Απώλεια κινητήρα σε 747 της ΟΑ

AGV":67da20og said:
Στις προηγούμενες σελίδες υπάρχει η μοναδική αναφορά της Boeing που αναφέρεται στο ιδιαίτερα σοβαρό αυτό συμβάν. Αυτή προέρχεται από την επίσημη διερεύνηση του συμβάντος και αποτελεί την μοναδική σήμερα έγκυρη εκδοχή χωρίς εικασίες και μυθοποιήσεις.
Φίλε μου διάβασα αλλά εδώ μέσα είναι μισές μισές η απόψεις, άλλοι τον λένε ήρωα και άλλοι ότι κάνανε τραγικά λάθη το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έπεσε το 747 και θα ήταν το μεγαλύτερο αεροπορικό μακελειό, γιατί έτσι μπορείς να το πεις μιλάμε για το μεγαλύτερο αεροσκάφος τότε του κόσμου με full καύσιμα ⛽ άρα να λέμε και κανένα λόγο καλό που το κρατησανε στον αέρα!
 
Δεν σε παρότρυναν να διαβάσεις τις απόψεις του κάθε μέλους. Σχεδόν σε όλα τα θέματα αυτές είναι διχασμένες. Την αναφορά της Boeing σου είπαν να διαβάσεις. Ναι, να πούμε και έναν καλό λόγο αλλά το συμβάν από μόνο του έχει και την αρνητική πλευρά του.

Το πλήρωμα έκανε ένα τραγικό λάθος που θα μπορούσε να στοιχίσει πάρα πολλά θύματα σε αεροσκάφος και έδαφος αλλά τουλάχιστον το "ισοφάρισε" με μια πολύ καλή "μανούβρα" η οποία όμως είχε πολύ μεγάλη δόση τύχης λόγω του ελαφρού αέρα την κατάλληλη στιγμή. Αλλιώς πήγαιναν για το βουνό ώστε να μην υπάρξουν θύματα στο έδαφος.
 
Τέλος πάντων εγώ ρώτησα αν έχει κανείς καμία πληροφορία, για το αν η γνωστή εκπομπή air crash investigation θα αναπαράγει την πτήση αυτή σε επεισόδιο!
 
Ασχέτως αν έγινε από λάθος ή όχι, ήταν ήρωες επειδή όλοι γύρισαν πίσω με ασφάλεια, ήταν ήρωες και για τους επιβάτες και για την εταιρεία. Φανταστείτε τι θα συνέβαινε εάν το αεροσκάφος έπεφτε σαν κομήτης μέσα σε μια γειτονιά, φανταστείτε για πόσα θύματα, και για πόσο κόστος στην εταιρεία μιλάμε, που το κόστος είναι το τελευταίο. Μια ελληνική εκπομπή πριν κάποιους μήνες, είχε ως κύριο θέμα αυτή την περίπτωση.

Κι αρνητική να είναι η απάντηση τους, άμα μαζευτεί το μισό φόρουμ και το ζητήσει κάτι μπορεί να κάνουν οι ξένοι.
 
αφορμη να σχολιασω στο ποστ αυτο , μετα απο χρονια , ηταν μια αναρτηση φιλου στο φεης μπουκ για το περιστατικο αυτο . στην συνεχεια κανω κ εγω αναρτηση για το περιστατικο αυτο κ απο κατω φιλη μου πρωην ιπταμενη συνοδος σχολιαζει τα παρακατω ....

να ξεκαθαρισω οτι δεν θελω να υποβιβασω την εμπειρια κανενος ιπταμενου απλα μετα τα σχολια της εχω μπερδευτει

1ο σχολιο της :

Του κ.. λου τα εννιάμερα! Ο Κώστας Φικαρδος κράτησε το αεροπλάνο! Ο Μυγαδης ήταν εκπαιδευόμενος για κυβερνήτης στα 747 τότε...! Έκανε line. Στην θέση του συγκυβερνήτη, καθόταν ο Φικαρδος, Αρχιχειριστης του σμήνους 747 και εκπαιδευτής του Μυγαδη. Βεβαίως ο Μυγαδης σήκωσε το αεροπλάνο, σχεδόν αμέσως έσκασε ο κινητήρας κ το αεροπλάνο το πηρε ακαριαία στα χέρια του ο Φικαρδος. Ψηλά γράμματα για παρα πολλους, η ιστορία έμεινε να αναπαράγεται μέχρι σήμερα ως έχει. Ο Φικαρδος δεν βγήκε ποτε να δώσει συνέντευξη, η να πει την αλήθεια. Έννοια μεγάλη την είχε, να γίνει ο "ήρωας" του κόσμου... Ψιλό λεπτομέρεια. Η κόρη του ήταν μαζί του σε εκείνη την πτηση επιβάτης, η δε συζυγος του ήταν εκείνη τη στιγμή στο αεροδρόμιο στον εξωστη "good bye" από όπου κ είδε το 747να χάνεται πισω απο το λοφακι εκεί... και περιμενε να ακουσει την έκρηξη κ την συντριβή του αεροσκάφους που μέσα ήταν το παιδι και ο συζυγος της... Και τόσες ακόμα ψυχές! Ωραίες καταστάσεις!!

2ο σχολιο της :

όλα μας τα είπε ο Κώστας Φικαρδος. Χρόνια αργότερα, αφου ολοι τους είχαν φυγει με συνταξη απο την εταιρεία. Κι'αυτό, μετά από πολυ πιεση εκ μέρους μου. Και βέβαια όλοι ξέρουν τι ακριβώς συνέβη! Όλοι, Ευτυχη μου. Στην εταιρεία, αρχι μηχανικοί, ιπτάμενοι μηχανικοί, χειριστές, διευθυντάδες, όλοι τους! Συνδυασμός τεχνικου και ανθρώπινου λάθους. Κι ένας Φικαρδος να έχει το πηδαλιο στα χέρια, ΑΚΙΝΗΤΟΣ!!!! ουτε καν ανέπνεε για να μην κουνηθει το πηδαλιο... Ξέρεις, όλοι εμείς που πετουσαμε, λέγαμε παρα πολυ σοβαρά, "ο Θεός της Ολυμπιακής μας έσωσε παλι... "!!!!!! Πααρα πολλες φορές! Όποτε θες, θα σου πω ακριβώς τι έγινε τότε, έτυχε να είμαστε παρά πολυ καλοί φίλοι, κ με τις κόρες του και με τον ίδιο κ τη συζυγο του...

3ο σχολιο της :

Το μόνο που με συγχιζει, είναι ότι η εταιρεία συντηρησε αυτό το ψέμα, δεν μπορουσε να πει ότι ο κυβερνήτης ήταν σε line , αμέσως θα έλεγαν όλοι, αυτός φταίει! Ο Φικαρδος δεν ήταν τυπος για δημοσιότητες και τέτοια φαιδρά, αλλά στο τέλος η ιστορία στρεβλωθηκε σε σημείο τέτοιο ώστε να αναφέρουν τον Φικαρδο ως Συγκυβερνήτη! Ε, οχι!!!!! Κι όλοι τους όσοι ζουν, ξέρουν την αλήθεια! Αλλά, να μιλήσει κανείς ... Μπαααα!!!!!!

4ο σχολιο της :

οχι, καμιά ασυνεννοησία!!!!! ( το ειπε οταν την ειπα οτι διαβασα κατι τετοιο στο διαδικτυο ) Ο μιγαδης ήταν Κάπταιν στα χαρτιά! Ο Φικαρδος μόλις έγινε το μπαμ, το πηρε αμέσως! Ε, και μετά, έγινε το λάθος από τον μηχανικό... Ήταν και καλοκαίρι,αραιη η ατμόσφαιρα από τη ζέστη, ήταν παντα overweight το αεροπλανάκι μας για ν. Υόρκη, μέχρι τα μπουνια που λένε... Η Boeing!! Tι να μας πει η Boeing? ( το ανεφερε για την boeing οταν την ειπα οτι η Boeing δεν ασχολήθηκε καθόλου με αυτό το συμβάν διότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος κατά την Boeing ,είχε πέσει )

5ο σχολιο της :

Πρόσεξε!!! Οχι ότι ο Μυγαδης ήταν κατώτερος των περιστασεων! Άριστος ήταν! Απλά ο κυρ Κώστας, το πηρε. Όταν ο ανώτερος σου σου πει "το'χω", αφήνεις το πηδαλιο και τέλος! Η αλήθεια, είναι όπως στα λέω! Ο κυρ Κώστας ήταν κυριος σε όλα του!κι η κόρη του εκει ήταν,ολα τα είδε, όλα τα ακουσε! Πάνε κι οι δυο καπεταναιοι μας, έφυγαν από την ζωή...

ξεκαθαριζω παλι για να μην βρεθει καποιος κ πει κατι οτι δεν υποβιβαζω κανεναν ιπταμενο κ δεν το εκανα ποτέ στην ζωη μου μιας κ τυχαινει να εχω πολλους φιλους πιλοτους καθως κ τεχνικους σε πολεμικη αλλα κ πολιτικη αεροπορια .
 
Το μόνο σίγουρο είναι ότι στο αρχείο της ΕΔΑΑΠ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κανένας φάκελος που να αναφέρεται στο περιστατικό.
Επίσης σίγουρο είναι ότι διερεύνηση του συγκεκριμένου περιστατικού έγινε, και μάλιστα σε βάθος, αφού υπάρχει ανάλυση της Boeing με βάση τα στοιχεία από το FDR, η οποία απευθύνεται στον διερευνητή (δεν θέλω να αναφέρω το όνομά του, αν δείτε το έγγραφο της Boeing στα πολύ προηγούμενα, θα δείτε σε ποιόν αναφέρεται).
Από τη στιγμή που κάποιοι φρόντισαν να μην υπάρχει ούτε ένα στοιχείο για το περιστατικό είναι φυσικό να αρχίζει η παραφιλολογία, η μυθοπλασία και τελικά ότι αρέσει στον καθένα να φαντάζεται!
 
Αν και δεν είναι Air Crash investigation, στο παρακάτω link γίνεται περιγραφή και αναπαράσταση του συμβάντος με πολύ καλά γραφικά.

 
Πολύ καλά γραφικά, αλλά όχι ακριβής η περιγραφή.
Δεν μιλώ για το 747-400 που δεν αντιστοιχεί στην εποχή εκείνη, αλλά για το λόγο που ο ιπτάμενος μηχανικός "έκλεισε τα νερά" (καμία σχέση με οινόπνευμα). Ο ιπτάμενος μηχανικός δεν ήταν τόσο ανόητος όσο περιγράφεται στην αναπαράσταση. Πήρε μια τέτοια εντολή από τον κυβερνήτη (ήταν κακή και ατυχής συνεννόηση ότι έκλεισε τα νερά από όλους τους κινητήρες και γιαυτό έχασαν την ισχύ τους και όλοι οι υπόλοιποι).
Βέβαια πρέπει να ομολογήσουμε ότι πρόκειται για αξιοθαύμαστη προσπάθεια για ένα συμβάν που δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφορία!
 
...επίσης η εικόνα υστερεί χρονικά της αφήγησης. Την ώρα που περιγράφει πώς απέφυγαν οριακά το λόφο Πανι στον Άλιμο, το δείχνει να πλησιάζει απειλιτικά το όρος Αιγάλεω το οποίο και "βαφτίζει" Πανι.
 
Top