Airbus A321 Long Range

Alex-LGSA

First-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
534
Likes
77
Όσο περνάει ο καιρός, οι φήμες φουντώνουν ότι θα υλοποιηθει το σχέδιο Α321XLR. Με αυτό το range που ακούγεται των 4400-4700nm θα ήταν εφικτό και το ΑTH-JFK. :!: Είμαι περίεργος να δω αν δείξει ενδιαφέρον η A3.
 

6circles

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
476
Likes
478
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Δεν φαινεται να είναι εφικτό το JFK-ATH αφού είναι γύρω στα 4900 μίλια.

Το Α321 στην τωρινή και μελλοντική του μορφή δεν προσφέρει αυτά που θέλει η Αιγαίου στους υπερατλαντικούς προορισμούς. Προς Ινδία, Αφρική ( εκτός Νότιας Αφρικής ) και εξωτικούς προορισμούς του Ινδικού Ωκεανού, κάτι μπορεί να κάνει.
 

Alex-LGSA

First-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
534
Likes
77
Συμφωνώ ότι ένα A321 για τέτοιες αποστάσεις ταιριάζει πιο πολύ σε μια low-cost εταιρία και όχι στην Aegean. Θα ήταν όμως μια κίνηση με χαμηλό ρίσκο να επεκτείνει το δίκτυο και όντως πιο ρεαλιστικό είναι να επεκταθεί ανατολικά με οποιοδήποτε Α321neo παραλάβει. Το JFK είναι κάπου στα 4300 ναυτικά μίλια απ'ό,τι βλέπω, οποτε είναι μέσα...
 

TOGA

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/07/2006
Μηνύματα
235
Likes
55
Όταν λέμε ότι η ακτίνα είναι 4700 μίλια, εννοούμε την μέγιστη ή συμπεριλαμβάνεται στο νούμερο αυτό και η ελάχιστη νόμιμη ποσότητα καυσίμου για diversion/final reserve?
 

giannis_oa

Business-Class-Member
Εγγραφή
13/08/2009
Μηνύματα
277
Likes
50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRP
Δεν ξέρω κατά ποσο ένα ath-nyc είναι προσιτό με Α321 ...
 

Alex-LGSA

First-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
534
Likes
77
TOGA":36zqmdbd said:
Όταν λέμε ότι η ακτίνα είναι 4700 μίλια, εννοούμε την μέγιστη ή συμπεριλαμβάνεται στο νούμερο αυτό και η ελάχιστη νόμιμη ποσότητα καυσίμου για diversion/final reserve?

Καλή ερώτηση, προσωπικά δεν το γνωρίζω..Φαίνεται να είναι στο όριο πάντως και σίγουρα εξαρτάται και από την διαρρύθμιση της καμπίνας.
 

6circles

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
476
Likes
478
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Alex-LGSA":203x1fy9 said:
Το JFK είναι κάπου στα 4300 ναυτικά μίλια απ'ό,τι βλέπω, οποτε είναι μέσα...
Σωστά, μιλάς για ναυτικά μίλια ενώ εγώ για ...σκέτα μίλια. Έχεις δίκιο λοιπόν και χαίρομαι για αυτό γιατί ίσως η Αιγαίου τελικά να έχει το τέλειο αεροσκάφος για την Ανατολική ακτή των ΗΠΑ.

Παρ' όλα αυτά, έχω την εντύπωση ότι δεν θα μπορεί να το κάνει με τίποτα με MTOW. Ίσως μόνο με κάποια ειδική διαρρύθμιση, σχετικά premium heavy με περίπου 170 επιβάτες και περίπου μηδενικό cargo... Μιλάμε άλλωστε για 10 ώρες πτήσης με Α321!!! :shock:
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
138
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
Τι 'δεν παίζει' με αυτό

(α) Δεν υφίσταται premium heavy αγορά στη χώρα μας. Ούτε καν premium σκέτο. Δες με τι configurations έρχεται η Air Canada, Scoot, και (αν μπορούσε, απλώς δεν το έχουν) American & Delta.

(b) Χωρίς cargo μάλλον σημαίνει και χωρίς βαλίτσες. Πρακτικά αδύνατο.

(c) Οικονομικά δεν βγαίνει με χαλαρή καμπίνα. Με εισητήριο στα 1,000 και κάτω (μέσος όρος year-round), ο μόνος τρόπος για να βγει το δρομολόγιο θα είναι κοντά στους 200 επιβάτες. Δεν έχω τα μαθηματικά εργαλεία μπροστά μου. Θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να βάζαμε κόστος καυσίμου / ώρα, κόστος χρήσης ανά ώρα και ανά σκέλος, απόσβεση επένδυσης, κόστος εισόδου σε μια νέα αγορά κλπ κλπ.

Τι θέλω να πώ; ότι το κόστος εξοπλισμού θα είναι σοβαρό, το Α321Έξ Έλ Άρ δεν θα είναι φθηνό στην απόκτησή του. Ίσως ένα Α 333 με κάποια μίλια στην πλάτη του να συμφέρει να ενοικιαστεί με ίσως σημαντικά λιγότερο μηνιαίο ενοίκιο. Τα υπόλοιπα του πώς δουλεύει ένα τέτοιο ΑΦ στη γραμμή αυτή είναι γνωστά, λίγο ή πολύ.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.310
Likes
610
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Ακριβώς όπως θα λέει ο george_a . Και να μην ξεχνάμε ότι θέλεις 2 πληρώματα για το aller-retour, διανυκτερεύσεις και per diem καμιά 10αρια ατόμων στην NY που δεν είναι και η πιο φτηνή κλπ. Έχει πολύ παραπάνω λογική μεγαλύτερο αεροσκάφος, ακόμα και αν είναι λίγο ακριβότερο.

Δεν βλέπω τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει το LR στην Α3 από το neo. Η αγορά της Ινδίας καλύπτεται έτσι και αλλιώς σε περίπτωση που το αποφασίσουν (και ίσως και έχει και πολύ νόημα για connection στους Ινδούς με όλη την Ευρώπη). Νομίζω ο στόχος είναι πακετάδικα και τσαρτεριές που θα θα βάζουν επιβάτες σε max capacity διαρρύθμιση και 100% πληρότητα. Αυτό και κάποια thin routes UK με Αμερική-Καναδά που έχει ήδη γραφτεί.
 

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
Η Airbus θα κάνει ζημιά στο ΝΜΑ αν καταφέρει να μακρύνει το Α321 κατά μερικά μέτρα και βγάλει ένα Α322 που θα χωράει 250+ επιβάτες σε all-economy.

Το μεγαλύτερο range στο Α321 αφορά πολύ λίγες εταιρίες και δρομολόγια.
 
Top