Απορίες για διάφορα αεροδρομικά θέματα

  • Thread starter Thread starter Nikitas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Nikitas

Economy-Class-Member
Εγγραφή
13/03/2006
Μηνύματα
177
Likes
0
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Παίδες χαιρετώ

Το αεροδρόμιο της Λαμίας λειτουργεί??

Το βλέπω καταχωρημένο στο link αεροδρόμια αλλά δεν γνωρίζω εάν έχει δραστηριότητα.

Υπάρχει δυνατότητα προσγείωσης STOL αεροσκαφών σε αεροδρόμια που ανήκουν σε συλλόγους ή εξυπηρετούν την "γενική" αεροπορία?? Π. χ. Πάχη Μεγάρων...

Το Πόρτο Χέλι γιατί είναι κλειστό?? Σε ποιόν ανήκει??

Είναι αλήθεια ότι τα περισσότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα ανήκουν στην πολεμική αεροπορία? και επίσης υπάρχει τρόπος να προσγειωθεί εμπορικό αεροσκάφος σε καθαρά πολεμικό αεροδρόμιο κατόπιν αδείας???
 
NIKITAS":2kkbddli said:
Το αεροδρόμιο της Λαμίας λειτουργεί??
Τουλαχιστον ως το 2004 λειτουργούσε. Εκεί εδρεύουν τους θερινούς μήνες ψεκαστικά/πυροσβεστικά P.Z.L. της Π.Α. Δεν έχω μάθει κάτι περί κλεισίματος του.

NIKITAS":2kkbddli said:
Υπάρχει δυνατότητα προσγείωσης STOL αεροσκαφών σε αεροδρόμια που ανήκουν σε συλλόγους ή εξυπηρετούν την "γενική" αεροπορία?? Π. χ. Πάχη Μεγάρων...
Εννοείς εμπορικές πτήσεις? Και ρωτάς από τεχνικής άποψης ή νομικής?

NIKITAS":2kkbddli said:
Το Πόρτο Χέλι γιατί είναι κλειστό?? Σε ποιόν ανήκει??
Ναι είναι κλειστό από το 2004. Βρίσκεται εντός του οικοπέδου της οικίας του κ. Αλεξίου, ο οποίος ασχολείται πλέον με ελικόπτερα και δεν τον ενδιέφερε η διατήρηση του αεροδρομίου σε λειτουργία.

NIKITAS":2kkbddli said:
Είναι αλήθεια ότι τα περισσότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα ανήκουν στην πολεμική αεροπορία?
Στις σελίδες των αεροδρομίων, μπορείς να δεις σε ποιον φορέα υπάγεται κάθε αεροδρόμιο και είναι υπέυθυνος για τη λειτουργία του. Το αντίθετο θα έλεγα: τα περισσότερα (από τα εν λειτουργία) αεροδρόμια (32) ανήκουν στην Υ.Π.Α., σε κάποια από αυτά (6) φιλοξενείται η Π.Α. και μόνο σε 7 αεροδρόμια, φιλοξενούμενη είναι η Υ.Π.Α. (Άκτιο, Ν. Αγχίαλος, Άραξος, Χανιά, Καλαμάτα, Σκύρος, Μέγαρα). Στα 7 τελευταία αεροδρόμια, ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας παρέχεται από στρατιωτικούς ελεγκτές και η Π.Α. είναι η κύρια εποπτεύουσα αρχή. Πέρα από τους 39 αυτούς αερολιμένες, υπάρχουν και αμιγώς στρατιωτικά αεροδρόμια (Λάρισα, Τανάγρα, Ανδραβίδα, Αγρίνιο, Καστέλι, Ελευσίνα, Δεκέλεια κτλ. κτλ.), ορισμένα από τα οποία μπορούν να δεχτούν πολιτικά αεροσκάφη κατόπιν ειδοποίησης κάποιες μέρες πριν ή εξυπηρετούν κάποια τοπική αερολέσχη.
Αν εννοείς τι θα γίνει σε περίπτωση πολέμου, τότε προφανώς τα αεροδρόμια θα περάσουν υπό τον έλεγχο της Π.Α., αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
 
Αγαπητοί airliners χαίρετε.

Μπορεί κάποιος να μου πει έάν είναι πρακτικό και εάν υπάρχει πουθενά αεροδρόμιο που να έχει κεκλιμένο διάδρομο? Όπως π.χ. συμβαίνει με τα ρωσικά αεροπλανοφόρα τύπου Kusnetsov.
Πιστεύετε ότι είναι τεχνικά δυνατό? Μπορούν να απογειωθούν αεροπλάνα πολιτικά από τέτοιο διάδρομο?
Αυτό βέβαια για εφαρμογή μόνο σε αεροδρόμιο περιοχής με περιορισμένο μήκος αεροδιαδρόμου απογείωσης... πχ σε μικρό ελληνικό νησί :hello?:
 
Άν σε καλύπτει αυτό, στη Σκιάθο το elevation του 02 είναι 2-3 μέτρα, και του 20 16 μέτρα.
 
NIKITAS":pdo9m6ae said:
Μπορεί κάποιος να μου πει έάν είναι πρακτικό και εάν υπάρχει πουθενά αεροδρόμιο που να έχει κεκλιμένο διάδρομο? Όπως π.χ. συμβαίνει με τα ρωσικά αεροπλανοφόρα τύπου Kusnetsov.
Πιστεύετε ότι είναι τεχνικά δυνατό? Μπορούν να απογειωθούν αεροπλάνα πολιτικά από τέτοιο διάδρομο?
Αυτό βέβαια για εφαρμογή μόνο σε αεροδρόμιο περιοχής με περιορισμένο μήκος αεροδιαδρόμου απογείωσης... πχ σε μικρό ελληνικό νησί

Το προτιμητέο είναι ένας διάδρομος να είναι τελείως επίπεδος. Ωστόσο, επειδή αυτό είναι δύσκολο -κατασκευαστικά- να επιτευχθεί και ακόμη δυσκολότερο να διατηρηθεί, είναι επιτρεπτές συγκεκριμένες -κατά μήκος- κλίσεις του διαδρόμου. Ο ICAO ορίζει τις μέγιστες επιτρεπτές κλίσεις , την ελάχιστη απόσταση μεταξύ σημείων αλλαγής των κλίσεων καθώς επίσης και ελάχιστες αποστάσεις μεταξύ συγκεκριμένων σημείων, ώστε να επιτυγχάνεται άριστη ορατότητα στο διάδρομο.

Γενικά, θετική κλίση (ανηφόρα) αυξάνει το απαιτούμενο μήκος απογείωσης για ένα αεροσκάφος, ενώ αρνητική κλίση (κατηφόρα) μειώνει το απαιτούμενο μήκος απογείωσης. Τα αντίθετα ισχύουν για την προσγείωση.

Αεροδρόμια σαν κι αυτό, έχουν αναγκαστικά μεγάλη κλίση στο διάδρομο, λόγω του αναγλύφου της περιοχής που βρίσκονται... και χρησιμοποιούνται βέβαια από ειδικά καταρτισμένους κυβερνήτες.
 
Se keklimmeno Diadromo..
Poli kali Erotisi!
Prosopika pisteyo oti se keklimmeno diadromo,
oi apogeioseis kai oi prosgeioseis prepei na ginotai pros tin meria pou o diadromos "katiforizei"..
Eidika oi prosgeioseis..
 
Dash7Neon":n4g1u2mg said:
oi prosgeioseis prepei na ginotai pros tin meria pou o diadromos "katiforizei"..
Eidika oi prosgeioseis..

:?: :?: :?:
Μηπως το λες λιγο αναποδα? Στην προσγειωση πρακτικο ειναι το α/φος να βρισκει ανηφορα.
 
Top