Αρμοδιότητες πληρωμάτων καμπίνας

Με την ιδια λογικη, κατα την επιβιβαση, θα επρεπε οι επιβατες να μπαινουν ενας-ενας μεσα και χωρις αποσκευες...!Γιατι αντε να κανεις evacuation με 30 ανθρωπους ορθιους στην μεση της καμπινας και με τα μπαγκαζια τους να εχουν κλεισει τον διαδρομο....!
 
παιδια σας παρακαλω μπορει καποιος να μου πει αν μπορω να δουλεψω στο αεροπλανο ως μελος του πληρωματος καμπινας αλλα οχι ως αεροσυνοδος? δεν εχω το απαιτουμενο υψος για ελαχιστους ποντους για αεροσυνοδος ομως θα μου αρεσε πολυ να ταξιδευω με αεροπλανο και γενικα να βλεπω καινουρια μερη...υπαρχει καποια δουλεια σχετικη? εννοειται οχι τεχνικη πχ χειριστης συστηματος γιατι πρωτον ειμαι γυναικα και δευτερον δεν εχω σπουδασει κατι σχετικα!
 
Sonia 21 η Gulf Air είχε παλιά τις ειδικότητες sky chef και sky nanny. Δεν είμαι σίγουρη αν υπάρχουν ακόμη. Μπες στην ιστοσελίδα της εταιρίας για περισσότερες πληροφορίες.
 
Τα αεροπλάνα εκτός απο αεροσυνοδούς έχουν και πιλότους. Ϊσως να ήθελες κάποια στιγμή να ασχοληθείς και με αυτό. Βέβαια είναι ένα επάγγελμα με πολύ περισσότερες ευθύνες, απαιτεί μεγάλα χρηματικά ποσά και αν δεν έχεις τρέλα με τα αεροπλάνα δε θα το κάνεις ποτέ. Υπάρχουν βέβαια και κάποιες εταιρίες όπως η Etihad που έχει στο αεροπλάνο Food and beverage manager και In flight-chef. Το δεύτερο όπως καταλαβαίνεις απαιτεί το να είσαι chef και το αλλο απαιτεί προυπηρεσία και γνώσεις σε θέση management και κατα κύριο λόγο σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Παρ' ολα αυτα το ύψος σου δεν είναι απαγορευτικό για πλήρωμα καμπίνας, εφόσον πληρείς τις προυποθέσεις ασφαλείας. Αν μπορείς να φτάσεις το ύψος που σου ζητάνε τότε δεν έχεις πρόβλημα. Σε μικρά αεροσκάφη για παραδειγμά είναι πιο πιθανό να μπορείς να δουλέψεις. Τώρα για την emirates συγκεκριμένα που θέλεις δε μπορώ να σου πώ κάτι μιας και δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με την εταιρία. Καλό είναι πάντως να κοιτάξεις και σε ευρωπαικές εταιρίες
 
Καλησπέρα σε όλους,

θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση όσο αναφορά την φύση της δουλειάς ενός ιπτάμενου φροντιστή/συνοδού;
Αν δεν κάνω λάθος η δουλειά του είναι να εξασφαλίζει την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών. Αυτο όμως είναι κάπως γενικό, τι κάνει δηλαδή στην καθημερινότητα του, ποιές είναι οι δυσκολίες της δουλειας και ποιες οι ευκολίες;
(Αν έχει απαντηθει ήδη σε κάποιο thread θα το εκτιμούσα αν με παραπέμπατε εκει)

Επίσης έχει αναφερθεί σε κάποιο άλλο thread το ότι ο κάθε ιπτ/νος φρ/στής ειδικέυεται σε έναν τύπο αεροσκάφους.. δηλαδή στην εκπαίδευση σε κάποια αεροπορική σου μαθαίνουν έναν τύπο που πετάνε συχνά; υπάρχει κάποιος κοινός για όλες;
Ευχαριστώ :)
 
Δόξα Σοι!
Επιτέλους,μια ουσιαστική ερώτηση και όχι οι σαχλαμάρες περί δερματοστιξίας,κιλών,καλλωπισμού,τσιγεροσαρμάδων κλπ!
Αγαπητή,δε κάνεις κανένα λάθος στη διατύπωση για "ασφάλεια και άνεση".
Στο πρώτο ερώτημά σου,η απάντηση θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα μακροσκελής.
Γενικά λοιπόν,το μέλος πληρώματος κάνει τα εξής:
Παρουσιάζεται στην εργασία του σε καθορισμένη ώρα και συναντά το υπόλοιπο πλήρωμα.Διεξάγεται το λεγόμενο briefing όπου ενημερώνονται τα μέλη για τα ιδιαίτερα στοιχεία (καιρός,διάρκεια πτήσης,αριθμός επιβατών κ.α.) της πτήσης ή των πτήσεων που θα εκτελέσουν και γίνεται υπενθύμιση διαδικασιών ασφαλείας αλλά και άλλων διαδικασιών (εξυπηρέτηση επιβατών,ασφάλεια-security)
Το πλήρωμα μεταβαίνει στο αφος και σύμφωνα με τη κατανομή καθηκόντων που έχει γίνει στο briefing,κάθε μέλος προβαίνει στον έλεγχο του εξοπλισμού που αντιστοιχεί στη θέση του.Γενικά,κάθε μέλος πληρώματος χρεώνεται μια ή δύο πόρτες-εξόδους του αφους.
Όταν διαπιστωθεί ότι όλα είναι στη θέση τους και όπως πρέπει,γίνεται επιβίβαση-τακτοποίηση,επίδειξη σωστικών μέσων,αναχώρηση,πτήση,άφιξη,αποβίβαση.
Δυσκολίες;Μμμμμμμ...Σχετικό είναι αυτό.
Κάποιοι θεωρούν τις πολύ πρωινές πτήσεις,γνωστές ως "γαλατάδικες",άλλοι το δύσκολο καιρό,κάποιοι έναν συνάδελφό κλπ.
Κοινός τύπος για όλες τις εταιρείες δεν υπάρχει.Αυτό που υπάρχει είναι η βασική εκπαίδευση Μέλους Πληρώματος (initial) η οποία προηγείται της επί τύπου εκπαίδευση.Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες εταιρείες με τις απαραίτητες προσαρμογές.
Αν χρειάζεσαι περαιτέρω διευκρινίσεις,να σου τις δώσουμε.
 
Σε ευχαριστώ ησουν κατατοπιστικότατος, μου σύρραψες πολλά σκόρπια πράγματα που χα διαβάσει λίγο απο δω, λίγο απο κει..
Άρα η βασική εκπαίδευση είναι πάνω κάτω ίδια όπου και να την κάνεις και μετά κανεις πιο συγκεκριμένα πράγματα για τα αεροσκάφη της εταιρίας.
Υποθέτω η επιβίβαση και η αποβίβαση έχουν πανομοιοτυπες διαδικασίες.. Κατα την διάρκεια της πτήσης ποιά είναι τα καθήκοντα σου εκτός του σερβις;
Θα θελα επίσης να σε ρωτήσω, ποιο κατά την γνώμη σου είναι το πιο σωστό βήμα για να αρχίσεις; να σε πάρουν πρώτα σε μια πιο μικρή και μετά να πας στις πιο μεγάλες που ζητούν προϋπηρεσία; και ποια πιστεύεις είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ένος ικανού ιπτ/νου φρ/στή;

Είνα ενας μίνι καταγισμός ερωτήσεων ετσι; :oops:
 
Κατά τη πτήση λοιπόν,μάντεψε! ;)
"Καθήκον" του μέλους πληρώματος είναι η ασφάλεια.
Η παρακολούθηση δηλαδή της εφαρμογής των διαδικασιών και η αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων,σοβαρρών ή όχι:Από αναταράξεις μέχρι αποσυμπίεση του αφους.
Μεγάλο κεφάλαιο:Α'Βοήθειες.
Στην επαγγελματική του σταδιοδρομία,κάποιο μέλος πληρώματος είναι στατιστικά βέβαιο ότι θα αντιμετωπίσει πολύ περισσότερες φορές περιστατικό που χρήζει παροχής πρώτων βοηθειών παρά κάποιο σοβαρό περιστατικό ασφάλειας πτήσεων (Safety) ή παράνομης ενέργειας (security).
Σημείωσε επίσης,σε παρακαλώ,ότι και η εξυπηρέτηση επιβατών είναι μια αυστηρή διαδικασία που διεξάγεται βάσει εγχειριδίων και σχεδιασμένη με,μάντεψε,προδιαγραφές και κανονισμούς Ασφαλείας.
Σχετικά με το πως είναι καλύτερα να ξεκινήσει κάποιος:Θεωρώ ότι είναι υποκειμενικό ζήτημα και εξαρτάται από το πως θέλει να ζήσει κάποιος γενικότερα.Αν σου αρέσει να ζεις (όχι απλά να δουλεύεις) στο Ντουμπάϊ,απευθύνεσαι κατευθείαν σε μια "μεγάλη" εταιρεία.Αν προτιμάς να είσαι στο τόπο σου (πχ Κρήτη) ζητάς δουλειά από μια "μικρή" τοπική εταιρεία με μικρά αφη.
Χρησιμοποίησα τα εισαγωγικά για να πω ότι είτε πετάς μικρό είτε μεγάλο αφος είτε είσαι στην Emirates είτε στη Sky Express,δε διαφοροποιεί το τρόπο με τον οποίο πρέπει να εργάζεσαι.Οι διαδικασίες χρειάζεται να τηρούνται με τον ίδιο τρόπο.Τα υπόλοιπα είναι θέμα εκπαίδευσης και προσωπικής διάθεσης.
 
Σε ευχαριστώ πολυ για όλες αυτές τις πληροφορίες!!
Κάποιες συμβουλές που θα δινες σε ενάν επίδοξο συνάδελφο;; :D
 
Top