chania27":6olm2as0 said:Μέχρι το 65% στο ξεκίνημα και την υποχρέωση να κάνει τις άγονες γραμμές μέχρι να βρεθεί ανάδοχος από το διαγωνισμό.
Πάντως, δεδομένου ότι κανένα από τα μέλη της Skyteam από Ευρώπη δεν πηγαίνει Αυστραλία, ίσως έχει πιο πολύ νόημα για την ΟΑ να επιστρέψει στο δρομολόγιο της Αυστραλίας αντί για τη βόρεια Αμερική, και να την ταϊζουν με κίνηση και οι Air France, Alitalia που τώρα έχουν codeshare με διάφορες άλλες (ΟΚ, η AF τουλάχιστον πετάει μέχρι Hong Kong αλλά η Alitalia τίποτα...).docORL":1ik1k1no said:Η DELTA "κραταει" καποιες 20-30 θεσεις για την ΟΑ, απ'οτι μου ειπαν στην ΝΥ.
Και ειναι ποτε δυνατον κανεις να πιστεψει οτι αυτο θα κρατησει ζωντανη την γραμμη?
Το ιδιο ειχε γινει καιμ ε την Αυστραλια το 2000, και τωρα kaput!
Τι μου λετε τωρα. Απλα οι ανθρωποι θελουν μια μικρη περιφεριακη εταιρια.
Η παλαι ποτε "εταιρια των πεντε ηπειρων" οπως την αποκαλουσε ο αειμνηστος ιδρυτης της, Ωνασης, μεταμορφωθηκε σε εταιρια "των πεντε νησων"!
Για μια ακομη φορα ελπιζω να βγω ψευτης....και οι φοβοι μου να μην επαληθευτουν!
Δεν μπορεί ακριβώς, γιατί ο ανάδοχος ήταν η πΟΑ η οποία δεν έχει καμία σχέση με την καινούρια εταιρεία. Η καινούρια εταιρεία έχει συμφωνία με την παλιά, να την βοηθήσει να βγάλει πέρα το όποιο πρόγραμμά της ορίζεται από υποχρεώσεις (π.χ. άγονα) μέχρι να βρεθεί λύση, αν και φαίνεται ότι η ΥΠΑ δεν θα αφήσει τα άγονα στην πΟΑ αλλά θα τα μοιράσει σε όλες τις εταιρείες που είχαν συμμετάσχει στον ακυρωμένο διαγωνισμό, με βάση την κίνησή τους (το διάβασα σε σημερινό δημοσίευμα).AirNewZealand":2zo975jy said:Μπορεί και παραμπορεί, μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός και να οριστεί νέος ανάδοχος
+1docORL":397uwodx said:Προσωπικα πιστευω οτι ηταν μεγαλο λαθος να κοπει η ΝΥ. Ισα-ισα επρεπε να αυξησουν την συχνοτητα. Πληροφοριακα, το δρομολογιο "εφερνε" ζεστο χρημα κοντα στα 30 εκ/ρια το ετος.....με load factor "αστρονομικο".