Sky Express Airbus A320 Family

Αυτα τα αεροπλανα ειχαν βγει σε «δημοπρασια» απο την airbus μετα την αποτυχια παραδοσης τους στην air asia. Οποτε η τιμη θα ηταν σιγουρα πολυ χαμηλοτερη «για να φυγουν»...
Οικονομικες καταστασεις δημοσιευει καπου η «Κρητικές Αεροπορικές Εκμεταλλεύσεις» αραγε...;
 
Τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία για το 2018
 

Attachments

  • Sky2018.pdf
    2,8 MB · Προβολές: 176
Χαμηλό σχετικά κόστος αγοράς/ενοικίασης, χαμηλό (αναλογικά με άλλους τύπους) κόστος λειτουργίας/συντήρησης (χωρίς υποχρέωση βαριάς συντήρησης για μεγάλο διάστημα), χαμηλό (υποθέτω) κόστος μισθοδοσίας...ίσως είπαν να αρπάξουν την ευκαιρία και ποντάρουν στο ότι θα τους βγει. Από τις κλασικές γραμμές φιλέτα και με δίκτυο εσωτερικού να υποστηρίζει connections εντός της εταιρίας και όχι interline (οπότε περισσότερο έσοδο στην τσέπη), θεωρώ ότι δεν είναι και πολύ μεγάλο το ρίσκο, ακόμα και εν μέσω πανδημίας. Μακάρι να τους βγει!
 
Ειδικά το κόστος μισθοδοσίας..... Αλλά όταν βγάζεις αγγελία σε περίπτωση κρίσης και έχεις χιλιάδες βιογραφικά σαφώς και έχεις το "πάνω χέρι".... αλλιώς ας περάσει ο επόμενος. Η αγορά έχει σκληρούς νόμους.
 
Νομίζω πως το κόστος μισθοδοσίας δεν είναι μεγάλο αγκάθι για τις αεροπορικές, συγκριτικά με τα υπόλοιπα έξοδα που έχει. Απο τη στιγμή όμως που ο βασικός παίκτης της αγοράς (Aegean) έχει καταφέρει να κρατήσει τους μισθούς των πιλότων χαμηλά, φαντάζομαι κάπου εκεί θα κινηθουν και οι μισθοί που θα προσφέρει η skyexpress.
 
Και όχι μόνο! Απ'οτι πληροφορήθηκα, για Μηχανικούς, Β1 εννοείται, ο μισθός είναι 1400 ευρω... :rolleyes:
 
Αυτός είναι ο μισθός, όχι το μισθολογικό κόστος. Τα 1400Ε έχουν μισθολογικό κόστος με εργοδοτικές εισφορές που μπορεί να είναι άλλο ένα 50%. Αν τώρα ότι υπολογίσετε το ετήσιο κόστος για πχ 6 πιλότους που πετάνε ένα αεροσκάφος (τυχαίο νούμερο καθώς δεν γνωρίζω καθόλου τα ωράρια τους, άδειες κλπ) συν 15 αεροσυνοδούς, συν μηχανικούς, συν υποστήριξη, συν γραμματεία και εξυπηρέτηση πελατών, μόνο αμελητέο δεν είναι. Η BTS υπολογίζει το ιπτάμενο προσωπικό και μόνο σε 1/3 του κόστους μιας αεροπορικής εταιρείας.
 
Έχεις κάποιο link γι αυτή την έρευνα; μέχρι τώρα είχα την εντύπωση ότι το μισθολόγικο κόστος των πιλότων είναι περίπου 10% των εξόδων της εταιρείας το οποίο μάλλον μοιάζει πιο σωστό αφού ενδεικτικά αναφέρω ότι ένα α/φος τύπου a320 η B737 μόνο για ένα σκέλος Αθήνα - Θεσσαλονίκη καίει κάτι λιγότερο από 2Τ καύσιμα δλδ περίπου 1200 - 1300€. Χώρια τα landing fees, handling, καθαρισμός, catering κτλπ.
 
Το διάβασα εδώ
https://www.sciencedaily.com/releases/2 ... 132740.htm

Είναι σίγουρο ότι στην Ελλάδα θα είναι μικρότερο το κόστος, καθώς οι μισθοί 200 και 300Κ δεν υπάρχουν ούτε σε κάποιο τρελό όνειρο και επίσης οι οικονομίες κλίμακας είναι άλλες - άλλο να αγοράζεις 200 αεροσκάφη άλλο 2 και το ίδιο με τα καύσιμα τους - αλλά ακόμα και 10-15%% να είναι, δεν είναι μικρό. Μιλάμε για μια βιομηχανία που τα ρίσκα της είναι τόσο μεγάλα που κινούνται στα όρια της οικονομικής αυτοκτονίας για κάποιον που έχει κεφάλαια. Επίσης έχει σημασία για το είδος της εταιρείας, παράδειγμα δεν μπορώ να σκεφτώ του κόστος της Emirates μόνο με wide bodies και χωρίς φορολογία, σε σχέση με της SAS ή την Air France.
 
Νομίζω ότι όλο το το προσωπικό θα είναι στο συνεργασία οπότε ελάχιστο μισθολογικό κόστος(όπως η αιγαίου). Όλες κι εταιρείες πήραν επιστρεπτέα προκαταβολή. πχ Αν πηραν 100 θα επιστρεψουν άτοκα τα 60 μετα απο αρκετο καιρο ατοκα. Αν γεμίσουν τα Α/Φ μονο κερδος θα εχουν. Κανενα ρισκο λοιπον.
 
Top