ATH-CROATIA-GERMANY and return ΣΕ 5 ΚΙΝΗΣΕΙΣ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.302
Likes
1.225
Website
www.air-born.gr
Για τις ανάγκες του καλοκαιριού έπρεπε να μεταβώ στην Κροατία και κατόπιν στη Γερμανία. Μείνετε μαζί μας για να δείτε όλο το ταξίδι με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.

ΚΙΝΗΣΕΙΣ 1,2 : ΔΙΠΛΟ ΑΝΟΙΓΜΑ : ΑΤΗ-ZAG με MALEV μέσω BUD

ATH-BUD 20JUL05 MA231 05:20-06:25 EQP:B737-700 REG:HALOP
SEAT:5F TAKEOFF-LANDING : 05:30-06:06

Ύπνος σχεδόν 5 λεπτά, <<αφύπνιση>> στις 2.30 και άφιξη στο αεροδρόμιο λίγο μετά τις 3. Εκείνη την ώρα τσεκάρανε οι τελευταίοι επιβάτες για τις πτήσεις της MALEV για Ελσίνκι και Δουβλίνο και περιμένανε οι της Βουδαπέστης, οπότε στο hub επικρατούσε κατάσταση πανικού με ένα κράμα ανθρώπων από όλα τα μέρη της γης που πετούσαν προς διάφορα σημεία του ορίζοντα. Το check-in για τη BUD άνοιξε στις 3.15-3.20 και ήμουν από τους πρώτους. Ζήτησα παράθυρο μπροστά και η υπάλληλος παρά το ότι δε θέλησε να μου χαρίσει ένα χαμόγελο, έσκισε τις προηγούμενες κάρτες επιβίβασης και μου έδωσε καινούριες (5F για ATH-BUD και 2F για BUD-ZAG). Απαραίτητος καφές στο Γρηγόρη (ο οποίος έπαιζε το live cd του Πάνου Κιάμου) για να μείνουμε ξύπνιοι και μετά τις 4 ξεκίνησε ο μακρύς δρόμος για το gate A13 (το τελευταίο δεξιά από τα extra-schengen). Η επιβίβαση στο ολοκαίνουριο 737 ξεκίνησε στις 5. Οι επιβάτες δεν ήταν πολλοί (πληρότητα γύρω στο 60%) και έτσι γύρω στις 5.10 είχαμε μπει οι περισσότεροι. Τα καθίσματα στις σειρές 1-6 είναι ρυθμισμένα για business class οπότε έχουν διαρρύθμιση 2-3 και ένα seatpitch μαγευτικό. Προσωπικά ήμουν μόνος στο 5D-E-F και το καταευχαριστήθηκα. Ενημερωτικά η κουρτίνα της business σταματούσε στη 2η σειρά και είχε συνολικά έναν επιβάτη. Τότε έγινε και η αναγγελία από την ηγουμένη ότι περιμένουμε κάποιους επιβάτες γιαυτό θα καθυστερήσουμε λίγο. Οι επιβάτες ήρθαν, οι αναγγελίες και επίδειξη σωστικών μέσων από τις οθόνες που κατέβαιναν σε κάθε σειρά αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού της ηγουμένης ξεκίνησαν στα Ούγγρικα-Αγγλικά και σε αυτοματοποιημένα ελληνικά με την ηλεκτρονική φωνή να μας καλωσορίζει στο αεροσκάφος ΒΗΤΑ ΕΦΤΑ-ΤΡΙΑΝΤΑ-ΕΦΤΑ. Pushback στις 5.19, καραμελίτσα από το πλήρωμα, χαμήλωμα των φώτων και το taxi για τον 03L ξεκίνησε στις 5.23. Στις 5.28 cabin crew seats for take off από το Α2 και απογείωση στις 5.30 ακριβώς. Μαύρα σκοτάδια στον ορίζοντα οπότε είπα να φωτογραφίσω όπως μπορούσα τις γνωστές επιγραφές . Περιμένοντας τον ήλιο να σηκωθεί είπα να ασχοληθώ και με τις οθόνες που μας ενημέρωναν για τη θέση μας αν και το παιδάκι στη μπροστινή σειρά είχε τον ακάθιστο. Περνώντας από τη Σκιάθο και τη Θεσσαλονική ξεκίνησε να μοιράζεται μαζίμε την εμφάνιση του ήλιου γύρω στις 5.57.Το ΚΙΤ της MALEV χωρίς να είναι κάτι το εντυπωσιακό ήταν αρκετό για την ώρα εκείνη και τις συνθήκες. (Άμα δίνανε και κάτι μεταλλικό να πάρεις καλά θα ήταν). Οι οθόνες μας έπαιξαν στην αρχή κάποιες πλάκες σε στυλ candid camera και μετά είδαμε κινούμενα σχέδια (Coyote και ένα συνδυασμό Tom-Jerry-Sylvester ο οποίος με προβλημάτισε). Και τώρα ήρθε η ώρα να γυρίσουμε τα ρολόγια μας μια ώρα πίσω. Στις 5.30 άρχισε το μάζεμα των <<δίσκων>>, ενώ ο ήλιος είχε αρχίσει να γίνεται ενοχλητικός. Περί τις 5.48 πήραμε μια αριστερή στροφή και ξεκινήσαμε την κάθοδο για το Ferihegy. Στις 6.01 gears down με κάποια ούγγρικα χωράφια δεξιά και touch στον 31R στις 6.06. Ένα πλάνο από τον ιδιότυπο πύργο της BUD , ένα άλλο πλάνο από τα σταθμευμένα αεροπλάνα και ΤΣΟΥΠ, φτάσαμε στο gate.

Rating : 9/10 (+ οn-time performance,άνετο seat-pitch - IFE/γεύμα)

Αποχαιρετώντας το HALOP οι περισσότεροι επιβάτες κινούμαστε στο transfer desk (ίσως ο λόγος που η MALEV πετάει αυτή τη βάρβαρη ώρα). Εκ νέου έλεγχος χειραποσκευών και διαβατηρίων και αναμονή για την επόμενη πτήση η οποία ήταν μία έκπληξη!!!

ΒUD-ZAG 20JUL05 MA470 09:05-09:55 EQP:SAAB2000 REG:ERSFA
Moldavian Airlines Aircarft
SEAT:2F TAKEOFF-LANDING : 09:10-09:55

Ναι καλά διαβάσατε! Όταν έκανα την κράτηση της MALEV κοιτώντας το αεροσκάφος είδα ότι δεν είναι CRJ όπως λέει το schedule αλλά ένα SAAB…Κοιτώντας φωτογραφίες από το ZAG κατάλαβα πως πρόκειται για το εν λόγω αεροπλάνο της μολδαβέζικης εταιρείας (η οποία δεν έχει σχέση με τη γνωστή μας Air Moldova).
Η επιβίβαση ξεκίνησε στις 8.35 από το gate 20. Στο gate έφτασα στις 8.45 γιατί περίμενα να κάνουν towing ΑΥΤΟ το πουλί και ήμουν από τους τελευταίους επιβάτες με την χαρούμενη υπάλληλο να με καλημερίζει. Φτάνοντας στο αεροσκάφος είπα να το τσακίσω λίγο ενώ οι άλλοι επιβιβάζονταν και σχολίαζαν ότι μάλλον δεν είναι MALEV (συμπεριλαμβανομένων κάποιων Ελλήνων που δεν ξέρω καν πως βρέθηκαν εκεί μιας και δεν έρχονταν μαζί μας από ATH) 1,2. Μπαίνοντας διαπίστωσα τι μικρούλι και γλυκούλι που είναι το SAAB. Πληρότητα 30 άτομα. Το καλό με τη 2F ήταν ότι ήμουν μπροστά στο κέντρο των εξελίξεων μιας και οι υπόλοιποι επιβάτες βρίσκονταν πιο πίσω, οπότε είδα το dispatcher να μας αποχαιρετά. Στις 8.56 doors armed and crosscheck, οι μολδαβοί φροντιστές (ένας άντρας και μία γυναίκα) μας πρόσφεραν καραμελίτσα και εφημερίδες και το taxi ξεκίνησε στις 9.02. Hold στον 31L στις 9.09 και απογείωση στις 9.10 ακριβώς. Πάρτε και γεύση από BUD και τώρα πορεία για Zagreb. Ο μολδαβός κυβερνήτης μας, δεν έβγαλε άχνα οπότε θα σας γελάσω για την πορεία που ακολουθήσαμε, πάντως ήταν ωραία (1,2,3). Μας προσφέρθηκε ένα σαντουιτσάκι και αναψυκτικά-καφές ενώ σιγά-σιγά γύρω στις 9.35 ξεκίνησε η κάθοδος για το Zagreb. Η πορεία που ακολουθήσαμε ήταν λίγο περίεργη μιας και έχω την εντύπωση ότι κυκλώσαμε το αεροδρόμιο (1,2 απογείωση ATR της Croatia) και ύστερα πάνω από δασώδεις περιοχές και αυτοκινητοδρόμους, και αφού άκουσα από το cockpit (μιας και ήμουν μια ανάσα) το <<50, 40, 30, 20, 10, …>> προσγειωθήκαμε στον 05 στις 9.55. (1,2,3,4). Η αποβίβαση γοργή, ο έλεγχος διαβατηρίων το ίδιο, οι αποσκευές κυλούσαν ήδη όταν ήμασταν στον έλεγχο διαβατηρίων σε ένα terminal χαμηλοτάβανο και γενικά σε 10 λεπτά μετά την προσγείωση ήμασταν έξω από το αεροδρόμιο περιμένοντας το πουλμανάκι της Croatian Airlines για το city center…

Rating : 9/10

Ο προορισμός μου ήταν η Rijeka στα παράλια της Αδριατικής για την οποία χρησιμοποίησα τρένο από την πόλη του Zagreb.

Coming up next :
--> Κροατία-Γερμανία με χρήση 4 αεροδρομίων <--
 
...να κάνουν towing αυτό το πουλί ε?...ε τώρα τί να σου πω...πας γυρεύοντας για να τ'ακούσεις ε...
...μα καλά χριστιανέ μου έτσι τα πετάνε αυτά τα χορατά...ε;...ουστ από δω με σύγχισες βραδιάτικα... :mad:
 
Κινήσεις 3,4 : Άνοιγμα χαμηλού κόστους

Μέσα στο γενικότερο βαρύ κλίμα για τους αεροπλανόφιλους, έτσι για να ξεχαστούμε λίγο δίνω τη συνέχεια του ταξιδιού μου. Με την ελπίδα και ευχή όλες οι επόμενες πτήσεις να είναι ασφαλείς και ευχάριστες όσο αυτές.

ΚΙΝΗΣΕΙΣ 3,4 : ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ: LJUBLJANA-KARLSRUHE VIA BERLIN

LJU-SXF 28JUL05 EZY4536 12:05-13:35 EQP:A319 REG:GEZID(Easyjet 100th aircraft)
SEAT:19F TAKEOFF-LANDING : 12:14-13:19


Στο αεροδρόμιο της Λιουμπλιάνας ήμουν από πολύ πρωί οπότε κατάφερα να κάνω χάζι αρκετά πράγματα (βλέπε το αντίστοιχο topic για τα observation decks https://www.airliners.gr/community/viewt ... 1331#31331). Πτήσεις έφευγαν πολλέςκυρίως της Adria. To check-in θα άνοιγε στις 10.05, αλλά από νωρίς υπήρχε αρκετός κόσμος στην ουρά. Γερμανοί, Σλοβένοι και άλλοι τουρίστες με ένα σωρό μπαγκάζια, σκι και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο! Σιχάθηκα να τους βλέπω! Το check-in άνοιξε γύρω στις 10.15 με 2 υπαλλήλους, οι οποίες προχωρούσαν τις δύο ουρές σχετικά αργά. Ενίοτε είχαν και πρόβλημα με παραπάνω ή αγνώστου σχήματος αποσκευές οπότε κολλούσαν περισσότερο και έτσι άργησα να τσεκάρω, με την υπάλληλο να ξεφυλλίζει το διαβατήριο από δω και από εκεί… Ε δεν άντεξα τη ρώτησα : Υπάρχει κάποιο πρόβλημα? Όχι, απλά κοιτάω, μου λέει. Είναι από την Ελλάδα της λέω. Ναι το κατάλαβα από τα γράμματα… Πάλι καλά γιατί κατάλαβα ότι στο εξωτερικό κανείς δεν ξέρει τι είναι το HELLENIC REPUBLIC μιας και το διαβατήριό μας πουθενά δε γράφει για GREECE. Με ρωτάει αν έχω τίποτε επικίνδυνο στη χειραποσκευή μου, μου λέει ότι είμαι στο group A για την επιβίβαση και τσουπ! Ελεύθερος! Το αεροδρόμιο της LJU είναι πολύ μικρό και γοητευτικό. 5 check-in δεξιά, 5 check-in αριστερά, έλεγχος διαβατηρίων-χειραποσκευών και βουρρ στα gates. 7 στο σύνολο, το ένα δίπλα στο άλλο. Το αεροσκάφος είχε προγραμματισμένη άφιξη στις 11.45 (προγραμματισμένο δηλαδή turn around 20 λεπτών!) αλλά φυσικά προσγειώθηκε νωρίτερα. Συνωστισμός στο gate 2 μιας και το αεροπλάνο βρισκόταν μπροστά μας και θα πηγαίναμε με τα πόδια. Στις 11.35 ακριβώς μας αμόλησαν για το αεροπλάνο (group A και παιδιά-έγκυες κτλ). Το GEZID με το 100 στη μουρίτσα του εμφανίστηκε ξεπρόβαλε μπροστά μας. Επιβίβαση από την πίσω σκάλα μιας και ήθελα να καθήσω προς τα πίσω για να βγάζω φωτογραφίες με το winglet και τελικά πιάνω την 19F. Και να η πρώτη!. Στις 11.52 all pax on board, στις 11.56 ο λαλίστατος κυβερνήτης μας καλωσορίζει, μας αναφέρει την πορεία (Maribor-Graz-Vienna-Czech) και ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμα το διάδρομο που θα φύγουμε. Στις 11.58 οι πόρτες έκλεισαν και στις 12.04 ξεκίνησε το taxi και ο αποχαιρετισμός ενός από τα αγαπημένα μου πλέον αεροδρόμια. Hold στις 12.10 και απογείωση στις 12.14 από τον 13. Στις 12.30 άρχισε να περνάει το bar service. Να σημειωθεί ότι όλες οι αναγγελίες γίνονταν σε αγγλικά-γερμανικά-σλαβικά από 3 διαφορετικά μέλη του πληρώματος που προφανώς μιλούσαν τη γλώσσα. Δεν πήρα τίποτα γιατί νύσταζα πολύ. Ξάφνου είδα αυτό το ποτάμι μπροστά μου (09). Και μετά ξαναμίλησε ο κυβερνήτης αλλά δεν τον άκουσα καλά γιατί ήταν low to volume. Ξανά ξάφνου εμφανίστηκε αυτό το αεροδρόμιο. Και ύστερα ήρθαν οι ανεμόμυλοι. Το αεροσκάφος ήταν γεμάτο. Ε, γύρω στις 13.00 ξεκίνησε η κάθοδος για το Σόνεφελντ. Στις 13.05 δέσαν όσοι ανόητοι δεν τις είχαν ήδη δεμένες τις ζώνες τους και κατεβαίναμε,κατεβαίναμε. Ξάφνου μπήκαμε σε σύννεφα, μα γρήγορα ξαναβγήκαμε για να δούμε στις 13.17 το αεροδρόμιο. Και πιο καλά λίγο πιο μετά. Touch στις 13.19 και taxi για το τελευταίοοοο stand. Αποβίβαση τελευταίος και είσοδος στο κτίριο, μερικές φωτογραφίες ακόμα (1,2) και μετά έλεγχος διαβατηρίων από μία υπάλληλο που έμοιαζε να έχει ξεφύγει από τη love parade. Με τούτα και με κείνα άρχισε το περπάτημα για την παραλαβή των αποσκευών…Και περπατούσα, περπατούσα… Ξάφνου βρίσκω μία πόρτα. Την ανοίγω και τι να δω? Να σου, η Icelandairμπροστά μου! Αχ τι ωραίο σύστημα είναι αυτό λέω και ευχήθηκα να δω και το Mryia κάπου εκεί αλλά επειδή δεν έπιασε η ευχή, είπα άντε να ξαναμπούμε μέσα γιατί έχουμε και αποσκευές και connections να προλάβουμε… Οι αποσκευές κυλούσαν ήδη στον ιμάντα, αλλά μιλάμε για πολύ συνωστισμό μιας και δύο πτήσεις της EZY εκείνη την ώρα είχαν αφιχθεί…

Rating : 7/10 (γιατί όταν πετάω θέλω να με ταίζουν τσάμπα!)

Exrpess τρένο για ZoologischerGarten (και μια πανοραμική βόλτα στο πανέμορφο Berlin) και μετά λεωφορείο για το Tegel(γύρω στα 50 λεπτά σύνολο) και βουρρρ για την επόμενη πτήση…


TXL-FKB 28JUL05 DI7491 17:55-19:10 EQP:F100 REG:REG:DAGPH(Germania full colours)
SEAT:15A TAKEOFF-LANDING : 18:05-19:02

Για όσους δεν ξέρουν το αεροδρόμιο του Tegel έχει αρχιτεκτονική διαφορετική της συνηθισμένης(όλα τα check-in μαζί-όλα τα gates μαζί-χωριστά arrivals/departures), και έτσι τα check-in είναι δίπλα στα gates/έλεγχος αποσκευών και μαζί εκεί να είναι και οι αφίξεις. Μου είπαν ότι το check-in ανοίγει μία ώρα πριν την αναχώρηση, οπότε είχα αρκετό χρόνο για βόλτες και επίσκεψη στο observation deck (εξ ου και η φωτογραφία του μπαμπά με το γιο που βλέπετε στο avatar μου). Στις 16.55 είπα να εμφανιστώ και εγώ στο check-in 12, όπως με συμβούλευαν οι πίνακες. Το καρατσεκάρισμα είχε ξεκινήσει με ταχύτατους ρυθμούς. Γρήγορα έφτασε η σειρά μου. Πρέπει να έκανα γύρω στα 30 δευτερόλεπτα χωρίς υπερβολή. Σύμφωνα με το schedule η dba πετάει την πτήση με 733, παρόλα αυτά τα σχέδια είχαν αλλάξει… Επιβίβαση στις 17.30 από gate. Οι επιβάτες ήταν όλοι γερμανοί και στην πλειοψηφία τους επιχειρηματίες και με κοιτούσαν κάπως περίεργα εμένα τον κοινό τουρίστα… Το αεροσκάφος ήταν ένα Fokker 100 με χρώματα Germania (το πλήρωμα/safety κ.λ.π. όμως ήταν dba). Κάθομαι στη 15Αδίπλα μου ήταν ένας μπίζνεσμαν με χαρτοφύλακα που με χαιρέτησε ευγενικά και μετά κάθισε να διαβάσει το playboy του. Εγώ γυρίζω από την άλλη και βλέπω αυτό). Το αεροπλάνο γύρω στο 60-65% ήταν γεμάτο. Στις 17.55 pushback. Taxi στις 17.57. Στις 18.03 hold με θέα τον πύργο και απογείωση στις 18.05 από τον 26L. Προς στιγμήν πίστεψα ότι βρίσκομαι σε πρόγραμμα της NASA και πάμε ντουγρού για Πλούτωνα μιας και είχαμε έναν εντυπωσιακό βαθμό ανόδου… Στις 18.12 μίλησε και ο captain. Λεπτομέρειες δε θυμάμαι και πολλές γιατί κάπου με πήρε ο ύπνος. Αφήστε δε που έχασα το service (chips και αναψυκτικό). Και τι να κάνω αφοσιώθηκα στο φτερό μου). Κάπου περάσαμε και πόλεις. Στις 18.36 μας ξεκίνησαν την κάθοδο με τη φωνή του κυβερνήτη να μας λέει ότι κατεβαίνουμε γιαυτό παλουκωθείτε γρήγορα. Και κατεβαίναμε, κατεβαίναμε, ώσπου στις 18.56 κατέβηκαν οι τροχοί και στις 19.02 πιάσαμε Karlsruhe στον 21. Taxi με τα πάντα σηκωμένα και onblocks στις 19.06. Αποβίβαση, σοκολατάκι και αποχαιρετισμός από την ηγουμένη, επιβίβαση στο λεωφορείο και αποβίβαση στο terminal των αφίξεων (οι άνθρωποι δε έχουν ένα κτίριο για τις αφίξεις στο ένα σημείο και στο αντιδιαμετρικό του έχουν τις αναχωρήσεις). Γλυκούλι και μικρούλι το αεροδρόμιο της FKB!!!

Rating : 9/10. Για low-cost εταιρεία και για μία ώρα πτήση βρήκα το service μια χαρά (ίσως παραπάνω από το αναμενόμενο). Βέβαια σχεδόν το ίδιο η dba δίνει και στις πτήσεις εξωτερικού αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Εδώ αξιολογώ τη συγκεκριμένη πτήση.

Εκεί με περίμενε ο Hristos για να με υποφέρει μερικές μέρες (στιγμιότυπα στο οικείο topic : https://www.airliners.gr/community/viewt ... 1101#31101)

Coming up next :
--> Επιστροφή στη χώρα : Το τελικό χτύπημα <--

 
M' άρεσαν οι συνεχείς σου εκπλήξεις σε αυτά τα σκέλη...
"κι ύστερα είδα αυτό...και ξάφνου εμφανίστηκε εκέινο...και να κάτι τέτοιο...κι αυτό τί είναι..."...
...μάλλον ήσουν κομμάτια...και για να είσαι έσύ κομμάτια σε πτήση...μόνο μια οργιαστική φαντασία μπορεί να το περιγράψει... :D :twisted: :p
 
captainjumbo":1o3iug8x said:
...να κάνουν towing αυτό το πουλί ε?...ε τώρα τί να σου πω...πας γυρεύοντας για να τ'ακούσεις ε...
...μα καλά χριστιανέ μου έτσι τα πετάνε αυτά τα χορατά...ε;...ουστ από δω με σύγχισες βραδιάτικα... :mad:

Ela twra... Mexri ki egw to ebgala fwto ayto to... pouli se ayta ta xwrafia... :p Otan sas ta elega omws mallon den me prosexate. :(
 
captainjumbo":1a5k18jq said:
M' άρεσαν οι συνεχείς σου εκπλήξεις σε αυτά τα σκέλη...
"κι ύστερα είδα αυτό...και ξάφνου εμφανίστηκε εκέινο...και να κάτι τέτοιο...κι αυτό τί είναι..."...
...μάλλον ήσουν κομμάτια...και για να είσαι έσύ κομμάτια σε πτήση...μόνο μια οργιαστική φαντασία μπορεί να το περιγράψει... :D :twisted: :p

Am ayto to 'SFA' sto nhologio tou SAAB pou to pas? Jerry mou taksideyes me thn epishmh sou idiothta h incognito? :D
 
:shock: Απογειώθηκε με το SFA.... :D :D :D
 
@Phantom Phixer : Εγώ φυσικά σε είχα ακούσει και είχα το νου μου μόλις προσγειωθώ να δω τη Hainan... Τι βίτσιο και αυτή να πετάει μόνο στο Ferihegy...:rolleyes:

Όσον αφορά το SFA (τώρα κατάλαβα και εγώ το λογοπαίγνιο - πρβλ τις υπογραφές μας για τους μη κατανοούντες το αστείο) πιστεύω ότι ήταν απλά μοιραίο ;) όπως όλα σε αυτό το χόμπι άλλωστε...
Φυσικά ταξίδευα ως η αυτή μεγαλειότης μου, ο τσάρος των οικονομικών, στο αεροπλάνο μας δε (το SFA) απήλαυσα τη θέση 2 όσο τίποτε άλλο... Άμα ήταν και πιο φιλικός ο μολδαβός κυβερνήτης και δεν αρκείτο απώς σε μία χειραψία τότε θα ταξίδευα μετά τιμών, «βαίων και κλάδων»... :D

Btw, πηγαίνετε να τελειώσετε κάτι επιστροφές που έχετε BRU-ATH...Να γράψω και εγώ το τελευταίο κομμάτι...
 
Κίνηση 5 : ΡΟΥΑ-ΜΑΤ : Επιστροφή με ΟΑ

Κίνηση 5 : ΡΟΥΑ-ΜΑΤ : Επιστροφή με Ολυμπιακή

FRA-ATH 02AUG05 OA170 19:50-23:40 EQP:B737400 REG:SXBKI
SEAT:17F TAKEOFF-LANDING : 20:21-23:45

Αφού έζησα ένα μικρό θρίλερ για να βρω ναύλο oneway (με μια LH να ζητά 1000 ευρώ, με μια Α3 να μην έχει θέσεις και με την ΟΑ να παίζει καθημερινά με τις τιμές) για επιστροφή στην πατρίδα, τελικά η Ολυμπιακάρα ήταν αυτή που θα με επέστρεφε έπειτα από 15 μέρες έξω…

Στη Φρανκφούρτη ήμουν από νωρίς μιας και έχει ένα ωραίο deck το οποίο με τον ελαφρά συννεφιασμένο καιρό ήταν η κατάλληλη ασχολία για τη μέρα. Έπειτα από αρκετές ώρες εκεί, έπειτα από βόλτα στα Τ1,Τ2, αποφάσισα να πάω στο check-in. Όπως ανέφερε ο Thanasis στο report του το check-in της ΟΑ έχει μεταφερθεί στην αίθουσα C και έπειτα από λίγο ψάξιμο, το βρήκα γύρω στις 17.50, αυτό και την ουρά που με περίμενε. Ένας υπάλληλος(που μιλούσε ελληνικά) μόνο ενώ κόσμος περίμενε στο εκδοτήριο των ΟΑ (μάταια?). Η ουρά προχωρούσε αργά και μεγάλωνε. Κυρίως ομογενείς και τουρίστες. Γύρω στις 18.05 ήρθαν άλλοι δύο υπάλληλοι γερμανοί και κάπως χαλάρωσε η κατάσταση. Τσεκάρω στις 18.20 στον ελληνόφωνα υπάλληλο, του ζήτησα παράθυρο F, μου έδωσε 17F. Έπειτα από μία βόλτα στο aviation shop (τι κόλλημα αυτό το μαγαζί), είπα να κουνηθώ σιγά,σιγά προς το gate B2, μιας και το αεροσκάφος είχε ώρα προσγείωσης 18.45 (scheduled arrival 19.00). Στο gate αρκετός κόσμος περίμενε ήδη ενώ η «Ινδία» (SXBKI) έφτασε ακριβώς στις 19.00 (1,2) ontime. Αποβίβαση των επιβατών από ATH/SKG έως τις 19.15 (γύρω στους 105). Για άλλη μια φορά όπως στο αντίστοιχο συν-report με τον GRG (βλέπε εδώ) υπήρχαν κάποιοι ασιατικής καταγωγής που ήρθαν στο gate και πήραν boarding pass. Κοιτώντας καλύτερα τα εισιτήριά τους είδα ότι έρχονταν με LH(!) και συνέχιζαν με την ΟΑ! Τώρα τι να σας πω, τι μυστικές συμφωνίες είναι αυτές δεν ξέρω… Στις 19.25 άρχισε να επικρατεί ο κλασσικός αναβρασμός με τους υπαλλήλους του check-in να έχουν έρθει στο gate, με τους κλασσικούς ελληνάρες να έχουν σηκωθεί και να στριμώχνονται και εμένα να τους κοιτάω. Όμως τίποτα δε θα ξεκινούσε μέχρι να έρθει η master υπάλληλος των ΟΑ στη FRA. Και νάτη που φάνηκε. Στις 19.30 ο ελληνόφωνος υπάλληλος αναγγέλλει την επιβίβαση στα γερμανικά και στα αγγλικά ενώ για τα ελληνικά παραχωρεί το μικρόφωνο στη master (χλιδές σας λέω). Το αεροσκάφος ήταν γεμάτο (γύρω στις 3-4 θέσεις κενές) οπότε καταλαβαίνετε ότι η μέχρι να γεμίσει το 737 μας πήρε κάμποση ώρα. Τελευταίος στο σκάφος με την αεροσυνοδό να μασάει τσίχλα και να φτιάχνει το μαλλί της, και την ηγουμένη να την παρακολουθεί κρυμμένη στην πρώτη σειρά της business. Στις 19.57 pushbackμε το skytrain να περνά από τα δεξιά μας και τον κυβερνήτη να μας καλωσορίζει και να μας λέει ότι έχουμε λίγο μακρά πορεία για το διάδρομο. Στις 20.13 ξεκινήσαμε και το μακρύ taxi για τον 18 με τα flaps να κατεβαίνουν σιγά,σιγά. Η πορεία για τον 18 ήταν και από τις πιο ενδιαφέρουσες στη θητεία μου σε taxi αεροδρομίων. Κάθε τόσο βρίσκαμε και από κάτι. Πότε αυτό το μακρυνάρι), πότε έπαιζα με τις αντανακλάσεις, πότε αρχίζαμε να φωνάζουμε WOW, πότε αυτό το γιούμπο για να φτάσουμε στα hot σημεία του αεροδρομίου που περίμεναν αυτά τα δύο μανάρια (1,2) να τα σύρουν στο terminal για να ξεκινήσουν τα ταξίδια τους για την Αφρική και την Αυστραλία… Και έπειτα από αυτό το ωραιότατο plane-sightseeing, ήρθε η ώρα του hold στον 18για να έρθει η απογείωση στις 20.21 ενώ ο ήλιος της Κεντρικής Ευρώπης έδυε σιγά,σιγά. Περάσαμε κάποια σύννεφα για να βρεθούμε από πάνω τους και να χαζεύουμε το παιχνίδι τους με τον ήλιο. Κάπου εκεί το φως πλέον ήταν απαγορευτικό για φωτογραφίες, οπότε άρχισα και εγώ να απολογίζω το μακρύ ταξίδι μου στο εξωτερικό… Γύρω στις 20.50 μας ανήγγειλαν turbulence, το οποίο ήρθε λίγο αργότερα. Μετά και τις αναταράξεις, το πλήρωμα μας μοίρασε τα ακουστικά (Να σημειωθεί εδώ ότι τα περισσότερα 737 των ΟΑ έχουν υποδοχές που παίρνουν μονό βύσμα-κανονικά ακουστικα δηλαδή- το BKI δεν είναι από αυτά (θέλει διπλό βύσμα δηλαδή) και ως εκ τούτου τα ακουστικά είχαν και έναν επιπλέον adaptor μαζί). Στις 21.00 ο κυβερνήτης μίλησε. Πορεία πάνω από Μόναχο-Λιουμπλιάνα-Σπλιτ-Μπρίντεζι-Πάτρα-Άργος-Hub. Και ύστερα ήρθε η ώρα του δείπνου. Πλούσιο όπως πάντα. Κοτοπουλάκι με πατατούλες, ψωμάκι, σαλάτα, γλυκό. Ζήτησα και κρασί ο μπεκρής. Βέβαια της είπα λευκό αλλά αυτή μου έδωσε κόκκινο…Το πλήρωμα ήταν σε όλα του φιλικό και εξυπηρετικό. Μάλιστα όταν κάποιος είπε πως είχε παραγγείλει vegetarian menu, στενοχωρήθηκαν πολύ που δεν είχαν κάποια πληροφόρηση στη λίστα επιβατών και προσφέρθηκαν να φέρουν ότι σαλάτα περίσσευε από τους δίσκους (όχι αυτών που φάγανε). Ενώ και όταν ένα μωρό έκλαιγε (μα τι πρωτότυπο!) ρώτησαν τη μαμά του 3 φορές αν θέλει κάποια βοήθεια. Φάγαμε, ήπιαμε και μετά χαλαρώσαμε με τις μουσικές επιλογές των ΟΑ(οι οποίες πάντα είναι εύστοχες και για όλα τα γούστα)
Στις 23.00 (ώρα Ελλάδας πια) μας ξανα-αναγγέλλουν turbulence ενώ στις 23.22 ο κυβερνήτης ξαναμιλάει και μας αναγγέλλει την κάθοδο μας. Δέκα λεπτά αργότερα τελείωσε και το IFE (ντοκιμαντέρ για τους Δελφούς), μας μάζεψαν τα ακουστικά και ο χρόνος άρχισε να μετράει αντίστροφα για την προσγείωση.
Αν μου αρέσει κάτι στις βραδινές πτήσεις είναι που βλέπεις όλα τα φώτα και καταλαβαίνεις που είσαι. Έτσι και τώρα βλέποντας τα γνώριμα φώτα της παραλιακής Αθήνας ένα αίσθημα μελαγχολίας με έπιασε καθώς άναβαν οι επιγραφές <<προσδεθείτε>>(2337), τα flaps κατέβαιναν (2341), οι τροχοί κατέβαιναν (2342) για να έρθει το άγγιγμα του 03R στις 23.45. Εγκαταλείποντας δεξιά φτάσαμε στο stand Β32 και σταθμεύσαμε στις 23.48 (8 λεπτά καθυστερημένοι). Οι αποσκευές άργησαν να κυλήσουν (μα τι πρωτότυπο!), λεωφορείο για Σύνταγμα και μετά ταξί και σπίτι L

Rating : 9/10
+++ Γιατί ότι και να λέμε, το seatpitch, το φαί των ΟΑ και η συμπεριφορά (αρκετών) πληρωμάτων σε κάνουν να αισθάνεσαι….σαν στο σπίτι σου!
--- Η καθυστερησούλα (κυρίως των αποσκευών στην ATH)

Coming up next :
--> Τελικές κριτικές – εμπειρίες – συγκρίσεις <--

 
Αχ αυτά τα taxi για τον 18...ααααααχχχχχχ.....δεν χαλάστηκες νομίζω...ε.
Συμφωνώ απόλυτα για το κλείσιμο της ΟΑ εμπειρίας και μάλιστα έχω την εντυπωση ότι τα ταξίδια από Γερμανία θέλουν τις ΟΑ τους... :D
...Ωραίο το κρασάκι σας, αλλά νομίζω ότι σας ψηλοβάρεσε, γιατί προσγείωση στον 03R και "εγκαταλείπωντας δεξιά" σε βγάζει ντουγρού για τα...χωράφια... :p :D
 
Top