jerry
Concorde-Class-Member
Για τις ανάγκες του καλοκαιριού έπρεπε να μεταβώ στην Κροατία και κατόπιν στη Γερμανία. Μείνετε μαζί μας για να δείτε όλο το ταξίδι με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.
ΚΙΝΗΣΕΙΣ 1,2 : ΔΙΠΛΟ ΑΝΟΙΓΜΑ : ΑΤΗ-ZAG με MALEV μέσω BUD
ATH-BUD 20JUL05 MA231 05:20-06:25 EQP:B737-700 REG:HALOP
SEAT:5F TAKEOFF-LANDING : 05:30-06:06
Ύπνος σχεδόν 5 λεπτά, <<αφύπνιση>> στις 2.30 και άφιξη στο αεροδρόμιο λίγο μετά τις 3. Εκείνη την ώρα τσεκάρανε οι τελευταίοι επιβάτες για τις πτήσεις της MALEV για Ελσίνκι και Δουβλίνο και περιμένανε οι της Βουδαπέστης, οπότε στο hub επικρατούσε κατάσταση πανικού με ένα κράμα ανθρώπων από όλα τα μέρη της γης που πετούσαν προς διάφορα σημεία του ορίζοντα. Το check-in για τη BUD άνοιξε στις 3.15-3.20 και ήμουν από τους πρώτους. Ζήτησα παράθυρο μπροστά και η υπάλληλος παρά το ότι δε θέλησε να μου χαρίσει ένα χαμόγελο, έσκισε τις προηγούμενες κάρτες επιβίβασης και μου έδωσε καινούριες (5F για ATH-BUD και 2F για BUD-ZAG). Απαραίτητος καφές στο Γρηγόρη (ο οποίος έπαιζε το live cd του Πάνου Κιάμου) για να μείνουμε ξύπνιοι και μετά τις 4 ξεκίνησε ο μακρύς δρόμος για το gate A13 (το τελευταίο δεξιά από τα extra-schengen). Η επιβίβαση στο ολοκαίνουριο 737 ξεκίνησε στις 5. Οι επιβάτες δεν ήταν πολλοί (πληρότητα γύρω στο 60%) και έτσι γύρω στις 5.10 είχαμε μπει οι περισσότεροι. Τα καθίσματα στις σειρές 1-6 είναι ρυθμισμένα για business class οπότε έχουν διαρρύθμιση 2-3 και ένα seatpitch μαγευτικό. Προσωπικά ήμουν μόνος στο 5D-E-F και το καταευχαριστήθηκα. Ενημερωτικά η κουρτίνα της business σταματούσε στη 2η σειρά και είχε συνολικά έναν επιβάτη. Τότε έγινε και η αναγγελία από την ηγουμένη ότι περιμένουμε κάποιους επιβάτες γιαυτό θα καθυστερήσουμε λίγο. Οι επιβάτες ήρθαν, οι αναγγελίες και επίδειξη σωστικών μέσων από τις οθόνες που κατέβαιναν σε κάθε σειρά αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού της ηγουμένης ξεκίνησαν στα Ούγγρικα-Αγγλικά και σε αυτοματοποιημένα ελληνικά με την ηλεκτρονική φωνή να μας καλωσορίζει στο αεροσκάφος ΒΗΤΑ ΕΦΤΑ-ΤΡΙΑΝΤΑ-ΕΦΤΑ. Pushback στις 5.19, καραμελίτσα από το πλήρωμα, χαμήλωμα των φώτων και το taxi για τον 03L ξεκίνησε στις 5.23. Στις 5.28 cabin crew seats for take off από το Α2 και απογείωση στις 5.30 ακριβώς. Μαύρα σκοτάδια στον ορίζοντα οπότε είπα να φωτογραφίσω όπως μπορούσα τις γνωστές επιγραφές . Περιμένοντας τον ήλιο να σηκωθεί είπα να ασχοληθώ και με τις οθόνες που μας ενημέρωναν για τη θέση μας αν και το παιδάκι στη μπροστινή σειρά είχε τον ακάθιστο. Περνώντας από τη Σκιάθο και τη Θεσσαλονική ξεκίνησε να μοιράζεται μαζίμε την εμφάνιση του ήλιου γύρω στις 5.57.Το ΚΙΤ της MALEV χωρίς να είναι κάτι το εντυπωσιακό ήταν αρκετό για την ώρα εκείνη και τις συνθήκες. (Άμα δίνανε και κάτι μεταλλικό να πάρεις καλά θα ήταν). Οι οθόνες μας έπαιξαν στην αρχή κάποιες πλάκες σε στυλ candid camera και μετά είδαμε κινούμενα σχέδια (Coyote και ένα συνδυασμό Tom-Jerry-Sylvester ο οποίος με προβλημάτισε). Και τώρα ήρθε η ώρα να γυρίσουμε τα ρολόγια μας μια ώρα πίσω. Στις 5.30 άρχισε το μάζεμα των <<δίσκων>>, ενώ ο ήλιος είχε αρχίσει να γίνεται ενοχλητικός. Περί τις 5.48 πήραμε μια αριστερή στροφή και ξεκινήσαμε την κάθοδο για το Ferihegy. Στις 6.01 gears down με κάποια ούγγρικα χωράφια δεξιά και touch στον 31R στις 6.06. Ένα πλάνο από τον ιδιότυπο πύργο της BUD , ένα άλλο πλάνο από τα σταθμευμένα αεροπλάνα και ΤΣΟΥΠ, φτάσαμε στο gate.
Rating : 9/10 (+ οn-time performance,άνετο seat-pitch - IFE/γεύμα)
Αποχαιρετώντας το HALOP οι περισσότεροι επιβάτες κινούμαστε στο transfer desk (ίσως ο λόγος που η MALEV πετάει αυτή τη βάρβαρη ώρα). Εκ νέου έλεγχος χειραποσκευών και διαβατηρίων και αναμονή για την επόμενη πτήση η οποία ήταν μία έκπληξη!!!
ΒUD-ZAG 20JUL05 MA470 09:05-09:55 EQP:SAAB2000 REG:ERSFA
Moldavian Airlines Aircarft
SEAT:2F TAKEOFF-LANDING : 09:10-09:55
Ναι καλά διαβάσατε! Όταν έκανα την κράτηση της MALEV κοιτώντας το αεροσκάφος είδα ότι δεν είναι CRJ όπως λέει το schedule αλλά ένα SAAB…Κοιτώντας φωτογραφίες από το ZAG κατάλαβα πως πρόκειται για το εν λόγω αεροπλάνο της μολδαβέζικης εταιρείας (η οποία δεν έχει σχέση με τη γνωστή μας Air Moldova).
Η επιβίβαση ξεκίνησε στις 8.35 από το gate 20. Στο gate έφτασα στις 8.45 γιατί περίμενα να κάνουν towing ΑΥΤΟ το πουλί και ήμουν από τους τελευταίους επιβάτες με την χαρούμενη υπάλληλο να με καλημερίζει. Φτάνοντας στο αεροσκάφος είπα να το τσακίσω λίγο ενώ οι άλλοι επιβιβάζονταν και σχολίαζαν ότι μάλλον δεν είναι MALEV (συμπεριλαμβανομένων κάποιων Ελλήνων που δεν ξέρω καν πως βρέθηκαν εκεί μιας και δεν έρχονταν μαζί μας από ATH) 1,2. Μπαίνοντας διαπίστωσα τι μικρούλι και γλυκούλι που είναι το SAAB. Πληρότητα 30 άτομα. Το καλό με τη 2F ήταν ότι ήμουν μπροστά στο κέντρο των εξελίξεων μιας και οι υπόλοιποι επιβάτες βρίσκονταν πιο πίσω, οπότε είδα το dispatcher να μας αποχαιρετά. Στις 8.56 doors armed and crosscheck, οι μολδαβοί φροντιστές (ένας άντρας και μία γυναίκα) μας πρόσφεραν καραμελίτσα και εφημερίδες και το taxi ξεκίνησε στις 9.02. Hold στον 31L στις 9.09 και απογείωση στις 9.10 ακριβώς. Πάρτε και γεύση από BUD και τώρα πορεία για Zagreb. Ο μολδαβός κυβερνήτης μας, δεν έβγαλε άχνα οπότε θα σας γελάσω για την πορεία που ακολουθήσαμε, πάντως ήταν ωραία (1,2,3). Μας προσφέρθηκε ένα σαντουιτσάκι και αναψυκτικά-καφές ενώ σιγά-σιγά γύρω στις 9.35 ξεκίνησε η κάθοδος για το Zagreb. Η πορεία που ακολουθήσαμε ήταν λίγο περίεργη μιας και έχω την εντύπωση ότι κυκλώσαμε το αεροδρόμιο (1,2 απογείωση ATR της Croatia) και ύστερα πάνω από δασώδεις περιοχές και αυτοκινητοδρόμους, και αφού άκουσα από το cockpit (μιας και ήμουν μια ανάσα) το <<50, 40, 30, 20, 10, …>> προσγειωθήκαμε στον 05 στις 9.55. (1,2,3,4). Η αποβίβαση γοργή, ο έλεγχος διαβατηρίων το ίδιο, οι αποσκευές κυλούσαν ήδη όταν ήμασταν στον έλεγχο διαβατηρίων σε ένα terminal χαμηλοτάβανο και γενικά σε 10 λεπτά μετά την προσγείωση ήμασταν έξω από το αεροδρόμιο περιμένοντας το πουλμανάκι της Croatian Airlines για το city center…
Rating : 9/10
Ο προορισμός μου ήταν η Rijeka στα παράλια της Αδριατικής για την οποία χρησιμοποίησα τρένο από την πόλη του Zagreb.
Coming up next :
--> Κροατία-Γερμανία με χρήση 4 αεροδρομίων <--
ΚΙΝΗΣΕΙΣ 1,2 : ΔΙΠΛΟ ΑΝΟΙΓΜΑ : ΑΤΗ-ZAG με MALEV μέσω BUD
ATH-BUD 20JUL05 MA231 05:20-06:25 EQP:B737-700 REG:HALOP
SEAT:5F TAKEOFF-LANDING : 05:30-06:06
Ύπνος σχεδόν 5 λεπτά, <<αφύπνιση>> στις 2.30 και άφιξη στο αεροδρόμιο λίγο μετά τις 3. Εκείνη την ώρα τσεκάρανε οι τελευταίοι επιβάτες για τις πτήσεις της MALEV για Ελσίνκι και Δουβλίνο και περιμένανε οι της Βουδαπέστης, οπότε στο hub επικρατούσε κατάσταση πανικού με ένα κράμα ανθρώπων από όλα τα μέρη της γης που πετούσαν προς διάφορα σημεία του ορίζοντα. Το check-in για τη BUD άνοιξε στις 3.15-3.20 και ήμουν από τους πρώτους. Ζήτησα παράθυρο μπροστά και η υπάλληλος παρά το ότι δε θέλησε να μου χαρίσει ένα χαμόγελο, έσκισε τις προηγούμενες κάρτες επιβίβασης και μου έδωσε καινούριες (5F για ATH-BUD και 2F για BUD-ZAG). Απαραίτητος καφές στο Γρηγόρη (ο οποίος έπαιζε το live cd του Πάνου Κιάμου) για να μείνουμε ξύπνιοι και μετά τις 4 ξεκίνησε ο μακρύς δρόμος για το gate A13 (το τελευταίο δεξιά από τα extra-schengen). Η επιβίβαση στο ολοκαίνουριο 737 ξεκίνησε στις 5. Οι επιβάτες δεν ήταν πολλοί (πληρότητα γύρω στο 60%) και έτσι γύρω στις 5.10 είχαμε μπει οι περισσότεροι. Τα καθίσματα στις σειρές 1-6 είναι ρυθμισμένα για business class οπότε έχουν διαρρύθμιση 2-3 και ένα seatpitch μαγευτικό. Προσωπικά ήμουν μόνος στο 5D-E-F και το καταευχαριστήθηκα. Ενημερωτικά η κουρτίνα της business σταματούσε στη 2η σειρά και είχε συνολικά έναν επιβάτη. Τότε έγινε και η αναγγελία από την ηγουμένη ότι περιμένουμε κάποιους επιβάτες γιαυτό θα καθυστερήσουμε λίγο. Οι επιβάτες ήρθαν, οι αναγγελίες και επίδειξη σωστικών μέσων από τις οθόνες που κατέβαιναν σε κάθε σειρά αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού της ηγουμένης ξεκίνησαν στα Ούγγρικα-Αγγλικά και σε αυτοματοποιημένα ελληνικά με την ηλεκτρονική φωνή να μας καλωσορίζει στο αεροσκάφος ΒΗΤΑ ΕΦΤΑ-ΤΡΙΑΝΤΑ-ΕΦΤΑ. Pushback στις 5.19, καραμελίτσα από το πλήρωμα, χαμήλωμα των φώτων και το taxi για τον 03L ξεκίνησε στις 5.23. Στις 5.28 cabin crew seats for take off από το Α2 και απογείωση στις 5.30 ακριβώς. Μαύρα σκοτάδια στον ορίζοντα οπότε είπα να φωτογραφίσω όπως μπορούσα τις γνωστές επιγραφές . Περιμένοντας τον ήλιο να σηκωθεί είπα να ασχοληθώ και με τις οθόνες που μας ενημέρωναν για τη θέση μας αν και το παιδάκι στη μπροστινή σειρά είχε τον ακάθιστο. Περνώντας από τη Σκιάθο και τη Θεσσαλονική ξεκίνησε να μοιράζεται μαζίμε την εμφάνιση του ήλιου γύρω στις 5.57.Το ΚΙΤ της MALEV χωρίς να είναι κάτι το εντυπωσιακό ήταν αρκετό για την ώρα εκείνη και τις συνθήκες. (Άμα δίνανε και κάτι μεταλλικό να πάρεις καλά θα ήταν). Οι οθόνες μας έπαιξαν στην αρχή κάποιες πλάκες σε στυλ candid camera και μετά είδαμε κινούμενα σχέδια (Coyote και ένα συνδυασμό Tom-Jerry-Sylvester ο οποίος με προβλημάτισε). Και τώρα ήρθε η ώρα να γυρίσουμε τα ρολόγια μας μια ώρα πίσω. Στις 5.30 άρχισε το μάζεμα των <<δίσκων>>, ενώ ο ήλιος είχε αρχίσει να γίνεται ενοχλητικός. Περί τις 5.48 πήραμε μια αριστερή στροφή και ξεκινήσαμε την κάθοδο για το Ferihegy. Στις 6.01 gears down με κάποια ούγγρικα χωράφια δεξιά και touch στον 31R στις 6.06. Ένα πλάνο από τον ιδιότυπο πύργο της BUD , ένα άλλο πλάνο από τα σταθμευμένα αεροπλάνα και ΤΣΟΥΠ, φτάσαμε στο gate.
Rating : 9/10 (+ οn-time performance,άνετο seat-pitch - IFE/γεύμα)
Αποχαιρετώντας το HALOP οι περισσότεροι επιβάτες κινούμαστε στο transfer desk (ίσως ο λόγος που η MALEV πετάει αυτή τη βάρβαρη ώρα). Εκ νέου έλεγχος χειραποσκευών και διαβατηρίων και αναμονή για την επόμενη πτήση η οποία ήταν μία έκπληξη!!!
ΒUD-ZAG 20JUL05 MA470 09:05-09:55 EQP:SAAB2000 REG:ERSFA
Moldavian Airlines Aircarft
SEAT:2F TAKEOFF-LANDING : 09:10-09:55
Ναι καλά διαβάσατε! Όταν έκανα την κράτηση της MALEV κοιτώντας το αεροσκάφος είδα ότι δεν είναι CRJ όπως λέει το schedule αλλά ένα SAAB…Κοιτώντας φωτογραφίες από το ZAG κατάλαβα πως πρόκειται για το εν λόγω αεροπλάνο της μολδαβέζικης εταιρείας (η οποία δεν έχει σχέση με τη γνωστή μας Air Moldova).
Η επιβίβαση ξεκίνησε στις 8.35 από το gate 20. Στο gate έφτασα στις 8.45 γιατί περίμενα να κάνουν towing ΑΥΤΟ το πουλί και ήμουν από τους τελευταίους επιβάτες με την χαρούμενη υπάλληλο να με καλημερίζει. Φτάνοντας στο αεροσκάφος είπα να το τσακίσω λίγο ενώ οι άλλοι επιβιβάζονταν και σχολίαζαν ότι μάλλον δεν είναι MALEV (συμπεριλαμβανομένων κάποιων Ελλήνων που δεν ξέρω καν πως βρέθηκαν εκεί μιας και δεν έρχονταν μαζί μας από ATH) 1,2. Μπαίνοντας διαπίστωσα τι μικρούλι και γλυκούλι που είναι το SAAB. Πληρότητα 30 άτομα. Το καλό με τη 2F ήταν ότι ήμουν μπροστά στο κέντρο των εξελίξεων μιας και οι υπόλοιποι επιβάτες βρίσκονταν πιο πίσω, οπότε είδα το dispatcher να μας αποχαιρετά. Στις 8.56 doors armed and crosscheck, οι μολδαβοί φροντιστές (ένας άντρας και μία γυναίκα) μας πρόσφεραν καραμελίτσα και εφημερίδες και το taxi ξεκίνησε στις 9.02. Hold στον 31L στις 9.09 και απογείωση στις 9.10 ακριβώς. Πάρτε και γεύση από BUD και τώρα πορεία για Zagreb. Ο μολδαβός κυβερνήτης μας, δεν έβγαλε άχνα οπότε θα σας γελάσω για την πορεία που ακολουθήσαμε, πάντως ήταν ωραία (1,2,3). Μας προσφέρθηκε ένα σαντουιτσάκι και αναψυκτικά-καφές ενώ σιγά-σιγά γύρω στις 9.35 ξεκίνησε η κάθοδος για το Zagreb. Η πορεία που ακολουθήσαμε ήταν λίγο περίεργη μιας και έχω την εντύπωση ότι κυκλώσαμε το αεροδρόμιο (1,2 απογείωση ATR της Croatia) και ύστερα πάνω από δασώδεις περιοχές και αυτοκινητοδρόμους, και αφού άκουσα από το cockpit (μιας και ήμουν μια ανάσα) το <<50, 40, 30, 20, 10, …>> προσγειωθήκαμε στον 05 στις 9.55. (1,2,3,4). Η αποβίβαση γοργή, ο έλεγχος διαβατηρίων το ίδιο, οι αποσκευές κυλούσαν ήδη όταν ήμασταν στον έλεγχο διαβατηρίων σε ένα terminal χαμηλοτάβανο και γενικά σε 10 λεπτά μετά την προσγείωση ήμασταν έξω από το αεροδρόμιο περιμένοντας το πουλμανάκι της Croatian Airlines για το city center…
Rating : 9/10
Ο προορισμός μου ήταν η Rijeka στα παράλια της Αδριατικής για την οποία χρησιμοποίησα τρένο από την πόλη του Zagreb.
Coming up next :
--> Κροατία-Γερμανία με χρήση 4 αεροδρομίων <--