Απογείωση με κλειστό κινητήρα!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Μασσαλής Ιωάννης

Economy-Class-Member
Εγγραφή
13/02/2005
Μηνύματα
184
Likes
2
http://www.airliners.net/photo/Aeroflot ... =&next_id= :shock: :shock:

Πως μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό; Προφανώς ως τρικινητήριο θα είναι πιστοποιημένο να πετά για κάποιο χρονικό διάστημα με δύο κινητήρες, αλλά αυτό αφορά νομίζω μόνο καταστάσεις emergency στον αέρα. Μπορεί πράγματι να απογειωθεί και να εγκριθεί σχέδιο πτήσης υπ’ αυτές τις συνθήκες;
 
Λογικα θα ήταν πτήση μεταφοράς χωρίς επιβάτες,κάποιο πρόβλημα θα είχε ο συγκεκριμένος κινητήρας οπότε έπρεπε με κάποιον τρόπο να...μεταφερθεί :)
Αν διαβάσεις και τα σχόλια κάτω απο την φωτογραφία,ένας μάλιστα λέει οτι η Aeroflot δεν πετάει απο Πολωνία για Μινσκ.
 
Κάτω από προυποθέσεις μπορεί ένα τρικινητήριο (και πάνω) να απογειωθεί με ένα κινητήρα σβηστό.
Τον Αύγουστο του 2000 ένα Β727 (Ν682G) απογειώθηκε από την Βηρητό για το Ελληνικό με τον αριστερό κινητήρα σβηστό. Είχε προηγηθεί αναρρόφηση πουλιών σε προηγούμενη απόπειρα απογείωσης και ο κινητήρας αχρηστεύτηκε. Ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να φέρει το καθηλωμένο στη Βηρητό αεροπλάνο στην Αθήνα για αντικατάσταση του κινητήρα (προφανώς δεν μπορούσε να γίνει αυτό στην Βηρητό). Έτσι έχοντας εξασφαλίσει special flight permit ήρθε στο Ελληνικό με δύο κινητήρες. Εννοείται πως ήταν άδειο και μέσα ήταν μόνο το τριμελές πλήρωμα.
 
Νομίζω ότι επιτρέπεται ανάλογα με την πιστοποίηση του Α/Φ.
Π.χ. και το AVRO RJ "επιτρέπεται" να απογειωθεί με 3 κινητήρες εν λειτουργία.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να πιστοποιείται (αποδεικνύεται) ότι το Α/Φ θα μπορεί να απογειωθεί με την κλίση/βαθμό ανόδου (gradient etc.) που επιβάλλεται από την Νομοθεσία και τις ιδιαιτερότητες του αεροδρομίου.
 
Σαφως και επιτρεπεται σε αεροσκαφη με περισσοτερους απο 2 κινητηρες. Προυποθετει ειδικα εκπαιδευμενο πληρωμα , πτηση μονο για ferry-flight, χωρις επιβατες και φορτιο
 
Γεια σας παιδιά! Το εν λόγω αεροσκάφος μπορεί να πετάξει και με ένα κινητήρα σβηστό. Εγώ είμαι κυβερνήτης σε Α330 Cyprus Airways και λόγω ενος προβλήματος στο fuel pump του κινητήρα 1 έκανα απογείωση από Φρανκφούρτη και ο συγκυβερνήτης μου προσγείωση στη Λάρνακα με ένα κινητήρα μόνο. Σημειώστε πως στα 36000 πόδια ταξιδεύαμε με 330knots και το power του κινητήρα 2 ήταν μόνο N1 67%
 
CYCaptain":3bu48rb0 said:
Γεια σας παιδιά! Το εν λόγω αεροσκάφος ........κινητήρα μόνο. Σημειώστε πως στα 36000 πόδια ταξιδεύαμε με 330knots και το power του κινητήρα 2 ήταν μόνο N1 67%

Καλημερα Captain , φανταζομαι ηταν Ferry Flight και οχι με επιβατες ?
 
Όχι δεν ήταν ferry flight. Το πρόβλημα παρουσιαστηκε οταν τροχοδρομούσαμε, ενημέρωσα τον πύργο ελεγχου και μου έδωσαν το clearance γιά απογείωση με ένα κινητήρα
 
Nα μη ρωτησω δηλαδη τι θα γινοταν σε περιπτωση engine failure μετα την V1.....
 
Δηλαδη τι clearence σου εδωσε?
CYP XXX clear for 1 engine take off?
Ετσι απο περιεργεια, τι RTOW χρησιμοποιησατε και ποιο PERFORMANCE CHART σου επιτρεπει να το κανεις αυτο?
Ειδικα οταν αυτο συνεβηκε στη τροχοδρομιση!
Τι Vmcg και τι Vmca ειχες στη συγκεκριμενη απογειωση?
Ο λογος που ρωτω ειναι γιατι δε εχω ακουσει για 1engine TO σε 2 engine aircraft και μαλιστα με wing mounted engines!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top