AIA επεκτάσεις

Φαντάσου οτι το διάβασα το αρθρο αλλά μου φάνηκε all over the place και το αγνοήσα.

“Θέλω να πιστεύω ότι ο νέος αεροσταθμός αν και όποτε κατασκευαστεί θα είναι εκτός από λειτουργικός ( βλέπε διπλές φυσούνες για widebodies ) και με απείρως καλύτερη αισθητική από αυτό που έχουμε σήμερα.”

Ωραίο θα ήταν.
 
Γρηγορα ανακλαστικά επιδεικνύει για ακόμη μια φορά η διοίκηση του ΔΑΑ.
Βλέποντας την αλματώδη αύξηση της επιβατικής κίνησης για εφέτος ( πάμε για 28 εκατ. φέτος ) αποφάσισε να προβεί σε κοσμογονικές κινήσεις για να διασφαλισει ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας θα αποκτήσει τις υποδομές που θα το καταστήσουν αεροπορικό πρωταθλητή στην Ευρώπη.

Δείτε τι σχεδιάζουν εδώ: Προς αξιοποίηση δύο mega εκτάσεις στο «Ελ. Βενιζέλος» - Σενάρια για εμπορικά και θεματικό πάρκο | Ειδήσεις για την Οικονομία | newmoney

Τρέμε Changi !
 
Αρα δεν θα κάνουν καμια επεκταση στο τερμιναλ?
 
Μα τι δεν καταλαβαίνετε; Το νέο terminal θα είναι και εμπορικό κέντρο. Θα πληρώνεις πουκάμισο-παλτό-παπούτσια και θα φεύγεις κατευθείαν για το gate μέσα από το κατάστημα. Τα gates δε θα έχουν καν αρίθμηση, αλλά το όνομα του κάθε καταστήματος. :mrgreen:
Το κορυφαίο στο άρθρο είναι η σύγκριση μεταξύ BLL (!) και SIN για την ύπαρξη θεματικών πάρκων και εμπορικών κέντρων στην ευρύτερη περιοχή. Παρεμπιπτόντως το Billund είναι κωμόπολη και το BLL αντίστοιχα μικρό. Η ύπαρξη Legoland οφείλεται στο γεγονός ότι η έδρα της Lego είναι στο Billund... :3:
 
Last edited:
Κάπου πήρε το αυτί μου ότι το 2077 θα γίνει επέκταση του αεροσταθμού 18 μέτρα προς τα βόρεια που θα δημιουργήσει μια θέση στάθμευσης ( χωρίς φυσούνα ) για ένα ( 1 ) Learjet.

Αυτά προς ενημέρωση του αχάριστου και ανυπόμονου ταξιδιωτικού κοινού.....
 
Οι επεκτασεις που σχεδιαζονται να ομολογησω ειναι της πλακας.. Η επιβατικη κινηση θα φτασει σε αλλο επιπεδο σε 1-2 χρονια και επρεπε ηδη να εχει ξεκινησει περαν των επεκτασεων και ενα νεο μικρο τερμιναλ να πανε τα τσαρτερ και τα loCo που δεν εχουν πολλες απαιτησεις και να αποσυμφορηθει το ΜΤΒ.Αλλα ειπαμε τα κεφαλια του ΑΙΑ μονο τα μπονους τους κοιτανε και να κανουν την ζωη επιβατων,εργαζομενων πιο δυσκολη.
 
Γειά σου AirServ,
χωρίς να γνωριζόμαστε καταλαβαίνω από το ύφος σου, το οποίο εκλαμβάνω κάπως επιθετικά ή μαχητικά, ότι πρέπει να έχεις αγανακτήσει. Η ιδέα του ξεχωριστού τερματικού για ναυλωμένες και χαμηλού κόστους πτήσεις με βρίσκει σύμφωνο, καθώς πράγματι είναι διαφορετικές οι ανάγκες. Όσον αφορά στην πρόβλεψη για την επιβατική κίνηση, συμμερίζομαι την αισιοδοξία και τη θετική διάθεση, αλλά με μέτρο. Η υπέρμετρη και ταχύτατη ανάπτυξη μερικές φορές προκαλεί φθίνουσα ποιότητα. Όπως αν χτίσεις ένα σπίτι βιαστικά και με τα φθηνότερα, αλλά μέτριας ποιότητας υλικά. Για τους διευθυντές του AIA και το σχεδιασμό τους δε μπορώ να λάβω θέση καθώς δεν τους γνωρίζω προσωπικά. Μπορώ πάντως να φανταστώ ότι το έργο τους οπωσδήποτε δεν είναι εύκολο και ίσως να χρειάζονται περισσότερο χρόνο και προπαντός καλύτερη ενημέρωση και επικοινωνία. Από την κάποια εμπειρία που διαθέτω μπορώ να πω ότι η επικοινωνία σε επιχειρήσεις, ειδικά διεθνείς όπως ένα αεροδρόμιο, είναι σημαντικότατος παράγοντας. Έχω επίσης διαπιστώσει ότι τα "κεφάλια" όπως λες πολλές φορές είναι τόσο γεμάτα ή δεν έχουν πλήρη εικόνα και ενημέρωση που αδυνατούν να αντιδράσουν κατάλληλα και καίρια. Η επικοινωνία γενικά περνάει μια κρίση στις μέρες μας, οπότε ας είμαστε λίγο πιο επιεικείς και υπομονετικοί. Αν έχεις κι άλλες ιδέες για το πως μπορούν να γίνουν καλύτερα τα πράγματα, γιατί να μη στείλεις ένα email στο αεροδρόμιο; μερικοί αρμόδιοι είναι ανοιχτοί για προτάσεις από νεότερα, πιο ξεκούραστα μυαλά.
 
Το λεγομενο εξτρα τερμιναλ θα μπορουσε να ειναι εστω μια προκατ λυση χωρις πολλα πολλα φτιασιδια οπου εαν δεν επιτυχει το ολο εγχειρημα να μπορει να ξηλωθει( Ισως λαθος παραδειγμα αλλα δες ολες τις προκατ κατασκευες στους Ολυμπιακους του Λονδινου που μετα το περας των αγωνων αποσυναρμολογηθηκαν και μεταφερθηκαν αλλου η κατασκευες τυπου ΙΚΕΑ με την αναλογη διαρυθμιση) η και να αποκτησει αλλη χρηση. Να φερω το παραδειγμα αυτου του κτιριου στον Βορρα που εφαγαν 2 position και στην ουσια ειναι αχρηστο; Εγω σαν επιβατης και σχεδον τακτικος επισκεπτης λογω της δουλειας με ταξιδια βλεπω ενα αεροδρομιο παρωχημενο με ΠΑΡΑ πολλες ελλειψεις και ατελειες οπου εχει παρει γραμμη το φαινεσθαι οχι το πραττειν και λυνω. Ειδικα στις αφιξεις εντος Σενγκεν μου εχει τυχει να καθοδηγησω επιβατες προς την εξοδο και να τους δινω οδηγιες για τα gate που θελουν να πανε! Να μην μιλησω για τους δρομους οπου ειδικα εκει στο ΜΤΒ πρεπει να εχουν να στρωθουν με ασφαλτο δεν ξερω ποσα χρονια μιας και οταν βρεχει εστω και με χαμηλη ενταση μαζευονται λιμνες νερου! Καλη η αυξηση της κινησης,καλες κινησεις να φερεις και αλλες εταιριες που δεν θα ερχοντουσαν ΠΟΤΕ αλλα πρεπει το προιον σου να εχει την καταλληλη εικονα και το κυριοτερο να ειναι τεχνικα αρτιο. Οσο για τα email αγαπητε μου οι ιδεες μου πρεπει να πληρωνονται και οχι να στελνω email με προτασεις-λυσεις και καποιοι να τα καρπωνονται προς ιδιον οφελος παρουσιαζοντας τα ως δικες τους εμπνευσεις.Αυτο ως προς τα ανοιχτα μυαλα.
ΥΓ Οποιος εχει ερθει απο τα fox κατω στο cargo με λεωφορειο στο ΜΤΒ θα θεωρησει οτι το λεωφορειο για Λεστινιτσα κουναγε λιγοτερο να πω την αληθεια.
 
Last edited:
Προφανώς έχεις κάνει σκέψεις πάνω στο θέμα κι έχεις μια συγκεκριμένη πρόταση. Θα μπορούσες λοιπόν να στείλεις μια επιστολή στη διεύθυνση του αεροδρομίου με κάποιες βασικές πληροφορίες χωρίς να δώσεις λεπτομέρειες για την ιδέα σου αναφέροντας παράλληλα το ποσό που θεωρείς κατάλληλο ως αμοιβή. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να στείλεις και μια κοινοποίηση/αντίγραφο στο υπουργείο μεταφορών, ενδεχομένως μπορούν να διαθέσουν ποσά από ταμεία ανάπτυξης κλπ. Ή να μιλήσεις με μια τράπεζα που προωθεί νέες ιδέες και ενδεχομένως να συγχρηματοδοτήσει το έργο ή την ιδέα σου. Θα μπορούσε να είναι σε μορφή επιδότησης, εφάπαξ αμοιβής ή συμμετοχής σε τυχόν έσοδα από τη λειτουργία του. Η συμφωνία είναι αμφίπλευρη και μερικοί φορείς είναι ευέλικτοι και ανοιχτοί σε νέες μορφές συνεργασίας, άλλοι λιγότερο. Δε χάνεις πάντως τίποτα να δοκιμάσεις. Φτάνει να μην απογοητευτείς. Μια προσπάθεια κάνεις, αν πετύχει πολύ ωραία, αν όχι προχωράς σε κάτι άλλο.
 
Μα οι σκεψεις μου ειναι προφανεις και οποιος ασχολειται με θεματα διευθετησης χωρων αεροδρομιου και βελτιωσεις ως επαγγελματιας και υπαλληλος του ΑΙΑ θα τα ειχε διαπιστωσει με μια μονο βολτα.Εγω πιστευω οτι εχουν κατσει πανω στην αργομισθια τους και απλως καθε μηνα πεφτει το μπαγιοκο! Δεν μπορει πχ να εισαι προεδρος η μελος του ΔΣ και να κατεβαινεις κατω να πας με αμαξι σε ενα σημειο και να μην παρατηρεις οτι το οδοστρωμα ειναι ολο σαμαρακια και λακουβες λογω του βαρους των λεωφορειων και των λοιπων βαρεων οχηματων.Ας παραδεχτουμε επιτελους οτι το μονο που τους νοιαζει ειναι οι εισπραξεις πλεον και οχι την βελτιστοποιηση των χωρων και αισθητικα και πρακτικα οχι μονο για τους επιβατες αλλα και για οσους εργαζονται εκει μεσα και το θεμα μου δεν ειναι η αμοιβη αλλα η συγκριση με αεροδρομια του εξωτερικου οπου η πληροφορηση για τους επιβατες και οι σημανσεις ειναι οι σωστες και οχι οπως πχ στην Ιντρα Σενγκεν που στην εξοδο το γραφειο του Τελωνειου ειχε βαλει πινακιδα μονο του με επεξηγηση για εξοδο και για τα gate των αναχωρησεων!
 
Top