Airbus A350

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H οικονομικώς προβληματική Hong Kong Airlines ακύρωσε την παραλαβή 8 Α350 καθώς και η Synergy Aerospace ακύρωσε την παραλαβή 10, τέλος αδιευκρίνιστος αγοραστής ακύρωσε άλλα 15.
Οι συνολικές παραγγελίες για τον τύπο είναι 926, αποτελούμενα από 750 A350-900s και 176 A350-1000s.

https://www.flightglobal.com/news/hk-ai ... 99.article
 
Υποχρεωτική απαγόρευση υγρών-ποτών στο πιλοτήριο μετά από 2 περιστατικά όπου οδήγησαν σε διακοπή λειτουργίας κινητήρα.

https://www.flightglobal.com/news/a350- ... 61.article
 
Και για να πιουν νερο ή καφε οι πιλοτοι θα πρεπει να βγαινουν εξω απο το πιλοτηριο; Ο καφες θα περιμενει απ΄εξω; Γινονται αυτα;
 
AirNamibia":1k0w3fvq said:
Υποχρεωτική απαγόρευση υγρών-ποτών στο πιλοτήριο μετά από 2 περιστατικά όπου οδήγησαν σε διακοπή λειτουργίας κινητήρα.

https://www.flightglobal.com/news/a350- ... 61.article

Από το κείμενο στο Flight Global προκύπτει ότι πρέπει να οριστεί από τους operators μια liquid prohibited zone μέσα στο πιλοτήριο, όχι ότι απαγορεύονται εντελώς τα υγρά στο πιλοτήριο.

Airbus A350 operators have been ordered to define a “liquid prohibited” zone in the cockpit, after two incidents in which beverage spillages on the centre pedestal led to in-flight shutdown of a Rolls-Royce Trent XWB engine.

Πρόκειται για EAD της EASA με ισχύ από 7/2/2020, αλλά και η Airbus έχει δώσει στο μεταξύ παρόμοια οδηγία η οποία έχει ήδη συμπεριληφθεί στα manual του τύπου.
 
Δηλαδή για να καταλάβω, απαιτείται έκδοση ειδικής διαδικασίας για την απαγόρευση υγρών ποτών στο πιλοτήριο? Γιατί στο αυτοκίνητό τους οι πιλότοι δεν χύνουν το καφέ τους στο ταμπλό του? ή πάνω στο σαλόνι τους? Έχουν Πάρκινσον ή είναι μικρά παιδιά? Τότε να τους βάλουνε σαλιάρα.!!!!!!
 
H Airbus ανακοίνωσε ότι το Α350 έφτασε μέσα στο 2019 το break-even point. :great:

Αυτό σημαίνει ότι, έχοντας παραδώσει λιγότερα από 350 αεροσκάφη και μόλις 5 χρόνια μετά το EIS, έχει αποπληρωθεί όλο το κόστος ανάπτυξης (11 δισ. ευρώ) και πλέον κάθε αεροσκάφος που παραδίδεται είναι καθαρό κέρδος (μείον το κόστος κατασκευής, φυσικά).
https://simpleflying.com/airbus-a350-break-even/

Τα υπόλοιπα 600 αεροσκάφη στο backlog (και όσες παραγγελίες έρθουν) θα αποφέρουν κάμποσα δισ. Προσθέστε τα έσοδα από τις 7.400 παραγγελίες της οικογένειας Α320neo (κόστος προγράμματος 1,2 δισ) και έχετε μερικούς μόνο από τους λόγους για τους οποίους χαμογελούν στην Τουλούζη.

Εδώ πρέπει να γίνει μια σύγκριση με τη Boeing για να γίνει σαφές πόσο λάθος έχουν πάρει την πορεία τους:
Η Boeing πρόκειται τα παραδώσει φέτος το 1.000ό 787 και το break even point δεν το βλέπουν ούτε με κιάλι. Ο πιο πρόσφατος υπολογισμός λέει ότι θα το φτάσουν όταν παραδώσουν 1.600 αεροσκάφη (μέχρι σήμερα έχουν σχεδόν 1.500 παραγγελίες). Κόστος προγράμματος: 32 δισ. δολάρια. Σχεδόν τα τριπλά από το Α350. Πράγμα που αποδεικνύει πως όσο πιο φραγκοφονιάς είσαι, τόσα περισσότερα πληρώνεις στο τέλος.
 
Δεν βρήκα πουθενά στα αποτελέσματα της Airbus κάποια αναφορά σε αποπληρωμένο (υποθέτω εννοείς αποσβεσμένο) κόστος ανάπτυξης του Α350.

Πριν το πιστέψω θα ήθελα να το δω γραμμένο σε κάποια σοβαρή πηγή και όχι στο γελοίο simple flying.
 
Με ποιο δικαίωμα χαρακτηρίζουμε ιστοσελίδες χωρίς να έχουμε στοιχεία, και οι διαχειριστές δεν διαγράφουν την ανάρτηση;
 
Με το δικαίωμα της ελευθερίας γνώμης και έκφρασής της! To Simple Flying είναι επιπέδου airnews.gr στην απλοϊκότητα του ρεπορτάζ, στην ασχετοσύνη και στη παραπληροφόρηση.
 
Το επίσημο δελτίο της Airbus


και το σημείο στη συνοπτική παρουσίαση (PDF) των αποτελεσμάτων

https://www.airbus.com/newsroom/press-r ... sults.html

Από εκεί και πέρα, αν η φράση αυτή σημαίνει κάτι διαφορετικό από το ότι το πρόγραμμα απόσβεσε φέτος την αρχική επένδυση, θα χαρώ αν κάποιος με βαθύτερη γνώση του θέματος με διορθώσει.
 

Attachments

  • Screenshot 2020-02-16 at 13.22.06.png
    Screenshot 2020-02-16 at 13.22.06.png
    62,9 KB · Προβολές: 1.135
  • Screenshot 2020-02-16 at 13.36.18.png
    Screenshot 2020-02-16 at 13.36.18.png
    44,3 KB · Προβολές: 1.128
Top