Ασφάλεια πτήσεων

Re: Long haul της πΟΑ

didis":24s32t0u said:
Πες μου τότε τι δουλειά κάνεις να ασχοληθώ και εγώ από χόμπι και να εκφέρω γνώμη δημόσια για το πόσο καλά την κάνεις !!!!!

Didis μήπως έχεις ξεφύγει τελείως? το πόσο καλά κάνεις την δουλειά σου είναι φανερό και δεν χρειάζεται να το διαφημίζεις... κανένας δεν σε κρίνει αλλά απλά νομίζω πως έχει δικαίωμα ο οποιοσδήποτε να πει το αυτονόητο... να γράψει δημόσια πως ένας πιλότος κάνει καλά την δουλειά του όταν μεταφέρει με ασφάλεια τους επιβάτες... εσύ τώρα θεωρείς κατόρθωμα που δεν έριξες κανένα αεροπλάνο και είσαι υπερήφανος γιαυτό...οκ αλλά μην περιμένεις να σου πούμε και μπράβο... ευχαριστώ ναι θα σου πούμε, αλλά όχι μπράβο που δεν μας σκότωσες...πιλότος είσαι και οχι μάγειρας να σου δώσουμε συγχαρητήρια που πέτυχες την φασολάδα...
 
Εμένα ως επιβάτη με ενδιαφέρει πρωταρχικά να πάω ασφαλής στον προορισμό μου.Τώρα το αν η προσγείωση στη Σάμο είναι μανίκι δε με ενδιαφέρει.Όποιος δεν μπορεί να πιλοτάρει ας μην το κάνει.Ούτε θα δώσω ελαφρυντικά στην ΟΑ επειδή τα ελληνικά αεροδρόμια λόγω μορφολογίας και υποδομών είναι επικίνδυνα. Αλλού δεν υπάρχουν επικίνδυνες προσγειώσεις;Πάρτε το χαμπάρι μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, δεν υπάρχει δικαιολογία. Είναι εξοργιστικά αυτά τα επιχειρήματα.
Και για το Hastaroth, η εταιρία έχει ένα σχετικά κακό δείκτη ασφαλείας.Μπορεί να την αγαπάμε, με αυτήν να πρωτοταξιδέψαμε οι περισσότεροι, αλλά μην κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας.
 
Στα παραπανω, προσθεστε και 2 ATR-72: το ενα στη Μυκονο, που δεν κατεβαινε ο ριναιος, ο Κ1 επαθε νταρακουλο και τα εκανε ολα μονος του ο Κ2, και το αλλο στη Ροδο, που προσγειωθηκε σε κλειστο τμημα του διαδρομου, και απο θαυμα δεν εγινε κατι χειροτερο απο το να καθηλωθει για μηνες το ΒΙΗ.
 
Incidents εχουν ολες οι εταιριες..Απο τη "λατρεμενη" ορισμενων (FR) που προσγειωθηκε σε βομβαρδισμενο αεροδρομιο, μεχρι τη ΒΑ

Edit
:arrow: Και Iberia
 
STAVROS_ATH":2oh64jg5 said:
Εμένα ως επιβάτη με ενδιαφέρει πρωταρχικά να πάω ασφαλής στον προορισμό μου.Τώρα το αν η προσγείωση στη Σάμο είναι μανίκι δε με ενδιαφέρει.Όποιος δεν μπορεί να πιλοτάρει ας μην το κάνει.Ούτε θα δώσω ελαφρυντικά στην ΟΑ επειδή τα ελληνικά αεροδρόμια λόγω μορφολογίας και υποδομών είναι επικίνδυνα.

Όχι φίλε μου δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Στη Σάμο οι ξένες εταιρείες στέλνουν ειδικά εκπαιδευμένα πληρώματα. Στη Ρόδο (που με το νοτιά είναι ότι πιο επικίνδυνο έχουμε) στο τέλος του 07 υπάρχει ακόμα το κουφάρι ενός AIRBUS. Και τέλος η ΒΑ απαγορεύει την προσγείωση τη νύχτα στο 34 στη Θεσσαλονίκη γιατί το θεωρεί ανασφαλές
Έξω αυτά δεν υπάρχουν.
 
Re: Long haul της πΟΑ

COMPUTERISE":1ofhy6cu said:
Didis μήπως έχεις ξεφύγει τελείως?

Ουδέν περεταίρω σχόλιο στα γραφόμενά σου!!!!!
 
didis":siuqbw4a said:
Έξω αυτά δεν υπάρχουν.
Ωραια. ΜΕΣΑ,ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ???????????? Θελεις, δηλ. να μας πεις οτι η ΟΑ στη Σαμο δεν εστελνε ειδικα εκπαιδευμενα πληρωματα? Αυτο επιβεβαιωνει τα περι ελλειψης ασφαλειας...
 
Ακόμα και αν δεχτώ ότι όλα τα ελληνικά αεροδρόμια είναι επιπέδου Funchal και Kai Tak, το γεγονός είναι ότι τα πολύνεκρα δυστυχήματα υπήρξαν και συνεπώς τίθεται θέμα ασφάλειας πτήσεων της εταιρίας. Μπορεί το έργο ενός Έλληνα πιλότου να είναι δύσκολο αλλά αυτό δεν αναιρεί τίποτα.
 
Οκ !!! Τηρουμένων των αναλογιών το επίπεδο ασφαλείας της ΟΑ ήταν πολύ καλό.
Αυτό είναι το σκεπτικό μου.
 
seven4seven":30zspgzh said:
Ωραια. ΜΕΣΑ,ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ???????????? Θελεις, δηλ. να μας πεις οτι η ΟΑ στη Σαμο δεν εστελνε ειδικα εκπαιδευμενα πληρωματα? Αυτο επιβεβαιωνει τα περι ελλειψης ασφαλειας...

Οι της ΟΑ - και της ΑΙΓΑΙΟΥ αργότερα - έμαθαν να πετούν σε αυτό το περιβάλον και να είναι ασφαλείς.
 
Top