Απορία για Aegean

  • Thread starter petak
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ειχε μέσα Τσακαλώτο και Ακτσιογλου. Πάνω απο τη Θέρμη θυμήθηκε η Αχτσιογλου πως έφυγε χωρίς να φιλήσει το πρωι τον Κατρούγκαλο και το εχει μεγάλη γρουσουζιά.
Εξήγησε στο πιλότο και αυτός το γύρισε πίσω.
Ασπάστηκαν τα παιδιά και ξαναφυγε το διαπραγματευτκό μας (συ)ντρίμ τιμ. Ολα θα πάνε καλά τώρα στο Βερολίνο.
 
εισαι ψευτης και συκοφάντης......

( αυτό δεν εγινε πανω στην Θερμη αλλα πανω από το στενο της Κυθνου ! )
 
Το συμβάν έγινε αμέσως μετά την απογείωση όπου βρισκόταν στα 2.659 υψόμετρο (8.750 ποδια) όπου αμέσως μετά έκανε στροφή Βόρεια της νοτίας Ευβοίας και οδηγήθηκε στο στενό της κυθνου (μεταξύ Κέας και κυθνου)όπου άδειασε καύσιμα και προσγειώθηκε μετά από 1 ώρα (9 η ώρα αναχώρησε και 10 προσγειώθηκε με ασφάλεια).

Σηκώθηκε στις 11 άλλο AIRBUS 321 SX-DGP και εκτέλεσε το δρομολόγιο.

Αυτά!!!
 
Άν δεν κάνω λάθος αρχές Οκτωβρίου το DVI είχε πάλι ένα θέμα από ATH για CDG και γύρισε πίσω..
 
aris320":32dcotwz said:
... όπου άδειασε καύσιμα ...

Απορία Ψάλτου: μπορεί το Α320 να αδειάσει καύσιμα; Απ΄ό,τι ξέρω όχι. Και μάλιστα A320το max landing weight είναι το ίδιο με το max take off weight (< 360ft/min vertical speed).
 
Και γιατί έκανε κύκλους οεο;;;;

Άλλη περίπτωση είναι-αν δεν ήταν το άδειασμα καύσιμων-να περίμενε προτεραιότητά για προσγείωση πράγμα αδύνατον αν είχε εκπέμψει σήμα εκτάκτου ανάγκης!!!!
 
Πιθανά έκαναν κύκλους για να δουν αν μπορούν να λύσουν το όποιο πρόβλημα είχαν και να συνεχίσουν.
 
Απ'όσο ξέρω το MTOW και το MLW απέχουν περίπου 9 τόνους στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, οποτε δεν αποκλείεται απλά να περίμενε να κάψει κάποια καύσιμα εφόσον δεν ήταν τόσο επείγον.
(Σε περίπτωση overweight landing χρειάζεται inspection μετά την προσγείωση.)
 
Το Α320 δεν εχει συστημα απορριψης καυσιμου. Δεν του ειναι απαραιτητο ουτε το επιβαλει η νομοθεσια.
Το μεγιστο βαρος προσγειωσης (MLW) ειναι 64,5 τονοι. Μπορεις να προσγειωθεις και με μεγαλυτερο βαρος συμφωνα με συγκεκριμενη διαδικασια που υπαρχει στο QRH.
Το μεγιστο βαρος απογειωσης (MTOW) οριζεται απο την κατασκευαστρια εταιρεια αλλα διαφερει ανα αεροπορικη εταιρεια για λογους μειωσης των εξοδων.
Οπως εγραψε και ο προλαλησας το πιθανοτερο ειναι πως μπηκε σε holding προκειμενου να καψει τα καυσιμα ωςτε να φερει το βαρος του εντος οριων και ενδεχομενως παραλληλα να εκαναν και καποιο troubleshooting.
 
Φίλε aris320..οεο.., κατάλαβες τώρα μετά την παραπάνω ακριβέστατη και συγκεκριμένη τοποθέτηση του κ. Σωτηρόπουλου;
Επειδή και σε άλλο τόπικ έχεις αναφέρει παλιότερα κάτι ανάλογο για απόρριψη καυσίμων από ATR, είναι προτιμότερο ως νέος σε ηλικία και λάτρης του χώρου να μην προτρέχει η γραφίδα της διανοίας σου καθότι είσαι αδαής εξειδικευμένων γνώσεων.
Ως εκ τούτου, για να μαθαίνεις σωστά ο, τι σχετικό περί α/φ και αεροπορίας γενικότερα, που όπως λες σου αρέσει πολύ και κάπου είχες αναφέρει κιόλας ότι φιλοδοξείς να γίνεις πιλότος, φρόντισε να ενημερώνεσαι σωστά με προσήκουσα προσοχή και σοβαρότητα και εκτός φόρουμ από επαίοντες της αεροπορίας + μελέτη + μελέτη + μελέτη..!
 
Top