makedonas
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/09/2003
- Μηνύματα
- 5.934
- Likes
- 0
- Website
- avianewsgr.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- RUS
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDM
Επειδη σιγα σιγα βλεπουμε κατι "παλιουρες" να κανουν και παλι την εμφανιση τους ειπα να το ανοιξω το θεμα, για να βαζουμε εδω ο,τι νεα υπαρχουν σχετικα.
Μετα το Do-228 NG, τον τεχνολογικο υιο του Do-228 τον οποιο εφερε και παλι στη ζωη η μεχρι τωρα κυριως απο στρατιωτικα θεματα γνωστη RUAG (που καταφερε ηδη να εχει και τις πρωτες παραγγελιες - αν και πρεπει να αναφερω οτι το εν λογω αεροσκαφος δεν σταματησε ποτε να παραγεται μιας και η ΗΑΙ το παρηγαγε για την τοπικη αγορα με την ονομασια HAL 22
, εχουμε την αναβιωση ενος αλλου θρυλικου αεροπλανου, του DHC-6 Series 400 Twin Otter το οποιο θα κατασκευαζεται απο την καναδικη Viking. Το πρωτο αεροσκαφος εκανε την παρθενικη του πτηση (νηολογιο C-FMJO, MSN 845) και αναμενει την πιστοποιηση του εντος λιγου καιρου. Κινησεις οι οποιες ηταν αναμενομενες μιας και μερικα αεροσκαφη φτανουν στα ορια χρησης, και τι πιο λογικο, απο το να αντικαταστησεις ενα αξιοπιστο γνωστο αεροσκαφος με ενα γνωστο αξιοπιστο αεροσκαφος. Να σημειωθει οτι η εταιρεια εχει αδεια κατασκευης για συνολικα 7 τυπους της παλαι ποτε DeHavilland, και το Twin Otter θα ειναι σε πρωτη φαση το μονο που θα ειναι σε γραμμη παραγωγης, ενω τα αλλα αναλογα με τις αναγκες και τις παραγγελιες.
Και το γεγονος οτι η Fokker Aerospace εχει επανακτησει το ονομα της (απο Stork Aerospace) και οτι ολες οι θυγατρικες πλεον θα εχουν το ονομα Fokker μεσα στο Fokker Aerospace Group (που ειναι το πληρες ονομα) κανει αλλες φημες να παιρνουν φωτια σε ο,τι αφορα την αγορα των 50-100 θεσεων jets αλλα και propliner μιας και εναι γνωστα τα 3 μοντελα που ερχονται στο μυαλο για πιθανη επανεναρξη παραγωγης.. (να με το θυμηθητε οτι κατι θα μας βγαλουν και οι Ολλανδοι)
Αυταααααααααα τα νεα, stay tuned γιατι εν μεσω κρισης, κατι με λεει οτι μερικοι (κατα κυριο λογο μικροι) κατασκευαστες με ενα καλο λιφτινγκ (στην ουσια αλλαγη cockpit και κινητηρα ερχονται για μια εταιρια πιο φτηνα απο την εξελιξη αεροσκαφους απο "λευκη κολλα") θα βγαλουν και παλι γνωστα μοντελα στην αγορα με το προθεμα NG βεβαιως..
Mentally yours
Μετα το Do-228 NG, τον τεχνολογικο υιο του Do-228 τον οποιο εφερε και παλι στη ζωη η μεχρι τωρα κυριως απο στρατιωτικα θεματα γνωστη RUAG (που καταφερε ηδη να εχει και τις πρωτες παραγγελιες - αν και πρεπει να αναφερω οτι το εν λογω αεροσκαφος δεν σταματησε ποτε να παραγεται μιας και η ΗΑΙ το παρηγαγε για την τοπικη αγορα με την ονομασια HAL 22
Και το γεγονος οτι η Fokker Aerospace εχει επανακτησει το ονομα της (απο Stork Aerospace) και οτι ολες οι θυγατρικες πλεον θα εχουν το ονομα Fokker μεσα στο Fokker Aerospace Group (που ειναι το πληρες ονομα) κανει αλλες φημες να παιρνουν φωτια σε ο,τι αφορα την αγορα των 50-100 θεσεων jets αλλα και propliner μιας και εναι γνωστα τα 3 μοντελα που ερχονται στο μυαλο για πιθανη επανεναρξη παραγωγης.. (να με το θυμηθητε οτι κατι θα μας βγαλουν και οι Ολλανδοι)
Αυταααααααααα τα νεα, stay tuned γιατι εν μεσω κρισης, κατι με λεει οτι μερικοι (κατα κυριο λογο μικροι) κατασκευαστες με ενα καλο λιφτινγκ (στην ουσια αλλαγη cockpit και κινητηρα ερχονται για μια εταιρια πιο φτηνα απο την εξελιξη αεροσκαφους απο "λευκη κολλα") θα βγαλουν και παλι γνωστα μοντελα στην αγορα με το προθεμα NG βεβαιως..
Mentally yours