμα βιασύνης , που έχουν όλοι όταν υπάρχει πίεση κατά την ώρα της εργασίας .
Η δικλείδα ασφάλειας (config warning) δεν λειτουργεισε και εγινε το κακο.
Απο εκει και περα με χαντακι ή οχι μετα τον (αερο) :rolleyes: διάδρομο δεν νομίζω ότι έπαιξε και φοβερό ρολό στην καταστροφή .
Μην ξεχνάμε ότι το Md θα είχε 7-10 τόνους καύσιμο και σε συνδυασμό με την ζεστή 28+ δεν ήταν και ότι καλύτερο

Επίσης οι περισσότεροι (δύστυχοι) επιβάτες μάλλον από την φωτιά θα απεβίωσαν παρά από
το crash...
 
Top