Αγοραστή για την Ολυμπιακή αναζητά ο Βγενόπουλος

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Χωρίς να είμαι ειδικός στο μάρκετινγκ θεωρώ οτι εάν το κάνει, το κάνει σε πλέον κατάλληλη περίοδο. Έτσι πως είναι ΕΛΒΕΛ σε ότι αφορά την λειτουργία του αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη της αεροπορικής αγοράς διότι έχει θεσπίσει σημαντικά και ακριβά τέλη.
Εάν ας πούμε κάποιος άραψ η κινέζος μάγκας τα πάρει πακέτο θα κάνει κατά την ταπεινή μη ειδική γνώμη μου τους λεγόμενους "παπάδες"
"Παπάδες" είναι ένα απόλύτο μέγεθος το οποίο ουδεμία σχέση έχει με την ανατολική ορθόδοξη εκκλησία και αποτελεί την μόνη μονάδα μέτρησης που βρίσκεται ένα μέγεθος πρίν το συν πλη άπειρο :twisted:
 
Χωρίς να μπορώ να προβλέψω τι θα βγάλουν τα οικονομικά αποτελέσματα, φαίνεται οτι στο τέλος του 2011 δεν θα έχει πλεον ζημιές η Olympic και από το 2012 θα έχει κερδοφορία... Γιατί να θέλει ένας επιχειρηματίας να πουλήσει μια εταιρία την στιγμή που θα αρχίσει να είναι κερδοφόρα; Τόσα πιο πολλά θα βγάλει από την πώληση από το να την κράταγε και να έπερνε τα κέρδη;
 
Εγώ πάλι έχω την αίσθηση ότι τα αποτελέσματα θα είναι απογοητευτικά. Αν και δεν ξέρω πως τα πήγαν την καλοκαιρινή περίοδο, οι ζημιές μειώθηκαν κατά ένα μεγάλο μέρος από την πώληση των slots. Αναλογικά με τη μείωση των προορισμών μειώθηκαν και οι ζημιές. Δε νομίζω ότι κατάφεραν να πιάσουν το breakeven σε κάθε δρομολόγιο. Μακάρι να με διαψεύσεουν τα αποτελέσματα τα οποία είναι γνωστά στη διοίκηση από τον προηγούμενο μήνα, άρα ήταν γνωστά και στον κ. Καρακαδά.
 
dvixos":nkjr299f said:
Χωρίς να είμαι ειδικός στο μάρκετινγκ θεωρώ οτι εάν το κάνει, το κάνει σε πλέον κατάλληλη περίοδο. Έτσι πως είναι ΕΛΒΕΛ σε ότι αφορά την λειτουργία του αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη της αεροπορικής αγοράς διότι έχει θεσπίσει σημαντικά και ακριβά τέλη.
Εγώ πάλι έχω αρχίσει και πιστεύω ότι τα ακριβά τέλη του Μπένι τελικά έχουν προστατεύσει τις 2 legacy μας. Μπορεί να είναι ακριβά και να στερούν έσοδα κτλ. αλλά σε περίπτωση που κατέβουν τι γίνεται? Αν εμφανιστούν ξαφνικά Ryan και Wizz + την ΕΖΥ πώς θα τη βγάλουν καθαρή? Πανωλεθρία θα πάθουν ειδικά με τη δεδομένη οικονομική κατάσταση.
 
Το newsbomb ανήκει στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο ο οποίος και για την τρύπα του Όζοντος τον Βγενοπουλο κατηγορεί....
 
MIG: Πώληση των θυγατρικών MIG Aviation UK και MIG Aviation 3

Όπως φαίνεται η MIG αφού δεν κατάφερε να πουλήσει την ΟΑ πούλησε τις εταιρείες που τους ανήκουν τα αεροσκάφη με μικρή ζημιά αλλά με σημαντική ενίσχυση της ρευστότητας της. Άρα μετά την πώληση και των slots που είχε η ΟΑ στα μεγάλα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια του μένει η εταιρεία με 6 κύκλους και σχεδόν μηδενικά κεφάλαια αφού κουβαλάει ζημιές από τα πρώτα 2,5 χρόνια. Βέβαια στον ισολογισμό δείχνει ακόμα κάποια "αύλα περιουσιακά στοιχεία" €31 εκατ. (ίσως κάποια slots στο JFK;;;) που ίσως του δώσουν κάτι αν προχωρησει σε πώληση, διάλυση, εκκαθάριση ή ότι άλλο προκύψει. Η αποεπένδυση συνεχίζεται!

Πηγή:www.capital.gr
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1547004
 
Αυτο εχει γινει εδω και καιρο νομιζω... Και απ'οσο εχω καταλαβει δεν ειναι πλανο "αποεπενδυσης-πωλησης" αλλα μερος της στρατηγικης μειωσης εξοδων. Νομιζω θα γινουν και αλλες κινησεις!
 
Αυτό έγινε σήμερα και είναι κομμάτι του πλάνου αποεπένδυσης για ενίσχυση της ρευστότητας της MIG. Με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούσε αυτό τη στρατηγική μείωσης εξόδων; Γιατί το μόνο εξοδο που θα μειωθεί είναι το χρηματοοικονομικό αφού θα μειωθεί ο δανεισμός της μητρικής. Η ΟΑ θα συνεχίζει να πληρώνει μισθώματα όπως έκανε από την ίδρυση της.
 
Απότι καταλαβαίνω, προχώρησε σε sale-and-lease-back για τα ιδιόκτητα 10 Dash8-400Q και 4 Dash8-100.

Εγώ απλά υποθέτω πως χρειάζονταν ρευστό ($131,6 εκατ ευρώ για την ακρίβεια?). Τα χει γράψει ο mxnk πως η εταιρεία από την αρχή της δραστηριότητάς της πραγματοποιούσε αφαίμαξη από τη μητρική εταιρεία...

Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί κάτι τέτοιο μειώνει τα έξοδα (και δη μακροπρόθεσμα), αφού τα αεροσκάφη πλέον θα πρέπει να ενοικιάζονται.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top