Δόξα Σοι!
Επιτέλους,μια ουσιαστική ερώτηση και όχι οι σαχλαμάρες περί δερματοστιξίας,κιλών,καλλωπισμού,τσιγεροσαρμάδων κλπ!
Αγαπητή,δε κάνεις κανένα λάθος στη διατύπωση για "ασφάλεια και άνεση".
Στο πρώτο ερώτημά σου,η απάντηση θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα μακροσκελής.
Γενικά λοιπόν,το μέλος πληρώματος κάνει τα εξής:
Παρουσιάζεται στην εργασία του σε καθορισμένη ώρα και συναντά το υπόλοιπο πλήρωμα.Διεξάγεται το λεγόμενο briefing όπου ενημερώνονται τα μέλη για τα ιδιαίτερα στοιχεία (καιρός,διάρκεια πτήσης,αριθμός επιβατών κ.α.) της πτήσης ή των πτήσεων που θα εκτελέσουν και γίνεται υπενθύμιση διαδικασιών ασφαλείας αλλά και άλλων διαδικασιών (εξυπηρέτηση επιβατών,ασφάλεια-security)
Το πλήρωμα μεταβαίνει στο αφος και σύμφωνα με τη κατανομή καθηκόντων που έχει γίνει στο briefing,κάθε μέλος προβαίνει στον έλεγχο του εξοπλισμού που αντιστοιχεί στη θέση του.Γενικά,κάθε μέλος πληρώματος χρεώνεται μια ή δύο πόρτες-εξόδους του αφους.
Όταν διαπιστωθεί ότι όλα είναι στη θέση τους και όπως πρέπει,γίνεται επιβίβαση-τακτοποίηση,επίδειξη σωστικών μέσων,αναχώρηση,πτήση,άφιξη,αποβίβαση.
Δυσκολίες;Μμμμμμμ...Σχετικό είναι αυτό.
Κάποιοι θεωρούν τις πολύ πρωινές πτήσεις,γνωστές ως "γαλατάδικες",άλλοι το δύσκολο καιρό,κάποιοι έναν συνάδελφό κλπ.
Κοινός τύπος για όλες τις εταιρείες δεν υπάρχει.Αυτό που υπάρχει είναι η βασική εκπαίδευση Μέλους Πληρώματος (initial) η οποία προηγείται της επί τύπου εκπαίδευση.Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες εταιρείες με τις απαραίτητες προσαρμογές.
Αν χρειάζεσαι περαιτέρω διευκρινίσεις,να σου τις δώσουμε.