Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H Avianca ξεκινά τις δικές της έρευνες για τις δωροδοκίες στην αγορά των 100 Α320neo το 2015. Avianca, Air Arabia, Korean Air, China Airlines, και Nepal Airlines είναι μεταξύ των εταιρειών που ελέγχονται για δωροληψίες. Μην ξεχνάμε και την SriLankan Airlines που θα πλήρωνε 5 φορές ποιο πάνω τα 4 Α350 και μετά τους ελέγχους τα πούλησε, γιατί παραλίγο και θα φαλίριζε.
https://simpleflying.com/avianca-airbus ... ion-probe/
https://www.flightglobal.com/news/avian ... 08.article

Φυσικά στην Ελλάδα θα τα βρουν όλα νομότυπα όπως με τους πολιτικούς μας που είναι αμέμπτου ηθικής.
 
Αγόρασε η Ελλάδα κάποιο Airbus και μου διέφυγε;
 
Η Airbus έκλεισε τον Ιανουάριο με 274 παραγγελίες (net).

-100 A319/A320/A321 (47, 33 και 20 αντίστοιχα) από τη Spirit.
-102 αεροσκάφη από την Air Lease Corporation (50 Α220-300, 25 Α321neo, 27 A321XLR)
-15 από την Cebu Pacific (5 Α320neo και 10 A321XLR)
-8 Α220-300 από την Senegal
-40 A321neo από την CALC (lessor)
-20 A320neo από την BOC Aviation Limited
- 10 Α350-900 από την Air France
- 1 Α350-900 από την Air Lease Corporation

To backlog της εταιρείας είναι 7.725 αεροσκάφη, εκ των οποίων τα 6.249 είναι της οικογένειας A320 και τα 551 A220.
 
Ανακοινώθηκαν τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας για το 2019 ζημίες €1,362 εκατ. το πρόστιμο για τις δωροδοκίες στοίχησε ακριβά.

https://airwaysmag.com/airlines/airbus- ... -net-loss/
 
Ερώτηση: Δηλαδή αν δεν πλήρωνε το πρόστιμο θα είχε κέρδη περίπου 5 δισ? (3,6 +1,362= 4,932)
which forced Airbus to pay a hefty €3.6bn fine.
The net loss: -€1,362 million.
 
Αν δεν πλήρωνε το πρόστιμο, θα είχε κέρδη 3,6-1,362 = 2,238 δις
 
Καμία νέα παραγγελία για την Airbus τον Φεβρουάριο.
Παρέδωσε 55 αεροσκάφη σε 35 πελάτες.
 
Η Airbus έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2020 με 290 παραγγελίες. 274 τον Ιανουάριο, καμία τον Φεβρουάριο, 16 τον Μάρτιο.

Επίσης, έχει μειώσει την παραγωγή κατά 30% σε σχέση με πριν την έναρξη της κρίσης.

https://www.airbus.com/newsroom/press-r ... nment.html

Στο μεταξύ η LATAM ακύρωσε την παραγγελία 10 Α350, αλλά η Delta αμέσως εκδήλωσε ενδιαφέρον να τα αγοράσει.
https://www.reuters.com/article/us-airb ... SKCN21W1PU
 
Δύσκολα τα πράγματα και για την Airbus σύμφωνα με δημοσιεύματα: "Ο διευθύνων σύμβουλος της ευρωπαϊκής κατασκευάστριας αεροσκαφών Airbus διατύπωσε μια πολύ ψυχρή εκτίμηση για τον αντίκτυπο που θα έχει η πανδημία του κορωνοϊού στην εταιρεία, προειδοποιώντας τους 135.000 εργαζομένους του ομίλου να προσδεθούν, ενόψει περισσότερων απολύσεων, κι εκτιμώντας ότι η ίδια η επιβίωσή της θα τεθεί σε κίνδυνο αν δεν αναληφθεί δράση άμεσα. http://www.airnews.gr/2020/04/27/%cf%83 ... %80%cf%81/
 
Η φράση-κλειδί είναι το «αν δεν αναληφθεί δράση».

Όταν η ΕΕ έχει δηλώσει σε όλους τους τόνους ότι δράση θα αναληφθεί κι ότι θα πέσει χρήμα με ουρά (και με δεδομένη τη σχέση της Airbus με τα κράτη-μέλη), φυσικό είναι ο CEO να βαράει λίγο δραματικότερα το καμπανάκι προκειμένου να λάβει κάτι παραπάνω.

Το χτύπημα θα είναι μεγάλο, φυσικά, αλλά όχι και existential threat, μην τρελαθούμε.
 
Top